ikinä nähnyt suomalaisen huutelevan miehille kyllä ne keille huudellaan on joko lapsia tai naisia.mun oma sukulainen tyttö(puoliksi mamu) uskaltanut jäädä kotipysäkillä pois bussista ku känninen suomi sika uhkas tappaa sen perheen.meni päättärille asti hädissään.Keplotteleva konna kirjoitti: Ti Kesä 10, 2025 11:11 amJurrissa moni suomalainen tosiaankin voi käyttäytyä lähes neekerin tasoisesti. Jurrista huolimatta pisteet siitä, että yleensä se on yksi tai kaksi jotka huutelevat laumalle neekereitä toisin, kuin neekerit taas käyvät pääsääntöisesti joukolla yhden tai kahden päälle.Kumisilmä kirjoitti: Ti Kesä 10, 2025 10:22 am mä oon pari kertaa joutunut puuttumaan vastaaviin tapauksiin joissa kantasuomalainen mies kännissä alkaa avautumaan maahanmuuttajataustaisille julkisissa toinen näistä piti heittää dösästä vittuun ennen ku meni jakeluun mut toinen usko puhetta ku sanoin kohtuu suoraan et pää kii tai....mulla ei kasetti kestä yhtään kuunnella suomi juoppojen rasistista ölinää puutun heti aina ja välittömästi arjen rasismiin.säälittäviä ukkojahan nää tahtoo olla mamut vieny työt naiset ja oletetun itsetunnon ni pakkohan se on lasten ja naisten kimppuun käydä.
mistä kumpuaa toi älytön harha että suomalainen mies olis jotenkin rohkea tai suoraselkäinen.ollaan kaikissa tilastoissa eniten naisia ja lapsia pieksevä kansa ja silti äijät täällä keulii itseään ja alentaa mamuja.