Joukkosurmat Suomessa

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
henkisestikuollut
Nikke Knatterton

Joukkosurmat Suomessa

Viesti Kirjoittaja henkisestikuollut »

Olen jo hetken ajatellut, että avaisin tämmöisen ketjun. Nyt saan sen sitten aikaiseksi.
Suomessa viimeisin joukkosurman määritelmään mahtuva teko tapahtui Turussa, tuolloin kyse oli islamilaisesta terrorista.
Muita ovat. mm.
-Kauhajoen Koulusurmat 2008 (11 Kuollutta ampuja mukaanlukien)
-Jokelan Koulusurmat 2007 (9 Kuollutta ampuja mukaanlukien)
-Myyrmannin Pommi-Isku 2002 (7 Kuollutta tekijä mukaanlukien), tahallisuudesta tosin ei ole varmaa näyttöä.
-Sellon Murhat (6 Kuollutta tekijä ja tämän entinen naisystävä mukaanlukien)

Ja minä olen vielä uusi tällä sivustolla :D
Someday i might disappear or not...
Smörno-nosmör
Hercule Poirotin viikset

Re: Joukkosurmat Suomessa

Viesti Kirjoittaja Smörno-nosmör »

Ja jokainen näistä tekijöistä taisi rouskia mielialalääkkeitä.
Suomessa kun ollaan niin maassa maan tavalla!
henkisestikuollut
Nikke Knatterton

Smörno-nosmör kirjoitti: To Kesä 19, 2025 1:44 am Ja jokainen näistä tekijöistä taisi rouskia mielialalääkkeitä.
Suomessa kun ollaan niin maassa maan tavalla!
Minun mielestäni Gerdt ja Shkupolli eivät syöneet mielialalääkkeitä, nämä koulusurmaajat sitten taas popsivat.
Mutta noissa kolmessa isoimmassa on ollut kaikissa selkeästi mielenterveysongelmat osana näitten elämää, kaikilla ollut kiusaamistaustaa.
Surullisia tapauksia :(
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Aloitusviesti on täysin perseestä. Joukkosurmat Suomessa on yhtä tylsä aihe kuin ruoan hinnan nousu. Itse käytän itsepalvelukassaa ja laitan halvimman xtra ranskanperunat pussin alle aina noin 7-8 kpl kylmäsavu- ja graavilohipaketteja, jotka maksaa noin 6-7 e kpl. Viime aikoina olen syönyt noin 1000 euron edestä jättikatkarapuja ja savulohta, ilmaiseksi. Tämä mereneläväkuorma on vahvistanut aminohappokoostumuksellaan proteiinisynteesiani.

Hauiskäännössä menee lihakset helpommim pumppiin. Samoin parta tuntuu tuuheutuneen. Ajattelin lataa Tinderin ja alkaa hyväksikäyttämään taloudellisesti varakkaita naisia, joita ei muutoin huolisi kuin oleskelulupaa hamuavat neekerit. Haluan tehdä all inclusive lomamatkan talvella Malediiveille jonkun ruman ja lihavan naisen kustannuksella.

Minä olen kyllästynyt pelkästään viiltämiseen ja tappamiseen. Haluan olla oikeasti paha ja omaa täydellisen omantunnon ja moraalin puutteen. Haluan tehdä mahdollisimman paljon epäsosiaalisia tekoja, juoda aamusta iltaan viinaa, olla täysin vastuuntunnoton. Yksinkertaisesti haluan vain olla paha.

https://m.youtube.com/watch?v=jN06omXc9aE
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
henkisestikuollut
Nikke Knatterton

RL11/6 kirjoitti: To Kesä 19, 2025 3:14 am Aloitusviesti on täysin perseestä. Joukkosurmat Suomessa on yhtä tylsä aihe kuin ruoan hinnan nousu. Itse käytän itsepalvelukassaa ja laitan halvimman xtra ranskanperunat pussin alle aina noin 7-8 kpl kylmäsavu- ja graavilohipaketteja, jotka maksaa noin 6-7 e kpl. Viime aikoina olen syönyt noin 1000 euron edestä jättikatkarapuja ja savulohta, ilmaiseksi. Tämä mereneläväkuorma on vahvistanut aminohappokoostumuksellaan proteiinisynteesiani.

