En ymmärrä, miten päivässä tai kuussa lähetettyjen viestien määrä liittyy loppupeleissä mihinkään, tai kuka sellaisia kyttää. Toki jos sisältö on pelkkää paskaa, niin kannattaa miettiä mihin aikaansa käyttää. Itse olen viime kuukausina kirjoitellut tavallista vähemmän, joka johtuu muista kiireistä sekä siitä, että itseä kiinnostavien tapausten keskustelut junnaavat vahvasti paikallaan.JasseHames kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 11:32 amKuinka monta tuntia sitten arvelet DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin (= "Ross Sullivan") kirjoittelevan foorumille? Kesäkuussa tuo mielisairas idiootti suolsi 480 viestiä. "Veikkaan", ettet sovella mielenterveyspotilaskaveriisi samoja arvostelukriteerejä...Quorthon kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 11:20 am Jos kirjoittelet tänne paskaa tuntikausia, niin varmaan myös tekisit tuon jos osaisit/pystyisit.
Näin tuli tehtyä. Ilmeisesti provo toimi, sillä se sai sinut mykistymään ja DID-psykopaatti-hinttari-väärentäjä-vajukin postaamaan foorumille kuvan oikeasti käyttämästään Armanin dödöstä.Quorthon kirjoitti: Ke Heinä 02, 2025 11:29 am Ostitko oikeasti Armanin deodorantin jonkun mun foorumiviestin takia?![]()
Vai oliko se vaan vitsi, jolle kukaan ei nauranut.
Jos pidät tuota onnistuneena provona, niin taidat elää melkoisessa muumimaailmassa. Enkä tähän asti näkemäni perusteella usko, että saisit mua mykistymään mitenkään. Jos tapasi kommunikoida ihmisten kanssa on kuvata ujosti ostoskoreja todistaaksesi että olet ollut jossain, tai ostella jotain dödöjä jonkun foorumivitsin takia ja postailla kuvaa siitä reaktioiden toivossa, taidat olla aikamoinen reppana.