Oletko itse tehnyt mitään rikollista?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Oletko tehnyt laittomuuksia?

En, hyvänen aika! Olen aina pysynyt kaidalla tiellä.
17
13%
Jotain pientä on tullut sauhuttua, mutta olen ottanut opikseni.
61
46%
Olen poliisin tuttu, mutta evp.
19
14%
Kuljen laveata tietä, koskaan ei tiedä koska häkki heilahtaa.
3
2%
Kyselet liikaa. Curiosity killed the cat.
32
24%

Ääniä yhteensä: 132

Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

groot kirjoitti:
DonHessu kirjoitti: Oon harkinnu pitääkö tätä kertoa, mutta nyt kesälomalla ja kouluaikana kun on viikonloppu, menemme yöaikaan (12:00-04:00) ulos tien viereen, "pahoinpitelemme" toisia (muka hakkaamme) ja katsomme montako autoa pysähtyy. Kun auto pysähtyy, juoksemme tuhatta ja sataa karkuun.
Tyhmiä juttujahan nuo on, mutta minkäs sitä mahtaa...
.
Ei helvetti, tulee ihan nuoruusajat mieleen :lol:
Voi jeesus mitä leikkejä!! Missä on mun lapsuuden leikit joissa soiteltiin "Matteihin ja Maijoihin" ollen Marja-Terttuja 30 vee ja sopien kuumia treffejä lähikaupan kulmille? :shock: Soo soo pojat.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

MTV sukupolvi on täällä.

Huh huh, tulee kyllä välillä mietittyä että mitö ne kuskit ajattelee? Tai ku sovittuu huomenna että mennää sellasen kiskan luokse, sitteku se aukasee sen kupolin ja kysyy "mitä sais olla" nii me katotaa sitä kauhistuneina ja lähetää karkuu huutaen.

Että tälläsia leikkejä :)
What you do... Makes you who you are.
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

groot kirjoitti:Taytyy myontaa, etta sulla on loistava huumorintaju. Nauroin katketakseni.Kiitokset siita.
Tänks *kumartaa*. Olet ensimmäinen ja ainoa, joka on tuota mieltä.
Oon harkinnu pitääkö tätä kertoa, mutta nyt kesälomalla ja kouluaikana kun on viikonloppu, menemme yöaikaan (12:00-04:00) ulos tien viereen, "pahoinpitelemme" toisia (muka hakkaamme) ja katsomme montako autoa pysähtyy. Kun auto pysähtyy, juoksemme tuhatta ja sataa karkuun.
:shock: Täällä päin yksi pikkupoikaporukka harrasti talvella seuraavaa: Etsitään tien kaarre, joka on peilijäässä. Kun auto tulee, liu'utaan kaarteen yläreunasta auton keulan edestä alas. Voittaja oli tietysti se, joka uskalsi odottaan ja suorittaa tuon liu'un mahdollisimman myöhään. Luonnollisesti ei kestänyt kauan tuo harrastus.. Joten tuohon nähden tuo on vielä suht normaaliksi laskettavissa olevaa hommaa.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Hoh, hulluja nuo.

Nyt pitäis kuha herän nii mennä kiskalle muka ostamaan jotai mut mennääki karkuun.
What you do... Makes you who you are.
ubuntus
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

En ole tehnyt rikoksia. Onnistuin nuorena pysymään niistä hommista erossa vaikka moni kaveri tekikin kaikennäköistä näpistystä jne.. Rikokseettoman polun olen todennut parhaaksi :)
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Loka kirjoitti:
groot kirjoitti:
DonHessu kirjoitti: Oon harkinnu pitääkö tätä kertoa, mutta nyt kesälomalla ja kouluaikana kun on viikonloppu, menemme yöaikaan (12:00-04:00) ulos tien viereen, "pahoinpitelemme" toisia (muka hakkaamme) ja katsomme montako autoa pysähtyy. Kun auto pysähtyy, juoksemme tuhatta ja sataa karkuun.
.
Ei helvetti, tulee ihan nuoruusajat mieleen :lol:
Voi jeesus mitä leikkejä!! Missä on mun lapsuuden leikit joissa soiteltiin "Matteihin ja Maijoihin" ollen Marja-Terttuja 30 vee ja sopien kuumia treffejä lähikaupan kulmille? :shock: Soo soo pojat.
Lokaakin nakyy, ihmettilinkin minne havisit.

