Poliisi löi raudoitettua teinipoikaa kasvoihin Nokialla - "Lopeta se v***n apinointi"
Re: Poliisi löi raudoitettua teinipoikaa kasvoihin Nokialla - "Lopeta se v***n apinointi"
Miks tossa Levisin linkittämässä uutisessa ei puhuta mitää lastensuojelulaitoksesta ja siirtämisestä muualle?
Nokiakin on vaihtunut Tampereeksi.
Nokiakin on vaihtunut Tampereeksi.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
-
Rapsuttaja
- Martin Beck
Re: Poliisi löi raudoitettua teinipoikaa kasvoihin Nokialla - "Lopeta se v***n apinointi"
Poliisin pitäisi käyttää etälamautinta lähes olemattomalla kynnyksellä ettei tarvi niin kovasti painia paskasakin kanssa. Tässäkin tapauksessa poliisi toimi väärin, mutta ei poliisinkaan tarvitse ottaa turpaan "asiakkailta". Maksumieheksi joutui väärä osapuoli, oikeudenkäyntikulut pitäisi mennä työnantajan piikkiin.
Millions must go.
-
Karvainenkaveri
No eihän ole, jos tätä sylkevää ja hanttiin laittavaa laitostukaria joutuu kaksi poliisia laittamaan nippuun, kun ei mene jakeluun.Millavaan kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 8:56 am Ikävää kielenkäyttöä myös sanoa laitostukari kun se ei oo sen lapsen vika joutua laitokseen.
Ei ihme, että on lapsia mannejen kanssa, jos kajuutta ajattelee noin.
Mustelma poskeen, kun itse sikailee. Onpa rassukalle nyt paha ja sitten itketään, kun itse ryssii? Kuinkahan monta mustelmaa tämä urpo on muille tehnyt? Olisivat antanut pamppua, kaasua ja sähköä. Jokainen tekee ne omat valintansa. Tämä dorka sai valinnoistaan jopa liian vähän.
Eiköhän siihen olisi yksikin poliisi riittänyt, mutta tää nyt vaan on noiden (luultavasti ohjeistettu) toimintatapa.Karvainenkaveri kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 9:41 am No eihän ole, jos tätä sylkevää ja hanttiin laittavaa laitostukaria joutuu kaksi poliisia laittamaan nippuun, kun ei mene jakeluun.
-
Karvainenkaveri
^ Kuinka usein näet poliisin toimivan yksin, ellei kyseessä ole mp-poliisi? Totta kai jonkun kahelin nippuun laittamiseen otetaan sen verran voimaa, että se sylkevä ja vastustava kaheli saadaan nippuun. Olet varmaan tästä kovin yllättynyt, että poliisit ei voi ottaa kaksintaisteluita pistooleilla aamunkoitteessa?
Käytkö aivan kaikilla pytyillä?
-
Kuikka Koponen
- Martin Beck
Ei pidä mennä työnantajan piikkiin, ja jos menee, niin niistä pitää maksaa veroja tai tms.Rapsuttaja kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 9:34 am Poliisin pitäisi käyttää etälamautinta lähes olemattomalla kynnyksellä ettei tarvi niin kovasti painia paskasakin kanssa. Tässäkin tapauksessa poliisi toimi väärin, mutta ei poliisinkaan tarvitse ottaa turpaan "asiakkailta". Maksumieheksi joutui väärä osapuoli, oikeudenkäyntikulut pitäisi mennä työnantajan piikkiin.
Eikö korkein oikeus näin määritellyt Hesarin toimittajille, vaikka työnantaja kustansi oikeudenkäynti kulut.
Pitäisi koskea ihan samalla tavalla kaikkia, tosin työttömillä ei ole varaa, joten menköön niiden kulut kokonaisuudessa valtion piikkiin.
Pitääkö syyttäjän hakea erikseen noita vero ym. korvauksia, vai onko tuomarit jo unohtaneet HS toimittajien kulut.
Eihän sitä nyt rikoksia voida työnantajan piikkiin tehdä.
Lisäksi viranomaisten sanktioihin tulee lisätä, että eläkkeestä otetaan aina joku % pois, kun viranomainen on virassaan syylistynyt rikokseen.
Loppuu silloin se selittely, mää tiiä mistään mittään, oon vain täällä töissä.
No en tietenkään ole yllättynyt, vaan...Karvainenkaveri kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 1:16 pm ^ Kuinka usein näet poliisin toimivan yksin, ellei kyseessä ole mp-poliisi? Totta kai jonkun kahelin nippuun laittamiseen otetaan sen verran voimaa, että se sylkevä ja vastustava kaheli saadaan nippuun. Olet varmaan tästä kovin yllättynyt, että poliisit ei voi ottaa kaksintaisteluita pistooleilla aamunkoitteessa?
