Ano Turtiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Re: Ano Turtiainen

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Ihan hienoa analyysia edellisessä kommentissa. En ole osannut itse ajatella tuolta kantilta. Anolta on tullut taas uusi video josta ruoppaan neljä ensimmäistä minuuttia alle. Ano selittää seuraajilleen ilmaston muokkauksesta ja vaatii esimerkiksi lentäjiä vastuuseen. Venäjän sotahullun politiikan puolustelu nousee uusimmalla videolla toiseen potenssiin.

https://www.youtube.com/watch?v=pkoHU7Vm_sI

Rikoksia ihmiskuntaa vastaan..

Turtiainen paasaa tien päällä vesisateessa muunmuassa rikoksista ihmisyyttä vastaan.

VKK_Ano_rikoksia.jpg
VKK_Ano_rikoksia.jpg (86.65 KiB) Katsottu 945 kertaa

Ano ajelee vaimonsa kanssa Kouvolasta Etelä-Savoa kohti. Hän ei ole puhunut ilmaston muokkaamisesta aiemmin.

Meidän ruuan tuotantoon isketään älyttömästi, sateet on keinotekoisesti saatu aikaiseksi.

Sillä on se tarkotus että lyödään tuohon.

Olen sanonut jo aikoja sitten että kolmas maailmansota alkoi pandemiatouhuista.

Koskaan ennen ei ole hyökätty ihmsikuntaa vastaan kuin pandemiatouhulla. Ekana peloteltiin, sitten tarjottiin turvaa mikä olikin sitten kuolinisku aika monelle. Yhä menee (pandemiaan) ihmisiä, ihan kuin niittokoneet kävis tuolla.

Sotahommaan ollaan viety…

Koko ajan ryöstetään. Ei pelkästään sitä että ihminen tulisi koko ajan enemmän lääketeollisuuden orjaksi vaan myös ryöstetään.

Tää ilmojen muokkaus on karmee rikos ihmiskuntaa vastaan, tää on karmee rikos.

Vastuu on niillä edessä jotka ovat siinä mukana. Siellä on mukana lentäjiä ja muita jotka ei ehkä tiedä tätä.

Heti kun te tajuatte sen mitä ootte tehnyt sen ja ette paljasta sitä ja ala olemaan sitä vastaan niin te olette vastuussa!

Karmeeta hommaa. Aiivan karmeeta hommaa.

Nyt yritetään tuonne sotaan viedä.

Edellisellä videolla mainitsinkin ruotsalaisista.

Vuosikymmeniä on pidetty puolustusvoimia yllä sen takia että joskus tulee se tilanne että länsi tulee meidän tontin kautta olemaan uhka tolle Venäjälle!

Sitä varten tätä kaikkea on pidetty.

Meille on markkinoitu on että Venäjä on paha ja että meidän putää pyolustautua.

Ei ole paha, tiedän sen henkilökohtaisesti. Olen ollut Venäjällä sen verran paljon. Ne ei ole vihamielisiä mihinkään suuntaan.

Ne puolustautuu siellä ja ne joutuu tekemään asioita ettei niiden kimppuun hyökättäis.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Katsoin sitten videon loppuun joten tässä kohdasta 4:10 videon loppuun Anon todistelua. Video on kyllä kovinta Ano-kamaa viikkokausiin.

Anon mukaan isänmaallisuus on tapettu mutta samaan aikaan Juvan profeetta tietenkin ylistää tavalisia venäläisiä.

Ano muistelee matkaa Venäjälle Viron kautta. Virossa oli kammottavan ahdistava ilmapiiri mutta heti kun Turtiaisten auto ylitti Venäjän rajapyykin, ilmapiiri muuttui taivaalliseksi.

Striimin lopussa Ano myös nimeää kolme suomalaista julkisuuden henkilöä eli Jari Sarasvuon ja Tuomas Enbusken. Ano väittää kolmikkoa paholaisen edustajiksi maan päällä sekä selittää näiden samaan hengenvetoon olevan "piikkikauppiaita" jotka ovat vastuussa useiden suomalaisten kuolemista.

Sen verran Anon Venäjän reissuista että hän reissasi maassa vaihteleville VKK:n kokoonpanoilla sekä Sofia Kazakovin ja vaimonsa kanssa kahteen otteeseen vuosina 2023-24. Anon mainitsema Geopoliittisten ongelmien akatemia on taas Pietarissa toimiva "sotia tutkiva" Kremlin rahoittama "rauhanjärjestö".

Ano myös jutun alussa selittää pokkana, kuinka hän on ollut "iso uhka" todennäköisesti Suomelle, mutta mahtipontisesti alkanut ajatus keskeytyy puhelinsoittoon.

