Poliisi löi raudoitettua teinipoikaa kasvoihin Nokialla - "Lopeta se v***n apinointi"

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Poliisi löi raudoitettua teinipoikaa kasvoihin Nokialla - "Lopeta se v***n apinointi"

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

Keplotteleva konna kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 3:19 pm Se on kumma juttu, kaikki maailman epäoikeudenmukaisuudet tuntuvat sattuvan samalle porukalle. Kapitalistit vievät rahat, yhteiskunta ei vastikkeetta tue tarpeeksi ja poliisitkin kaupan päälle hakkaavat, tietysti ihan syyttä.
ainakaan minä en oo ikinä ollu syytön.mut 86 olin lapsi kuten toi nokian poikakin ja kyttä on aikuinen väkivaltaan koulutettu ihminen.
ei vittu voi hyväksyä.
Antifa Free Palestina
Millavaan
Perry Mason

Re: Poliisi löi raudoitettua teinipoikaa kasvoihin Nokialla - "Lopeta se v***n apinointi"

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

No, jos mää löisin jotakuta vaikka vaan avarilla poskelle niin sillä on oikeus syyttää mua pahoinpitelystä ja siitä pitää myös tuomita. Sama koskee poliisia
Kuikka Koponen
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Kuikka Koponen »

TosiJees kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 3:57 pm
Millavaan kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 8:30 am Käsittämätöntä miten täällä aikuisten ihmisten mielestä poliisi toimi oikein. Ei mitään ymmärrystä sille kuinka vaikeista oloista laitoslapset tulee
Millavaan naisena ei ymmärrä minkälaisia kusipäitä osa meistä miehistä on ollut nuorempina, ei siinä vittu mikään muu auta ku voima, eikä syy kusipäisyyteen useinkaan oo ku oma korvien väli ja sen paskat asetukset. Ympäristön syyttely on aika vitun usein puhdasta vastuun pakoilua.

#turpiin vaan ja siperiaan
Pojat on poikia, ja 97% pojista on tehnyt jotain rikoksia nuorudessaan, en erittele onko ne näpityksiä, eläimien rääkkäystä ym.
Osa myös tytöistä syyllistyy niihin myös, mutta huomattavasti vähemmän mitä muut.Minä esim. työnsin nuppineuloja jossa oli jotain värillistä lankaa, ja sitten se sai lentää, tiedä sitä kuin kauan lensi, joo olin noin 5-6 vuotias, enää ei tulisi mieleen moiset teot.
Hyttyset rauhoitettu Pelkosenniemellä, niin parmoja pitää suojella varsinkin soilla, oli ne kuivattuja tai ei.
Tappeluita oli paljon, osasta istuttin käräjillä kun oli 15v mittarissa, hakatiin tuomoisia urpoja jotka sano että räkänokkien suut tukitaan, no ambulanssi ne usein sen sanonan jälkeen haki. Aivan idiottimaista touhua oli, lähdin maailmalle ja ei tarvinnut lähtee lusimaan niinkuin suurin osa tuosta n. 15 henkilön ryhmästä, jossa pyörin mukana, moni haudassa jo niistä, narkkareita, juoppoja ja taisi niistä muutama käydä jonkun kerran lataamossa, siis hullujenhuoneella.
Kun sitä ikää tulee, niin alkaa ajattelemaan asioita toisin, mutta kaikkien näiden nuoruus sekoilujen opetus on ollut suurta merkitystä myöhemmin. Niitä ei kirjoista lukemalla opita, vaan kokemus on opettanut, miten teinit ajattelee, ja osaako ne ajatella oikein, niin oppivelvollisuuteni oli suoritettu kun olin vielä 14 vuotias.

