Punakynästä.

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

awa kirjoitti:Totuutta on helppo puolustaa. Teenkö jotain säännöissä kiellettyä ?

Totuus on faktojen tunnustamista. :D

Aloita sitten siitä että tunnustat olevasi valehtelija, siitä ei tämän jutun yhteydessä jää mitään epäselvyyttä.

Ymmärrän että se sapettaa, mutta niin se nyt vain on. Koeta kestää ja yritä ryhdistäytyä parantamalla tapasi :lol:
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Aloita vaikka siitä, että et koe olevasi Salman Rushdie ( Rushdie joutui piileskelemään maan alla koko 1990-luvun, eikä hän vieläkään ole täysin turvassa - Wikipedia ).

Valehdellut en ole tällä palstalla koskaan. Turhaan yrität provosoida.

- hymm -
Viimeksi muokannut awa, Pe Marras 07, 2008 12:23 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
papillon
Perry Mason

awa kirjoitti:
Valehdellut en ole tällä palstalla koskaan. Turhaan yrität provosoida.

- hymm -
Tämän jutun yhteydessä valehtelet ensinnäkin tässä lauseessa:

" En ole koskaan poistanut punakynätekstiä. Tämä sinulle valitettavana tietona, arvon papillon. Fakta. "

Toisekseen valehtelet tässä lauseessa:

" Valehdellut en ole tällä palstalla koskaan. "

Nämä vain tässä jutussa.

Turha kanssasi jatkaa, jokainen voi tämän tarkistaa ketä kiinnostaa.

Valehtelija mikä valehtelija. Ugh. :lol:
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

tsop tsop - Ei pidä paikkaansa - se mitä kerroin on faktaa.

Totuus on faktojen tunnustamista. :D

- lue nikki papillon tekstit aina loppuun asti -

(taisit sammua, nikki papillon, kesken ajatuksen, jota sinulta ei koskaan tullutkaan)

awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Kirjoittaisitko papillon, välillä topicin aiheesta.

Itse nostat itsesi kirjoittajien aateliin, narsistin tapaan, mutta et todellakaan pysty kirjoitamaan edes topicin aiheesta.

(http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq58.html) >Kuinka tunistaa narsisti?

Olet papillon hieman koominen persoona. :D

Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kenties nikki papillonilla onkin syytä olla piilossa maan alla, kuten Salman Rushdien, mistä sen tietää, jos huutelee hävyttömiä vieraisiin pöytiin, kuten nikki papillonilla on tapana.

Myös se, miten nikki papillon kirjoittelee perättömiä, on saattanut suututtaa joitakin piirejä, joten piilotteluun voipi hyvinkin olla syynsä.

Ettei piileskelisi peräti virkavaltaa, mistä sitäkään tietää.

Kaikkeahan tähän maailmaan mahtuu, kuten nikki papillonin kaltaisia vitsauksia.
papillon
Perry Mason

Hessu52 kirjoitti:Kenties nikki papillonilla onkin syytä olla piilossa maan alla, kuten Salman Rushdien, mistä sen tietää, jos huutelee hävyttömiä vieraisiin pöytiin, kuten nikki papillonilla on tapana.

Myös se, miten nikki papillon kirjoittelee perättömiä, on saattanut suututtaa joitakin piirejä, joten piilotteluun voipi hyvinkin olla syynsä.

Ettei piileskelisi peräti virkavaltaa, mistä sitäkään tietää.

Kaikkeahan tähän maailmaan mahtuu, kuten nikki papillonin kaltaisia vitsauksia.
Paskapuhetta, Hessuparka kuten tavallista. Esitä perätön kirjoitus jos sellaisen tiedät.

Siis kirjoittamani, ei kaltaisesi patologisen valehtelijan itse tuottaman, sillä niitä esimerkkejä löytyy.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Älä kiihdy, nikki papillon.

Kaikki kirjoittamasi on jo joko provoa, tai valheita, sekä toisten asiallisten kirjoittajien hakkumisia, joten ole kitisemättä, nikki papillon, sillä omapa on syysi, valehtelija.
papillon
Perry Mason

Hessu52 kirjoitti:Älä kiihdy, nikki papillon.

Kaikki kirjoittamasi on jo joko provoa, tai valheita, sekä toisten asiallisten kirjoittajien hakkumisia, joten ole kitisemättä, nikki papillon, sillä omapa on syysi, valehtelija.
Taas kerran valehtelet, Pikku Hessu. Et pysty osoittamaan väitteistäsi todeksi et vaikka kulkisit 150 m pitkälle laiturille karvaiseksi, kuolleeksi mieheksi muuttuneen Tamara Pressin kanssa katsomaan kuinka Juri gagarin lentää sputnikilla yli.

Sittenhän voittekin siirtyä alukseesi, jonka olet uhannut tuoda bodomille, sen ollen ainoa mitä sinun tarvitsee tehdä sukellusten eteen, ammaatisukeltajat hoitavat homman.

