JasseHameksen vihamieslista

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: JasseHameksen vihamieslista

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

JasseHames kirjoitti: La Helmi 08, 2025 8:06 pm
damfin kirjoitti: La Helmi 08, 2025 3:31 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Helmi 08, 2025 2:26 pm Kysymykseni koski mahdollisesti perustamiani lukuisia ketjuja. Olen edelleen sillä kannalla, että 5 ketjua ei ole "lukuisia" tai paljon.

"Tilaisuudessa oli lukuisia henkilöitä. Osallistujalistassa olikin viisi henkilöä."
Jos lause kuuluu "lukemattomat nimimerkkien quorthon-ross sullivan avaamat ketjut?" niin sinun mielestäsi siinä siis kieliopillisesti väitetään että pelkästään nimimerkki ross sullivanin avaamia ketjuja olisi lukemattomia?

No ehkä sen jollain vääristyneellä kieliopilla noinkin voi tulkita, mutta oikein se ei silloin ole tulkittu.

tuo esimerkkisi tulisi muotoilla vastaavasti muotoon "tilaisuudessa oli lukuisia henkilöitä. Osallistujalistassa olikin viisi naista ja kymmenen miestä"
"Ross Sullivan"-sivupersoona ehti aloittaa jotain kymmenen ketjua, joissa aiheena oli nimimerkkini. Ylläpito yhdisti ne aloitukset tähän ketjuun. Eli siinä mielessä et ole sanonut mitään väärin, jos kyseessä ovat eri henkilöt. Mutta siinä on todella suuri jos, sillä asiahan on lähes varmasti siten, että kyseessä erittäin vakavasti mielisairas henkilö, joka sairastaa dissosiatiivista identiteettihäiriötä. "Quorthon" on ns. ANP-sivupersoona, kun taas "Ross Sullivan" on ns. EP-sivupersoona, joka ilmeisesti on ottanut vastaan lapsuudessaan isinsä verisimmät selkäsaunat ja rajuimmat anaaliraiskaukset. "Korpisoturi"-sivupersoona puolestaan tehtaili syksyllä parodia-aloituksia "Quorthon"-sivupersoonan Kirkkonummi-tapaamisesta. "Quorthonin" kirjoitustyyli näissä Lautamies-alueen lennokkaissa aloituksissa on jopa hämmästyttävän samanlainen kuin "Korpisoturin" aloituksissa. Nämä sivupersoonat varmaankin riitelevät tämän henkilön pään sisällä, mutta se ei ole ollenkaan tavatonta:
https://yle.fi/a/3-8794655 kirjoitti:
– Pystyn puhumaan hänen kanssaan, ja se on erillään minusta pääni sisällä. Se on todella kummallista, Anne jatkaa.
Hassu-Jaana jälleen valehtelee. Ylläpito yhdisti kaksi ketjua yhdeksi ketjuksi. Tosiaan kuusi ketjua on ihan hirmuinen määrä ja voidaan hyvin puhua lukuisista ketjuista.

Loppuviesti on tyypillistä Hassu-Jaanan raivoa, jossa hän kertoilee mielessään päällimmäisistä asioista, joita totutusti ovat anaaliraiskaukset, selkäsaunat ja DID-häiriö.
Mitä te dorkat dorkailette?
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Ross Sullivan kirjoitti: La Helmi 08, 2025 8:20 pm Hassu-Jaana jälleen valehtelee. Ylläpito yhdisti kaksi ketjua yhdeksi ketjuksi. Tosiaan kuusi ketjua on ihan hirmuinen määrä ja voidaan hyvin puhua lukuisista ketjuista.
HasseJames ehkä hieman liioittelee, mutta sinä näytät olevan se joka valehtelee...
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Loka 02, 2024 12:37 am Tasa-arvon nimissä

*Kolme saman nimimerkin aloittamaa ketjua yhdistetty*tm
Se jääkin kyllä arvoitukseksi montako nimimerkki ross sullivanin avaamaa ketjua on poistettu ilman kaatopaikalle siirtämistä, sitäkin tapahtuu.
Ross Sullivan

damfin kirjoitti: Su Helmi 09, 2025 10:21 am
Ross Sullivan kirjoitti: La Helmi 08, 2025 8:20 pm Hassu-Jaana jälleen valehtelee. Ylläpito yhdisti kaksi ketjua yhdeksi ketjuksi. Tosiaan kuusi ketjua on ihan hirmuinen määrä ja voidaan hyvin puhua lukuisista ketjuista.
HasseJames ehkä hieman liioittelee, mutta sinä näytät olevan se joka valehtelee...
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Loka 02, 2024 12:37 am Tasa-arvon nimissä

*Kolme saman nimimerkin aloittamaa ketjua yhdistetty*tm
Se jääkin kyllä arvoitukseksi montako nimimerkki ross sullivanin avaamaa ketjua on poistettu ilman kaatopaikalle siirtämistä, sitäkin tapahtuu.
OK, eli Hassu-Jaanan 3 ketjulla liioitteleminen ei ole valehtelemista, mutta minun tapauksessani yhden ketjun muistaminen väärin on valehtelemista?
Ylläpito yhdisti kolme ketjua yhdeksi ketjuksi. Tosiaan seitsemän ketjua on ihan hirmuinen määrä ja voidaan hyvin puhua lukuisista ketjuista. Tämä edellä kirjoitettu on siis sarkasmia. Minfossa tämäkin pitää erikseen todeta, ettei esim. pelkästään peruskoulun pohjalta kirjoittava Damfin ymmärrä sitäkin väärin.
RL11/6
Watson itse

Re: JasseHameksen aamuöiset viestit

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Syys 22, 2024 2:40 pm Rellu sentään on omaperäinen ja verbaalisesti suht lahjakas.
Aika perinteinen tulkinta minusta. Sinä sen sijaan olet minfoosia sairastava koliikkitapaus, joka uhkailee rikosilmoituksilla itkukohtauksen saadessaan. Nytkin on alkamassa teatraalisia piirteitä sisältävä itkunäytös, kun minua kehutaan, mutta kukaan ei kehu sinua, jota kukaan ei pidä edes trollina vaan surkeana mielenterveysongelmaisena, jonka älylliset piirteet ovat suorastaan kehitysvammaisen tasolla. On täysin selvä, että olet kehityksellisesti jälkeenjäänyt ja se sinua ehkä eniten risoo. Ja ei, minua ei liikauta sinun täysin katteettomat uhkailut ja itsemurhakehoitukset. Te vaikeahoitoiset separit olette hyvin saman kaltaisia tapauksia aina. Minfoosiisi ei ole hoitokeinoa. Ainoa lääke on netin katkaisuhoito. Peniksen katkaisua kohdallasi ei tarvita, koska heleä kastraattiäänesi paljastaa, ettei sinulla ole siitintä millä lisääntyä niin kuin muu roskaväki tuppaa tekemään.

RL11/6
Murha.infon mielisairaanhoidon vastaava ylilääkäri ja johtava minfoosiasiantuntija
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Kesä 07, 2025 6:11 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Syys 22, 2024 2:40 pm Rellu sentään on omaperäinen ja verbaalisesti suht lahjakas.
Aika perinteinen tulkinta minusta. Sinä sen sijaan olet minfoosia sairastava koliikkitapaus, joka uhkailee rikosilmoituksilla itkukohtauksen saadessaan. Nytkin on alkamassa teatraalisia piirteitä sisältävä itkunäytös, kun minua kehutaan, mutta kukaan ei kehu sinua, jota kukaan ei pidä edes trollina vaan surkeana mielenterveysongelmaisena, jonka älylliset piirteet ovat suorastaan kehitysvammaisen tasolla. On täysin selvä, että olet kehityksellisesti jälkeenjäänyt ja se sinua ehkä eniten risoo. Ja ei, minua ei liikauta sinun täysin katteettomat uhkailut ja itsemurhakehoitukset. Te vaikeahoitoiset separit olette hyvin saman kaltaisia tapauksia aina. Minfoosiisi ei ole hoitokeinoa. Ainoa lääke on netin katkaisuhoito. Peniksen katkaisua kohdallasi ei tarvita, koska heleä kastraattiäänesi paljastaa, ettei sinulla ole siitintä millä lisääntyä niin kuin muu roskaväki tuppaa tekemään.

RL11/6
Murha.infon mielisairaanhoidon vastaava ylilääkäri ja johtava minfoosiasiantuntija
Johtava minfoosiasiantuntija voi miettiä, että mitä hän on keski-ikäänsä mennessä saanut elämässään aikaiseksi? Veikkaan, että hyvin vähän, koska tarve mielipuoliseen mölinään ja lääkärinä esiintymiseen on niin voimakas.