Jos ei viranomaiset tätä ymmärrä tai ovat olleet itse koulukisattuina, niin alitajuntaisesti he kostavat näille samanlaisille nuorille, jotka heitä on kiusannut, joskus riittää että on mennyt vanhempien kanssa virkailijalla asiat huonosti jo teininä ja se sitten kostetaan vanhemman lapselle.
Ja valehteleminen on niin yleistä viranomais piireissä, että ei tosikaan, ette usko, mutta näin se todellisuudessa on.
Silloin kun ei tule tuomioita, niin ei myöskään ole tapahtunut rikosta.
Viranomaiselle on suuri häpeä, jos tuomitaan virkavirheestä tai rikoksesta.

Tässäkin on vain poliisin kertomana toi sylkeneminen, mikä on paskan jauhantaa, niin kuin oikeuskin on todennut!
Keplotteleva konna
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 4:13 pm
Keplotteleva konna kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 3:19 pm Se on kumma juttu, kaikki maailman epäoikeudenmukaisuudet tuntuvat sattuvan samalle porukalle. Kapitalistit vievät rahat, yhteiskunta ei vastikkeetta tue tarpeeksi ja poliisitkin kaupan päälle hakkaavat, tietysti ihan syyttä.
ainakaan minä en oo ikinä ollu syytön.mut 86 olin lapsi kuten toi nokian poikakin ja kyttä on aikuinen väkivaltaan koulutettu ihminen.
ei vittu voi hyväksyä.
Sitä saa, mitä tilaa - vai miten se meni.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Susiraja
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Susiraja »

Vai tiedättekö millaisia nämä laitosnuoret on nykyään, tulevia Niuvan-niemeläisiä ne on.
Ne särkee laitoksessa ovet , televisiot , käyvät henkilökunnan päälle yhtenään. Näistä monet on jo henkisesti niin sairaita ettei niihin enää mikään hoito pure.

Tuosta tapauksesta , siitä nuoresta en tosin tiedä millainen tapaus on.
Kuikka Koponen
Martin Beck

Kuikka Koponen kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 4:50 pm
TosiJees kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 3:57 pm
Millavaan kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 8:30 am Käsittämätöntä miten täällä aikuisten ihmisten mielestä poliisi toimi oikein. Ei mitään ymmärrystä sille kuinka vaikeista oloista laitoslapset tulee
Millavaan naisena ei ymmärrä minkälaisia kusipäitä osa meistä miehistä on ollut nuorempina, ei siinä vittu mikään muu auta ku voima, eikä syy kusipäisyyteen useinkaan oo ku oma korvien väli ja sen paskat asetukset. Ympäristön syyttely on aika vitun usein puhdasta vastuun pakoilua.

#turpiin vaan ja siperiaan
Pojat on poikia, ja 97% pojista on tehnyt jotain rikoksia nuorudessaan, en erittele onko ne näpityksiä, eläimien rääkkäystä ym.
Osa myös tytöistä syyllistyy niihin myös, mutta huomattavasti vähemmän mitä pojat. Minä esim. työnsin nuppineuloja jossa oli jotain värillistä lankaa paarmojen perseeseen, ja sitten se sai lentää, tiedä sitä kuin kauan lensi, joo olin noin 5-6 vuotias, enää ei tulisi mieleen moiset teot.
Hyttyset rauhoitettu Pelkosenniemellä, niin parmoja pitää suojella varsinkin soilla, oli ne kuivattuja tai ei.
Tappeluita oli paljon, osasta istuttin käräjillä kun oli 15v mittarissa, hakatiin tuomoisia urpoja jotka sano että räkänokkien suut tukitaan, no ambulanssi ne usein sen sanonan jälkeen haki. Aivan idiottimaista touhua oli, lähdin maailmalle ja ei tarvinnut lähtee lusimaan niinkuin suurin osa tuosta n. 15 henkilön ryhmästä, jossa pyörin mukana, moni haudassa jo niistä, narkkareita, juoppoja ja taisi niistä muutama käydä jonkun kerran lataamossa, siis hullujenhuoneella.
Kun sitä ikää tulee, niin alkaa ajattelemaan asioita toisin, mutta kaikkien näiden nuoruus sekoilujen opetus on ollut suurta merkitystä myöhemmin. Niitä ei kirjoista lukemalla opita, vaan kokemus on opettanut, miten teinit ajattelee, ja osaako ne ajatella oikein, niin oppivelvollisuuteni oli suoritettu kun olin vielä 14 vuotias.

Jos ei viranomaiset tätä ymmärrä tai ovat olleet itse koulukisattuina, niin alitajuntaisesti he kostavat näille samanlaisille nuorille, jotka heitä on kiusannut, joskus riittää että on mennyt vanhempien kanssa virkailijalla asiat huonosti jo teininä ja se sitten kostetaan vanhemman lapselle.
Ja valehteleminen on niin yleistä viranomais piireissä, että ei tosikaan, ette usko, mutta näin se todellisuudessa on.
Silloin kun ei tule tuomioita, niin ei myöskään ole tapahtunut rikosta.
Viranomaiselle on suuri häpeä, jos tuomitaan virkavirheestä tai rikoksesta.

Tässäkin on vain poliisin kertomana toi sylkeneminen, mikä on paskan jauhantaa, niin kuin oikeuskin on todennut!
Joosua
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Kaikki poliisit pitäisi vaihtaa naispoliiseiksi jotka hoitaisivat keikat aina puhumalla. Puhejudolla, kuten eräs aika tunnettu poliisi sanoi. Näin ei kukaan joutuisi aiheettoman poliisivkivallan kohteeksi. Ruotsissakin on ollut pitkään ns diskuteeraava poliisi, ja kokemukset ovat asiakkaiden mielestä hyviä.

Aika on mennyt aikaa sitten ohi isojen raavaiden voimaa käyttävien poliisimiesten. On mukauduttava muuttuneeseen maailmaan. Niin muillakin aloilla tehdään.
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Joosua kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 7:58 pm Kaikki poliisit pitäisi vaihtaa naispoliiseiksi jotka hoitaisivat keikat aina puhumalla. Puhejudolla, kuten eräs aika tunnettu poliisi sanoi. Näin ei kukaan joutuisi aiheettoman poliisivkivallan kohteeksi. Ruotsissakin on ollut pitkään ns diskuteeraava poliisi, ja kokemukset ovat asiakkaiden mielestä hyviä.

Aika on mennyt aikaa sitten ohi isojen raavaiden voimaa käyttävien poliisimiesten. On mukauduttava muuttuneeseen maailmaan. Niin muillakin aloilla tehdään.
Siinä poliisit sarjassa oli se yks naispoliisi joka osasi aina puhua kaikille. Olikohan Kouvolasta. Sellaiset lyhyet vaaleet hiukset
Esa Gee
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Esa Gee »

Joosua kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 7:58 pm Kaikki poliisit pitäisi vaihtaa naispoliiseiksi jotka hoitaisivat keikat aina puhumalla. Puhejudolla, kuten eräs aika tunnettu poliisi sanoi. Näin ei kukaan joutuisi aiheettoman poliisivkivallan kohteeksi. Ruotsissakin on ollut pitkään ns diskuteeraava poliisi, ja kokemukset ovat asiakkaiden mielestä hyviä.

Asiakkaiden kuten Grönforssien?
https://m.youtube.com/watch?v=bqum-U5ZB ... =8&pp=iAQB

Ajasta 3:38 alkaa selostus, kuinka hyvin tämä Ruotsalainen diskuteeraavaa poliisi toimii.

Mitäpä lottoatte onnistuisiko Suomessa, että ensin hakataan tullin autosta lasit sisään ja heti kohta paikalle tulevasta poliisiautostakin? Aivan, jostain kumman syystä mämä ali-ihmiset eivät harrasta tätä toimintaa Suomen puolella ja se syy on Suomen poliisi.

Jatkokysymyksenä, miten tämä diskuteeraava poliisi on onnistunut mielestäsi etelä ruotsissa, kun kranaattia lentää ja rappukäytävissä räjähtelee. