Hukuttamisyrityksestä epäilty tyttö vangittiin (Kuopio)

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
alfanaaras
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja alfanaaras »

Toi ei ole enään pelkkää kovistelua, vaan teiniltä puuttuu turhan monta aivosolua. Kuvittelee kyllä olevansa kovin cool, kun uskaltaa poistua oikeudesta. Naureskelee muille fiksuille kavereille sankariteostaan ja muut nerot höröttää mukana. Veikkaan että vakavasti otettava ura vankina pissiksellä tiedossa. Ei varmasti jää ainoaksi kerraksi, on nähty vastaavia neroja.
IceQueen
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja IceQueen »

DollariExpress kirjoitti:Kiusallaan näyttänyt vähän miten toisille ihmisille puhutaan. En jaksa uskoa, että tarkoituksena olisi ollut tappaa toinen..

Onko sun päätä pidetty veden alla noin 20 sekuntia? se on aika pitkä aika kun hätä tulee oman hengen puolesta..
Minulla nyt on se käsitys, että suomalaiset naiset, jotka tappavat, ovat AIKUISIA joko masentuneita tai pettyneitä parisuhteeseen.. Ja tämäkin useimmiten kohdistuu mieheen.. Ei tule mieleen yhtäkään tapausta, jossa nuori nainen/tyttö olisi itse tappanut jonkun :S
..: Game Over :..
alfanaaras
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja alfanaaras »

IceQueen kirjoitti:
DollariExpress kirjoitti:Kiusallaan näyttänyt vähän miten toisille ihmisille puhutaan. En jaksa uskoa, että tarkoituksena olisi ollut tappaa toinen..

Onko sun päätä pidetty veden alla noin 20 sekuntia? se on aika pitkä aika kun hätä tulee oman hengen puolesta..
Minulla nyt on se käsitys, että suomalaiset naiset, jotka tappavat, ovat AIKUISIA joko masentuneita tai pettyneitä parisuhteeseen.. Ja tämäkin useimmiten kohdistuu mieheen.. Ei tule mieleen yhtäkään tapausta, jossa nuori nainen/tyttö olisi itse tappanut jonkun :S
Nummelassa oliko se -88, kun Kimmo Takanen ja hänen tyttöystävänsä Mira tappoivat miehen. Mira oli se innokkaampi kiduttaja ja surmaaja. Hänet todettiin ymmärrystä vailla teon tehneeksi ja laitettiin hoitoon. Kimmo sai vankilatuomion. (Löytyy testeistä ja kyselyistä)
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Hienoa lehtimieskieltä jälleen. "Karkasi" kun oikea sanamuoto olisi ollut "poistui paikalta oikeuden pitäessä taukoa". Ja tuo hukuttamisyritys vs. "ei henkirikoksen yritys". Kyllä minunkin mielestä hukkumut on kuollut ja hukutettu tapettu.

6kk ehdollista, sakot ja korvaukset uhrille päälle. Näin veikkaan minä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
ammattimies
Alokas

Viesti Kirjoittaja ammattimies »

alfanaaras kirjoitti:
IceQueen kirjoitti:

Nummelassa oliko se -88, kun Kimmo Takanen ja hänen tyttöystävänsä Mira tappoivat miehen. Mira oli se innokkaampi kiduttaja ja surmaaja. Hänet todettiin ymmärrystä vailla teon tehneeksi ja laitettiin hoitoon. Kimmo sai vankilatuomion. (Löytyy testeistä ja kyselyistä)
no entäs albertinkatu ja sanna sillanpää, kolmoimurha ja kaksiko vakavasti vammautui. tekijä hoitoon. sitten se tampereen kidutus/paloittelusurma, jonka teosta tuomittiin eräs butt linnaan. onhan näitä naistenkin tekemiä raakoja veritekoja ollut. muistelin vain heti mieleen tulleet,
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

ammattimies kirjoitti:
alfanaaras kirjoitti:
IceQueen kirjoitti: Minulla nyt on se käsitys, että suomalaiset naiset, jotka tappavat, ovat AIKUISIA joko masentuneita tai pettyneitä parisuhteeseen.. Ja tämäkin useimmiten kohdistuu mieheen.. Ei tule mieleen yhtäkään tapausta, jossa nuori nainen/tyttö olisi itse tappanut jonkun :S
no entäs albertinkatu ja sanna sillanpää, kolmoimurha ja kaksiko vakavasti vammautui. tekijä hoitoon. sitten se tampereen kidutus/paloittelusurma, jonka teosta tuomittiin eräs butt linnaan. onhan näitä naistenkin tekemiä raakoja veritekoja ollut. muistelin vain heti mieleen tulleet,
Ja tämä vesurin kanssa heilunut ja miehen tappanut Terhi Tukio (vai mikä, nimet vaihtuu) joka jo 90-luvulla osallistui Hyvinkään paloittelusurmaan. Ja vastahan 16-vuotias tyttö tilasi äidilleen palkkamurhan mutta tekijät ryssivät toteutuksen kanssa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Arthur Nebe
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Arthur Nebe »

Tässä on jälleen osoitus yksilöstä joka on selkeästi irtisanonut yhteiskuntasopimuksen kaikilta osin. Käsittämätöntä miten selkeästi asosiaalinen tekijä päästetään vielä ennen pääkäsittelyä vapaalle jalalle, seuraamuksethan oli jälleen nähtävissä.

En lakkaa hämmästelemästä suomalaisen oikeusjärjestelmän perusarvoja, ilmeisen vakavaan rikokseen syyllistyneenkin ""perusoikeudet" painavat enemmän kuin uhrin (tai muiden potentiaalisten uhrien) vaara joutua kokemaan uudelleen vaaraa saman henkilön taholta.
Vastaa Viestiin