Nainen pahoinpiteli miehen leikkaamalla parran "vitsinä osana hypnoosirituaalia"
Re: Nainen leikkasi miehen parran ilman lupaa – Sai pahoinpitelytuomion
Mietinkin juuri pari päivää sitten, mitä seurauksia siitä tulisi jos joku kansalainen tuolla kadulla leikkaisi Riikka Purran hiukset ikään kuin vastapalveluksena, kun Purra itse on niin ahkera leikkaamaan. Tässä nyt saatiin jonkinlainen vastaus siihen.
Onhan tuossa parranleikkuussa sekin riski, että mies erotetaan moottoripyöräkerhosta. Ehkä mies kuului sellaiseen?
Et sitten älyttömämpää kommenttia keksinytUnhola kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 1:45 am Mietinkin juuri pari päivää sitten, mitä seurauksia siitä tulisi jos joku kansalainen tuolla kadulla leikkaisi Riikka Purran hiukset ikään kuin vastapalveluksena, kun Purra itse on niin ahkera leikkaamaan. Tässä nyt saatiin jonkinlainen vastaus siihen.
-
Poistettu runsaasti OT:tä.
Minfolainen Kumisilmä ottaa nyt viikon minfolevon, ja tutustuu sinä aikana palstan sääntöihin.
Säännöt löytyvät täältä:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=273
Poistettu runsaasti OT:tä.
Minfolainen Kumisilmä ottaa nyt viikon minfolevon, ja tutustuu sinä aikana palstan sääntöihin.
Säännöt löytyvät täältä:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=273
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Tuohan oli ihan hauska kommentti, vaikka ei ehkä ihan kaikkien perussuomalaisten mielestä.jukkatm kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 7:18 pmEt sitten älyttömämpää kommenttia keksinytUnhola kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 1:45 am Mietinkin juuri pari päivää sitten, mitä seurauksia siitä tulisi jos joku kansalainen tuolla kadulla leikkaisi Riikka Purran hiukset ikään kuin vastapalveluksena, kun Purra itse on niin ahkera leikkaamaan. Tässä nyt saatiin jonkinlainen vastaus siihen.![]()
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
Mä mietin, että mitäköhän seurauksia siitä tulis jos ampuis Razmyarin, Fatiman, Anderssonin, Virran, Husun ja kaikki muut jotka haluaa tunkea Suomeen lisää neekereitä, ählyjä ja ryssiä. Saako mannerheiminristin vai pitääkö mennä istumaan terroristina?Unhola kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 1:45 am Mietinkin juuri pari päivää sitten, mitä seurauksia siitä tulisi jos joku kansalainen tuolla kadulla leikkaisi Riikka Purran hiukset ikään kuin vastapalveluksena, kun Purra itse on niin ahkera leikkaamaan. Tässä nyt saatiin jonkinlainen vastaus siihen.
Olisko nationalistien, fasistien, kommunistien ja kapitalistien edunmukaista esimerkiksi tappaa ne kaikki tyttöhallituksessa pyörineet WEFsosialisti syöttöporsaat? Mitä jos tuhotaan kaikki kolmannen sektorin yritykset jossa istuu jutku, intialainen tai muslimi johdossa? Mitä jos joku pommittaa THL:n diversiteetti toimiston tai murhaa tasa-arvovaltuutetun. Mitä jos joku käyttää keraamista esinettä Eduskuntatalon ikkunan hajottamiseen ja tiputtaa droonilla pari sirpalekranaattia EU sosialistien täysistuntoon.
Katsotaan nyt jos tähänkin saadaan joku vastaus jos joku innostuu tutkimaan asiaa.
Tai sitten voi kanavoida ajatuksensa vaikka siihen miten voi tehdä rahaa kerjäämättä valtiolta tukea.
