Trumpin kannattajan puolustelu trumpin möläytyksestä:
"Hän ei olisi ikinä sanonut noin jos olisi tiennyt että häntä nauhoitetaan"
”Unconstitutional”. Samaan aikaan yrittävät puuhata Trumpille kolmatta presidenttikautta
Tuo tulee olemaan kyllä hyvin mielenkiintoista seurattavaa että yrittävätkö ja onnistuvatko raivaamaan tien kolmannelle kaudelle. Trump olisi sen jälkeen jo melko tyylipuhdas diktaattori Putinin ja muiden sankareidensa tyyliin.Samira kirjoitti: La Kesä 28, 2025 5:45 pm
”Unconstitutional”. Samaan aikaan yrittävät puuhata Trumpille kolmatta presidenttikauttaEikö teikäläisiä yhtään häiritse moinen ristiriitaisuus?
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
En yhtään epäile etteivätkö sitä yrittäisi. Yritettiinhän perustuslakia kiertää jo edelliskerrallakin vaalitulos kieltämällä. Trump itse on sanonut jo monessa haastattelussa ettei ole asiaa miettinyt lainkaan tai tiedä moisesta mitään. Oval Officessa hänellä on kuva kippiksestä, jossa lukee ”Trump 2028”. Melkoista.Schimanski kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 1:19 amTuo tulee olemaan kyllä hyvin mielenkiintoista seurattavaa että yrittävätkö ja onnistuvatko raivaamaan tien kolmannelle kaudelle. Trump olisi sen jälkeen jo melko tyylipuhdas diktaattori Putinin ja muiden sankareidensa tyyliin.Samira kirjoitti: La Kesä 28, 2025 5:45 pm
”Unconstitutional”. Samaan aikaan yrittävät puuhata Trumpille kolmatta presidenttikauttaEikö teikäläisiä yhtään häiritse moinen ristiriitaisuus?
Tuosta edellisestä vaalituloksesta Trump on itse sanonut että hän itse valitsi uskoa että voitti nuo vaalit. Trump vaan unohti sen ettei maailmassa mene asiat niin kuin valitsee uskoa, vaan se pitää oikeasti tapahtua.Samira kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 4:36 pmEn yhtään epäile etteivätkö sitä yrittäisi. Yritettiinhän perustuslakia kiertää jo edelliskerrallakin vaalitulos kieltämällä. Trump itse on sanonut jo monessa haastattelussa ettei ole asiaa miettinyt lainkaan tai tiedä moisesta mitään. Oval Officessa hänellä on kuva kippiksestä, jossa lukee ”Trump 2028”. Melkoista.Schimanski kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 1:19 amTuo tulee olemaan kyllä hyvin mielenkiintoista seurattavaa että yrittävätkö ja onnistuvatko raivaamaan tien kolmannelle kaudelle. Trump olisi sen jälkeen jo melko tyylipuhdas diktaattori Putinin ja muiden sankareidensa tyyliin.Samira kirjoitti: La Kesä 28, 2025 5:45 pm
Edellisten vaalien vilpistä nyt on todistetia roppakaupalla, että siinä ei pitäisi kenellekään enää epäselvää olla, että Trump voitti ne kirkkaasti.Pad kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 4:43 pmTuosta edellisestä vaalituloksesta Trump on itse sanonut että hän itse valitsi uskoa että voitti nuo vaalit. Trump vaan unohti sen ettei maailmassa mene asiat niin kuin valitsee uskoa, vaan se pitää oikeasti tapahtua.Samira kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 4:36 pmEn yhtään epäile etteivätkö sitä yrittäisi. Yritettiinhän perustuslakia kiertää jo edelliskerrallakin vaalitulos kieltämällä. Trump itse on sanonut jo monessa haastattelussa ettei ole asiaa miettinyt lainkaan tai tiedä moisesta mitään. Oval Officessa hänellä on kuva kippiksestä, jossa lukee ”Trump 2028”. Melkoista.Schimanski kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 1:19 am
Tuo tulee olemaan kyllä hyvin mielenkiintoista seurattavaa että yrittävätkö ja onnistuvatko raivaamaan tien kolmannelle kaudelle. Trump olisi sen jälkeen jo melko tyylipuhdas diktaattori Putinin ja muiden sankareidensa tyyliin.
Todisteita on myös siitä että Trump on jokaisessa vaalissa saanut apuja Venäjältä, joka on yrittänyt (ja myös onnistunut) vaikuttamaan Yhdysvaltain vaalituloksiin. Aina se apu ei ole riittänyt (2020) mutta sieltä on tullut apuja. Kyllä Putin on toveri Krasnovin puolella ja toisinpäin.qurqo kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 8:26 am
Edellisten vaalien vilpistä nyt on todistetia roppakaupalla, että siinä ei pitäisi kenellekään enää epäselvää olla, että Trump voitti ne kirkkaasti.
USA:n vaalisysteemi on niin sekava ja epäluotettava, että ketä tahansa voidaan syyttää vilpistä ja usein syytetäänkin. Nuoremman Bushin kohdalla väite saattaa pitää jopa paikkansa mitä ensimmäiseen kauteen tulee, mutta ei siitäkään mitään pitävää näyttöä ole olemassa.qurqo kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 8:26 am
Edellisten vaalien vilpistä nyt on todistetia roppakaupalla, että siinä ei pitäisi kenellekään enää epäselvää olla, että Trump voitti ne kirkkaasti.
Ne on vaan elokuvia. Mikään Trumppiin liittyvä ei ole erittäin salaista qurqolle tai hänen X lähteille.Schimanski kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 1:49 pm nämä ovat operaatioita joita voi kuvailla Bond-elokuvista tutuilla sanoilla ERITTÄIN SALAINEN ja sellaisena ne yleensä myös pysyvät.
Tarkoitatko kenties tätä (kannattaa katsoa ja avartaa maailmankuvaansa):Samira kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 4:36 pmEn yhtään epäile etteivätkö sitä yrittäisi. Yritettiinhän perustuslakia kiertää jo edelliskerrallakin vaalitulos kieltämällä. Trump itse on sanonut jo monessa haastattelussa ettei ole asiaa miettinyt lainkaan tai tiedä moisesta mitään. Oval Officessa hänellä on kuva kippiksestä, jossa lukee ”Trump 2028”. Melkoista.Schimanski kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 1:19 amTuo tulee olemaan kyllä hyvin mielenkiintoista seurattavaa että yrittävätkö ja onnistuvatko raivaamaan tien kolmannelle kaudelle. Trump olisi sen jälkeen jo melko tyylipuhdas diktaattori Putinin ja muiden sankareidensa tyyliin.Samira kirjoitti: La Kesä 28, 2025 5:45 pm
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.