Samoin, kyllä minäkin pidän vanhempiakin naisia seksuaalisesti viehättävinä silloin jos he ovat seksuaalisesti viehättäviä, eihän toki kaikki 18 vuotiaat tytötkään ole seksuaalisesti viehättäviäLeifhackman kirjoitti: Pe Kesä 06, 2025 12:30 pm Kyllä mustakin vanhemmatkin naiset viehättäviä voivat olla ja usein ovatkin, mutta ei samalla lailla sekstailuaalisessa mielessä kuin sanokaamme oletettavasti 20-30-veeläiset. Kai sekin kertoo jotain nimenomaan tuosta seksuaalis-fantasiaalis-puolesta, että tätä kypsempää naiskauneutta harvemmin esiintyy esim. aikuisviihteessä, ja jos esiintyykin, niin meikkauksella, ehostuksella yms. nämä pyritään tuunaamaan näyttämään ikäistään nuoremmilta.
Oma rouvani oli mielestäni seksuaalisesti varsin viehättävä silloin kun hänet tapasin, siitä huolimatta että itse olin kolmekymppinen ja hän kymmenen vuotta vanhempi, nyt tässä iässä parisuhteelta on sitten löytänyt paljon muutakin merkitystä kuin sen seksin, ja aikuisviihteessäkin myönnän usein katselevani myös näitä "milf" kategorioita, kyllä heilläkin siellä suosiota ja katsojia riittää.
Itse en tosiaan laita asialle mitään ikärajaa, ulkoinen olemus ja toki myös se ulkonäkö sen seksuaalisen viehättävyyden ratkaisee.