Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

RL11/6
Watson itse

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Collie kirjoitti: To Kesä 26, 2025 10:48 am
RL11/6 kirjoitti: To Kesä 26, 2025 10:43 am
Collie kirjoitti: To Kesä 26, 2025 10:07 am
Missä olen valehdellut?
Missä olen kertonut olevani prikaatinkenraali?
Tiesitkö, ettei tuollaista sotilasarvoa ole Suomessa käytössä? :lol:
Et voi olla ihan noin kehitysvammainen, mutta todennäköisesti olet. Melko taktinen internetin ihmeälykkö 😅
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

RL11/6 kirjoitti: To Kesä 26, 2025 11:15 am
RL11/6 kirjoitti: To Kesä 26, 2025 10:43 am

Missä olen kertonut olevani prikaatinkenraali?
Et voi olla ihan noin kehitysvammainen, mutta todennäköisesti olet. Melko taktinen internetin ihmeälykkö 😅
Verrattuna henkilöön, joka luulee olevansa upseeri jollaista ei ole edes Suomessa olemassa, ja johtavansa "prikaateja"? Täältä tosiaan saa hyvät naurut aina koko päiväksi. :lol:
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
RL11/6
Watson itse

Collie kirjoitti: To Kesä 26, 2025 11:28 am
Verrattuna henkilöön, joka luulee olevansa upseeri jollaista ei ole edes Suomessa olemassa, ja johtavansa "prikaateja"? Täältä tosiaan saa hyvät naurut aina koko päiväksi. :lol:
Varsinkin kun olet suggestoinut aivoihisi sangen vinoutuneen ajatuksen minun olevan "prikaatinkenraali". Tämän subjektiivisen kokemuksen on sinulle luonut minfoosi (mielisairaus), joka on tehnyt sinulle nyt melkoiset temput.

RL11/6
Murha.infon mielisairaanhoidon vastaava ylilääkäri
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Collie kirjoitti: Ke Kesä 25, 2025 9:48 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 24, 2025 11:11 pm
Collie kirjoitti: Ti Kesä 24, 2025 12:29 am ↑↑ Noni, tuossa se taas kyselee eikä pääse yli damfinnistä. Jatkakaa keskenänne, ei minua enää kiinnosta. :lol:
Erikoista, että käytät itsestäsi se-pronominia.
Missä olen niin tehnyt? Sinulla taitaa olla lukemisen ja/tai luetun ymmärtämisen kanssa vakavia ongelmia. No, onhan suomen kieli aika vaikeaa. Tai sitten et ymmärrä, mitä kaksi ylöspäin osoittavaa nuolta kirjoituksessani tarkoittavat. :mrgreen:
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Kesä 25, 2025 6:11 pm Viestissäni, johon vastauksessasi viittasit, on nimenomaan lainattu kohta, jossa kyselet taas kerran Damfinnin perään.

Kirjoitin: "Käsittääkseni Damfinni nimenomaan kamppailee ala-asteikäisten kanssa Minfossa. En ole kyseisestä papparaisesta sen erityisemmin kiinnostunut."

Kirjoitit: "Saiko Damfinni pataansa ala-asteikäisiltä vai vaihtoiko nimimerkkiä? Siinäpä haasteellista vertauskuvaa kerrakseen."

Ehkä sitten yläasteella kehität ymmärtämiskyvyttömyyttäsi.
Sori vaan, mutta sinulla taitaa olla pahemman laatuinen lukihäiriö. Tuossahan se minun kirjoitus on ylimpänä kahden ylänuolen kera, eikä siinä mitään kysellä. Kaksi ylänuolta tarkoittaa, että kirjoituksessa viitataan viestiin kaksi viestiä aiemmin. En tiedä, ymmärsitkö vieläkään. :lol:

Viestissäni, johon vastauksessasi viittasit ("Noni, tuossa se taas kyselee eikä pääse yli damfinnistä. Jatkakaa keskenänne, ei minua enää kiinnosta."), on nimenomaan lainattu kohta, jossa kyselet taas kerran Damfinnin perään.

Kirjoitin viestissäni: "Käsittääkseni Damfinni nimenomaan kamppailee ala-asteikäisten kanssa Minfossa. En ole kyseisestä papparaisesta sen erityisemmin kiinnostunut."

Kirjoitit: "Saiko Damfinni pataansa ala-asteikäisiltä vai vaihtoiko nimimerkkiä? Siinäpä haasteellista vertauskuvaa kerrakseen."

