Joku roti johonkin!

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Ehdottomasti samaa mieltä kanssasi, kyllä täällä muutama muu trollaa paljon pahemmin kuin sinä.

Vaan jospa nyt kuitenkin oli kyse noista varoituksista, ekanhan sait jo 15. päivä ja toisen sitten 16. päivä, jolloin tämäkin topikki on avattu.

Siitäkin samaa mieltä, että juuri tässä topikissahan niitä olisi pitänyt puida, mutta ylläpito vihelsi kohdaltasi pelin poikki liian aikaisin. Vaan sitähän voit tietty vielä modeilta kysäistä...

-lähden tästä töihin, pärjäilkää-
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

jamppa kirjoitti:Muistan kyllä mitä kyseiseen ketjuun kirjoitin ja se löytyy myös tästä ketjusta ja molemmat viestini olivat yhtä asiapitoisia, kuin moni muukin kyseisessä ketjussa oleva. Jaa siellä oli se mun varotuskin näköjään mitä ihmettelin, kun en sellaista muista saaneeni. Tämän topicin jälkeen tuli sitä hermolomaa, joka sinäänsä pikkaisen kummastuttaa kun kumminkin on lautamiehissä ja täällä piti kuulemma saada pistää kovempaa kritiikkiä kanssakirjoittajille, joka sekin näköjään suodaan vain tietyille kirjoittajille. Pakkohan noitten chattailijoiden kanssa on vaan tultava toimeen, ärsyttää vaan suunnattomasti jokaisen ketjun lipsuminen johonkin aivan toiseen asiaan. Katoit Turjukka varmaan myös syyt "hermolomaani"? Mielestäni samoilla perusteilla voisi jokunen muukin käydä lomailemassa.
Älä itke ruma lapsi, osta tikkari.
...Ja ota lääkkeet niin kuin lääkäri on määrännyt.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

^Tämä on juurikin hyvä esimerkki siitä mitä ajan takaa. Tylsistynyt kaikkitietävä teollisuusvartija pistelee täysin turhia kommentteja olisit vitun idiootti edes ottanut kantaa aloittamaani aiheeseen. Toisaalta toi kyllä aika hyvin kuvaa sun linjaas ylipäätänsä, jatka samaa rataa, menee sullakin jouluks parituhatta viestiä rikki.

Lars aloitti tuossa hyvän ketjun joka oli samalla linjalla mitä minäkin nykyisestä menosta olen mieltä, joten laitetaan tääkin vaan lukkoon, kun eihän näillä ole mitään vaikutusta linja muutokseen ja urpot joilla ei ole mitään sanottavaa, itse asiassa sellaiset kenellä olisi syytä miettiä monta kertaa lähetä nappia painaessa rupeevat trollaamaan ja olemaan "vitsikkäitä" tälläisissä ketjuissa. Liekkö sitten pelko perseessä kirjoitusoikeuksien menettämisestä.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

jamppa kirjoitti:^Tämä on juurikin hyvä esimerkki siitä mitä ajan takaa. Tylsistynyt kaikkitietävä teollisuusvartija pistelee täysin turhia kommentteja olisit vitun idiootti edes ottanut kantaa aloittamaani aiheeseen.
:D Tää on jotenkin hassua, kun sulla tuntuu olevan ihan tuskainen katkeruus vartijoita kohtaan, mutta et ole kumminkaan perustellut, että miksi. Lisäksi ihan kaikki sanomiseni menee tuon "tyhmä teollisuusvartija" jutun piikkiin :D
En oikein tiedä, että olenko vaan tylsistynyt kun jaksan sinunkin kanssa kinata, koska en oikein saa siitä edes mitään. Olo on kuin kehitysvammaista löisi.
Toisaalta toi kyllä aika hyvin kuvaa sun linjaas ylipäätänsä, jatka samaa rataa, menee sullakin jouluks parituhatta viestiä rikki.
Jep, tuon postaus tilini takiahan minä tänne kirjoittelenkin. Sä oot ottanut ilmeisesti elämäntehtäväksesi pelastaa tää foorumi spämmäreiltä :D :lol:
joten laitetaan tääkin vaan lukkoon, kun eihän näillä ole mitään vaikutusta linja muutokseen
Lukkoon tän vois laittaa, mutta ei sen takia, että sä et oo saanu ääntäsi kuuluville, vaan sen takia, että näitä "mua on potkittu päähän tällä netti foorumilla!" vinkumisiakin on nähty jo ihan tarpeeksi.
Kasaa ittes ja koita elää asian kanssa. Elämä jatkuu.
ja urpot joilla ei ole mitään sanottavaa, itse asiassa sellaiset kenellä olisi syytä miettiä monta kertaa lähetä nappia painaessa rupeevat trollaamaan
Ja sä et ole trollnnut missään välissä?
Paiskaa se ensimmäinen kivi, kun kerran olet niin viaton.
Liekkö sitten pelko perseessä kirjoitusoikeuksien menettämisestä.
:lol: :lol: :lol: Itkee kaveri, joka vinkuu itse juuri kärsimästään bannista.
Sulla taitaa olla oikeasti jotain suurta kiinni tässä foorumissa, kun tälläiset asiat nousee noin tärkeäksi?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

^Mielestäni vartijat vaan suurimmaksi osaksi ovat sälittäviä, tokihan niissäkin on poikkeuksia.Tuossakin viestissäsi nousee hyvin esiin vartijan luonteesi, kun oikein tiedät miltä tuntuu vammaista lyödä, olet varmaan joutunut heitäkin työssäsi ojentamaan, kun et ole kotona saanut piparia. Mitä mun elämäntehtäviin kuuluu niin ne ei todellakaan liity tähän foorumiin mitenkään, vituttaa vaan turhien viestien kirjoittajat, tollaset suoli24 kirjoittelijat ei sitä varmaankaan tajua. Vitut mä mitään oo itkeny et mua olis päähän potkittu, kunhan ihmettelin syitä hermolomaani, koska ne ei mielestäni oikein mennyt ihan linjan mukaan. Eikä mun elämä kaadu jos en viikkoon pääse kirjottelemaan. Mitä tohon trollaamiseen tulee niin eipä hirveästi ole ollut tapana moinen. Ja lopuksi vielä on se vittu kumma juttu, että sun mielestä turhien viestien kirjoittelijat ja trollaajat on ihan jees.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Vastaa Viestiin