Big Brother 2008

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Tony Halmeen, Mike Monroen, Vesa Keskisen, Rakel Liekin :lol:
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
aamu
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja aamu »

Mulle on käynyt joka vuosi sama homma BB:n kanssa. Alan seuraamaan sitä, katson pari viikkoa joka jakson,ja jaksan käydä netistäkin katsomassa tapahtumia.
Kolmannen viikon jälkeen into alkaa hiipua, sitten kun tulee uusia asukkaita,en jaksa enään perehtyä hommaan ollenkaan.

Sunnuntaisin tulee kyllä katsottua häätöäänestykset JOS sattuu olemaan telkan äärellä. Joskus vilkaisen subin netistä,mitä talossa on tapahtunut viime päivinä...Sama kaava aina- raflaavat otsikot,mutta juttujen sisältö on aina jotain muuta,kuin otsikko antaa ymmärtää.. :roll:

Muutenkin alkaa mennä hermot,kun lehdissä vaan toitotetaan jotain BB:n "tosi jänniä" kuka-pani-ketä -tapahtumia. BB-yliannostus on siis nähtävästi kyseessä ollut joka vuosi :wink:

Neiti Etsivä kirjoitti:Jos tulisi julkkis BB niin ketä haluaisitte sinne ehdottomasti asukkaiksi??

Itse toivoisin ainakin Matti Vanhasen ja Susan KurosRuususen ja Tukiaisen ja Iken tietty...ehkä Nykäsen Matti ja mervikin vois saada kivaa säpinää aikaan :shock:
Hmmm,aika paha...no, Matti-Esko Hytönen, Tuksu, Matti Nykänen, Aira Samulin, Miina Äkki-Jyrkkä, Juhani Palmu ja Susanna/e (??) Penttilä ja Susan Kuronen olisivat aika kova sana..Suurin osa luulee itsestään liikoja tai ovat narsisteja, ja muilla on vaan erittäin kärkkäät mielipiteet ja kieli..

Jokainen voi sitten miettiä tykönään,kuka m..julkuista kuuluu mihinkin ryhmään :D
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Julkkiksia ja muutamia ei julkkiksia....

Tuksu,Matti Nykänen,Ritva Santavuori,Jari Tervo,Juha Vuorinen nyt ainakin. Sitten vois Lenita Airiston ottaa ja sille kaveriksi tuo "meidän" melkein julkkis Markja.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Kuka lähtee tänään? Kenen puolesta panisit eurosi likoon?
aamu
Sofia Karppi

Joo, Lenita Airisto,ja sitten se toinen muotitäti, Kirsti Paakkanen..olis kiva nähdä,kun Tuksu esittelee niille GLAMÖÖRISIÄ Miamista ostettuja hepeneitä,jotka on oikein muotisuunnittelijoiden satojen eurojen pukuja :lol:

Ja jälkibileitä voitais sitten kuvata Seiskaan ja Hymyyn Tuksun ja parhaan-ystävän-siskon Julian Jollaksen Residenssissä :lol: :D
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Mariacka kirjoitti:Kuka lähtee tänään? Kenen puolesta panisit eurosi likoon?
Anna lähtee litomaan. Mutta en pistä omia euroja likoon.
aamu
Sofia Karppi

Juu,luulen kanssa että Anna lähtee. Euroja en oo laittanu likoon - enkä laita.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Eiköhän Anna lähde. Hänellä ei varmaankaan ole suuria fanilaumoja, mutta en jaksa uskoa, että hänellä paljoa vihamiehiäkään olisi. Jos Chipan kannattajat eivät ole skarppina niin Chipalla on riski joutua häädetyksi. Tuulia ei häädetä, koska seksinnälkäinen kansa haluaa nähdä lisää.
aamu
Sofia Karppi

Entäs kenet nostaisit taloon takaisin,jos sinne otettaisiin joku jo pudonnut remmiin?

Itse nostaisin varmaankin Harrin..Oli hauska persoona, mutta ei ärsyttävä. Ensin ajattelin Nikoa,mutta ei sitä jaksaisi ainakaan kuunnella. Ja mitäs,jos seuraavaksi osuiskin tuopilla naamaan... :roll: Tuntui aika tasapainottomalta tapaukselta.