Ja:

" Kaksi ylänuolta tarkoittaa, että kirjoituksessa viitataan viestiin kaksi viestiä aiemmin. En tiedä, ymmärsitkö vieläkään. :lol:"

Niin, et taida vieläkään itse ymmärtää, että viittasit nuolilla viestiin, jossa jälleen kerran kyselet Damfinnin perään (lainatusti siis). Hymiöiden määrästä päätellen taidat itsekin tajuta edes sen verran, että ymmärrät projisoivasi luki- ja ymmärryshäiriötäsi muihin minfolaisiin. Eikö nyt kuitenkin kesällä ole niin, että sinunkin kannattaisi poistua kylille? Ei ne muutkaan sukurutsaiset kyläläiset ole luultavasti sinua juuri älykkäämpiä, joten miksi incelöit neljän seinän sisällä?
Mitä te dorkat dorkailette?
Collie
Perry Mason

RL11/6 kirjoitti: To Kesä 26, 2025 11:53 am
Collie kirjoitti: To Kesä 26, 2025 11:28 am

Varsinkin kun olet suggestoinut aivoihisi sangen vinoutuneen ajatuksen minun olevan "prikaatinkenraali". Tämän subjektiivisen kokemuksen on sinulle luonut minfoosi (mielisairaus), joka on tehnyt sinulle nyt melkoiset temput.

RL11/6
Ai sä olit se lääkäri. No sitten. :lol:
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Collie
Perry Mason

Ross Sullivan kirjoitti: To Kesä 26, 2025 4:50 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Kesä 24, 2025 11:11 pm

Missä olen niin tehnyt? Sinulla taitaa olla lukemisen ja/tai luetun ymmärtämisen kanssa vakavia ongelmia. No, onhan suomen kieli aika vaikeaa. Tai sitten et ymmärrä, mitä kaksi ylöspäin osoittavaa nuolta kirjoituksessani tarkoittavat. :mrgreen:
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Kesä 25, 2025 6:11 pm Viestissäni, johon vastauksessasi viittasit, on nimenomaan lainattu kohta, jossa kyselet taas kerran Damfinnin perään.

Kirjoitin: "Käsittääkseni Damfinni nimenomaan kamppailee ala-asteikäisten kanssa Minfossa. En ole kyseisestä papparaisesta sen erityisemmin kiinnostunut."

Ehkä sitten yläasteella kehität ymmärtämiskyvyttömyyttäsi.
Sori vaan, mutta sinulla taitaa olla pahemman laatuinen lukihäiriö. Tuossahan se minun kirjoitus on ylimpänä kahden ylänuolen kera, eikä siinä mitään kysellä. Kaksi ylänuolta tarkoittaa, että kirjoituksessa viitataan viestiin kaksi viestiä aiemmin. En tiedä, ymmärsitkö vieläkään. :lol:

Viestissäni, johon vastauksessasi viittasit ("Noni, tuossa se taas kyselee eikä pääse yli damfinnistä. Jatkakaa keskenänne, ei minua enää kiinnosta."), on nimenomaan lainattu kohta, jossa kyselet taas kerran Damfinnin perään.

Kirjoitin viestissäni: "Käsittääkseni Damfinni nimenomaan kamppailee ala-asteikäisten kanssa Minfossa. En ole kyseisestä papparaisesta sen erityisemmin kiinnostunut."

Ja:

" Kaksi ylänuolta tarkoittaa, että kirjoituksessa viitataan viestiin kaksi viestiä aiemmin. En tiedä, ymmärsitkö vieläkään. :lol:"

Niin, et taida vieläkään itse ymmärtää, että viittasit nuolilla viestiin, jossa jälleen kerran kyselet Damfinnin perään (lainatusti siis). Hymiöiden määrästä päätellen taidat itsekin tajuta edes sen verran, että ymmärrät projisoivasi luki- ja ymmärryshäiriötäsi muihin minfolaisiin. Eikö nyt kuitenkin kesällä ole niin, että sinunkin kannattaisi poistua kylille? Ei ne muutkaan sukurutsaiset kyläläiset ole luultavasti sinua juuri älykkäämpiä, joten miksi incelöit neljän seinän sisällä?
En tiedä, miksi olet noin tampio. "Se" tarkoittaa sinua, Ross Sullivania. Kyllä minä itse tiedän mitä tarkoitin omalla kirjoituksellani. Nyt en enää jaksa jankata mielepuolipotilaiden kanssa tämän enempää. :mrgreen:
RL11/6
Watson itse

Collie kirjoitti: To Kesä 26, 2025 6:51 pm Kyllä minä itse tiedän
Tämä on päihde- ja mielenterveysongelmaisten yleisemmin käyttämä lause, kiistatta.

RL11/6
Ross Sullivan

Collie kirjoitti: To Kesä 26, 2025 6:51 pm
Ross Sullivan kirjoitti: To Kesä 26, 2025 4:50 pm

Ja:

En tiedä, miksi olet noin tampio. "Se" tarkoittaa sinua, Ross Sullivania. Kyllä minä itse tiedän mitä tarkoitin omalla kirjoituksellani. Nyt en enää jaksa jankata mielepuolipotilaiden kanssa tämän enempää. :mrgreen:
Viittaat ihan selvästi itseesi:

"Saiko Damfinni pataansa ala-asteikäisiltä vai vaihtoiko nimimerkkiä? Siinäpä haasteellista vertauskuvaa kerrakseen."

Ja:

""Noni, tuossa se taas kyselee eikä pääse yli damfinnistä"

Mikä on "mielepuolipotilas"?
bumi
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja bumi »

Kyllähän tuo qurko naurattaa. Omanlaisensa sikakoira, suoltaa paskaa mutta harvemmin vastailee, varsinkaan kun sen jutut todetaan paskaksi.

