Markus kadonnut Lahdessa
Markus kadonnut Lahdessa
Lahti FB ryhmässä on ilmoitus jossa etsitään Markus nimistä miestä.
Mies on n.40v ja vartalo normaali.
"Ystävämme Markus on kadonnut lauantai iltana lähdettyään kävellen renkomäestä arometsänkadulta klo 22 jälkeen. Jos joku tehnyt havaintoja hänestä, niin ilmoittaa voi minulle tai halutessaan suoraan poliisille.
Kuvasta poiketen lähtiessä ollut teepaitasillaan ja ilman lippistä. Perheen ja läheisten huoli arvatenkin todella suuri.
Katoamisilmoitus tehty tänään aamulla poliisille."
Arometsä on lähellä Renkomäkeä ja Orimattilantietä. Alueelta löytyy oja.
Jos joku on Lahti ryhmässä voisi klikata kuvan. Minä en osaa.
Mies on n.40v ja vartalo normaali.
"Ystävämme Markus on kadonnut lauantai iltana lähdettyään kävellen renkomäestä arometsänkadulta klo 22 jälkeen. Jos joku tehnyt havaintoja hänestä, niin ilmoittaa voi minulle tai halutessaan suoraan poliisille.
Kuvasta poiketen lähtiessä ollut teepaitasillaan ja ilman lippistä. Perheen ja läheisten huoli arvatenkin todella suuri.
Katoamisilmoitus tehty tänään aamulla poliisille."
Arometsä on lähellä Renkomäkeä ja Orimattilantietä. Alueelta löytyy oja.
Jos joku on Lahti ryhmässä voisi klikata kuvan. Minä en osaa.
Re: Markus kadonnut Lahdessa
Kuva Markuksesta
- Liitteet
-
- Screenshot_20250707_223442_com_facebook_katana_FbMainTabActivity_edit_310744468335261.jpg (233.13 KiB) Katsottu 14942 kertaa
Kuva Markuksesta
Näyttää ihan juontaja Riku Rantalalta. Toivottavasti Markus löytyy kunnossa.
No todella!
Ajattelin jo nähneeni tämän Markuksen jossain, mut yhdennäköisyys Rantalaan on ilmeinen.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Ei löydetty vielä. Tuntomerķeihin sen verran että on kalju. Ilman kuvassa olevaa lippistä liikkeessä.
Lähtiessä alkoholinvaikutuksen alainen. Puhelin ja rahapussi mukana. Saattaa pyrkiä tai jo päässyt Helsinkiin.
Puhelin hälyyttää, mutta poliisi ei toistaiseksi ole paikantanut.
Epäily että puhelinta ladattu katoamisen jälkeen.
En löytänyt hämeen poliisin sivuilta katoamisilmoitusta mutta Lahti ryhmässä ilmoitus aktiivinen.
Ei nähtäväsri itsetuhoinen tms.
Lähtiessä alkoholinvaikutuksen alainen. Puhelin ja rahapussi mukana. Saattaa pyrkiä tai jo päässyt Helsinkiin.
Puhelin hälyyttää, mutta poliisi ei toistaiseksi ole paikantanut.
Epäily että puhelinta ladattu katoamisen jälkeen.
En löytänyt hämeen poliisin sivuilta katoamisilmoitusta mutta Lahti ryhmässä ilmoitus aktiivinen.
Ei nähtäväsri itsetuhoinen tms.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Mauttomia tatskoja jaloissa. Onko hän joku thug life -wanna be?
Mitä te dorkat dorkailette?
Nähtävästi etsitty tänään omaisten/ystävien avulla.
Virallista etsintäkuulutusta ei ole vielä poliisin toimesta tehty.
Virallista etsintäkuulutusta ei ole vielä poliisin toimesta tehty.
Siis mitä ihmettä....tästä on esim Lahti-ryhmässä ilmoitus ja kaveria ilmeisesti etsitty jo Renkomäestä vapaaehtoisten voimin.
Miksi poliisi ei tee mitään tai mediassa ei tietoja? Viikko katoamisesta kulunut ja teletietoja ei mahdollista saada?
Itselle herää paljon kysymyksiä... Oliko tullut jotain riitaa iltamissa? Hän oli poistunut 22 jälkeen? Millon se huomattiin? Oliko kuinka humalassa? Olisiko mahdollista että joku olisi hakenut? Onko perheellinen? Itsetuhoinen? Lomalla vai töissä?
En ymmärrä miten ihminen voi vain kadota. Itse tuliskn varmasti hulluksi jos omaiseni/läheiseni katoaisi.
Miksi poliisi ei tee mitään tai mediassa ei tietoja? Viikko katoamisesta kulunut ja teletietoja ei mahdollista saada?
Itselle herää paljon kysymyksiä... Oliko tullut jotain riitaa iltamissa? Hän oli poistunut 22 jälkeen? Millon se huomattiin? Oliko kuinka humalassa? Olisiko mahdollista että joku olisi hakenut? Onko perheellinen? Itsetuhoinen? Lomalla vai töissä?
En ymmärrä miten ihminen voi vain kadota. Itse tuliskn varmasti hulluksi jos omaiseni/läheiseni katoaisi.
