Naurattaa murhainfossa
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Nyt naurattaa nimimerki pasin avaama ketju lautamiehiin
Ylläpidon puuttuminen johonkin kyseiseen asiaan, nykyiseen linjan mukaan niin samanlaisia olisi viisi ensimmäistä sivua. Ja toki tietenkin faktat on lyötävä tiskiin mukisematta.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
-
vendetta assasin
- Susikoski
No miten meille pakanoille nyt käy? Entä jos siellä olikin jotakin suhteita yläkertaan? ja meillä ei ole enää sinne asiaa?
Tässä toki lohduttaa se, ettei tarvitse Bluereinin kanssa viettää ikuisuutta, mutta kuitenkin....
Tässä toki lohduttaa se, ettei tarvitse Bluereinin kanssa viettää ikuisuutta, mutta kuitenkin....
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Minun taivaspaikka meni jo silloin kun julkesin värjätä hiukseni punaisiksi (punapäät ei tunnetusti pääse taivaaseen) ja olen kyllä siitä pirun onnellinen, en jaksaisi bluereintyylisiä ikuisuutta.konsta kirjoitti:No miten meille pakanoille nyt käy? Entä jos siellä olikin jotakin suhteita yläkertaan? ja meillä ei ole enää sinne asiaa?
Repesin tälle ihan totaalisestikonsta kirjoitti:Murhainfoon sopisi paremmin, että lähestyt niitä kirveen kanssa: "kuulkaas pikkupossut, äiti on nyt nälkäinen"ketsku kirjoitti: Silti mun kaikki eläimet on myös mun kultia ja kun juttelen niille niin sanon itseäni niiden äidiksi" Äidin pikkupossut taitaa ollaa nälkäisiä?"
-
kakojootti
- Olivia Benson
Korjaan sen verran, että en avannut ketjua Lautamiehiin, vaan ketjun avasi ylläpito, joka siirsi minun viestini tänne.jamppa kirjoitti:Nyt naurattaa nimimerki pasin avaama ketju lautamiehiin
Minua puolestani naurattaa Bodom-keskustelujen moderaattori(e)n selkeän johdonmukainen moderointilinja. Tässä tapauksessa alkuperäinen viesti jäi Bodom-ketjuun, mutta siihen annettu vastaus siirrettiin Lautamiehiin.
-
Porin
Palstan natsi-osasto saa joskus naurahtelemaan.
Ensin Haider-ketjussa kehutaan miten äärioikeisto hoitaa neekerit ja homot pois ja sitten Haider paljastuukin homoksi niin osasto hiljenee.
Sitten afgaaninaisen ketjussa paasataan suomalaisuus-läppää eikä osata kirjoittaa edes suomen kielen perusteiden mukaan.
Ensin Haider-ketjussa kehutaan miten äärioikeisto hoitaa neekerit ja homot pois ja sitten Haider paljastuukin homoksi niin osasto hiljenee.
Sitten afgaaninaisen ketjussa paasataan suomalaisuus-läppää eikä osata kirjoittaa edes suomen kielen perusteiden mukaan.
Mazan ja Pharaon(kopla ysin hengelliset johtajat) jutut naurattaa aina, poikkeuksetta. Pelkäävät Urhoakin niin paljon, että luovat itselleen mukavan mielikuvitus-urhon, jonka kanssa käydään telefoonikeskusteluita. Pikkupoikien seikkailukerhon entisinä pomoina nyt, lähes eläkeiässä ovat huomanneet, että elämän huippuhetket olivat silloin nuoruudessa, kun bodomin rannoilla suurennuslasin kanssa etsittiin bodomin surmaajaa ja prennattiin eldistä.
-
loneliness
- Jessica Fletcher