RL on kyllä myös oman elämänsä sankari, joka kuvittelee olevansa joku sotasankari tai lääkäri. Uskoo varmaan itse, omiin harhoihinsa. :lol:
Collie
Perry Mason

Murha-Pertti kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 2:02 am
aga kirjoitti: To Kesä 26, 2025 12:54 am
Collie kirjoitti: To Kesä 26, 2025 12:32 am
Taidat puhua omista kokemuksistasi ja projisoit sen muihin, normaaleihin ihmisiin.
Normaalit 18-vuotiaat pojat harrastavat seksiä 16-vuotiaiden tyttöjen kanssa, mutta eivät 15-vuotiaiden?
Hyvin huomaa täällä ketkä ovat seksuaalisesti kokemattomia, kuten tuo Collie.
Hyvin huomaa täällä ketkä ovat pedofiileja ja lapsenraiskaajia, kuten tuo aga/Murha-Pertti.
Collie
Perry Mason

Murha-Pertti kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 3:02 am
Collie kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 2:42 am
Murha-Pertti kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 2:02 am

Hyvin huomaa täällä ketkä ovat seksuaalisesti kokemattomia, kuten tuo Collie.
Hyvin huomaa täällä ketkä ovat pedofiileja ja lapsenraiskaajia, kuten tuo aga/Murha-Pertti.
Hyvin huomaa keneltä on jäänyt saamatta. 18-vuotias joka harrastaa seksiä 15-vuotiaan kanssa ei ole pedofiili.
Lapsenraiskaajille oikea tuomio olisi niskalaukaus, jossa luoti tulisi etupuolelta kurkusta ulos tuhoten aivot ja aataminomenan, mutta valitettavasti Suomessa ei ole oikeita rangaistuksia lapsenraiskaajille käytössä. Dumbfinnin ei kannata alkaa täällä äkisemään, vaikka et uskallakaan enää omalla nimimerkilläsi kirjoittaa. :lol:
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 3:49 pm Joskus on hämmentävää todeta, että kuinka dorkia kirjoitukset Minfossa ovat dorkimmillaan.
Hauska huomata Ross Sullivanin lukevan joskus myös omia kirjoituksiaan.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Collie kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 3:24 am
Murha-Pertti kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 3:02 am
Collie kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 2:42 am
Hyvin huomaa keneltä on jäänyt saamatta. 18-vuotias joka harrastaa seksiä 15-vuotiaan kanssa ei ole pedofiili.
Lapsenraiskaajille oikea tuomio olisi niskalaukaus, jossa luoti tulisi etupuolelta kurkusta ulos tuhoten aivot ja aataminomenan, mutta valitettavasti Suomessa ei ole oikeita rangaistuksia lapsenraiskaajille käytössä. Dumbfinnin ei kannata alkaa täällä äkisemään, vaikka et uskallakaan enää omalla nimimerkilläsi kirjoittaa. :lol:
Vieläkö sinä näet niitä damfinejä kaikkialla :lol:
Minulla ei todellakaan ole tarvetta kirjoittaa muilla nimimerkeillä kuin tällä omallani, veikkaan että tuo Murha-Pertti vaan tarkoituksella vedättää sinua ja antaa sinun elää kuvitelmissa että olisi minun nimimerkkini :mrgreen:

Mitä tulee tuohon niskalaukaukseen, niin en minäkään pistäisi pahakseni jos lapsenraiskaajat saisivat kunnon tuomion, mutta minunkaan yleistietämykseni mukaan 18-vuotias ei ole pedofiili jos harrastaa seksiä 15-vuotiaan kanssa, pedofiilit ovat suuntautuneet huomattavasti nuorempiin ja usein vieläpä poikalapsiin.

En myöskään ymmärrä miten siinä tuhoutuisi aivot jos niskaan ammuttu luoti tulee ulos kurkusta, minun aivoni ainakin ovat ylempänä pääkopassa eivätkä leuan alapuolella, toki aivojesi sijoittuminen leuan alapuolelle voisi selittää tuon sekopäisen länkytyksen jota kirjoituksiisi päätyy :D
Ross Sullivan

LexVeritas kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 4:20 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 3:49 pm Joskus on hämmentävää todeta, että kuinka dorkia kirjoitukset Minfossa ovat dorkimmillaan.
Hauska huomata Ross Sullivanin lukevan joskus myös omia kirjoituksiaan.
Ei pidä kiukustua, vaikka häviätkin väittelyt jatkuvasti.

Jos olet sitä mieltä, että viestini on virheellinen, niin eikö kannata asia oikaista ketjussa, jossa viestini kirjoitin?
Ross Sullivan

Minfon kiertokulku jaksaa naurattaa:

1) Hassu-Jaana keräilee aina itseään noin viikon ja sitten änkeää takaisin, kunnes ottaa dunkkuun tavalla, että jälleen keräilee itseään noin viikon.

2) Blexi suuttuu, jos hänen Bodom-totuuttaan kyseenalaistaa edes vähäisessä määrin, ja taas alkaa Lautamies-saivartelu.
Vastaa Viestiin