Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Quorthon kirjoitti: Ti Heinä 01, 2025 8:26 am
snufkin kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 1:47 pm
JasseHames kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 1:16 pm
Tämä on mennyt minulta ohi. Minkälainen kuva DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukilla on lääkäreistä?
Se tässä on hauskaa, että RL/11:stä voi enemmän olettaa, että tällä on korkeakoulututkinto kuin Sullivanilla. Tämän perustan mm. siihen, että RL/11 on luovempi ajattelija eikä tarvitse tekoälyä analyyseissään tai esseissään, mutta myös koska hän hahmottaa paremmin kokonaisuuksia ja hänellä on parempi yleissivistys kuin Sullivanilla. Myös se miksi Sullivan ei voi uskoa RL/11 olevan lääkäri paljastaa miten kaukaisia ne ihmiset, jotka kuuluvat tuohon Sullivanin hypettämään ylempien korkeakoulutettujen sosioekonomiseen luokkaan, hänelle ovat.
Ylipäänsä tällaisten jauhaminen foorumilla sellaisten tyyppien kesken, jotka eivät 100% varmuudella ikinä tule tietämään toistensa henkilöllisyyksiä, on suht helvetin typerä tapa viettää aikaansa.

Mutta joo, minunkin mielestäni RL on vähintään Filosofian Maisteri, mahdollisesti jopa Yliopiston Professori. Tuskin juuri ketkään muut kirjoittelee homoista mollaavaan sävyyn tai haaveilee retkikirvestappeluista maanalaisessa luolassa. Lähes kaikki tuntemani yliopistovirassa olevat ihmiset vihaavat homoja ja neekereitä yli kaiken, ja ylläpitävät kunnioituksen ilmapiiriä omassa kaveripiirissään väkivallan keinoin. Väkivalta perustellaan yleensä lauseella, joka alkaa: "Näin se Hitlerkin teki Puolalle, kun...".

Itse ostan yleensä kaikki dödöni ja teen kaikki muutkin ratkaisuni provotakseni muita murha.infon kirjoittajia. Jos joku esim. vihjaa minun olevan Menneniä käyttävä 70v sairaseläkeläinen, niin seuraavana päivänä otan loparit ja ostan Menneniä.

Murha-Pertti on muuten hieno nick! Vaikea uskoa, että kolme Finnairin lentokapteenia maailmalle parinkin eri Miss Suomen perintöprinsessan kanssa kasvattanutta "Peraa" kiinnostaisi juuri mikään muu kuin foorumimiittien kommentointi "OMG LOL mitä vittuu"-tyyliin.

Ja Ross oli muuten jotenkin sen näköinen, että siitä on vaikea sanoa minkä ikäinen se on. Ehkä suunnilleen mun ikäinen, mutta voi olla yli tai allekin. Oletettavasti tämän kerrottuani JasseHames lentää katosta läpi ja uskoo tietävänsä miltä Ross näyttää.

Totean randomisti vielä loppuun, että kun olin reilu vuosi sitten vappuna Helsingin keskustassa isossa baarissa (tiedän, huono idea), niin yhteensä kolme eri henkilöä tuli noin 1,5 tunnin aikana hehkuttamaan mulle rahojaan, urheiluautojaan ja ulkomaanmatkojaan, vaikka niillä oli kaikilla päällä joko tosi paskaiset verkkarit tai muuten vaan sellaista UFFilta löytyvää kamaa. Yksi mainosti olevansa parin tunnin päästä menossa bisnesluokassa Los Angelesiin, ei ilmeisesti tiennyt sellaisten lentojen lähtevän Helsingistä iltapäivisin. Kyllä ihmisillä on nykymaailmassa kovat paineet näiden juttujen suhteen. Noi kaikki kuitenkin kykeni ihan normaaliin keskusteluun enimmiltä osin, ja oli niillä varaa ainakin ryypätä ytimessä. No, tämä on tätä nykypäivää.
Ja tuohon rahakeskusteluun: Hassu-jaana siis on vakuuttunut, että tienaan nolla euroa vuodessa. Olen ehdottanut hänelle, että hän tulee seuraavaan live-miittiin (tai joku muu hörhö edustaen noita sekoboltseja), niin voin puhelimella omaverosta näyttää, että noin 80-120 tuhannessa mennään vuositasolla (riippuu vuodesta ja 2025 todennäköisesti yli).

