Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?
-
Donhothiel
- Susikoski
- Viesti:
En tiedä voiko tota mun heräämistä nyt niin yliluonnolliseks kokea, mutta eniten häiritsee se että aina samaan aikaan tulee tuo säpsähdys. Ja nyt kun kerroit itse heränneessi vielä täysin samaan aikaan, tekee tästä vielä pelottavampaaaamu kirjoitti:^mulle on kanssa käynyt tuota outoa heräilemistä, muutama vuosi sitten heräsin aina 03.20. Mitään selitystä sille ei ollut,eikä kukaan omainenkaan ole sen jälkeen kuollut tuohon aikaan.
Hoping, praying that I'll find a way to turn back time. Can I turn back time?
-
Donhothiel
- Susikoski
- Viesti:
Minulle ei ole koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista. Olen aina pitänyt näitä juttuja ihan huuhaana kunnes kerran.
Olin varusmiehenä ilmavoimissa jossa olin tekniikan puolella koulussa. Sitten saimme eräänä päivänä käskyn mennä lentäjien käskynjakohuoneeseen johon mekaanikoilla ei normaalisti ollut mitään asiaa.
Koolla olivat lentäjien lisäksi kaikki jotka olivat mukana lennoilla siis myös me varusmiehet eli "Pommikoneen lentoemännät" joiksi pilotit meitä kutsuivat.
Laivueen komentaja tuli sinne puhumaan koko porukalle. Oli tullut ilmavoimien esikunnasta ohjeet tunnistamattomien lentävien kohteiden kirjaamiseksi. Ohjeistus koski tutkassa näkymättömiä kohteita. Ohjeistus oli jotensakkin sellainen, että piti ottaa kiinteät pisteet maasta ja laskea sekunteja kauanko kohteella kestää niiden ohittaminen, oma korkeus, valon voimakkuus, kohteen muoto väri jne.
Tuntui todella oudolta kun nämä UFO-jutut olivat enemmän Hollywoodin kuin ilmavoimien virallisia juttuja.
Tuon jälkeen olen miettinyt, että saattaahan sitä olla jotain muutakin kuin oppikirjojen totuus.
Olin varusmiehenä ilmavoimissa jossa olin tekniikan puolella koulussa. Sitten saimme eräänä päivänä käskyn mennä lentäjien käskynjakohuoneeseen johon mekaanikoilla ei normaalisti ollut mitään asiaa.
Koolla olivat lentäjien lisäksi kaikki jotka olivat mukana lennoilla siis myös me varusmiehet eli "Pommikoneen lentoemännät" joiksi pilotit meitä kutsuivat.
Laivueen komentaja tuli sinne puhumaan koko porukalle. Oli tullut ilmavoimien esikunnasta ohjeet tunnistamattomien lentävien kohteiden kirjaamiseksi. Ohjeistus koski tutkassa näkymättömiä kohteita. Ohjeistus oli jotensakkin sellainen, että piti ottaa kiinteät pisteet maasta ja laskea sekunteja kauanko kohteella kestää niiden ohittaminen, oma korkeus, valon voimakkuus, kohteen muoto väri jne.
Tuntui todella oudolta kun nämä UFO-jutut olivat enemmän Hollywoodin kuin ilmavoimien virallisia juttuja.
Tuon jälkeen olen miettinyt, että saattaahan sitä olla jotain muutakin kuin oppikirjojen totuus.
Tämä ei varsinaisesti ole yliluonnollista;
Pojallani oli tapana tuoda minulle ruusu äitienpäiväksi. Istutin nuo ruusut vieriviereen kukkamaahan talonnurkalle sen jälkeen, kun ne olivat lopettaneet kukintansa. Samoin tein viime keväänä.
Sää oli mitä huonoin (kuten jokainen tietää). Ruusut eivät kukkineet koko kesänä. Poikani kuoli heinäkuussa. Syntymäpäiväni oli syyskuussa. Syntymäpäiväni aikoihin sää oli todella kurja. Kävin kuitenkin katsastamassa kukkamaani. Kaikki muut oli kuolleet, mutta talon reunamalla oikein hohti vaaleanpunainen ruusu, joka kesti kurjan kelin ainakin kuukauden. Ehkäpä Kari ilmoitti, tässä sulle ruusu äippä! ;D
Pojallani oli tapana tuoda minulle ruusu äitienpäiväksi. Istutin nuo ruusut vieriviereen kukkamaahan talonnurkalle sen jälkeen, kun ne olivat lopettaneet kukintansa. Samoin tein viime keväänä.