Hupaisaa on tietenkin myös tuo Anon jurnutus tavallisesta venäläisestä kansasta: Tavallinen kansa ei Anon mukaan Venäjällä loppujen lopuksi asioista mitään tiedä. Siellä asioista ovat perillä enemmänkin ne ketkä on semmosessa asemassa että ne tutkii maailmaa. Hiemankos Ano koettaa nostaa tässä profiiliaan suurenakin ulkopoliitikkona ja Suomen ja Venäjän välisten suhteiden ammattitaitoisena ja rautaisena vaalijana :)

Ja Anohan se ei suinkaan koskaan ketään pelottele!!! Silkkaa uhkailua ja pelottelua koko striimi! Miten helvetissä jollakulla tollolla voi olla vielä noinkin supertolloja seuraajia?? Olisivatkohan Venäjän botteja?

Kiitti_Ano_paljon_on_peloteltu.jpg
Kiitti_Ano_paljon_on_peloteltu.jpg (90.42 KiB) Katsottu 936 kertaa

Ano oli lukenut vastikään twitteristä jonkun naisen kirjoituksen siitä miten tää meidän virallinen suomi on pilattu.

Isänmaallisuus on tapettu. Hävettää olla suomalainen ja edustaa virallista Suomea.

Mulla oli ihan sama tilanne. Olin tosi isänmaallinen. Kun aloin tajuta missä käsissä tää suomi on yritin muuttaa sitä kovasti. Oon laittanut itseni likoon aika vahvasti. Omat liiketoiminnat ja kaikki.

Niin iso uhka olen ollut… (tässä vaiheessa Anon puhelin soi)

Soitellaan takasin.

Tää oikeesti tää isänmaallisuus on tapettu mustakin. Hävettäis edustaa virallsta Suomea.

Mä niinku… kun mä alotin ton ulkopolitiikan ja olin ihan Venäjällä jossa juttelin virallista Venäjää edustavien ihmisten kanssa...

Mulla oli aikamonen työ siinä että yritin puhua heille millainen Suomi todellisuudessa on, mutta koko ajan menee pahemmaksi.

Ne on kuvitelleet että täällä valta vaihtuis ja meikäläiset (viittaa siis itseensä ja VKK:n porukoihin) sais kannatusta.

Niillä oli luottoa silloin alussa. Ne ei tajunneet silloin alussa kuinka pilattu Suomi on. Virkakoneistoa, virkamafiaa ja puolueita ohjataan (Suomessa) ulkoa. Se tehdään niin taitavasti. Iso massa otetaan puolueeseen pyrkyreitä, jotka ei ymmärrä yhtään mitään yhtään mistään ja ne sitten puolustaa sitä puoluetta ettei nousta valtaan järjen kanssa.

Venäläiset kuvitteli silloin (2023) että tää olis korjattavissa tää virallinen Suomi ja että saataisiin maiden suhteet järkevälle tasolle. Se on tuhoon tuomittu juttu. Se ei onnistu. Oon puhunu niille siitä. Nyt ne on alkaneet uskoa sen.

Ne tietää mun taustat eduskunnassa ja puolustusvaliokunnasta sekä VKK:swa. Ne tietää myös siitä, ettäolen ollut aikaisemmassa työelämässä puolustusvoimissa hommissa.

Mulla on ymmärrys tästä kaikesta ja nyt hiljalleen koko aika on tultu tähän ymmärrykseen.

Paljon on puuttunut palasia matkalta mutta nyt niitäkin on löytynyt ja kaikki on loksahtaneet kohdalleen kun olen myös historiaa alkanut tutkimaan.

Ymmärrän ketä me ollaan. Miksi just meitä ajetaan tähän tilanteeseen ja miksi meitä on ajettu?

Geopoliittisten ongelmien akatemia on saanut (Anon kautta?) tutkittua tietoa lännen suunnitelmista heitä vastaan.

Ja sitten vielä olen päässyt näkemään sen ihan tavallisen venäläisen ja aistinut kadulla sen rennon ilmapiirin… Niillä ihmisillä on rauha kun taas lännen puolella ei.

Vironkin kautta kun olen Venäjälle matkustanut niin olen huomannut että se Viro on ihan älyttömässä pabuudessa, sen pahuuden oikein tuntee siellä matkustaessa.

Mutta kun mennään Venäjän rajan yli niin ihan eri tilanne on. Kaikki ihmiset siellä on paljon rennompia. Ne ei edes tiedä tästä. Siellä asioista tietää ne ketkä on semmosessa asemassa että ne tutkii maailmaa. Tavallinen ihminen siellä, sillä on rauha maassa eikä se pelkää mitään.

