Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Hank Voight kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 7:44 pm Saahan nuo googletettua, mutta se on joka tapauksessa totta, että nuo teemat toistuu viestistä toiseen. Alkoholi muuten puuttuu tuosta listauksesta.

Kaikkein eniten olen kiinnittänyt huomiota RL:n intoa homojuttuihin. Se nostaa juttuhinsa jonkin sortin homoaspektin enemmän kuin mielellään. Ja jos joku mainitsee edes jotain homoihin tai perseeseen liittyvää, niin aivan takuuvarmasti RL tarttuu asiaan.
Saa googlattua, mutta niihin liittyvät höpinät vaikuttavat autenttisilta. Siis sellaisia tarkkoja kuvauksia erilaisista hoitojaksoista ja diagnooseista.

Homoaspekti on hyvä huomio. Kertoilee viesteissään persepanojuttuja ja, jos niihin vastaa samalla mitalla, niin siitä seuraa homovihamielisiä viestejä.
Mitä te dorkat dorkailette?
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Listaas nyt RL ne "todisteet", joiden mukaan mä olen myös nuo 4-5 heppua? Syystä tai toisesta kiinnostaa, en edes tiedä että miksi. Mut kerros nyt.
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Dumbeista dumbein on oman ilmoituksensa mukaan poistunut palstalta jalkavaimo Hank Voight mukanaan. Torspot. :mrgreen:
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

sikakoira oli onneksi poiminut talteen tuon viestini jonka ylläpito poisti, niin siirrän sen talteen tähän kun joku kuitenkin tulee pätemään että olisin luvannut poistua palstalta, niin tästä saa sitten palauttaa mieleen mitä minä sanoinkaan...
pokkapitää kirjoitti: La Marras 09, 2024 6:16 pm
damfin kirjoitti: La Marras 09, 2024 4:49 pm Ei tähän vastausta näyttänyt tulevan, ja niinhän sitä sanotaan että vaikeneminen on myöntymisen merkki.
Käytän sitten minäkin oikeuttani vaieta, ja yritän antaa sikakoiralle tilaa palstalla ja olla itse hiljaa koska en tunne että minun viesteilleni olisi mitään tarvetta samalla palstalla sikakoiran kaltaisten palstan piristäjien kanssa, katsotaan sitten taas joskus, tai jossain sellaisessa ketjussa johon koen aiheelliseksi jotain kirjoittaa... mutta toistaiseksi se on moro.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

Nyt Damfin kirjoitit oikeaan osoitteeseen alat siis itsekkin jo hahmottamaan todellisuuden. :lol:
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Nyt se saatanan suuaukihengittäjä jankkaa päivästä toiseen siellä raiskausketjussa, että miten tytön vika ja miten tyttö itse halunnut.

Vitun rasittava jankkaaja.. Kaikki muistaa ne 2000 viestiä korona-ketjussa, miten vaarallinen korona on ja miten kaikki kuolee ja miten maskia täytyy käyttää koko ajna ja miten koronavilkku on ihan mahtava appi.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
damfin

Tiinas kirjoitti: Ma Kesä 02, 2025 8:55 am Nyt se saatanan suuaukihengittäjä jankkaa päivästä toiseen siellä raiskausketjussa, että miten tytön vika ja miten tyttö itse halunnut.
Mitä lääkkeitä sinä tällä kertaa olet vetänyt vai mistä nuo hallusinaatiot? :D

Näytä nyt edes yksi viesti missä olen sanonut että tytön vika?

Toki jos kaikki näyttö viittaa siihen että tyttö on antanut suostumuksen niin ei siinä mielestäni muuta ole tapahtunut kuin humalaisen hölmöilyä.
damfin

Hei,
menen nukkumaan, en kahden päivän tauolle, huomenna on paljon hommia niin ei viitsi valvoa koko yötä.
Jos collie kaipailee niin koittakaa nyt jotenkin lohduttaa ja viihdyttää häntä, ettei reppanan tarvitse yksinään lapsi-missiotaan jatkaa :lol:
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

On tää damfin "patoevä" papparainen melkoisen katkera hävittyään väittelyn. Nyt jo toisella uudella nimimerkillään (ensimmäisen ylläpito ilmeisesti heivasi huisvittuun) seuraa minua ketjusta ketjuun ja katkerana tilittää ja yrittää "olla ilkeä". Omien sanojensa mukaan on muka "kesälomalla", mutta kaikki aika patoevällä menee foorumilla kiukkuiluun älykkäämmilleen. :lol:
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
damfin

Collie kirjoitti: Su Kesä 15, 2025 11:06 pm On tää damfin "patoevä" papparainen melkoisen katkera hävittyään väittelyn. Nyt jo toisella uudella nimimerkillään (ensimmäisen ylläpito ilmeisesti heivasi huisvittuun) seuraa minua ketjusta ketjuun ja katkerana tilittää ja yrittää "olla ilkeä". Omien sanojensa mukaan on muka "kesälomalla", mutta kaikki aika patoevällä menee foorumilla kiukkuiluun älykkäämmilleen. :lol:
Vieläkö sinä täällä itket sitä häviämääsi väittelyä ja näet damfinejä kaikkialla :lol:
"Lapsenraiskaus on Suomessa lain mukaan sallittua - Collie" :mrgreen:
Collie
Perry Mason

damfin kirjoitti: Su Kesä 15, 2025 11:21 pm
Collie kirjoitti: Su Kesä 15, 2025 11:06 pm On tää damfin "patoevä" papparainen melkoisen katkera hävittyään väittelyn. Nyt jo toisella uudella nimimerkillään (ensimmäisen ylläpito ilmeisesti heivasi huisvittuun) seuraa minua ketjusta ketjuun ja katkerana tilittää ja yrittää "olla ilkeä". Omien sanojensa mukaan on muka "kesälomalla", mutta kaikki aika patoevällä menee foorumilla kiukkuiluun älykkäämmilleen. :lol:
Vieläkö sinä täällä itket sitä häviämääsi väittelyä ja näet damfinejä kaikkialla :lol:
"Lapsenraiskaus on Suomessa lain mukaan sallittua - Collie" :mrgreen:
Jaahas. Patoevä ei selvittänytkään päätään, vaan jatkaa edelleen pihalla olemista ja väärän tiedon levittämistä nolosti hävityn väittelyn jälkeen. Tuo lainauksissa oleva teksti kirjoituksessasi ei ole minun kirjoittamaani. Miksi keksit, ilmeisesti omassa päässäsi, toisille kirjoittajille mitä he ovat muka kirjoittaneet? Lainauksen väärentäminen on foorumin säännöissä pysyvän bannin arvoinen teko. Ylläpito hox.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
damfin

Collie kirjoitti: Ma Kesä 16, 2025 9:14 pmTuo lainauksissa oleva teksti kirjoituksessasi ei ole minun kirjoittamaani. Miksi keksit, ilmeisesti omassa päässäsi, toisille kirjoittajille mitä he ovat muka kirjoittaneet? Lainauksen väärentäminen on foorumin säännöissä pysyvän bannin arvoinen teko. Ylläpito hox.

Missä minä lainausta väärensin?
Kun nyt kuitenkin kävit asiasta ylläpidolle itkemässä, niin itkitkö samalla siitä että itse väitit minun sanoneen että minulla on 17-vuotias tyttöystävä?

Sinä olet edelleenkin "Lapsenraiskaus on Suomessa lain mukaan sallittua - Collie"
ja lisäksi "Väittelyn hävittyään ylläpidolle itkevä Collie" :lol:
Collie
Perry Mason

damfin kirjoitti: Ti Kesä 17, 2025 7:44 am
Collie kirjoitti: Ma Kesä 16, 2025 9:14 pmTuo lainauksissa oleva teksti kirjoituksessasi ei ole minun kirjoittamaani. Miksi keksit, ilmeisesti omassa päässäsi, toisille kirjoittajille mitä he ovat muka kirjoittaneet? Lainauksen väärentäminen on foorumin säännöissä pysyvän bannin arvoinen teko. Ylläpito hox.

Missä minä lainausta väärensin?
Kun nyt kuitenkin kävit asiasta ylläpidolle itkemässä, niin itkitkö samalla siitä että itse väitit minun sanoneen että minulla on 17-vuotias tyttöystävä?

Sinä olet edelleenkin "Lapsenraiskaus on Suomessa lain mukaan sallittua - Collie"
ja lisäksi "Väittelyn hävittyään ylläpidolle itkevä Collie" :lol:
Taas vääristelet ja valehtelet. Missä olen kirjoittanut noin? Laitahan linkki tai se on lainauksen väärentäminen. Lapsenraiskaus on nimenomaan rikos Suomessa. Lisäksi missä olen "itkenyt ylläpidolle väittelyn hävittyään"? Missähän kuvitusmaailmassa oikein elät, vai eikö pää ole vieläkään selvä. :lol:
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Avaisitko vähän tuota "riski piski"-juttua? Jotenkin ristiriitaista, ku kuitenki Collie :D
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Collie
Perry Mason

perusporilaine kirjoitti: Ti Kesä 17, 2025 6:32 pm Avaisitko vähän tuota "riski piski"-juttua? Jotenkin ristiriitaista, ku kuitenki Collie :D
No kyllähän se ärsyttää damfin "patoevä" papparaista, varsinkin kun meni taas häviämään väittelyn sata-nolla ja joutui ryyppyputkeen ja sairauslomalle sen takia. Nyt se yrittää keksiä minun kirjoittamaksi noita kummallisia lauseita ja väittämiä, kuten tuosta yltä voit nähdä. :mrgreen:

Toisaalta, eihän skotlanninpaimenkoirat ihan mitään pikkupiskejä ole kuitenkaan.
Viimeksi muokannut Collie, Ti Kesä 17, 2025 8:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin