Ehdotus: Lautamiehet-osio poistetaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Ehdotus: Lautamiehet-osio poistetaan

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

RL11/6 kirjoitti: Ti Heinä 01, 2025 1:00 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 9:27 pm
RL11/6 kirjoitti: Su Kesä 29, 2025 7:09 pm

Mikset kirjoittanut tätä maanista ulinaasi Korpisoturina?
Miksi kirjoittaisin?
Koska olet mielisairas multinikkeilijä transvestiittihomo!
OK!
Mitä te dorkat dorkailette?
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

AlsSie kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 2:02 amCollie. Koska en muistanut enää salasanaa ja myöskään nimimerkkiin/Lassieen liitetty sähköposti ei ollut enää toiminnassa. Lisäksi historiassa oli myös turhaa kuormittavuutta enkä halua nähdä ties mitä meililaatikossakin. Olin jo aiemmin pyytänyt (siis vielä ollessani joskus miljoona vuotta sitten palstalla :P ) nimimerkin poistoa kaikkineen, koska sain tarpeekseni koko hommasta - mutta sitä ei tehty.

Voin yrittää kysyä heitä/ylläpitoa nyt tämän aliaksen kautta tekemään Lassien profiilin/nimimerkin epäaktiiviseksi/deleteen, niin olisi selvää. Silloin nimimerkki muuttuu tummaksi eikä se ole kaikkineen niin kytättävissä/saatavilla (ajan saatossa stressiä, "oversharing"ia ja turhaa kuormitustakin mukana) - siihen ei ole paluuta (ja miten olisikaan, kun en muista salasanaa eikä meili siihen toimi ja muutenkin stressittömämpää näin. Tekstit ketjuihin kylllä jää, niin se ei haittaa niiden luettavuutta, siis että välistä puuttuisi tekstejä. Mutta profiili menee pois käytöstä. Mielestäni se olisi asiaa, kun nyt tämä nimimerkki on käytössä jne.

Lisäksi :!: mun mielestä tämä AlsSie on parempi nimimerkkinä, innostuin kun keksin sen, hehhe. Nerokasta! Joo, olen varmaan oikeasti rehellisesti sanoen vähän naiivi, niin on nautittava näistä pienistä nerokkuuden hetkistä. :o Joka tapauksessa en tullut peitellysti uudella nimimerkillä (ymmärrän kyllä että sekin voi olla ok vaihtoehto ihmisille ja ihan ok tapauksesta/tarkoituksista riippuen) vaan suoraan kerron ja kuvankin laitoin aiemman nimimerkin mukaisesta koirasta, että on harvinaisen selvää. Nyt ei mennyt salapoliisihommaksi tämä lainkaan. 8)

Kiitti ajattelevaisuudesta sulle ja ChingShigille ja kaikille, joilla trollaaminen tms ei ole mielessä. Mä en välttämättä sovellu palstalle, kun on sydän aika herkkä ja meno saisi olla täällä ookoompaa. No en tosin sovellu koko maailmaan.

Mutta joka tapauksessa ne kehitysehdotukset/linjaus voisvat olla kokeilemisen arvoisia, niistä voisi olla etua foorumille ja sen ihmisille.
Ei siitä nyt miljoonaa vuotta vielä ole, kun minäkin muistan vielä kun kirjoittelit täällä. :wink:

Google-haku muuten löytää siltikin ne kirjoitukset, vaikka olisikin ns. tumma/ei aktiivinen nimimerkki, joten en tiedä onko siitä varsinaista hyötyä deletoida nimimerkkiä. No ainakin se, ettei minfon haulla löydy enää, mutta muistaakseni kirjoitusta voi silti quotoida, ainoastaan "user_id" tjsp. kenttä ja ehkä aika ja pvm jäävät pois quotesta.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Koira ja raKoi. Oon ehkä sekoittanut teidät joskus :D
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

AlsSie kirjoitti: Ma Kesä 30, 2025 2:02 am Collie.

