Yli 1 000 000 euroa maksanut savusauna paloi Vantaalla

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Collie
Perry Mason

Re: Yli 1 000 000 euroa maksanut savusauna paloi Vantaalla

Viesti Kirjoittaja Collie »

Kummisetä kirjoitti: Ti Kesä 24, 2025 12:18 am -ei tommonen n.30 neliön hirsikoppi maksa miljoonaa, ei puolta miljoonaa eikä edes neljännesmiljoonaa. Ei vaikka olisi minkälaiset kultasuihkut tarjolla. Saatana se on savusauna eikä mikään jalokivin koristeltu palatsi.
Oisko koko sauna tehty tuosta jo mainitusta Väinämöisen hivelemästä ja siunaamasta puusta, ja sitten vielä itse Pohjan akka Louhi on käynyt istumassa räppänän päällä hinkaten ja nauraa käkättäen kamalamaisesti.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Collie kirjoitti: Ke Kesä 25, 2025 10:25 pm Oisko koko sauna tehty tuosta jo mainitusta Väinämöisen hivelemästä ja siunaamasta puusta, ja sitten vielä itse Pohjan akka Louhi on käynyt istumassa räppänän päällä hinkaten ja nauraa käkättäen kamalamaisesti.
Olen kuullut että Louhen istumia savusaunoja on lämmitetty 40 vuoden ajan ja silti erityisesti jouluisin Louhen akan valkovuodon hapan tuoksu leviää saunan löylyyn.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

Jack the Ripper kirjoitti: To Kesä 26, 2025 5:45 am
Collie kirjoitti: Ke Kesä 25, 2025 10:25 pm Oisko koko sauna tehty tuosta jo mainitusta Väinämöisen hivelemästä ja siunaamasta puusta, ja sitten vielä itse Pohjan akka Louhi on käynyt istumassa räppänän päällä hinkaten ja nauraa käkättäen kamalamaisesti.
Olen kuullut että Louhen istumia savusaunoja on lämmitetty 40 vuoden ajan ja silti erityisesti jouluisin Louhen akan valkovuodon hapan tuoksu leviää saunan löylyyn.
Pthyi! Piti sylkäistä maahan tuon luettuani. :mrgreen:
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Vastaa Viestiin