Henkirikos Mikkelissä 6.7.2025 19-vuotiaan epäillään murhanneen tukiperheensä äidin
-
Eve Sotsima
- Armas Tammelin
Re: Henkirikos Mikkelissä 6.7.2025 - Poliisi pyytää havaintoja henkilöautosta
Missä vaiheessa kaveri on Jyväskylässä syyllistynyt pahoinpitelyyn sunnuntaina.
Nuoren JA hullun näköinen, epäillään murhasta ja poliisi kieltää lähestymästä itse sekä käskee soittaa 112:een.
Aivan varmasti uhri on joutunut olemaan tuon kanssa aiemmin tekemisissä työnsä puolesta.
Muistetaan uhrin olleen lähellä eläkeikää mutta edelleen työskennelleen jopa vähävaraisten lasten kesäleirillä, joten lasten auttaminen on ollut hänellä varmasti kutsumusammatti. Netistä löytyy myös hänen vastauksiaan kuntavaaliehdokkaana. En usko uhrin aiheuttaneen mitään oikeita "traumoja" murhaajalleen.
Jyväskylän törkeä väkivallanteko on varmaan kohdistunut siihen huhutun taksin kuljettajaan, joka on kuitenkin selvinnyt teosta hengissä. Ja lähelle hylätty taksi on herättänyt poliisin epäilyt jo ennen kuin talon rauniot olivat jäähtyneet. Onko Jyväskylässä paikkaa mistä tuon ikäinen olisi voinut karata hoidosta tms.
Toivon että kunhan poliisi löytää tuon murhaajan, se ei anna muuta mahdollisuutta kuin ampua keskivartaloon. Tämä vaikuttaa niin vaaralliselta tapaukselta myös sivullisille, ja tuskin muuttuisi vankilassa.
Aivan varmasti uhri on joutunut olemaan tuon kanssa aiemmin tekemisissä työnsä puolesta.
Muistetaan uhrin olleen lähellä eläkeikää mutta edelleen työskennelleen jopa vähävaraisten lasten kesäleirillä, joten lasten auttaminen on ollut hänellä varmasti kutsumusammatti. Netistä löytyy myös hänen vastauksiaan kuntavaaliehdokkaana. En usko uhrin aiheuttaneen mitään oikeita "traumoja" murhaajalleen.
Jyväskylän törkeä väkivallanteko on varmaan kohdistunut siihen huhutun taksin kuljettajaan, joka on kuitenkin selvinnyt teosta hengissä. Ja lähelle hylätty taksi on herättänyt poliisin epäilyt jo ennen kuin talon rauniot olivat jäähtyneet. Onko Jyväskylässä paikkaa mistä tuon ikäinen olisi voinut karata hoidosta tms.
Toivon että kunhan poliisi löytää tuon murhaajan, se ei anna muuta mahdollisuutta kuin ampua keskivartaloon. Tämä vaikuttaa niin vaaralliselta tapaukselta myös sivullisille, ja tuskin muuttuisi vankilassa.
-
vanhellsing
Niin oli sen hetkisten tietojen valossa, onneksi olkoon olit oikeassa, nyt olisi hyvä syy avata skumppapullo, ite vähän aikaa olen hiljaa ja nuolen haavojanitonnikka kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 11:07 am https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011349755.html
Niin aika kaukaa haettua oli tonnikan spekut
Oisko yrittäny jotain autoa napata väkisin tms koska poliisit oli eilen illansuussa Vaajakoskelle menivät.
Tai sitten on kovistellut jotain muuta henkilöä, eikös se käyny kolistelee ovilla?
Tai sitten on kovistellut jotain muuta henkilöä, eikös se käyny kolistelee ovilla?
-
Einaripeinari65
- Aloitteleva Besserwisser
Hemmetti kun on tutun näköinen poika. Tai sit olen joskus nähnyt kloonin hänestä.
Ootko Mikkelin seutuvilta, kun minustakin hänessä jotain tuttua.Einaripeinari65 kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 11:16 am Hemmetti kun on tutun näköinen poika. Tai sit olen joskus nähnyt kloonin hänestä.
On kyllä niin venäläisen näköinen kun vaan olla ja osaa.
Väkivalta lopettaa vittuilun 
Näköjään armeijan kerennyt käydä, tai ainankin pyörähtämässä siellä. Kuvasta päätellen.
Niin, en tiedä.
Psykopaatin katse tekijällä. Mikä on tuo törkeä väkivallan teko Jyväskylässä 6.7 josta tekijää epäillään?
Jotkut ammatit on vaarallisia kuten olla töissä lastensuojelussa tms koska nämä etsivät syntipukin omalle pahalle ololleen. Tiedä sitten mikä tässä on motiivi mutta jos ei ole perheenjäsen niin liittynee työhön. Käykö muuten mistään ilmi onko uhrilla lapsia? Mulle tuli mielikuva että ei olis mutta onko sitä kerrottu missään
Tapahtunu siis jälkeen tuo.
Miestä epäillään myös myöhemmin päivällä Jyväskylässä tapahtuneesta törkeästä väkivaltarikoksesta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/539d ... f36f55cdd1
Miestä epäillään myös myöhemmin päivällä Jyväskylässä tapahtuneesta törkeästä väkivaltarikoksesta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/539d ... f36f55cdd1
kallooni on pultattu tahto,
se tahtoo häpeästä ylpeyteen.
Olen luovuttanut ainakin puoli kertaa,
eikä sitä edes puoliksi lasketa.
se tahtoo häpeästä ylpeyteen.
Olen luovuttanut ainakin puoli kertaa,
eikä sitä edes puoliksi lasketa.
Tekijää epäillään myöhemmin 6.7 tapahtuneesta törkeästä väkivallan teosta Jyväskylässä. Eli siis onko tuon naisen murhan ja polton jälkeen käynyt kostamassa jollekin jklssä vai sivullisen kimppuun jos joku on mennyt lähestymään tai pelännyt jäävänsä kiinni?
-
Haarahaukka
- Javier Pena
Donald Trump nuorena.Einaripeinari65 kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 11:16 am Hemmetti kun on tutun näköinen poika. Tai sit olen joskus nähnyt kloonin hänestä.
Buy the ticket, take the ride!
Mistähän suunnasta auto on löytynyt niin tietäisi pitää silmät auki jos tekijää näkyy. Olis voinu tiedotteessa pienen suuntavinkin antaa ehkä niin ei kaikista tehtäisi ilmoituksia näköhavainnoista