Tämmönen paasaus täällä vesisateesa.

Karmeeta likapyykkiä edessä.

Ihmiset on kommentoineet että mun pitäs ottaa johonkin WHO:n sopimukseen kantaa. En ota siihen enää kantaa.
Eduskunnan aikana siihenkin luuttyen puhuin ja kerroin mitä on tulossa.

Nää on niitä virallisen suomen juttuja! Tehkööt mun puolesta mitö haluavat sillä puolella. Mä en edusta sitä. Voitte olla varmoja että ne suomalaiset kansana joihin minä haluan kuulua ja joita haluan edsustaa, sinne ei tuu näitä WHO -sopimuksia, ei tule!

Me päästään näistä eroon vielä. Odotellaan vaan sopivaa aikaa.

Mitä pahemmaksi toi elämä muuttuu sen parempi! Silloin viimisetkin tajuaa lähtee helvettiin siitä systeemistä.

Tämmönen kanta mulla on siihen.

Miksi mä käyttäsin energiaa siihen että virallista Suomea yritettäis vielä paikkailla?

Se ei oo korjattavissa, se ei oo todellakaan korjattavissa.

Tää pitää alottaa alusta.

Koen että koko Suomee ei voi edes aloittaa alusta. Antaa rotankolojen jäädä tonne, jää se pahuus sinne. Selvittököön sieltä sitten kuka haluaa laittaa ketäkin vastuuseen.

Selvästi kansoja nostetaan kansoja vastaan ja tulee verenvuodatusta ja sieltä ne lusteet pyyhitään näissä sodissa pois.

Kova on mulla usko siihen tulevaan että täällä maan päällä eletään vielä hyvää elämää.

Tajutaan vaan että ketä me ollaan. Heitetään helvettiin ne kaiken maailman kirjoituksiin uskomiset.

Noita uskovaisia olen pöllytelly videoilla.

Kaikki nämä paholaisen edustajat Sauli Niinistö, Tuomas Enbuske, Jari Sarasvuo. Nimihenkilöt, joilla on paljon seuraajia. Muistatte mitä piikkimyyjiä ne on olleet ja millaisessa pahuudessa ne on olleet mukana. Suoraan sanottuna tapattamassa ihmisiä mielipiteillään.

Kattokaa missä ne…

Ne juoksee Suviseuroissa ja pyörii näissä muissa kirkon jutuissa pokkuroimassa. Te voitte lueskella että kenen käsissä te uskovaiset oikeasti ootte mukana.

Miettikää näitä asioita oikeesti, miettikää.

Enbuske_Ano.jpg
Enbuske_Ano.jpg (59.02 KiB) Katsottu 939 kertaa

https://www.facebook.com/watch/?v=174070144575425

Tuomas Enbusken Hullun paperit -sarjan ykköskauden päätösjaksossa Enbusken vieraana on entinen Perussuomalaisten Kansanedustaja Ano Turtiainen. Turtiainen on mm. yllyttänyt hyökkäämään vastaanottokeskuksiin, ilmoittanut koronan olevan salaliitto ja hänellä on tuomioita mm. 14 vuotiaan pahoinpitelystä.
Viimeksi muokannut Tarkastaja Levisi, Ma Heinä 07, 2025 1:07 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 11:56 pm Meidän ruuan tuotantoon isketään älyttömästi, sateet on keinotekoisesti saatu aikaiseksi.
Ai sitä nyt sateetkaan eivät sitten voi olla vaan luonnollinen tapahtuma? :D

Jåå, onhan se kyllä aivan julmettu isku kun vettä tarvitseville sadoille sataa vettä...
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 11:56 pmKoskaan ennen ei ole hyökätty ihmsikuntaa vastaan kuin pandemiatouhulla. Ekana peloteltiin, sitten tarjottiin turvaa mikä olikin sitten kuolinisku aika monelle.
No Ano ei voine olla kyllä lainkaan tyytyväinen koska hänen mukaansahan kansaa piti kuolla miljoonittain.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 11:56 pmKoko ajan ryöstetään. Ei pelkästään sitä että ihminen tulisi koko ajan enemmän lääketeollisuuden orjaksi vaan myös ryöstetään.
Olisipas mielenkiintoista tietää että mitä droppeja löytyy Turtiaisen lääkekaapista.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 11:56 pmVuosikymmeniä on pidetty puolustusvoimia yllä sen takia että joskus tulee se tilanne että länsi tulee meidän tontin kautta olemaan uhka tolle Venäjälle!