Ei minua noiden hörhöjen tulot kiinnosta. Heitä kuitenkin kiinnostaa tuloni, joten mahdollisuus on tarjolla.
Mitä te dorkat dorkailette?
snufkin
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja snufkin »

Koska vain Sullivanin eka viesti on vuodelta 2017 ja toinen sitten nykyisen kirjoitusjakson eli v. 2023 alusta, niin hän on kirjoittanut reilussa parissa vuodessa (839 päivää) 6704 viestiä eli aikalailla 8 viestiä päivässä. Tähän päälle viestit Quorthonina ja Kostina, niin ei tämä tyyppi päivänvaloa paljoa kerkeä näkemään.

About puolet noista viesteistä on muille todistelua, että se ja se mielikuvitustapaaminen tapahtui hänen päässän ja toinen puolisko on tekoälyn laatimia tiivistelmiä.

Hieno elämä!
Venäläinen mielipidevaikuttaja Ross Sullivan on suurin fanini:
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 29, 2024 6:47 pm
Täällä on hyvin vähän itseäni parempia kirjoittajia, mutta snuffi on yksi niistä.
Ross Sullivan

^Incel-Muikkunen tosiaan on profiloinnin mestari. Aivan varmasti olen myös Kosti ja Quorthon ja olenkin nimenomaan rakentanut Facebookiin valeprofiilit, jotta voisin suorittaa erikoisoperaatiota Iranin hyväksi. Itse asiassa edellisten FB-profiilit todennut LexVeritas on myös multinikkini.

Incel-Muikkunen on tunnettu pitkistä ja sekavista viesteistään, jossa keittiöpsykologian määrä on sellainen, että kirjoitusta ei hyväksyttäisi edes MeNaisissa. Immun olisi kuitenkin hyvä huomioida, että kaikki eivät kirjoita pitkiä viestejä, tai ylipäänsä käytä viesteihin kuin muutaman minuutin.
Tavanomaisilla ominaisuuksilla varustettu ihminen töräyttää 8 viestiä puoleen tuntiin tai alle.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Mutta siis jo pelkästään se, että tolle palstan koulukiusaajatriolle (raija-luiza, snuffelimuffeli ja hassezasse) se, että jotkut sopivat tapaamisen ja myös tapaavat, on heille verrannollinen Jesusin (tai Elvisin, jos se käy paremmin) toiseen tulemiseen, niin kertoo kuinka vieraantuneita ko. kolmikko on normaalielämästä.
Oikeestaan piti laittaa toi naurattaa minfossa topikkiin, mutta olkoon nyt täällä.

Mun naama on tekoälyn tekemä, snuffen mukaan.😅🏴‍☠️
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Ross Sullivan

Kosti kirjoitti: Ti Heinä 01, 2025 6:51 pm Mutta siis jo pelkästään se, että tolle palstan koulukiusaajatriolle (raija-luiza, snuffelimuffeli ja hassezasse) se, että jotkut sopivat tapaamisen ja myös tapaavat, on heille verrannollinen Jesusin (tai Elvisin, jos se käy paremmin) toiseen tulemiseen, niin kertoo kuinka vieraantuneita ko. kolmikko on normaalielämästä.
Oikeestaan piti laittaa toi naurattaa minfossa topikkiin, mutta olkoon nyt täällä.

Mun naama on tekoälyn tekemä, snuffen mukaan.😅🏴‍☠️
Niin, ja eiköhän Murha-Perttikin ole osa tuota kollektiivia, jonka keskeisin sisältö elämässä on ensin hävitä väittelyt ja sitten kiukutella siitä viikkoja. :mrgreen:

Minfolaisilla on selvästi korkeahko kynnys osallistua tapaamisiin. Aikoinaan tuli hengailtua eräällä aseharrastajafoorumilla ja siellä järjestettiin tapaamisia verrattain usein. Tosin niistä osin tuli vähän kiusallisia, kun jengi halusi tehdä kauppoja koko sen miitin ajan. Lopulta niistä ei enää tidetotettu yleisesti ja osallistujamäärät jäivät vähäisiksi.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Heinä 01, 2025 6:14 pm ^Incel-Muikkunen tosiaan on profiloinnin mestari. Aivan varmasti olen myös Kosti ja Quorthon ja olenkin nimenomaan rakentanut Facebookiin valeprofiilit, jotta voisin suorittaa erikoisoperaatiota Iranin hyväksi. Itse asiassa edellisten FB-profiilit todennut LexVeritas on myös multinikkini.

