Parempihan se on kuin kuivalla kakkoseen.JanitaSlim kirjoitti: La Heinä 05, 2025 7:39 pmno ei sen nyt julkisen nolaamisen lisäksi potkuihin tulisi johtaa? eikai se nyt mikään tabu enää 2025 ole, että normaali mies tykkää märästä pillusta?Matti Ja Maija kirjoitti: La Heinä 05, 2025 7:09 pmNo jos media sinua haastattelisi televisiossa kasvoillasi, niin alatko siellä vonkaamaan ja haaveilemaan mustaa kyrpää tv-lähetyksessä?JanitaSlim kirjoitti: La Heinä 05, 2025 7:04 pm on se, kun nuori mies ei saa edes märästä pillusta haaveilla. jo on mennyt.![]()
Suomalaispelaaja fantasioi "märistä pillunkarvoista" tv-lähetyksessä - potkut!
-
PaikallaYrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Re: Suomalaispelaaja fantasioi "märistä pillunkarvoista" tv-lähetyksessä - potkut!
X X X X X
-
Arjalainen 88
- Hetty Wainthropp
Re: Suomalaispelaaja fantasioi "märistä pillunkarvoista" tv-lähetyksessä - potkut!
Ennen oli melko normaalia valkoistenkin haaveilla märkänä ja kuumana höyryävästä pillusta. Toki nykyään monet valkoiset miehet tykkäävät borstata toistensa tuhkaluukkuja. Tosi arjalainen mies tykkää tytöistä eikä häpeä myöntää sitä.
-
Make69
Osui ajatukset kohdalleen, mietin myös että kyllä minua kiinnostaa märät pillukarvat ja varsinkin se mikä siellä seassa piilottelee, olen heteromies. Ja kyllä, pillu kiinnostaa.Arjalainen 88 kirjoitti: La Heinä 05, 2025 8:56 pm Ennen oli melko normaalia valkoistenkin haaveilla märkänä ja kuumana höyryävästä pillusta. Toki nykyään monet valkoiset miehet tykkäävät borstata toistensa tuhkaluukkuja. Tosi arjalainen mies tykkää tytöistä eikä häpeä myöntää sitä.
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Lähtisitkö kertomaan siitä suorassa TV-lähetyksessä?Make69 kirjoitti: La Heinä 05, 2025 9:12 pm kyllä minua kiinnostaa märät pillukarvat ja varsinkin se mikä siellä seassa piilottelee, olen heteromies. Ja kyllä, pillu kiinnostaa.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
-
Make69
Toistaiseksi olen kertonut tästä mieliteosta vaimolleni ja sitä on jatkunut jo yli 25 vuotta. Mutta en ehkä telkkariin lähtisi kertomaan, tai siis jos siitä saisi tukun rahaa niin miksi ei. Ei pillun himo ole häpeä vaikka nykyään kaikki HBQMLRNTP-jutut on enemmän cool.Täytekakku Koskinen kirjoitti: La Heinä 05, 2025 9:25 pmLähtisitkö kertomaan siitä suorassa TV-lähetyksessä?Make69 kirjoitti: La Heinä 05, 2025 9:12 pm kyllä minua kiinnostaa märät pillukarvat ja varsinkin se mikä siellä seassa piilottelee, olen heteromies. Ja kyllä, pillu kiinnostaa.
-
Kalapaliikki
- Roger Murtaugh
Miksi tällainen puolineekeri edes asuu Suomessa? Sinne vaan isiensä maille sekoilemaan.
- Collie
- Perry Mason
Ihan oikein, että sai potkut. Miettisikö nyt seuraavalla kerralla, jos sellaista enää tulee, mitä sanoo julkisesti tv-lähetyksessä. Tästä henkilöstä paistaa läpi tietynlainen ylimielisyys ja oli aika palauttaa poika takaisin maan tasalle.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
- Collie
- Perry Mason
Make69 kirjoitti: La Heinä 05, 2025 9:12 pm Osui ajatukset kohdalleen, mietin myös että kyllä minua kiinnostaa märät pillukarvat ja varsinkin se mikä siellä seassa piilottelee, olen heteromies. Ja kyllä, pillu kiinnostaa.
Toivottavasti ei täi ainakaan siellä seassa piilottele.Make69 kirjoitti: La Heinä 05, 2025 9:52 pmMutta en ehkä telkkariin lähtisi kertomaan, tai siis jos siitä saisi tukun rahaa niin miksi ei.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
-
Puhelinkortti
- Javier Pena
Tälläinen vanhempikin herra innostuu runsaskarvaisesta ja losomärästä pillusta. Sen parempaa ei olekkaan.JanitaSlim kirjoitti: La Heinä 05, 2025 7:04 pm on se, kun nuori mies ei saa edes märästä pillusta haaveilla. jo on mennyt.![]()
"Suomalaispelaaja" pitihän se taas arvata ettei tää mikään suomalainen ollut.
-
PaikallaYrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Okei...?Puhelinkortti kirjoitti: La Heinä 05, 2025 11:40 pmTälläinen vanhempikin herra innostuu runsaskarvaisesta ja losomärästä pillusta. Sen parempaa ei olekkaan.JanitaSlim kirjoitti: La Heinä 05, 2025 7:04 pm on se, kun nuori mies ei saa edes märästä pillusta haaveilla. jo on mennyt.![]()
Laitilassa, noin muuten, on nähty karhu.
X X X X X
-
Sellunpilaaja69
- Susikoski
"Pilluhan se aina on mielessä... MUTTA, hypätään nyt ensin..."
Pudotettiinhan jo edesmennyt hortonomiaministerikin palleiltaan.
-
Matti Ja Maija
- Adrian Monk
Nooh se oli fifty-siksty oliko Matti silloin humalassa vai vielä krapulassa kun noin sanoi.m1ckey kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 2:44 am "Pilluhan se aina on mielessä... MUTTA, hypätään nyt ensin..."
Slava Ukraini! <3
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.