Sää oli mitä huonoin (kuten jokainen tietää). Ruusut eivät kukkineet koko kesänä. Poikani kuoli heinäkuussa. Syntymäpäiväni oli syyskuussa. Syntymäpäiväni aikoihin sää oli todella kurja. Kävin kuitenkin katsastamassa kukkamaani. Kaikki muut oli kuolleet, mutta talon reunamalla oikein hohti vaaleanpunainen ruusu, joka kesti kurjan kelin ainakin kuukauden. Ehkäpä Kari ilmoitti, tässä sulle ruusu äippä! ;D
Isäni kuoli elokuussa ja muutama päivä tämän jälkeen äitin kanssa puhelimessa juteltuani läppämallinen kännykkäni alkoi uudestaan soida mutta näytöllä näkyi lepotilan tapaan pelkästään kello. Ei auttanut punainen, eikä vihreä luuri, eikä edes läpän kiinnitaittaminen. Ainoastaan virta kokonaan pois ja pin-koodilla uudestaan päälle sai soimisen loppumaan. Puhelin on reilut 2 vuotta vanha muttei ikinä ole noin soinut omiaan, eikä taas tuon jälkeenkään. Ehkä se oli isän kujeilua. Uskon että aikanani taas hänetkin tulen tapaamaan, on hän useamman kerran uniinkin tullut ilmoittamaan hyvää oloaan. Soiminen tapahtui muuten melko tarkkaankin 112 tuntia kuolemishetken jälkeen.
Ja seuraavana aamuna töihin ajaessani tuulilasiini lentää nuori harakka joka ei kuitenkaan tunnu loukkaantuvan (ajan vauhtia 55-60km/h), vaan metrin liukumisen jälkeen irtaantuu autosta ja saa suoraan taas siivet alleensa.
Ja seuraavana aamuna töihin ajaessani tuulilasiini lentää nuori harakka joka ei kuitenkaan tunnu loukkaantuvan (ajan vauhtia 55-60km/h), vaan metrin liukumisen jälkeen irtaantuu autosta ja saa suoraan taas siivet alleensa.
kaikki tollaset on ihan huuhaata! : D enpäs ikinä oo mihkään tollassiin törmänny enkä varmasti törmääkkään kaikki on vilkkaan mielikuvituksen tuotetta yhdistettynä hassuihin sattumiin : D tai päihteisiin on sitä kyllä muutamassa "kummitustalosa" yksin käyty yöllä ja jopa viettännyt jonninaikaa niissä ja spiritismissä kyselty kovasti että koska kuolen mut eipäs oo mitään vastausta tullu mistään höpöhöpö juttuja
mut toisaalt hieman kiehtovii mutta sen puolestaan mun nukkuma kaveri sanoo että oon välillä kun riivattu toistelen unissani jotaan ihme sanoja ja huutelen kaikkee ja kävelen unissani sinne sun tänne kerran unissani olin tuonnu makkariin 2 tuolia ja peiton sekä purkinhilloa jääkaapista
ja muuten eks tyttöystäväni talossa kaikki perheen jäsenet väitti kivenkovaan että siellä kummittelee ja ne kaikki oli ihan täysjärkisiä mutta kyllä siellä vähän kummia tapahtukin välillä mutta sattumaa sattumaa sanon minä kerran sain hyvät kikisit kun oltiin kaksin niillä menin niiden vintille ja rupesin kolisteleen helvetisti ja se oli alakerrassa ihan peloissaan sanoin tuolloin lähteväni vessaan ja sitten hiivin hänenhuoneeseensa ja siellä se kyyhötti peitonalla kauhuissaan hahahaa
Mulla kaiken varalla makuuhuoneessa, suomalainen äkäinen akka.MotiivitOn kirjoitti:Merope kirjoitti:Minulla on makuuhuoneessa kolme veistä, sekä yksi lyhyehkö, yhden käden miekka. Myös ainakin yksi asereplika löytyy. En tosin pidä niitä tunkeilijoiden varalta siellä, mutta toisaalta, eihän se varautuminen koskaan ketään ole haitannut...
Voi pojat, tietäisittepä mitä ihmisillä oikein onkaan makuuhuoneessa..!
Jahas, siinä yksi yliälykäs ihminen joka tietää mitä kaikkea kaikkeudessa onkaan. Osa varmastikin onkin. Oikeasti pieni ihminen - vaikka mahtava luuleekin olevansa - ei tiedä. Kyllä minä itse (+vaimoni) paikalla olleena tiedän, jos jotain outoa tapahtui.mikodeus kirjoitti:kaikki tollaset on ihan huuhaata! : D
noh en nyt niinkään sanonnut kyllähän se voi olla että yliluonnollisii on oikeesti sattunnut minun asentteni oli äsken ehkä hieman liian ylimielinen mutta en usko ennenko ite näen tai koen! : ) sitä odotellessa paitti sitten kyllä voi olla puhtaiden kalsareiden vaihto kohdallaan vois olla aikas kaamee kokemus!
Ookoo. Noiden kahden omituisen tapahtuman elokuulta jälkeen olen itsekin nähnyt enää pelkkiä unia. Mutta mikäs siinä. Kaikki yhteensä ovat antaneet lisää uskoa jälleennäkemiseen sitten aikanani. En kuitenkaan aio oikaista, kuten tässä lähellä meni lyhyessä ajassa 3 ihmistä junan alle. 2 viimeistä tunsi aina edellisen, eka oli kai vaan masentunut.
Minulle kävi kerran hämmästyttävä mutta kummallinen asia. Kuulin äänen joka sanoi minulle: "Marsalkka! Sinun on puhdistettava Murhainfo kackelsbergistä!" Ei siinä sitten muu auttanut kuin ryhtyä hommiin.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.