Jäi vielä epäselväksi, kuka noista on adoptoitu?URSA kirjoitti: Ke Kesä 04, 2025 8:56 pm Adoptioselvitysuutisessa on niin woke kuvitus kuin voi olla.
![]()
Mokutus-oppi ja aivopesu Suomen medioissa ja mainonnassa
-
Rapsuttaja
- Martin Beck
Re: Mokutus-oppi ja aivopesu Suomen medioissa ja mainonnassa
Millions must go.
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Ja juuri kun luulit ettei YLE-paska voisi enää pahemmaksi mennä....
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
Just. Suomalaisista blondeista ei ole kuin panopuuksi immigranteille. Ja sehän ei sitten tietenkään käy, että homma menisi toisinpäin? Immigrantti olisi suomalaisen blondin pantavana.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
-
siiantaika
- Vic Mackey
No sentään ruskeasta pojasta oli tehty mulkosilmäinen semiautisti karikatyyri.Marokon Kauhu kirjoitti: La Kesä 14, 2025 12:24 am
Ja juuri kun luulit ettei YLE-paska voisi enää pahemmaksi mennä....
Medborgare kirjoitti: Ma Marras 25, 2024 9:54 pm Tämä nyt sopisi kulttuurimarxismiketjuunkin, mutta laitetaan nyt tänne vaikka en olekaan varma onko Suomen persaukilan medioissa näytetty tätä Jaguaarin "mainosta".
Jaguar Sold Just 49 Cars in April 2025
https://www.designrush.com/news/jaguar- ... standstillJaguar's April 2025 Europe sales plunged 97.5%, from 1,961 units to just 49 vehicles, marking a near-total collapse during its rebranding phase.
https://yle.fi/a/3-8251658
"Vastaanottokeskuksen perustaminen lisää rikollisuutta.
Väärin. Esimerkiksi Helsingin Kalliossa ja Punavuoressa sijaitsevat 200 turvapaikanhakijan vastaanottokeskukset eivät ole poliisin mukaan lisänneet hälytystehtävien määrää, eikä yleinen turvattomuus ole asukasyhdistysten arvion mukaan kasvanut. SPR:n Hämeen piirin vastaanottokeskusten johtaja Minna Jussila sanoo niin ikään, ettei heillä ole ollut yhtään raiskausta tai vakavaa väkivaltatilannetta koko sinä aikana, kun hän on työssä ollut (6,5 vuotta). Hämeen piirissä on 300 paikan vastaanottokeskus Mänttä-Vilppulassa ja 250 paikan keskus Lammilla."
Naivismia 10 v takaa. Vuonna 2015 tiedettiin jo etukäteen, ettei raiskailu turvisten tullessa vokkeihin lisäänny, koska ei sitä ollut ollut 6,5 edellisenäkään vuotena...
"Vastaanottokeskuksen perustaminen lisää rikollisuutta.
Väärin. Esimerkiksi Helsingin Kalliossa ja Punavuoressa sijaitsevat 200 turvapaikanhakijan vastaanottokeskukset eivät ole poliisin mukaan lisänneet hälytystehtävien määrää, eikä yleinen turvattomuus ole asukasyhdistysten arvion mukaan kasvanut. SPR:n Hämeen piirin vastaanottokeskusten johtaja Minna Jussila sanoo niin ikään, ettei heillä ole ollut yhtään raiskausta tai vakavaa väkivaltatilannetta koko sinä aikana, kun hän on työssä ollut (6,5 vuotta). Hämeen piirissä on 300 paikan vastaanottokeskus Mänttä-Vilppulassa ja 250 paikan keskus Lammilla."
Naivismia 10 v takaa. Vuonna 2015 tiedettiin jo etukäteen, ettei raiskailu turvisten tullessa vokkeihin lisäänny, koska ei sitä ollut ollut 6,5 edellisenäkään vuotena...
Jotenkin kuvittelisin että menopaussi koskee kaikkia etnisiä ryhmiä. Eikä vain afrikkalaistaustaisia.
- Liitteet
-
- IMG_20250725_222312.jpg (307.08 KiB) Katsottu 975 kertaa
No kato kun vanha nainen saa olla lihava vain jos on tumma.
Sitä saa mitä tilaa? Lisää velkaantuvia köyhiä viirusilmiä.

https://iisalmi.fi/iisalmen-kaupunki/ma ... 026-sanoma
Sitä saa mitä tilaa? Lisää velkaantuvia köyhiä viirusilmiä.