Incel-Muikkunen on tunnettu pitkistä ja sekavista viesteistään, jossa keittiöpsykologian määrä on sellainen, että kirjoitusta ei hyväksyttäisi edes MeNaisissa. Immun olisi kuitenkin hyvä huomioida, että kaikki eivät kirjoita pitkiä viestejä, tai ylipäänsä käytä viesteihin kuin muutaman minuutin.
Tavanomaisilla ominaisuuksilla varustettu ihminen töräyttää 8 viestiä puoleen tuntiin tai alle.
Löysikö se Lex mutkin? Muistan vaan sen kommentoineen jotain Kostin profiilissa olevaa otsikkoa. Paskaa toki sekin. Mahtaa olla hienoa olla joku näppispelle joka vakoilee ihmisiä somessa. Minfon taso oli ihan helvetisti korkeammalla joskus muinoin 20v sitten, kun mietin Hans Assmannia ja kirjoittelin ensimmäisiä viestejäni tänne faijan ostamalla miniläppärillä kesäloman aikana keskeltä savon peltoja. Arviolta noin vuonna 2007. Kaikkien muistojen kingi. :lol:
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Ross Sullivan

Quorthon kirjoitti: Ti Heinä 01, 2025 10:24 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Heinä 01, 2025 6:14 pm ^Incel-Muikkunen tosiaan on profiloinnin mestari. Aivan varmasti olen myös Kosti ja Quorthon ja olenkin nimenomaan rakentanut Facebookiin valeprofiilit, jotta voisin suorittaa erikoisoperaatiota Iranin hyväksi. Itse asiassa edellisten FB-profiilit todennut LexVeritas on myös multinikkini.

Löysikö se Lex mutkin? Muistan vaan sen kommentoineen jotain Kostin profiilissa olevaa otsikkoa. Paskaa toki sekin. Mahtaa olla hienoa olla joku näppispelle joka vakoilee ihmisiä somessa. Minfon taso oli ihan helvetisti korkeammalla joskus muinoin 20v sitten, kun mietin Hans Assmannia ja kirjoittelin ensimmäisiä viestejäni tänne faijan ostamalla miniläppärillä kesäloman aikana keskeltä savon peltoja. Arviolta noin vuonna 2007. Kaikkien muistojen kingi. :lol:
Näin muistelen Blexin kertoneen.

Oli taso korkeammalla ja enemmän aikuisia ihmisiä kirjoittajina. Ne Bodom-osion Arska/Zodiac-ketjut olivat/ovat ihan hauskoja. En osallistunut, mutta luin niitä kyllä.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Quorthon kirjoitti: Ti Heinä 01, 2025 10:24 pm Löysikö se Lex mutkin? Muistan vaan sen kommentoineen jotain Kostin profiilissa olevaa otsikkoa. Paskaa toki sekin. Mahtaa olla hienoa olla joku näppispelle joka vakoilee ihmisiä somessa.
Veikkaus sille, että ei löytänyt sua. Koska kerto laittaneensa mut estoon sen jälkeen kun oli löytäny mut (se ei vielä siinä kohtaa tienny, että me ollaan fb-kavereita). Leuhotti toki täällä minfossa mun profiilin löytämisellä ja naureskeli mun harrastuksille ja muuta alemmuuskompleksiselle tyypillistä perseilyä. Säälittävimpiä on just ne mitkä käy heittämässä nauruhymiöitä toisten profiilisivuille, sit niillä itellä on suljetut profiilit, yllätys. Kun kysyin ylläpidolta tosta toisen käyttäjän stalkkaamisesta somessa ja sillä minfossa leuhottamisesta niin se mun kysymys poistettiin.

Quorthon kirjoitti: Ti Heinä 01, 2025 10:24 pm Minfon taso oli ihan helvetisti korkeammalla joskus muinoin 20v sitten, kun mietin Hans Assmannia ja kirjoittelin ensimmäisiä viestejäni tänne faijan ostamalla miniläppärillä kesäloman aikana keskeltä savon peltoja. Arviolta noin vuonna 2007. Kaikkien muistojen kingi. :lol:
Hieno muisto!
Noihin aikoihin pelailin 40-tonnista Kotkassa, IG:llä tietenkin. Vähän sen jälkeen löysin minfoon. Ai niitä Hessu52:n, Wänkun ja muutaman muun nyt jo kauan poissa olleen nimimerkin tukkanuottasia Bodom-osiossa silloin vanhoina hyvinä aikoina...
Eih bennek, eih blavek
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Heinä 01, 2025 10:44 pm Oli taso korkeammalla ja enemmän aikuisia ihmisiä kirjoittajina. Ne Bodom-osion Arska/Zodiac-ketjut olivat/ovat ihan hauskoja.
Tämä!
Eih bennek, eih blavek
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Quorthon, jos naama Rytkösten haudalta on omasi ja se löytyy muualtakin netistä, niin ajattelitko oikeasti, että löytämisesi kestäisi nykyisillä kasvojentunnistusalgoritmeilla erityisen kauan. Minua ei vain kiinnosta käyttää aikaani henkilöllisyytesi selvittämiseen.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 12:02 am Quorthon, jos naama Rytkösten haudalta on omasi ja se löytyy muualtakin netistä, niin ajattelitko oikeasti, että löytämisesi kestäisi nykyisillä kasvojentunnistusalgoritmeilla erityisen kauan. Minua ei vain kiinnosta käyttää aikaani henkilöllisyytesi selvittämiseen.
Eikö olekin niin, että kannatat sitä, että kaikki lisäisivät kuviaan nettiin? Tosin mielisairaista jutuistasi on vaikea löytää punaista lankaa tai minkäänlaista lankaa.
Quorthon
Adrian Monk