Sitä varten tätä kaikkea on pidetty.
Siis mitä mä nyt taas luin? Ettäkö meitin puolustusvoimat ovat olemassa sitä varten että puolustettaisiin Venäjää länneltä?

Kiitosta vaan taas Ano päivän nauruista! :D
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 11:56 pmMeille on markkinoitu on että Venäjä on paha ja että meidän putää pyolustautua.
Me mittään markkinointia tarvita. Meillä on olemassa omat karut kokemukset siitä ja ymmärretään ihan omin voiminkin että millainen sotaisa ja laajentumishimoinen kyörä meillä on naapurina.

Toki Turtiainen olisi kovin halukas levittämään vaikka punaisen maton niitten eteen jos rajan yli pyrkisivät.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 11:56 pmEi ole paha, tiedän sen henkilökohtaisesti. Ne ei ole vihamielisiä mihinkään suuntaan.
No näinhän se asia varmaan prikulteen onkin....siinä Anon harhaisessa mielikuvitusmaailmassa.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Su Heinä 06, 2025 11:56 pmOlen ollut Venäjällä sen verran paljon.
Minun mielestäni olet ollut Venäjällä aivan liian vähän. Koitahan korjata tilanne!
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 12:52 am
Ne tietää mun taustat eduskunnassa ja puolustusvaliokunnasta sekä VKK:swa. Ne tietää myös siitä, että olen ollut aikaisemmassa työelämässä puolustusvoimissa hommissa.
Onko kellään tarkempaa tietoa siitä että Ano olisi joskus ollut ihan päivätöissä puolustusvoimilla. Vai onko hän vain käynyt asepalveluksensa Santahaminan rannikkopatteristossa, jota Facebookissa mainostaa.
thunderdome
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja thunderdome »

Ketkä niissä vkk hommissa on syytettynä vkk raha hommista? Onko juoksupoika Hiltunen joka anonkans oli vennäällä isokenkästen kokouksessa edustamassa🤣
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

thunderdome kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 9:58 am Ketkä niissä vkk hommissa on syytettynä vkk raha hommista? Onko juoksupoika Hiltunen joka anonkans oli vennäällä isokenkästen kokouksessa edustamassa🤣
Jes, Vaalan VKK:ta edustava vasemmistotaustainen Marko Hiltunen on yksi näistä. Hänen lisäkseen vyyhdissä mukana aika varmasti Mikko Miettinen Hämeenkyröstä. Miettinen on tämä uskovainen kaveri, joka kehitteli Anolle Valta kuuluu Kristukselle - vaiheessa idean siitä, kuinka tulevassa Anolandiassa hallitsisivat eri puolelta aluetta valitut kylän vanhimmat ja viisaimmat, joita Ano on nyt myöhemmin halunnut muiluttaa. Miettisen ideoima lienee myös Anon moneen kertaan vihjaama “uusi äänestysjärjestelmä”, jossa 200 kansaneedustajan sijaan kansaa edustaa “200 kylän viisainta ja vanhinta eri puolelta Suomea” olisivat päättämässä asioista kansan puolesta.

https://oivaseutu.fi/artikkelit/ehdolla ... miettinen/

Ehdolla eduskuntaan: ”Oman valuutan palauttamista pitäisi selvittää”, esittää Mikko Miettinen

Miettinen esitteli ideaansa kylän vanhimmista myös VKK:n porukoiden toisella Venäjän vierailulla, josta saattaa hyvinkin löytä video esimerkiksi VKontakten kätköistä. Anon rinnalla Minna Turtiainen on ihan vesiselvä tapaus. Näiden lisäksi uskon Ilkka Tiaisen ja Jarno Vähäkainun olleen puliveivauksessa mukana jollain sekoitettuna. VKK:han oli pitkän aikaa laittomassa tilassa, eli sitä ei todellisuudessa ollut, koska Ano ja Minna menivät vaihtamaan puolueen "johdon" omavaltaisesti ilman puoluehallituksen lupaa. Tämänkin takia on huvittavaa, kuinka Ano usein jälkiviisastelee ajastaan eduskunnassa tai poliitikkoajoistaan VKK:ssa. Todellisuudessa Anon historia vallan käyttäjänä on täynnä tyhmyyttä, valehtelua ja vilunkia mistä nimenomaan tuore rahojen kavallus hyvä esimerkki.