Hauiskäännössä menee lihakset helpommim pumppiin. Samoin parta tuntuu tuuheutuneen. Ajattelin lataa Tinderin ja alkaa hyväksikäyttämään taloudellisesti varakkaita naisia, joita ei muutoin huolisi kuin oleskelulupaa hamuavat neekerit. Haluan tehdä all inclusive lomamatkan talvella Malediiveille jonkun ruman ja lihavan naisen kustannuksella.

Minä olen kyllästynyt pelkästään viiltämiseen ja tappamiseen. Haluan olla oikeasti paha ja omaa täydellisen omantunnon ja moraalin puutteen. Haluan tehdä mahdollisimman paljon epäsosiaalisia tekoja, juoda aamusta iltaan viinaa, olla täysin vastuuntunnoton. Yksinkertaisesti haluan vain olla paha.

https://m.youtube.com/watch?v=jN06omXc9aE
Huutista :D
Moondeity
Alokas

Viesti Kirjoittaja Moondeity »

Mitä mieltä siis itse olet tarkemmin noista joukkosurmista?

Ainakin tuo quote wumpscutin biisistä nostatti huomioni. Sama kuin Matti Saaren.. :?:
If you want peace, prepare for war - sad reality
henkisestikuollut
Nikke Knatterton

Moondeity kirjoitti: Su Kesä 22, 2025 6:41 pm Mitä mieltä siis itse olet tarkemmin noista joukkosurmista?

Ainakin tuo quote wumpscutin biisistä nostatti huomioni. Sama kuin Matti Saaren.. :?:
Ymmärrän tekijöitä, mutta en hyväksy heidän tekoja. Näillä meinaan siis noita kolmea suurinta.
Ulkopuoliseksi jääminen on aivan helvetin raskasta mielenterveydelle, niin en yhtään ihmettele miksi ovat flipanneet. :(
Petriä säälin eniten...

Ja tuo Wumpscutin biisi on oikeasti hyvä biisi :D
finnbar87
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja finnbar87 »

Jahas. Kävi sitten klassinen ja linttas foorumi ulos just kun oli saanut satuiltua tekstinsä valmiiksi. Noh, ei maha mittää. :roll:

Mäkkäri-Esan "suoritus" on kyllä mielestäni kanssa joukkosurma, vaikkei ihan ylläkään Sekopollin, koulusurmien tai Myyrmannin tasolle uhrien määrässä.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

henkisestikuollut kirjoitti: Ke Kesä 25, 2025 4:32 pm Ulkopuoliseksi jääminen on aivan helvetin raskasta mielenterveydelle
Ulkopuoliseksi mistä? Yhteiskunnan todellisia ja ainoita jäseniä ovat päättäjät. Muut ovat hyväksikäytettäviä orjia. Tietenkin seurakunnat tarjoavat yhteisöjä, joihin heikkomieliset voivat liittyä, mutta niissä iskostetaan vain lammasmaisuutta. Niissä tarkoitus on luoda ihmisestä vielä enemmän katuvaisempi syntymästään ja polkea vielä enemmän alas. Tästä syystä ainoa oikea seurakunta on Saatanan kirkko, joka opettaa yksilölle todellisia asioita. Näistä yksi on esim. Se, että elämästä pitää nauttia.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
henkisestikuollut
Nikke Knatterton

finnbar87 kirjoitti: To Kesä 26, 2025 9:18 am Jahas. Kävi sitten klassinen ja linttas foorumi ulos just kun oli saanut satuiltua tekstinsä valmiiksi. Noh, ei maha mittää. :roll:

Mäkkäri-Esan "suoritus" on kyllä mielestäni kanssa joukkosurma, vaikkei ihan ylläkään Sekopollin, koulusurmien tai Myyrmannin tasolle uhrien määrässä.
Olet kyllä oikeassa, osittain sen tältä listalta unohdinkin. Kyseessä toki oli ammattirikollisen veriteko ja motiivit on aika mitättömät verrattuna noihin muihin keisseihin. :D

Shkupolli valitsi tosin uhrit eikä ampunut ketä tahansa, toisin kuin Pekka & Matti.
Moondeity
Alokas

Viesti Kirjoittaja Moondeity »

henkisestikuollut kirjoitti: Ke Kesä 25, 2025 4:32 pm
Moondeity kirjoitti: Su Kesä 22, 2025 6:41 pm Mitä mieltä siis itse olet tarkemmin noista joukkosurmista?

