Henkirikos Lahdessa, 7.7.25
Re: Henkirikos Lahdessa, 7.7.25
Iltaolusella poiketessani kuulin juttua, että nyt vangittuna oleva mies olisi itse saanut ensimmäisenä puukosta, mutta mistäs näitten juttujen todenperäisyyttä tietää.
Jotain vammoja miehellä saattaa hyvinkin olla, kun vangitsemisoikeudenkäynnissä oli mukana kaksi ensihoitajaa. Tämä näkyy Etskarin uutisessa olevasta kuvastakin.
Jotain vammoja miehellä saattaa hyvinkin olla, kun vangitsemisoikeudenkäynnissä oli mukana kaksi ensihoitajaa. Tämä näkyy Etskarin uutisessa olevasta kuvastakin.
Rikosten äärimmäisen laadukasta tutkimista ja selvittämistä jo vuodesta 1959 lähtien
Kappas vaan niinpä onkin ensihoito paikalla
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Etskari= Etelänsatakieli? Etiketti? ?????
Viimeksi muokannut Täytekakku Koskinen, Pe Heinä 11, 2025 8:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
-
lonesjucca
- Javier Pena
eteläsuome sanomat
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Kiitos ... laitetaan vielä kuva mukaan. Oliko tämä taas tällainen surullinen mustasukkaisuudesta johtunut kännitappo? Nainen ei ole mielestäni sen arvoinen.lonesjucca kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 8:31 pmeteläsuome sanomat

Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
Itse veikkaisin että ensihoitajat paikalla todistajien asemassa... olleet poliisien jälkeen seuraavat paikalla, ensihoito ei mene näihin tilanteisiin ilman poliisia.
Eivät tietenkään ole. Jos he olisivat todistajina niin he eivät olisi töissä sillä hetkellä sitäpaitsi ei vangitsemisoikeudenkäynnissä kuulla todistajiateppo1 kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 9:14 pm Itse veikkaisin että ensihoitajat paikalla todistajien asemassa... olleet poliisien jälkeen seuraavat paikalla, ensihoito ei mene näihin tilanteisiin ilman poliisia.
Se on sit muuttunu, en kyllä ole ollu vuosiin syytettynäMillavaan kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 9:20 pmEivät tietenkään ole. Jos he olisivat todistajina niin he eivät olisi töissä sillä hetkellä sitäpaitsi ei vangitsemisoikeudenkäynnissä kuulla todistajiateppo1 kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 9:14 pm Itse veikkaisin että ensihoitajat paikalla todistajien asemassa... olleet poliisien jälkeen seuraavat paikalla, ensihoito ei mene näihin tilanteisiin ilman poliisia.
-
Hyvinkään Jossu
- Alokas
Tässä kuva tekijästä. Tunnen monen vuoden takaa. Mukava kaveri ollut kun paikallisissa tullut vastaan, mutta oli jo silloin 10 vuotta sitten aika pahasti huumeisiin päin. Ja nyt sitten tehnyt ns. viimeisen virheen. Valitettavan tuttu näky ollut viime vuosina Trion / Sykkeen kulmilla. Aina todella epämääräisissä nisti/spurgu porukoissa ollut mukana. Jossain vaiheessa oli myös osa jotain FC Lahden huligaaniporukkaa, (mistä tuokin kuva otettu) mutta huumeet taisi viedä ikävä kyllä mukanaan.
Viimeksi muokannut Hyvinkään Jossu, Pe Heinä 11, 2025 10:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin että epäilty tuodaan oikeussaliin "ensihoidon saattelemana" ja sitten nämä samat ensihoitajat oikeuden edessä todistavat sitä ja tätä mitä ovat nähneet. Hauskoja juttuja täällä 
-
lonesjucca
- Javier Pena
ohan tuo nyt aina bööna. ihmekkää, jos vähä miehet tapellu.Täytekakku Koskinen kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 8:35 pm Kiitos ... laitetaan vielä kuva mukaan. Oliko tämä taas tällainen surullinen mustasukkaisuudesta johtunut kännitappo? Nainen ei ole mielestäni sen arvoinen.
Pavari kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 7:45 pm Iltaolusella poiketessani kuulin juttua, että nyt vangittuna oleva mies olisi itse saanut ensimmäisenä puukosta, mutta mistäs näitten juttujen todenperäisyyttä tietää.
Et oo Etlarista koskaan kuullut?
Meille 1950-luvulla syntyneille lahtelaisille Etelä-Suomen Sanomat on aina ollut Etskari.tutkijax kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 11:46 pmPavari kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 7:45 pm Iltaolusella poiketessani kuulin juttua, että nyt vangittuna oleva mies olisi itse saanut ensimmäisenä puukosta, mutta mistäs näitten juttujen todenperäisyyttä tietää.
Et oo Etlarista koskaan kuullut?mutta joo, melko urpoja jos ovat Roosasta tapelleet.
Untuvikot käyttävät nykyään jotain muuta nimeä eivätkä tuota alkuperäistä lempinimeä enää tunnista.
Rikosten äärimmäisen laadukasta tutkimista ja selvittämistä jo vuodesta 1959 lähtien
-
M.Saaarinen
- Poliisikoira Rex
Etskari?? ensimmäisen kerran minä täältä tuon luin,vaikka minulle ei sitä lehteä ole tullukkaan,mutta kai niitä lempinimiä on yhtä paljon kun tilaajiakin...
Etlarista ne on aina Lahtelaiset puhuneet keitä tavannu.
Etlarista ne on aina Lahtelaiset puhuneet keitä tavannu.
Etskari
etlari se on...