... kun tuossa erikseen oli mainittu että oikein kahteen pekkaan jouduttiin niputtamaan. Pointti oli juurikin että ainahan ne vähintään kahdestaan tulee.Karvainenkaveri kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 9:41 am No eihän ole, jos tätä sylkevää ja hanttiin laittavaa laitostukaria joutuu kaksi poliisia laittamaan nippuun, kun ei mene jakeluun.
vuosi oli 86 yks kytistä oli harjoittelija.niin se oli sillon aivan eri näköinen mesta kuten koko stadi siellä asu koijissa tenujakin vielä kasarilla.Karvainenkaveri kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 7:59 amTämä sun tarinasi on aivan silkkaa paskaa. Kolmekin poliisia vielä ja varmaan tuli yhdellä autollakin julkiselle paikalle hakkaamaan homoja, vai kuinka ne sinne saapui? Keskellä päivääkin vielä ja varmaan Suomen kalleimmalla asuinalueella raahataan joku hintti koirapuistoon ja kolme poliisi hakkaa tajuttomaksi?Kumisilmä kirjoitti: To Heinä 10, 2025 2:40 pmtunsivat mut tietysti ennalta olin reilu 200 kertaa kisahallissa alle 18 vuotiaana.kysyin vittuilun vuoksi et lähtiskö yks kytistä jota sanoin söpöksi kahville mun kanssa ku pääsen pudusta.käänsivät maijan ja ajoivat kisiksen sijaan merikadulle sinne hukkuneiden merimiesten patsaan lähelle pieneen koirapuistoon koska oli arki ja keskellä päivää tää tapahtu ni tarvitsivat näkösuojaa tekemisilleen.kolme niitä sikoja alkulimoja oli ja tajuttomaksi pieksivät.en tietenkään tehny rikosilmoitusta se ei olis edenny senttiäkään ei ollu kännyköitä jne..sana sanaa vastaan.Karvainenkaveri kirjoitti: To Heinä 10, 2025 12:02 pm
Laitahan jotain linkkiä tähän tapaukseen. Kai teit asiasta ilmoituksen? Miksi poliisit sut hakkasi? Teitköhän kuitenkin itse jotain? Mistä ne tiesi sun olevan "miehenä" kullin perään? Monta kysymystä. Mistä myös tiedät ketä nämä poliisit on äänestänyt? Miksi myös olit 16 vuotiaana yksin koirapuistossa? Sinnekkö ne poliisit tuli aivan puun takaa sut hakkaamaan ja haukkumaan homoksi? Ihanko oikeasti?![]()
Suosittelen lopettamaan sen kaman käytön.
kampissa ne mut otti kyytiin ku siihen aikaan kyseltiin hakuja päivittäin olin tossa iässä jo nokalla ollut useasti ja 2 vuotta myöhemmin 1.4 vuotta tuomiolla nuorisovankilaan.mä meikkasin mulla oli usein hame jne....vituttaahan se miehisteleviä kyttiä ku vielä vittuilin päin naamaa.sain 17 vuotiaana ekan viinakrampin ja mua yritettiin alkoholisti parantolaan mut mutsi pisti hanttiin.
tossa pekka kemppaisen miekkarissa just tohon mainittuun aikaan.pekka kaato viiniä suihkulähteeseen koska vastusti päihteitä ni vein pullon mistä kuulusteluihin tossa lehdessä pekka etsintäkuuluttaa mua
mä oon niin julkinen hahmo et aika älytöntä olis puhua paskaa.

Antifa Free Palestina
Musta on surullista kuinka monelta puuttuu empatia tällaista nuorta kohtaan joka on ensin revitty pois kotoa. Huonoistakaan oloista lapset eivät halua lähteä ja sitten kun yksi paikka on tullut tutuksi niin siirretään toiseen
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Kyttiä on aina vituttanut häiriötä aiheuttaneet takkutukat. Ihan syystä, sillä ei ole mitään muuta kuin haittaa yhteiskunnan toimivuudelle ja työllistävä vaikutus virkavallalle.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
-
Kuikka Koponen
- Martin Beck
Mahtavaa että tukit noiden jonnin joutavien pösilöiden suut, mitkä epäilee aina pelkäksi paskanjauhamiseksi viranomaisten tekemisiä.Kumisilmä kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 2:39 pmvuosi oli 86 yks kytistä oli harjoittelija.niin se oli sillon aivan eri näköinen mesta kuten koko stadi siellä asu koijissa tenujakin vielä kasarilla.Karvainenkaveri kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 7:59 amTämä sun tarinasi on aivan silkkaa paskaa. Kolmekin poliisia vielä ja varmaan tuli yhdellä autollakin julkiselle paikalle hakkaamaan homoja, vai kuinka ne sinne saapui? Keskellä päivääkin vielä ja varmaan Suomen kalleimmalla asuinalueella raahataan joku hintti koirapuistoon ja kolme poliisi hakkaa tajuttomaksi?Kumisilmä kirjoitti: To Heinä 10, 2025 2:40 pm
tunsivat mut tietysti ennalta olin reilu 200 kertaa kisahallissa alle 18 vuotiaana.kysyin vittuilun vuoksi et lähtiskö yks kytistä jota sanoin söpöksi kahville mun kanssa ku pääsen pudusta.käänsivät maijan ja ajoivat kisiksen sijaan merikadulle sinne hukkuneiden merimiesten patsaan lähelle pieneen koirapuistoon koska oli arki ja keskellä päivää tää tapahtu ni tarvitsivat näkösuojaa tekemisilleen.kolme niitä sikoja alkulimoja oli ja tajuttomaksi pieksivät.en tietenkään tehny rikosilmoitusta se ei olis edenny senttiäkään ei ollu kännyköitä jne..sana sanaa vastaan.