Minnakin saattaisi tuoda taloon vipinää.. :wink: Minnan ja tän uuden salarakas-muijan välille tulis taatusti jotain sutinaa,kun molemmat tuntuu sen verran julkisuudenkipeiltä tyrkyiltä...
Anna
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Anna »

Ei se Chipa mihinkään tipu. Se nyt tuo edes jotain taloon mutta toi Anna on kyllä ihan väritön/hajuton/mauton..
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Minä veikkaan (siis toivon) että Chipa lähtee. Sittenhän ne kuviot vasta mielenkiintoiseksi muodostuvat kun salarakas jää ilman kaveria.

Mutta en tiedä, laitanko miinuksia menemään.
aamu
Sofia Karppi

Anna kirjoitti:Ei se Chipa mihinkään tipu. Se nyt tuo edes jotain taloon mutta toi Anna on kyllä ihan väritön/hajuton/mauton..
Sinne se vaan meni :)

Aika yllätys tosin. Että se Tuulikin osaa olla ärsyttävä, awwwhhh. En tosiaan oo viime aikoina seurannut BB:tä,mutta luoja kun nyt kuunteli sen muijan juttuja..Yööök, tyhjäpää ,teennäinen ja ärsyttävä jauhaja.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Chipa is out, vihdoinkin. Mitähän saa kuulla ulkomaailmassa baareissa liikkuessaan. Varmaan aika kova lasku siviiliin kun saa eteensä Seiskaa, Iltalehteä jne. sensaatiohakuista. Käyttäytyi mielestäni ylimielisesti ja tylysti talossa, vaikka saikin osakseen huonoa kohtelua itsekin.

Kolme viikkoa BB:tä jäljellä ja taloon tuli nuo uudet asukkaat vielä tällä viikolla. Olisi aika epäoikeudenmukaista heidän voittaa, mutta tuskinpa heistä kukaan pottia vie.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

No niin sitten uusimman asukin jorinoita

Big Brother –talon uusin asukki jaksaa yllättää paljastuksillaan. Maanantaipäivän ratoksi nainen paljasti tuntevansa mäkihyppylegenda Matti Nykäsen.

19-vuotias keravalaisneito on avautunut talossa jo salasuhteestaan Mikael Forssellin kanssa. Nyt nainen paljasti olleensa bilettämässä Matti Nykäsen kanssa.

Asukkaat kuluttivat aikaa sohvaryhmällä keskustellen. Puhe kääntyi julkkiksiin, joita asukkaat haluaisivat saapuvan taloon. Big Brother –sivuston mukaan Henna ilmoitti haluavansa taloon tunnetun mäkihyppääjän.

– Mä haluun Nykäsen tänne, nainen ilmoitti.

Muut asukkaat ihmettelivät naisen vastausta ja kyselivät asiasta lisää.

- Mä olin viihdelehden bileristeilyllä Matin ja noiden kanssa, Henna paljasti asiaa.

Uteliaat kanssa-asukkaat halusivat tietää, kuinka hyvin kohukaunotar tuntee Nykäsen. Nainen kierteli ja kaarteli vastaustaan.

– Nooo…. en viitsi suututtaa ketään, vaaleaverikkö sanoi lopulta hihitellen.

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio ... ig_brother

Ja sitten Nykäsen kommentti moiseen

Mäkihyppylegenda Matti Nykänen heittää täyslaidallisen BB-Hennan suhdevihjauksille. Mäkihyppylegenda ei nosta vaaleaverikköä korkean korkealle.

7 päivää –lehden tavoittama Nykänen kertoi oman kantansa Henna Kalinaisen salaperäisiin vihjauksiin parin väleistä.

– Mieluummin poljen omaa mopoani. Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa! Matti kommentoi kohua.

Mikael Forsselliin, Vesa Keskiseen ja Antti Peltoseen yhdistetty kohukaunotar paljasti maanantaina, että tuntee myös Matti Nykäsen. Henna antoi vihjailullaan ja hihittelyllään ymmärtää, että pariskunnan välillä olisi ollut myös jotain muutakin kuin tuttavuutta.

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio ... ig_brother
– Mieluummin poljen omaa mopoani. Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa! Matti kommentoi kohua.
Ei siltä Matiltakaan kyllä itseluottamusta puutu :shock:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

:lol:

Matti on kyl kuningas, tarkotti varmaan tolla omalla mopolla Merviä?
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Vastaa Viestiin