Oisko koko sauna tehty tuosta jo mainitusta Väinämöisen hivelemästä ja siunaamasta puusta, ja sitten vielä itse Pohjan akka Louhi on käynyt istumassa räppänän päällä hinkaten ja nauraa käkättäen kamalamaisesti.Kummisetä kirjoitti: Ti Kesä 24, 2025 12:18 am -ei tommonen n.30 neliön hirsikoppi maksa miljoonaa, ei puolta miljoonaa eikä edes neljännesmiljoonaa. Ei vaikka olisi minkälaiset kultasuihkut tarjolla. Saatana se on savusauna eikä mikään jalokivin koristeltu palatsi.
Yli 1 000 000 euroa maksanut savusauna paloi Vantaalla
- Collie
- Perry Mason
Re: Yli 1 000 000 euroa maksanut savusauna paloi Vantaalla
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Olen kuullut että Louhen istumia savusaunoja on lämmitetty 40 vuoden ajan ja silti erityisesti jouluisin Louhen akan valkovuodon hapan tuoksu leviää saunan löylyyn.Collie kirjoitti: Ke Kesä 25, 2025 10:25 pm Oisko koko sauna tehty tuosta jo mainitusta Väinämöisen hivelemästä ja siunaamasta puusta, ja sitten vielä itse Pohjan akka Louhi on käynyt istumassa räppänän päällä hinkaten ja nauraa käkättäen kamalamaisesti.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
- Collie
- Perry Mason
Pthyi! Piti sylkäistä maahan tuon luettuani.Jack the Ripper kirjoitti: To Kesä 26, 2025 5:45 amOlen kuullut että Louhen istumia savusaunoja on lämmitetty 40 vuoden ajan ja silti erityisesti jouluisin Louhen akan valkovuodon hapan tuoksu leviää saunan löylyyn.Collie kirjoitti: Ke Kesä 25, 2025 10:25 pm Oisko koko sauna tehty tuosta jo mainitusta Väinämöisen hivelemästä ja siunaamasta puusta, ja sitten vielä itse Pohjan akka Louhi on käynyt istumassa räppänän päällä hinkaten ja nauraa käkättäen kamalamaisesti.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.