Ymmärrän tekijöitä, mutta en hyväksy heidän tekoja. Näillä meinaan siis noita kolmea suurinta.
Ulkopuoliseksi jääminen on aivan helvetin raskasta mielenterveydelle, niin en yhtään ihmettele miksi ovat flipanneet. :(
Petriä säälin eniten...

Tuohan on kyllä hyvin ymmärrettävää, olihan noilla kaikilla asiat niin huonosti. Eivät varmaan vain osanneet nähdä mitään muuta tietä ulos omasta kärsimyksestään. Plus kaipa tunsivat olonsa jotenkin hyväksytyiksi kaikissa joukkosurmia-ihannoivissa piireissä, ja halusivat siinä sivussa pienen palan julkisuuttaan. Tavallaan elävät niin kauan, kun ihmiset muistavat ja puhuvat heistä. Kuten sinä, itsekin ymmärrän sen ulkopuolisuuden olon.

Petrin case kyllä mietityttää hyvin usein, ei oikein osaa päättää että oliko tahallinen teko vaiko vain ihan hemmetin kamala vahinko. Kyllä jotenkin ottaa rinnasta, kun miettii että kuinka monessa osassa Petri oli räjähdyksen jälkeen.. Brutaalia.

Wumpscut on kyllä helkkarin hyvä! Monen monta hyvää biisiä herralla! :D
If you want peace, prepare for war - sad reality
henkisestikuollut
Nikke Knatterton

Moondeity kirjoitti: Pe Kesä 27, 2025 3:08 pm
henkisestikuollut kirjoitti: Ke Kesä 25, 2025 4:32 pm

Petriä säälin eniten...

Tuohan on kyllä hyvin ymmärrettävää, olihan noilla kaikilla asiat niin huonosti. Eivät varmaan vain osanneet nähdä mitään muuta tietä ulos omasta kärsimyksestään. Plus kaipa tunsivat olonsa jotenkin hyväksytyiksi kaikissa joukkosurmia-ihannoivissa piireissä, ja halusivat siinä sivussa pienen palan julkisuuttaan. Tavallaan elävät niin kauan, kun ihmiset muistavat ja puhuvat heistä. Kuten sinä, itsekin ymmärrän sen ulkopuolisuuden olon.

Petrin case kyllä mietityttää hyvin usein, ei oikein osaa päättää että oliko tahallinen teko vaiko vain ihan hemmetin kamala vahinko. Kyllä jotenkin ottaa rinnasta, kun miettii että kuinka monessa osassa Petri oli räjähdyksen jälkeen.. Brutaalia.

Wumpscut on kyllä helkkarin hyvä! Monen monta hyvää biisiä herralla! :D
Kyllähän nää joukkosurmat saa alkunsa aika paljolti siitä miten paljon julkisuutta ne herättää. Sitten, kun siihen lisää itsemurha aikeet ja halu lähteä tältä maapallolta tuonpuoleiseen on soppa valmis. Se on semmoinen viimeinen "haistakaa vittu kaikki" haistattelu ennenkuin päättää päivänsä.

Itse uskon 99% siihen, että Petrin tarkoitus oli surmata ihmisiä. Siitä en tiedä sitten, että oliko hänen tarkoitus kuolla vai ei.
Mun mielestä aika riittävä todiste on se, että pommi on repussa Myyrmannissa ja siinä on 6000 haulia. Toki tuo case painaa edelleen mieltäni oliko se tahallinen vai ei, vaikka olen varma siitä että se tahallinen oli. Mitä olen videoita. Ym. Katsellut niin ilmeisesti Petristä huomasi kyllä, että kaikki ei ollut kohdallaan ja mies kärsi masennuksesta vaikka sitä ei diagnosoitu. Petrillä ei tietääkseni koskaan mitään kaveripiiriä ollut ja todella hiljainen tyyppi oli muutenkin :(

On tuo Bodomkin ihan hyvä :)
Vastaa Viestiin