-
strömmingen
- Agentti Scully
No etkö ole yhtään huolissaan Unholan mentaalisesta hyvinvoinnista jos hän mietti pari päivää sitten tuollaisia ? Ei tuollaisia ihan terveellä päällä pohdita.Täytekakku Koskinen kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 7:53 pmTuohan oli ihan hauska kommentti, vaikka ei ehkä ihan kaikkien perussuomalaisten mielestä.jukkatm kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 7:18 pmEt sitten älyttömämpää kommenttia keksinytUnhola kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 1:45 am Mietinkin juuri pari päivää sitten, mitä seurauksia siitä tulisi jos joku kansalainen tuolla kadulla leikkaisi Riikka Purran hiukset ikään kuin vastapalveluksena, kun Purra itse on niin ahkera leikkaamaan. Tässä nyt saatiin jonkinlainen vastaus siihen.![]()
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Jätä nyt vaan homma ihan mietinnän tasolle. Maahanmuutosta olen ihan samaa mieltä, mutta ajatuksesi ongelman ratkaisuksi on ehkä hieman liian prutaali.Confusius kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 8:35 pm
Mä mietin, että mitäköhän seurauksia siitä tulis jos ampuis Razmyarin, Fatiman, Anderssonin, Virran, Husun ja kaikki muut jotka haluaa tunkea Suomeen lisää neekereitä, ählyjä ja ryssiä. ...........
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
I have high functioning depression.strömmingen kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 8:45 pmNo etkö ole yhtään huolissaan Unholan mentaalisesta hyvinvoinnista jos hän mietti pari päivää sitten tuollaisia ? Ei tuollaisia ihan terveellä päällä pohdita.Täytekakku Koskinen kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 7:53 pmTuohan oli ihan hauska kommentti, vaikka ei ehkä ihan kaikkien perussuomalaisten mielestä.
Mutta en minä nyt teidän viestienne takia mereen hyppää. Vaikka olette ilkeitä kun haukutte minun juridisia pohdintoja.
- Collie
- Perry Mason
Tai riski, että "irtautetaan" terroristijärjestöstä, kun jihad-partaa ei enää olekaan eikä kelpaa joukkoon.aga kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 7:01 pm Onhan tuossa parranleikkuussa sekin riski, että mies erotetaan moottoripyöräkerhosta. Ehkä mies kuului sellaiseen?
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Nyt on kyllä soijasta tekstiä. Kenenkään fyysiseen olemukseen katoaminen on rikos. Oli se sitten hiukset, kyrpä, pillu, parta taikka pään katkominen. Se on viikinkimiehen merkki että parta kasvaa. Pahimmat jihadistit on noi syöttöporsaat jotka nussii muslimien ja neekerien kanssa koska kirjaimellisesti eivät kelpaa millekään muulle kansalaisuudelle massiivisen ylipainon takia.Collie kirjoitti: Ma Kesä 09, 2025 12:17 amTai riski, että "irtautetaan" terroristijärjestöstä, kun jihad-partaa ei enää olekaan eikä kelpaa joukkoon.aga kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 7:01 pm Onhan tuossa parranleikkuussa sekin riski, että mies erotetaan moottoripyöräkerhosta. Ehkä mies kuului sellaiseen?
-
strömmingen
- Agentti Scully
Tsemppiä!Unhola kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 10:07 pmI have high functioning depression.strömmingen kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 8:45 pmNo etkö ole yhtään huolissaan Unholan mentaalisesta hyvinvoinnista jos hän mietti pari päivää sitten tuollaisia ? Ei tuollaisia ihan terveellä päällä pohdita.Täytekakku Koskinen kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 7:53 pm
Tuohan oli ihan hauska kommentti, vaikka ei ehkä ihan kaikkien perussuomalaisten mielestä.
Mutta en minä nyt teidän viestienne takia mereen hyppää. Vaikka olette ilkeitä kun haukutte minun juridisia pohdintoja.![]()
- Collie
- Perry Mason
Onhan se nyt ihan eri asia tekeekö noin tavan tallaajalle vai valtioneuvoston jäsenelle. Tuomio siitä tulisi varmasti kuitenkin kummassakin tapauksessa. En kyllä tosin usko, että pääsisit lähellekkään Purraa saksien kanssa vaan turvamiehet laittaisivat sinut nippuun ja pakettiin. Ja sitten "Unhola lähti eikä jalat koskettaneet maata".Unhola kirjoitti: Su Kesä 08, 2025 1:45 am Mietinkin juuri pari päivää sitten, mitä seurauksia siitä tulisi jos joku kansalainen tuolla kadulla leikkaisi Riikka Purran hiukset ikään kuin vastapalveluksena, kun Purra itse on niin ahkera leikkaamaan. Tässä nyt saatiin jonkinlainen vastaus siihen.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.