- Ross Sullivan
Mistä sinä tiedät, että poliisi ei tee mitään?Refrey kirjoitti: La Heinä 12, 2025 4:43 pm Siis mitä ihmettä....tästä on esim Lahti-ryhmässä ilmoitus ja kaveria ilmeisesti etsitty jo Renkomäestä vapaaehtoisten voimin.
Luokatonta toimintaa poliisilta. Näkyi olevan joku viesti että saattas olla nähty Korsossa, mutta ilmeisesti ei ole vahvistettu.
Puhelinkin hälyytelly usean päivän ja poliisin mielestä kadonnut on saattanu ladata sitä katoamisen jälkeen.
Täysin älyttömiä lausuntoja.
Pahoin pelkään että mies ei elävänä löydy.
Puhelinkin hälyytelly usean päivän ja poliisin mielestä kadonnut on saattanu ladata sitä katoamisen jälkeen.
Täysin älyttömiä lausuntoja.
Pahoin pelkään että mies ei elävänä löydy.
- Ross Sullivan
Mielestäni poliisin ei tulisi lainkaan käyttää resursseja keski-ikäisten tatuoitujen ukkojen etsimiseen.
No en ehkä tiedäkään mutta viestiketjussa tietoa siinä ettei puhelimen paikannusta ole tehty vedoten siihen että on itse omasta tahdosta poistunut.
Kännykkä hälytti ensimmäiset paripäivää ja sitten sammui. Tilejä ei ole käytetty. Kyllä minun mielestä kuulostaa epäilyttävältä.
Tietysti kun taustoja ei tiedä niin kaikki omassa päässä on vaan spekulaatiota. Nää katoamistapaukset menee itsellä jotenkin ihon alle....miten voi olla että ihminen vain katoaa....
Vaihtoehtoja on monia...jos on vaan tullut mittari täyteen ja napannut vaik veitsen mukaan ja kävellyt syvälle metsään ja viiltänyt ranteet auki...
Mikä tää Korso-juttu on. Sitä en ollut kuullutkaan....kuka oli nähnyt?
Kännykkä hälytti ensimmäiset paripäivää ja sitten sammui. Tilejä ei ole käytetty. Kyllä minun mielestä kuulostaa epäilyttävältä.
Tietysti kun taustoja ei tiedä niin kaikki omassa päässä on vaan spekulaatiota. Nää katoamistapaukset menee itsellä jotenkin ihon alle....miten voi olla että ihminen vain katoaa....
Vaihtoehtoja on monia...jos on vaan tullut mittari täyteen ja napannut vaik veitsen mukaan ja kävellyt syvälle metsään ja viiltänyt ranteet auki...
En löytänyt Korso maininnasta mùuta kun erään kommetoijan kysely asiasta. Postauksessa lukee ja ketjussa on muutoin arveltu hänen ehkä pyrkineen Helsingin suuntaan koska sieltä kotoisin/asui siellä. Lompakko on ollut mukana, toivottavasti ei ole ryöstetyksi tullut vaikkapa kyydin saadesaan. Kortteja ei kuitenkaan käytetty.Refrey kirjoitti: La Heinä 12, 2025 7:39 pm No en ehkä tiedäkään mutta viestiketjussa tietoa siinä ettei puhelimen paikannusta ole tehty vedoten siihen että on itse omasta tahdosta poistunut.
Tietysti kun taustoja ei tiedä niin kaikki omassa päässä on vaan spekulaatiota. Nää katoamistapaukset menee itsellä jotenkin ihon alle....miten voi olla että ihminen vain katoaa....![]()
Vähän vaikea nähdä että olisi jäänyt Lahteen ehdointahdoin jos muualla asuu. Itse en ainakaan jäisi vieraaseen paikkaan saati metsään tai tuntemattomille teille lähtisi kävelemään. Lahden keskustaan matkaa noin 10km. Katoamisympäristössä peltoja ja metsää jonkin verran. Voi tietysti olla että isompikin mies sinne häviää, kun kaikki nyt niin rehevää, mutta en usko että sellasessa maastossa paljon on paikkoja mistä ei pääsisi pois... ei siis syviä ojia tai vesistöjä ole.
Oisko voinut sopia jonkun kyydin? Tai jos sopivassa humalassa onkin tehnyt mieli lähteä kotiin. Ehkä pahoittanut mielen/riidellyt jonkun kanssa ja halunnut lähteä kotiin? Lähtenyt kävelemään lähimmälle linja-autopysäkille mutta päätynyt liftaamaan kun linja-autoa ei ole kuulunut...
Aikamääritelmä on jännä. Klo 22 jälkeen. Missä vaiheessa katoaminen on huomattu. Klo 22.30 vai aamuyöllä 03.00? Jos klo on ollut 22.05 niin ihmisiä on Renkomäessä ja ympäristössä kyllä liikenteessä.
Oisko voinut sopia jonkun kyydin? Tai jos sopivassa humalassa onkin tehnyt mieli lähteä kotiin. Ehkä pahoittanut mielen/riidellyt jonkun kanssa ja halunnut lähteä kotiin? Lähtenyt kävelemään lähimmälle linja-autopysäkille mutta päätynyt liftaamaan kun linja-autoa ei ole kuulunut...
Aikamääritelmä on jännä. Klo 22 jälkeen. Missä vaiheessa katoaminen on huomattu. Klo 22.30 vai aamuyöllä 03.00? Jos klo on ollut 22.05 niin ihmisiä on Renkomäessä ja ympäristössä kyllä liikenteessä.