https://iisalmi.fi/iisalmen-kaupunki/ma ... 026-sanoma
-
DJ M€atballz
Ennen tämäkin genre osattiin hoitaa asiallisesti.
Täytyykin muistaa ostaa taas Vaasan näkkäriä hernosopan kylkeen sekä tietysti täysmaitoa.
Täytyykin muistaa ostaa taas Vaasan näkkäriä hernosopan kylkeen sekä tietysti täysmaitoa.
hirvee myötähäpeän tunne iski tästä ketjusta voi luoja miksi annoit mun syntyä tähän junttien sisäsiittolaan
mitä pahaa tein edellisessä elämässä että rankuksi synnyin suomalaiseksi voi vittu anteeks ja seuraavaks sit vaikka kissana istanbuliin jos saa pyytää.
mitä pahaa tein edellisessä elämässä että rankuksi synnyin suomalaiseksi voi vittu anteeks ja seuraavaks sit vaikka kissana istanbuliin jos saa pyytää.
Antifa Free Palestina
-
DJ M€atballz
Valkoisen miehen taakka on langennut sun kannettavaksi. Jessen tuskat ristillä eivät ole mitään sun kärsimyksiin verrattuna. Voimia.Kumisilmä kirjoitti: To Tammi 15, 2026 8:21 pm hirvee myötähäpeän tunne iski tästä ketjusta voi luoja miksi annoit mun syntyä tähän junttien sisäsiittolaan![]()
kiittiDJ M€atballz kirjoitti: To Tammi 15, 2026 8:33 pmValkoisen miehen taakka on langennut sun kannettavaksi. Jessen tuskat ristillä eivät ole mitään sun kärsimyksiin verrattuna. Voimia.Kumisilmä kirjoitti: To Tammi 15, 2026 8:21 pm hirvee myötähäpeän tunne iski tästä ketjusta voi luoja miksi annoit mun syntyä tähän junttien sisäsiittolaan![]()
mitä pahaa tein edellisessä elämässä että rankuksi synnyin suomalaiseksi voi vittu anteeks ja seuraavaks sit vaikka kissana istanbuliin jos saa pyytää.![]()
Antifa Free Palestina
-
viivahattu
- Watson itse
Kyllä Suomesta pois pääsee.
Eiku ai niin, siihen tarvitsee rahaa ja jonkinlaisen kyvyn elättää itsensä siellä ulkomailla. Ei taida kumpaakaan löytyä?
Eiku ai niin, siihen tarvitsee rahaa ja jonkinlaisen kyvyn elättää itsensä siellä ulkomailla. Ei taida kumpaakaan löytyä?
Tässä on vuosia silmälasikehykset olleet rumia. Olen vaihdattanut linssejä vanhoihin sankoihin, mutta tarpeeksi kun kehykset kuluvat, eihän niihin enää hyödytä teetättää upouusia linssejä.
Katselin netistä kehyksiä. Meinasin kiinnostua eräistä rilleistä. Mutta kuinka ollakaan niitä esittelemään oli laitettu mustaihoinen nainen ja mustaihoinen mies. Perkeleestäkö minä tyypillinen suomalainen pallinaama vaaleine ihoineni tiedän miltä näyttää moiset kehykset minun päässäni?
Oli siellä se tekniikka että sovita itsellesi. Mutta en jaksa näpertää, kun tuli sellainen fiilis että minua pohjoismaalaista ihmistä ei asiakkaksi kaivata.
(Missäs ne sirot lutkalasit on, joiden piti muka tulla muotiin? Pelkkiä helvetin UKK-rillejä. Yäk.)
Katselin netistä kehyksiä. Meinasin kiinnostua eräistä rilleistä. Mutta kuinka ollakaan niitä esittelemään oli laitettu mustaihoinen nainen ja mustaihoinen mies. Perkeleestäkö minä tyypillinen suomalainen pallinaama vaaleine ihoineni tiedän miltä näyttää moiset kehykset minun päässäni?
Oli siellä se tekniikka että sovita itsellesi. Mutta en jaksa näpertää, kun tuli sellainen fiilis että minua pohjoismaalaista ihmistä ei asiakkaksi kaivata.
(Missäs ne sirot lutkalasit on, joiden piti muka tulla muotiin? Pelkkiä helvetin UKK-rillejä. Yäk.)