Tuohon Donhessun juttuun liittyen. Itse teimme parhaan kaverini kanssa seuraavasti: ostimme ketsuppia ja punaista varia. Sitten menimme tappelemaan(Kyseessa Kokkola, noin 33 000 asukaan kaupunki) ns. rundille eli siella missa nuoret pyorivat ja jatkat ajoi autolla pillurallia.
Okei, aloiimme tappelemaan, hieman syrjemmalla, ettei ollut suoraa nakoyhteytta ja huusimme vitusti. Sitten pistimme ketsuppia ja tata punaista varia ympari kasvoja ja paata ja juoksimme sinne missa kaikki olivat. Siis "muka toinen lahti karkuun ja toinen yritti ottaa kiinni". Kun ilmestyimme kaikkien keskelle naamat "veressa" ja muka "tappelimme", niin oltiin jo soittamassa poliisia ja ambulanssia......sitten paljastimme pilamme. Olimme tuolloin 17v.
---------
Allekirjoitus.
Loka
Alibin Kestotilaaja

groot kirjoitti: Lokaakin nakyy, ihmettilinkin minne havisit.
Tää päivä on ollut kaoottinen, suuna päänä pitänyt olla joka paikassa menossa niin on päässyt koneelle vain hetkeksi päivällä.. Nytkin pitää taas mennä, palaan taas koneelle kunhan tää elämä normalisoituu tässä kodissa. :| (eli yöllä :hiuksienrepimiö: )
Sasquatch
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Sasquatch »

Muutamat törkeäksi luokitellut asiat liikenteessä ja huumausaineiden hallussapito. Mutta opiksi on otettu, ja nuo ajat ovat takanapäin.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Samarina kirjoitti: Tänks *kumartaa*. Olet ensimmäinen ja ainoa, joka on tuota mieltä.
kyllä tää itse pahantekijäkin oli katketa naurusta :lol: :mrgreen: hyvä heitto kaikenkaikkiaan :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Kalessin kirjoitti:
Samarina kirjoitti: Tänks *kumartaa*. Olet ensimmäinen ja ainoa, joka on tuota mieltä.
kyllä tää itse pahantekijäkin oli katketa naurusta :lol: :mrgreen: hyvä heitto kaikenkaikkiaan :lol:
:shock: Naurusta? Hävetä sun pitäisi!! :x :D Puolustukseksesi täyty myöntää, että koirat on kyllä todella hyviä tuossa. Omanikin osaavat todella hyvin katseella vakuuttaa, että tää juttu on ihan okei, kukaan ei huomaa, kukaan ei saa tietää, vain me kaks you know ja silmänisku päälle..

Meillä tosin koirat itse ovat paatuneita ja parantumattomia kleptomaaneja. "Ai lihamureke oli jäähtymässä? Ei me vaan huomattu..Kadonnut? Ei me tiedetä mitään! Ei varmasti! Se oli tuo kissa!Kysy siltä! Kissat on saatanasta!" Jep, jep.. :roll:
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

*häpeää syvästi* :oops:

joo, meilläkin nykyiset koirat harrastaa myöskin tätä, mutta se vanha lapukka joka mua yllytti sitä snickersiä viemään oli ihan kaiken huippu :lol: :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Surku

Viesti Kirjoittaja Surku »

...................
Viimeksi muokannut Surku, Ti Elo 14, 2007 5:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Loka
Alibin Kestotilaaja

^Voi luoja meitin Surkua, enpä tahtos huonoihin välilöihin!! :lol: (vaikka itsellänikin puolet sun listasta toteutuu :oops: )
Tattoo
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Tattoo »

Njoo..

No jos sanos vaikka että oon semmonen josta kirjoteltais lehdessä että "henkilö on poliisille entuudestaan tuttu" :lol:
Violet57
Alibin satunnaislukija

Kaamee syntilista

Viesti Kirjoittaja Violet57 »

-Olen ottanut vähäsen jotain työnantajan tavaraa= ihan vaan "palkanlisää"
-Olen lintsanut pari kertaa ja ollut muka kipeenä
-Olen joskus laittanut hedelmäpussiin pari ylimääräistä
-Olen pöllinyt känniläisen taskusta kadulle pudonneen setelin
-Olen kerran kolhinut yhtä autoa ihan vähäsen ja livahtanut (tästä on jo aikaa 32 vuotta )

Antakaa amoa... :oops:
Vastaa Viestiin