Kovasti annat arvoa minun arvioilleni. Kiitos siitä, mutta en minä ole tavoitellut auktoriteettiasemaa sinuun nähden millään tavoin.
RL11/6
Watson itse

Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 07, 2025 6:27 pm Kovasti annat arvoa minun arvioilleni.
Sinulla on psyyke pettänyt. En anna, eikä kukaan muukaan anna sinulle mitään arvoa. Olet pelkkää murha.infon Piritorilla saamasta viiltovammasta valuvaa tulehdusnestettä. Paskaa, jonka sadevesi huuhtelee pois kaduilta viemäriverkostoon.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Kesä 07, 2025 6:33 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 07, 2025 6:27 pm Kovasti annat arvoa minun arvioilleni.
Sinulla on psyyke pettänyt. En anna, eikä kukaan muukaan anna sinulle mitään arvoa. Olet pelkkää murha.infon Piritorilla saamasta viiltovammasta valuvaa tulehdusnestettä. Paskaa, jonka sadevesi huuhtelee pois kaduilta viemäriverkostoon.
Toivon ihan vilpittömästi, että uskot satuiluasi minusta. Ehkä se helpottaa oloasi. Jotenkin minulla on syntynyt kuitenkin kuva, että et ihan itsekään usko juttuihisi, mutta toivottavasti olen väärässä. On tosin Snuffelikin uskonut, että olet lääkäri ja minun toimivan osana informaatiovaikuttamiskampanjaa.

Jos psyykeestä puhutaan, niin ehkä jotain kertoo, jos on jatkuvasti tarpeena mielipuolisesti mölistä Minfossa trollitarkoituksessa 50-60 -vuotiaana. Jotenkin en oikein jaksa uskoa, että maanantaina heität puvun päälle ja lähdet duuniin, kun sitä aikaisemmin olet ensin kirjoittanut täysin mielisairaita juttujasi maanantaina klo 4 aikaan aamuyöllä.
RL11/6
Watson itse

Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 07, 2025 7:08 pm
Toivon ihan vilpittömästi, että uskot satuiluasi minusta. Ehkä se helpottaa oloasi. Jotenkin minulla on syntynyt kuitenkin kuva, että et ihan itsekään usko juttuihisi, mutta toivottavasti olen väärässä. On tosin Snuffelikin uskonut, että olet lääkäri ja minun toimivan osana informaatiovaikuttamiskampanjaa.

Jos psyykeestä puhutaan, niin ehkä jotain kertoo, jos on jatkuvasti tarpeena mielipuolisesti mölistä Minfossa trollitarkoituksessa 50-60 -vuotiaana. Jotenkin en oikein jaksa uskoa, että maanantaina heität puvun päälle ja lähdet duuniin, kun sitä aikaisemmin olet ensin kirjoittanut täysin mielisairaita juttujasi maanantaina klo 4 aikaan aamuyöllä.
Niin miksi kirjoittelet näitä jorinoitasi ja milloin alat trollaamaan?
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Kesä 07, 2025 7:14 pm

Nostit vanhaa ketjua ja osoitit viestisi minulle. Näkisin olevan tahdikasta vastata.

En osaa arvioida milloin seuraavaksi trollaan. Ehkä ensi viikolla? Ihmettelen kuitenkin miksi olet siitä huolimatta niin suivaantunut.
RL11/6
Watson itse

Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 07, 2025 7:18 pm
RL11/6 kirjoitti: La Kesä 07, 2025 7:14 pm

Nostit vanhaa ketjua ja osoitit viestisi minulle. Näkisin olevan tahdikasta vastata.

En osaa arvioida milloin seuraavaksi trollaan. Ehkä ensi viikolla? Ihmettelen kuitenkin miksi olet siitä huolimatta niin suivaantunut.
Meinaatko käyttää tässä onnistumisen tunteen saamisen yrittämisessä Korpisuttura -nimimerkkiäsi, Rosita?
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Tosiaankin, raija-liisa vastasi kuukausia vanhaan viestiin, ja ihmettelee, kun Ross (jolle siis raija-liisa viestinsä osoitti) vastaa siihen. Kuvastaa hyvin raija-liisan älyllistä tasoa: se puuttuu kokonaan. No voihan se olla tollasen kuusikymppisen raijulin pahenevaa dementiaakin.

raija-liisalla on jatkuvasti paha mieli ja koittaa sitä minfossa purkaa, mutta paha mielensä siitä vain kasvaa. No harrastuksensa kullakin.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Vastaa Viestiin