Tämä on ehkä ketjun aiheesta offtopic, mutta huomasin tällaisen hauskan jutun. Ensimmäinen kirjoitukseni minfoon oli vastaus nimimerkki Lassien kirjoitukseen:
Collie kirjoitti: Ke Huhti 17, 2019 1:29 am
Lassie kirjoitti:Löysin netistä sattumalta kristilliskatolisen kirjoituksen Notre Damen palon merkityksestä: "The Notre-Dame Cathedral Fire Isn't a Sign", jonka on kirjoittanut Notre Damen liturgiakeskuksen johtaja ja teologian asiantuntija Timothy P. O'Malley. Tekstissä oli mielenkiintoista liitäntää pääsiäisviikon/Pyhän viikon kuoleman ja ylösnousemuksen toivorikkaaseen/energisoivaan sanomaan.
Olen samaa mieltä kanssasi. Tässä vaikuttaa olevan varta vasten pääsiäisviikolle ajoitettu terrori-isku kristinuskon pyhimpään keskiöön. Tekijöitä voi arvuutella suuntaan tai toiseen, mutta olen samaa mieltä, väkisinkin sormi osoittaa tiettyyn suuntaan.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
AlsSie
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja AlsSie »

Collie. :) Mun oli tarkoitus aiemmin jo kysyä, olitko silloin aiemmin eri nimimerkillä, mutta en kysynytkään koska tosiaan ihmisillä on joskus eri syitä, ihan ok syitä asioilleen. Nyt sitten selvisi tämäkin asiantila. Hymyilyttävää! 8)

Notre Damen tapauksestakin tuntuu olevan aikaa, mutta jostain syystä välillä tuntuu että joistain muista todellisuuden asioista ei olisi kulunut kuin vähän aikaa - vaikea uskoa ajan kulumista. Välillä tuntuu, etten käsitä mitään, "juurihan näin oltiin, ihan kuin eilen, miten ihmeessä.." Esim. Entisajan Beck-leffa tuli televisiosta tänään, ajattelin vaan että tämähän on kuin aikalooppi suoraan eiliseen, Gunvaldkin oli siinä mukana, nostalgiaa - nykyään tuntuu useammin siltä, että ei pääse ollenkaan ajan kulumisen tasalle.
Saisi tulla jokin uutisissa mainittu mysteerinen musta aukko imaisemaan itsensä ihan uuteen ulottuvuuteen tai aikavyöhykkeeseen tai vaikka avaruuteen. :D

Mr. Ehtivä. Paljon asiaa. Huolestuttavaa on maailmanmeno. Mulla on ollut pidempään vaihe, että en edes järin seuraa uutisia, tai siis ainakaan televisiosta - netistäkin usein vain otsikot jos politiikkaan liittyvät (että on juuri ja juuri kartalla). Tiedän että "pitäisi" seurata tarkemmin, mutta tähän liittyy nyt muita syitä, miksi en seuraa uutisia ja miksi jopa olen "sama se"- tunnelmissa siinä, tuleeko esim maailmansota tai ei. En tietenkään sellaista toivo, vaan rauhaa. Vaikea selittää.

Poliitikot tekevät mitä tekevät, peli on samaa, vain nappulat ja puolueet vaihtuvat, mutta tuntuu että ihan erillään on poliitikkojen maailma kansalaisten maailmasta. Kuuntelin silti yksi päivä sattumalta Trumpin (en kannata mutta en kannattanut Harrisiakaan) jotain puhetta, ajattelin vaan että sitä ääntä ja puhetyyliä oli letkeää kuunnella. :P Voi olla, kun on tullut Youtubesta nähtyä muutamia parodiapätkiä, niin ehkä siltä pohjin. Voin koettaa etsiä tähän ketjuun jnk sellaisen viikonloppua virkistyttämään. 8)
Edit. löysin: "Kun USA:aan hyökätään" : https://www.youtube.com/shorts/ZSSfCV735aE .

Kiitos Pieni Liekki. Olet pitkän linjan asiallinen myönteinen kirjoittaja, en vain ole niin niissä ketjuissa ollut, joissa olet vaikuttanut.
Mahdollisesti näin.
Vastaa Viestiin