Pyhäjärveläinen 19-vuotias Eveliina

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Howler
Axel Foley

Re: Antakaa toipumisrauhaa!

Viesti Kirjoittaja Howler »

X-tine kirjoitti:Eveliinan metsään lähtö ja mahdollinen eksyminen ym on yksityiselämään kuuluva asia, ei kuulu täällä reposteltavaksi. Myös Eveliinalla ja hänen kodillaan on intimiteettisuoja.
Toisin sanoen: annetaan Eveliinalle ja hänen läheisilleen toipumisaikaa ja rauha. Spekuloiminen miksei hän aiemmin huutanut ja mitä mahdollisesti tapahtui ennen löytymistä ei kuulu ulkopuolisille. Se on yksityisasia. Piste.
Mutta kun itse ovat antaneet haastattelun, kertoneet jopa sen, miten Eveliina reissustaan selvisi ja miten tyttö vitsaili löydettäessä, niin kylläpä vain on oikeus sitä kertomusta täällä pohtia ja huomauttaa jos ei usko, että likan kertomus ei jotenkin täsmää. Lisäksi tietääkseni kukaan meistä ei ole tunkeutunut Eveliinan kotiin tai edes ottanut yhteyttä tyttöön, joten intimiteettisuojasta on turha selittää sillä tapaa, ihan siitä syystä, että spekulaatio koskee KERTOMUSTA, ei muuta. Ja se kertomus ei ole yksityisasia, kun ovat antaneet haastattelun lehteen. Piste.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Nii just. Kohtahan täällä ei voisi puhua enää mistään, kun kaikki jututhan on joidenkin yksityisasioita.
Ja saahan sitä ihmetellä, jos homma tuntuu epämääräiseltä.

(täyttää piponsyöjä-kerhon liittymäkaavaketta) 8)
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Kehtaako kukaan epäilijöistä paljastaa, mitä itse arvelee tapahtuneen? Minustakin jutussa on jotain hämärää, mutta mitä se on ja eteenkin miksi?
vasikka
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Olipa erikoinen tapaus. Tulee vähän mieleen tapaus Marko Ovaska episodi I. Sen tapauksen II-osan huomioiden kannattaisi Eveliinan pysytellä kaukana metsistä jatkossa.
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

Liityn myös epäilijöiden joukkoon. Tosi erikoinen tapaus kyllä,näin ei käy kun elokuvissa :roll:

Tuli itselleni tuon iltiksen jutun jälkeen mieleen, että jotain tällä jutulla nyt halutaan peitellä, kun katoamisesta joka tapauksessa paljon uutisoitu niin olisiko haluttu antaa äkkiä tällainen sankaritarina ennenkuin kukaan alkaa penkoa tai spekuloida. :roll: Aika hurjalta kuullostaisi, jos tuon haastattelun esille tuomat asiat olisivat täyttä totta :shock:
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
Nelli
Alokas

Viesti Kirjoittaja Nelli »

Loka kirjoitti:
Nelli kirjoitti: Selvää huhua ja kuulopuhetta... "lestadiolainen Eveliina jne..."
Täh? Missä mä olen noin kirjoittanut? :lol:
Ohops. Anteenni, et se ollukaan sinä. :D Sorry tää väärä lausunto... :D
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Aika hurjalta kuullostaisi, jos tuon haastattelun esille tuomat asiat olisivat täyttä totta
Aivan. Minä olen jo pistelemässä silkkipytyn lieriä poskeeni, ja ne ovat niin kalliita, että olen VARMA siitä, että jokin tuossa jutussa ei täsmää.
Nothing is quite what it seems
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Jalalla, jolla voi kavuta kuusipuuhun voi vallan hyvin myös kävellä metsiköstä pois. Ilahduttavaa että muitakin hatunsyöjiä on ilmaantunut, ei sillä että joutuisimme todella syömähommiin. Todisteet murtuneesta tai edes nyrjähtäneestä nilkasta uupuvat edelleen. Lisään panoksia siten että lupaan syödä hatullisen p****a jos Eveliinan kertomus pitää paikkaansa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Ingrid
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Hatullinen parsaa onkin jo kova satsi, ei menisi alas minulta lihansyöjältä 8)

Ja että pysyisin vielä aiheessakin: minusta myös tuo selviytymistarina on varsin epälooginen...kiipeää, mutta ei voi muuten liikkua..merkillistä. Ymmärrän, että voi tulla niin raju paniikkikohtaus, että liikkuminen tuntuu täysin mahdottomalta, mutta ei kai sitten olisi oikein voinut kiivetäkään. Hiukan liioittelun makua jutussa tuntuisi olevan.
nurich
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja nurich »

Miten olisi tämä: kiipesi puuhun ei suinkaan siksi että halusi vilkuttaa helikopterille vaan ihan muista, ei kuulu rikosta-tyyppisistä syistä suorittaakseen aikeensa jonkin kättä pidemmän avulla. Luiskahti sitten se apuväline jotenkin väärin vartalon/käden ympärille niin että sitä selvittäessä menetti jalansijansa ja siinäpä sitten roikut,jalat muutaman kymmenen sentin päästä maasta etkä pääse irti. Kyllä varmaan v****taisi. Miten siinä sitten reagoit kun pelastaja saapuu? Saattaisi reaktio olla juuri tuollainen "heh-heh, kiva kun tulitte, minä jo vähän odottelinkin, alkoi jalat puutumaan". Alkaisitko sinä siinä tilanteessa toista kovistelemaan että kerro koko totuus nyt heti. Eiköhän meistä jokainen vaan olisi sitä mieltä että sama se mitä kertoo tapahtuneen, koitetaan nyt saada se vaan äkkiä hoidettavaksi.

Ääni hatun haukkaajille ja jäsenkorttia odottelen.
Rizzo
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Rizzo »

Nelli kirjoitti:Huippu juttu, että Eve löytyi! Ja kuten osasin arvata, kuusen alta. - -
Lyhensin vähän, mut laitan astetta villimmän veikkauksen tapauksesta tähän. 8) Varoitan Nelliä, en syytä enkä edes välttämättä tarkoita sinua....

Eveliina on halunnut pistää asiat mullin mallin, perheensä takia, tai päästäkseen julkisuuteen jollain tavoin, ja keksinyt pakoidean ja "kadonnut" metsään vähissä vaatteissa, mutta jonkun hyvän ystävänsä avustuksella on pärjännyt, esim. nukkunut hänen luona, saanut häneltä ruokaa, ja viikon kuluttua mennyt metsään kuusen alle istuskelemaan (kuten Nelli arvelikin 8) ) ja sieltä hänet löydettiin kylmettyneenä ja nälkiintyneenä.....

Noh, mielikuvitus laukkaa, mutta olis se noinkin voinu käydä, vaikka olisikin aika sairasta tehdä tuollasta. :roll: :D

EDIT// Todellakin olen yksi hatunsyöjistä!
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Ihan uskottava skenaario. Oikeasti minunkaan ei ole tarvinnut hattuani syödä, koska ei ole tullut esille mitään todisteita, että juttu olisi tapahtunut niin kuin ovat loruilleet. Eikä taida tullakaan.
Me ilkeät ihmiset vain repostellaan Even tapausta eikä uskota mitä meille sanotaan. Eikä edes olla hiljaa.
Nothing is quite what it seems
Vastaa Viestiin