VKK_Ano_V8.jpg
VKK_Ano_V8.jpg (122.57 KiB) Katsottu 905 kertaa

Anohan myös joutui luopumaan voudin pelossa rakkaasta autostaan, jota nyt ikävöi. Edes auton luovuttamiseen liittyen ei Anolla ollut puhtaita jauhoja pussissa. Ano selittää kuinka syynä auton vaihtoon oli johtosarjojen pinnoite. Ei se todennäköisesti näin mennyt. Hän möi auton pois ja hommasi itselleen uuden auton nähtävästi leasingina ihan sen takia, että edes auto olisi omaisuutena suojassa ulosottomieheltä.

AT: - Tämä oli magee auto..

AT: - Näiden autojen tiettyjen vuosimallien johtosarjojen pinnoitteena oli käytetty biohajoavaa muovia. Luovuin autosta sen takia, ennen pitkää olisi pitänyt kaikki piuhat uusia. Toki olisihan senkin voinut tehdä.

VKK_Ano_biohajoava_muovi_syy_auton_vaihtoon.jpg
VKK_Ano_biohajoava_muovi_syy_auton_vaihtoon.jpg (97.22 KiB) Katsottu 904 kertaa
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

https://keskustelu.suomi24.fi/t/1689108 ... aapa-hyvat

https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedust ... /1427.aspx

On se Ano ollut töissä Puolustusvoimilla Suomenlinnan rannikkorykmentissä 1990-1997. Olisiko Ano kuitenkin unohtanut venäläisille tovereilleen kertoa että hän työskenteli Suomenlinnan rannikkorykmentissä hitsaajana, eikä sotilasvirassa. Suurta ulkopoliitikkoa ja sotilasasiantuntijaa Ano on kuitenkin sekä Moskovassa että Pietarissa esittänyt. Anon kannattajan mukaan Ano onkin "Vähän toista kuin hintelä puppelipoika Halla-aho, joka erotti Anon täysin laittomasti puolueesta". Joku kysyykin Ano-fanilta ironisesti: "Jos armeijan suorittamiseen meni 7 vuotta niin kuinkahan monta vuosikymmentä mieheltä meni ekaluokan suorittamiseen?"

AT: - Ne tietää (Venäjällä) mun taustat eduskunnasta ja puolustusvaliokunnasta sekä VKK:sta ja siitä, että olen ollut aikaisemmassa työelämässä puolustusvoimissa hommissa.

Jos haluaa lukea VKK:n Moskovan vierailusta niin linkissä on litterointia Anon ja Mikko Miettisen puheista sekä tekemisistä siellä. Kyseessä on siis tämän ketjun sivu 435. Tarkastaja Levisi kuvaa reissun alkua seuraavasti:

Mikko Miettinen, Ano Turtiainen ja Minna Turtiainen ovat matkalla Moskovaan. Uskomatonta rupattelua autossa. Vanhat talorähjät tien varsilla ovat sisältä ihan varmasti yhtä ihania kuin neuvostoajan kerrostalot. Massia riittää kun Putin on hoitanut hommat kotiin niin hyvin. Kansa porskuttaa yltäkylläisyydessä. Viron puolella oli kamalan vihamielistä, kun oli joka puolella Ukrainan lippuja ja nenää nyrpisteltiin. Auton eteen juossut peurakin laittoi keulan uusiksi. Vakuutus kuulemma korvaa (jos korvaa). Venäjän puolella selvisi syy pitkiin rajamuodollisuuksiin: Venäjä on tietenkin Anon mielestä hyökkäysten ja terrorin kohde. Sotaa käyvä, agressiivinen sekä kaikkia naapurimaitaan koko ajan uhkaileva Venäjä vain on niin ihana ja rauhallinen paikka, jota Ano ylistää minuuttikaupalla Mikon säestäessä.

viewtopic.php?t=29212&start=6525
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 10:36 am Anohan myös joutui luopumaan voudin pelossa rakkaasta autostaan, jota nyt ikävöi. Edes auton luovuttamiseen liittyen ei Anolla ollut puhtaita jauhoja pussissa. Ano selittää kuinka syynä auton vaihtoon oli johtosarjojen pinnoite. Ei se todennäköisesti näin mennyt. Hän möi auton pois ja hommasi itselleen uuden auton nähtävästi leasingina ihan sen takia, että edes auto olisi omaisuutena suojassa ulosottomieheltä.
En epäile hetkeäkään etteikö Anolla olisi kaikki mahdolliset puliveivaukset aina mielessä, mutta yleisestiottaen kaikkien autojen johtojen kuoret on jo pitkään tehty sellaisesta materiaalista, mikä ei kestä niin hyvin kuin ennen. Tästä toiset autot sitten saavat herkemmin tyyppivikoja, johtosarja hapertuu esim. peräkontin saranan liepeiltä, ja jotain menee oikoseen tms.
Virdon
Frank Columbo