Harmi että tasapainosi petti ja loukkasit itsesi,. en tosin käsitä mitä se tuohon projektiin vaikuttaisi.

Ai niin, se kirjan tuotto,sehän tarvitaan harmi vaan mutta sehän upposi satoihin euroihin nousseiden rekisteriotteiden haqnkkimiseen, jotka oikeasti maksoivat 28 euroa.

Mihin meni väliraha? Ai ai Hessu, et kai vaan kusetanut sitä kirstunvartijaasi ja mennyt kuin mennytkin Lidliin. Makkaraa ostamaan.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

*nan *nen

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Taas tuli maailman typerimmältä Bodom-moderaattorilta varoitus täysin tyhjästä.

Hankkisi perustiedot Bodom-surmista ja lopettaisi käsittämättömän yksipuolisen tulkintansa siitä, mitä voi poistaa ja mitä ei.

Jos poisto ei ole perusteltavissa palstan säännöillä, asetuksilla tai ex lege, on tuollainen toiminta suoranaisesti sananvapautta loukkaavaa.

Toisaalta palstalla on ja on ollut kirjoittajia, jotka saavat kirjoittaa mitä tahansa satua, sontaa ja sadattelua vaikka kuinka paljon ilman, että ylläpito puuttuu asiaan.

Moderoinnilta puuttuu selvästi linjakkuus ja puolueettomuus, joten modero tulisi vaihtaa eettisesti ja moraalisesti parempaan ja erityisesti sellaiseen, jonka luetun ymmärtämisen taidot eivät rajautuisi pelkkiin konkreettisia ilmiöitä ja esineitä kuvaavan kirjoittelun käsittämiseeen ja joka ymmärtäisi yli kaksitavuiset sanat ja yli kolmisanaiset lauseet.

Ja joka ei ottaisi kantaa moderoinnissaan siihen, pitääkö kirjoittaja Gustafsonia syyttömänä Bodomin kolmoissurmaan ja itsensä ryösömurhan yritykseen.

8)

* lisätty asiallinen kommentti Bodom-punakynämoderoinnin johdosta * W
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Amen. Taas. Mutta uskottava se on, että moderaatio on niin tyhmä, ettei tätä edes kymmenien henkilöiden kannanotoista tajua. Ehkä tosiaan olisi aika siirtyä moderoimaan vaikka kudotaansukkiajalapasia.comia.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

...Tapojeni vastaisesti esitän vienon toiveen, että riitapukarit siirtyisivät takavasemmalle. Johan te olette kaikki mahdolliset aiheet ja tilaisuudet käyttäneet.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Re: *nan *nen

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Wagner kirjoitti:Taas tuli maailman typerimmältä Bodom-moderaattorilta varoitus täysin tyhjästä.

Hankkisi perustiedot Bodom-surmista ja lopettaisi käsittämättömän yksipuolisen tulkintansa siitä, mitä voi poistaa ja mitä ei.

Jos poisto ei ole perusteltavissa palstan säännöillä, asetuksilla tai ex lege, on tuollainen toiminta suoranaisesti sananvapautta loukkaavaa.

Toisaalta palstalla on ja on ollut kirjoittajia, jotka saavat kirjoittaa mitä tahansa satua, sontaa ja sadattelua vaikka kuinka paljon ilman, että ylläpito puuttuu asiaan.

Moderoinnilta puuttuu selvästi linjakkuus ja puolueettomuus, joten modero tulisi vaihtaa eettisesti ja moraalisesti parempaan ja erityisesti sellaiseen, jonka luetun ymmärtämisen taidot eivät rajautuisi pelkkiin konkreettisia ilmiöitä ja esineitä kuvaavan kirjoittelun käsittämiseeen ja joka ymmärtäisi yli kaksitavuiset sanat ja yli kolmisanaiset lauseet.

Ja joka ei ottaisi kantaa moderoinnissaan siihen, pitääkö kirjoittaja Gustafsonia syyttömänä Bodomin kolmoissurmaan ja itsensä ryöstömurhan yritykseen.

8)

* lisätty asiallinen kommentti Bodom-punakynämoderoinnin johdosta * W
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Kylli kirjoitti:...Tapojeni vastaisesti esitän vienon toiveen, että riitapukarit siirtyisivät takavasemmalle. Johan te olette kaikki mahdolliset aiheet ja tilaisuudet käyttäneet.
Ai siis ylläpitokin?
papillon
Perry Mason

Bodomin mode on kyllä pohjanoteeraus, ei voi muuta sano. Täysi nolla. Haluaa mahtailla kun on annettu siihen eväät.

Punakynä heiluu miten sattuu, mutta vaikkapa awan jatkuviin rötöstelyihin tämä ei puutu, tutkinta vaan jatkuu, niinkö.

Onneksi on olemassa asiasta todisteet, sehän se vaikeuden tekee hyssyttelyssäkin.
Vastaa Viestiin