Lopettaisikohan noi vitun pellet tuon apinoin tähän keissiin.
Suosittelen lopettamaan sen kaman käytön.
kampissa ne mut otti kyytiin ku siihen aikaan kyseltiin hakuja päivittäin olin tossa iässä jo nokalla ollut useasti ja 2 vuotta myöhemmin 1.4 vuotta tuomiolla nuorisovankilaan.mä meikkasin mulla oli usein hame jne....vituttaahan se miehisteleviä kyttiä ku vielä vittuilin päin naamaa.sain 17 vuotiaana ekan viinakrampin ja mua yritettiin alkoholisti parantolaan mut mutsi pisti hanttiin.
tossa pekka kemppaisen miekkarissa just tohon mainittuun aikaan.pekka kaato viiniä suihkulähteeseen koska vastusti päihteitä ni vein pullon mistä kuulusteluihin tossa lehdessä pekka etsintäkuuluttaa mua![]()
mä oon niin julkinen hahmo et aika älytöntä olis puhua paskaa.
![]()
Minä uskon mitä kerrot, ja näitä löytyy tuhansia lisää samantapaisia juttuja, mutta ehkä 1% päätyy oikeuteen käsiteltäväksi, ja harva niistäkään johtaa mihinkään tuomioon.
Maame tapa aina ollut, joten EIT joutuu niihin puuttumaan, mutta se ei näytä vaikuttavan mihinkään.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Se on kumma juttu, kaikki maailman epäoikeudenmukaisuudet tuntuvat sattuvan samalle porukalle. Kapitalistit vievät rahat, yhteiskunta ei vastikkeetta tue tarpeeksi ja poliisitkin kaupan päälle hakkaavat, tietysti ihan syyttä.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Minusta taas tuntuu että nuorista kasvatetaan tuollaisia juuri sillä liialla empatialla ja pään silittelyllä, kyllä jotkut näistä ihan oikeasti kaipaisivat hieman useamminkin vähintään sen kunnon litsarin poskelle, ehkä se opettaisi edes hieman ymmärtämään että aina ei kannata rimpuilla vastaan ja rähjätä tai sylkeä naamalle.Millavaan kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 3:03 pm Musta on surullista kuinka monelta puuttuu empatia tällaista nuorta kohtaan joka on ensin revitty pois kotoa. Huonoistakaan oloista lapset eivät halua lähteä ja sitten kun yksi paikka on tullut tutuksi niin siirretään toiseen
-
lonesjucca
- Javier Pena
ei sitä kersaa mihinkään ole revitty vaan itse on ollut mahdoton kotona. opittu väkivalta ratkaisuksi kaikkeen ja itku sitten, kun ei pärjää. turha noita on puolustella. aikuisena myyvät sitten huumeita ja valittavat, kun elämä on pilalla.damfin kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 3:28 pmMinusta taas tuntuu että nuorista kasvatetaan tuollaisia juuri sillä liialla empatialla ja pään silittelyllä, kyllä jotkut näistä ihan oikeasti kaipaisivat hieman useamminkin vähintään sen kunnon litsarin poskelle, ehkä se opettaisi edes hieman ymmärtämään että aina ei kannata rimpuilla vastaan ja rähjätä tai sylkeä naamalle.Millavaan kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 3:03 pm Musta on surullista kuinka monelta puuttuu empatia tällaista nuorta kohtaan joka on ensin revitty pois kotoa. Huonoistakaan oloista lapset eivät halua lähteä ja sitten kun yksi paikka on tullut tutuksi niin siirretään toiseen
Millavaan naisena ei ymmärrä minkälaisia kusipäitä osa meistä miehistä on ollut nuorempina, ei siinä vittu mikään muu auta ku voima, eikä syy kusipäisyyteen useinkaan oo ku oma korvien väli ja sen paskat asetukset. Ympäristön syyttely on aika vitun usein puhdasta vastuun pakoilua.Millavaan kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 8:30 am Käsittämätöntä miten täällä aikuisten ihmisten mielestä poliisi toimi oikein. Ei mitään ymmärrystä sille kuinka vaikeista oloista laitoslapset tulee
#turpiin vaan ja siperiaan