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 12:52 am Isänmaallisuus on tapettu. Hävettää olla suomalainen ja edustaa virallista Suomea.
Niin mutku Ano, sinä et ole suomalainen vaan olet venäläinen.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 12:52 amNiin iso uhka olen ollut…
Jåå, ihan toooosi iso uhka olet kyllä Ano ollut! :D
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 12:52 amTää oikeesti tää isänmaallisuus on tapettu mustakin. Hävettäis edustaa virallsta Suomea.
Kunnon suomalainen on aina isänmaallinen. No mutta hyvä että Ano myöntää ettei ole isänmaallinen, vaikka tämä asiahan onkin tullut hyvin selväksi jo ajat sittenkin.

Minuakin hävettäisi paljon jos Ano olisi vielä edes kansanedustajanakaan.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 12:52 amNe on kuvitelleet että täällä valta vaihtuis ja meikäläiset (viittaa siis itseensä ja VKK:n porukoihin) sais kannatusta.

Niillä oli luottoa silloin alussa.
Noh, saivatpahan nekin sitten huomata että minkälainen viriviritööttöötpimpelipompeli -viritelmä se Anon VKK oikein olikaan. :D

Eipä olis kannattanut Ano Turtiaiseen luottoaan kohdistaa. Venäläinen pettää aina.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 12:52 amJa sitten vielä olen päässyt näkemään sen ihan tavallisen venäläisen ja aistinut kadulla sen rennon ilmapiirin… Niillä ihmisillä on rauha kun taas lännen puolella ei.

Mutta kun mennään Venäjän rajan yli niin ihan eri tilanne on. Kaikki ihmiset siellä on paljon rennompia. Ne ei edes tiedä tästä. Siellä asioista tietää ne ketkä on semmosessa asemassa että ne tutkii maailmaa.
Kuinkahan paljon pitää Anolta vielä tulla paratiisimaisia ylistyslurituksia Venäjästään jotta hän haluaisi vaihtaa ihan osoiteensakin sinne paratiisiinsa?
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 12:52 amTavallinen ihminen siellä, sillä on rauha maassa eikä se pelkää mitään.
Ai Venäjälläkö rauha maassa? Siellähän paukkuu ja palaa jatkuvaan tahtiin paikat. :D

Eipä tietysti yllätä että Ano yrittää sivuttaa tällaisenkin tosiasian.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 12:52 amTämmönen paasaus täällä vesisateesa.
Olikos sekin sellainen "keinotekoinen sade"?
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 12:52 amNää on niitä virallisen suomen juttuja! Tehkööt mun puolesta mitö haluavat sillä puolella. Mä en edusta sitä.
On maailmassa hyviäkin asioita. Esimerkiksi tämä että Ano Turtiainen ei edusta virallista Suomea.
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Heinä 07, 2025 12:52 amHeitetään helvettiin ne kaiken maailman kirjoituksiin uskomiset.
Ai tarkoittaako tämä esimerkiksi Raamatunkin kirjoituksia?
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

VKK_Ano_Lavrov.jpg
VKK_Ano_Lavrov.jpg (86.13 KiB) Katsottu 805 kertaa

Ano Turtiainen nostaa videolla Sergei Lavrovin tuoretta haastattelua, sekä perkaa edellisen videon katsojakommentin. Noin kohdassa 3:00 Ano siteeraa Lavrovia joka valehtelee ukrainalaisten rankaisijoiden tappaneen 10 000 Ukrainan venäläistä siviiliä Donbassissa 2014 alkaen.

AT: - Mitäs mieltä te ootte te ihmiset eikö silloin oo aika Venäjän puuttua kun on 10 000 tapettu? Mitä mieltä te oisitte siitä jos Venäjä puuttus Suomen asioihin jos nykyinen virallinen Suomi alkais yhäkin tässä itäsuomalaisia teloittamaan. Eikö silloin ois - ainakin mun mielestä - silloin ois aika Venäjän puuttua siihen asiaan. Se on vähä sama asia. Lähetään tutkimaan historiaa, ollaan samaa porukkaa. Jos tollaista alkaista tapahtua täällä niin eikö ois aika silloin puuttua. Varsinkin kun täältä pyydeltäs apuja: "Alkaa riittämään tää homma". Joo.

AT: - Niinku mä oon sanonu monta kertaa että venäläiset puolustautuu. Niin ne tulee puolustautumaan sotilaallisesti sitäkin asiaa kohtaan jos NATO hyökkää tai tulee vaaralliseksi meidän tontin kautta. Mutta muuten ei oo tulossa mitään. Totta kai jos meillä kävis niin kuin Ukrainassa että täällä lähettäis itäsuomalaisia tappamaan lännen kehotuksesta ja lännen tukemana niin tuota varmasti puuttuis tuo naapuri tuossa ainakin sitten kun pyydetään apua.

AT: - Kaikessa on tää pelottelu. Media on ollut viimiset... kuin kauan lie ollukkin, pelkkää pelottelua Ja sitten sulle myydään se turva siihen. Joo. Niin se on tässä sota-asiassakin. Kun katotte ni meille myytiin Venäjä-uhka. Lavrov tuossa sanoi että niillä ei oo mitään tarkotusta minnekään mennä. Meille myytiin se uhka ja liitettiin sen jälkeen NATO:on. Viimeiset tuhkat pesästä pitäs lappaa NATO:n maksuihin.

VKK_Ano_Lavrov_aika_kova.jpg
VKK_Ano_Lavrov_aika_kova.jpg (51.36 KiB) Katsottu 805 kertaa
Virdon
Frank Columbo

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Heinä 08, 2025 2:18 pm AT: - Mitäs mieltä te ootte te ihmiset eikö silloin oo aika Venäjän puuttua kun on 10 000 tapettu?
Tämän tämmöisen väitteen kohdalla onkin hyvä kohta muistuttaa Anon omista ohjeista. "Uskokaa vain siihen minkä omin silmin näette".
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Heinä 08, 2025 2:18 pmAT: - Mutta muuten ei oo tulossa mitään.
Kuinkahan kauan(tai vähän) taas aikaa kuluu kun Ano ryhtyy jälleen julistamaan että Venäjä tulee tänne toteuttamaan "Tukholman profetian"?
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Heinä 08, 2025 2:18 pmAT: Totta kai jos meillä kävis niin kuin Ukrainassa että täällä lähettäis itäsuomalaisia tappamaan lännen kehotuksesta ja lännen tukemana niin tuota varmasti puuttuis tuo naapuri tuossa ainakin sitten kun pyydetään apua.
Jos ja jos ja jos ja jos.... Ano voisi kyllä kertoa että kuinka tosissaan hän oikein johonkin tällaisen tapahtumiseen uskoo. :D
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ti Heinä 08, 2025 2:18 pmAT: - Kaikessa on tää pelottelu. Media on ollut viimiset... kuin kauan lie ollukkin, pelkkää pelottelua
Nii-in, tällaista hommaahan se Ano aina yrittää tehä.
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Muistettakoon että puolurahoituksen valuttaminen omiin taskuihin tai nyky-VKK:n tekemä rikosilmoitus eivät ole ainoat hilut Anon kintuissa. Varmaan lähikuukausina pääsevät käsitteleen Anon uskomattomat töräyttelyt. Voi vain kuvitella millaisen vaihteen Ano saa sitten päälle tuomiopäivien ja kolmannen maailmansodan fantasioissaan, kun puheet ovat olleet jo tässä vaiheessa aika sapekkaita. Jokohan Ano jo loppuviikosta todistelee Suomen Venäjälle ampumista drooneista kun tällaisistakin ovat Venäjän propagandistit vihjailleet.

VKK_Anon_teot.jpg
VKK_Anon_teot.jpg (64.38 KiB) Katsottu 725 kertaa

Toisaalta, pitää avata Suomi 24- palstalle jonnekin Itä-Suomi -ryhmään uusi viestiketju, jossa kerrotaan Anon fantasiasta, jossa Suomen puolustusvoimat menee Suomen itäosiin, jossa sitten tappaa 10 000 isänmaamme kansalaista. Veikkaanpa että Anolla saattaisi olla pian paikka häpeäpaalussa kirkonmäellä ellei sitten "muiluteta" ensimmäisenä, kuten näille itse itsensä nimittäneille "kylän viisaimmille ja vanhimmille" usein käy. Ylen juttu 2024.

https://yle.fi/a/74-20121759

Ex-kansanedustaja Ano Turtiaiselle syyte kiihottamisesta kansanryhmää vast
aan – julkaisi somessa rasistisia viestejä

https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/ ... e.2689662/

https://www.verkkouutiset.fi/a/venajan- ... /#a089a80b

Venäläinen analyytikko varoittaa, että Venäjälle voidaan kohdistaa lennokkihyökkäyksiä lähimmistä Nato-maista eli Suomesta ja Baltian maista.

– Jos löytyy objektiivisia todisteita siitä että lennokit ovat hyökänneet kimppuumme esimerkiksi Suomesta, se on 100-prosenttisesti casus belli – eli syy julistaa sota, sanoi Aleksandr Hramtšihin.