JasseHames kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 12:02 am Quorthon, jos naama Rytkösten haudalta on omasi ja se löytyy muualtakin netistä, niin ajattelitko oikeasti, että löytämisesi kestäisi nykyisillä kasvojentunnistusalgoritmeilla erityisen kauan. Minua ei vain kiinnosta käyttää aikaani henkilöllisyytesi selvittämiseen.
Tässäkään ole mitään logiikkaa, kuten ei esim. Kirkkonummi-ketjun edellisessä viestissäsikään.

Jos kirjoittelet tänne paskaa tuntikausia, niin varmaan myös tekisit tuon jos osaisit/pystyisit.

Kosti kirjoitti: Ti Heinä 01, 2025 6:51 pm Mutta siis jo pelkästään se, että tolle palstan koulukiusaajatriolle (raija-luiza, snuffelimuffeli ja hassezasse) se, että jotkut sopivat tapaamisen ja myös tapaavat, on heille verrannollinen Jesusin (tai Elvisin, jos se käy paremmin) toiseen tulemiseen, niin kertoo kuinka vieraantuneita ko. kolmikko on normaalielämästä.

Jep.
Viimeksi muokannut Quorthon, Ke Heinä 02, 2025 11:22 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
JasseHames
Perry Mason

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Heinä 01, 2025 8:49 pm Aikoinaan tuli hengailtua eräällä aseharrastajafoorumilla ja siellä järjestettiin tapaamisia verrattain usein. Tosin niistä osin tuli vähän kiusallisia, kun jengi halusi tehdä kauppoja koko sen miitin ajan. Lopulta niistä ei enää tidetotettu yleisesti ja osallistujamäärät jäivät vähäisiksi.
Koska mielisairaus on este aseluvan myöntämiselle, niin varmaankin lopettivat mjöötät sen jälkeen kun kiusaantuivat lapsellisesta uhittelustasi ja kuulapyssykaupittelustasi.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Quorthon
Adrian Monk

JasseHames kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 11:21 am
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Heinä 01, 2025 8:49 pm Aikoinaan tuli hengailtua eräällä aseharrastajafoorumilla ja siellä järjestettiin tapaamisia verrattain usein. Tosin niistä osin tuli vähän kiusallisia, kun jengi halusi tehdä kauppoja koko sen miitin ajan. Lopulta niistä ei enää tidetotettu yleisesti ja osallistujamäärät jäivät vähäisiksi.
Koska mielisairaus on este aseluvan myöntämiselle, niin varmaankin lopettivat mjöötät sen jälkeen kun kiusaantuivat lapsellisesta uhittelustasi ja kuulapyssykaupittelustasi.
Ostitko oikeasti Armanin deodorantin jonkun mun foorumiviestin takia? :mrgreen:

Vai oliko se vaan vitsi, jolle kukaan ei nauranut.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
JasseHames
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 11:20 am Jos kirjoittelet tänne paskaa tuntikausia, niin varmaan myös tekisit tuon jos osaisit/pystyisit.
Kuinka monta tuntia sitten arvelet DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin (= "Ross Sullivan") kirjoittelevan foorumille? Kesäkuussa tuo mielisairas idiootti suolsi 480 viestiä. "Veikkaan", ettet sovella mielenterveyspotilaskaveriisi samoja arvostelukriteerejä...
Quorthon kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 11:29 am Ostitko oikeasti Armanin deodorantin jonkun mun foorumiviestin takia? :mrgreen:

Vai oliko se vaan vitsi, jolle kukaan ei nauranut.
Näin tuli tehtyä. Ilmeisesti provo toimi, sillä se sai sinut mykistymään ja DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin postaamaan foorumille kuvan oikeasti käyttämästään Armanin dödöstä.
Vastaa Viestiin