– Silloin ei ole merkitystä sillä kuka dronet laukaisee: erikoisjoukot, asevoimat vai jotkut yksilöt, analyytikko sanoi News.ru-sivustolle, jota Moskoskii Komsomolets -lehti lainaa.

Aleksandr Hramtšihinia kutsutaan Sotilaallisen ja poliittisen analyysin instituutin varajohtajaksi. 1990-luvulla Boris Jeltsinin aikoihin Yhtenäinen Venäjän -puolueen edeltäjässä analyytikkona työskennellyt Hramtšihin on julkaisujensa perusteella jonkinlainen sinologi, eli keskittynyt analysoimaan Kiinaa ja sen asevoimien kehitystä. Hän kuitenkin kommentoi usein ja laajasti kaikenlaisia sota-aiheita Venäjän mediassa.

Hramtšihinista ja hänen urastaan kertovan venäjänkielisen Wikipedia-artikkelin perusteella hän ei kuitenkaan ole itse suorittanut edes asepalvelusta.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/1900891 ... iatuhansia

Ano Turtiainen: Suomi hyökkää Itä-Suomeen ja tappaa kymmeniätuhansia

Suomi24_Ano_10000.jpg
Suomi24_Ano_10000.jpg (89.7 KiB) Katsottu 721 kertaa
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Aikooko Ano jossain vaiheessa hakea töitä?
Mitä te dorkat dorkailette?
Virdon
Frank Columbo

Suomi hyökkää itsensä kimppuun ja tappaa omiaan, niin Venäjän pitäisi tulla paikalle itseään puolustamaan?

Juvan koomikolta sitä irtoaa hyviä nauruja. :D
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Perukit.jpg
Perukit.jpg (28.33 KiB) Katsottu 1117 kertaa

Ano Turtiainen julistaa Lappeenrannan torilta kuinka EU on niin tiensä päässä että "perukit" lentävät. Onkohan venäläisyys alkanut vaikuttaa Anoon jo niin pahasti että oikeinkirjoituskin sakkaa. Mutta miten Ano selittää sen että päivät ja yöt lyhenevät yhtä aikaa. Tuohan olisi täysin posketon väite jopa littanamaassa.
VKK_Ano_perukki.jpg
VKK_Ano_perukki.jpg (95.54 KiB) Katsottu 1117 kertaa

Päivät ja yöt lyhenee..

726 views Jul 10, 2025 LAPPEENRANTA SATAMATORI
Ano Turtiainen nostaa esille tuoreen uutisen - EU tiensä päässä.

Turtiaiset ihastelevat hiekkaveistoksia. Hyvä on fiilis kun kerrankin löytyi Lappeenrannasta hyvä ravintola, jossa Minnalle mieleinen aamusalaatti.

Mutta Ano haluaa kertoa tärkeän uutisen, Telegram-uutisen.

Unkarin Orban on haukkunut EU:ta korruptiosta ja selittänyt kuinka EU on kriisissä ja kilpailukyky raunioitunut. Energian hinnat ovat karanneet käsissä, maanviljelijät ovat konkussin partaalla ja vihreä ideologiakin on saavuttanut huippunsa.

"Siellä on porukka nauranut kun olen puhunut EU:n tuhosta", Ano lukee netistä samalla autoa ajaessaan. "Tällain tällä menee nyt tällä EU:lla", hän jatkaa Orbania siteerattuaan.

Porukkaa on LPR liikenteessä Anon mukaa mukavasti.
Janimakelahelsinki-2019-02-06_(cropped).jpg
Janimakelahelsinki-2019-02-06_(cropped).jpg (82.06 KiB) Katsottu 1113 kertaa

"Lappeenranta on mukava kaupunki kunhan ei tartte täällä asua. Täällä on kansanedustajia jotka on ihan yössä... Jani Mäkelä ja varsinkin Kokoomuksen Anu Kopra on aivan... aivan pihalla näissä NATO-asioissa ja tässä Venäjä-vihassa."

Minna toki toteaa että Ano sanoi Lappeenrannasta rumasti.

IS:n uutinen oli kuin Pahkasika olisi tehnyt uutisen.

"Jokainen tajuaa sen ettei tuo voi olla totta", Ano röhöttää. "Maapallo alkaa pyörimään nopeemmin. IS kertoi mitä se aiheuttaa. Yöt ja yöunet kuulemma lyhenee. Yökin pyörähtää nopeemmin."

Lähetään ajelemaan Mikkeliä kohti. Taipalsaareen päin, Taipalsaareen päin.
Vastaa Viestiin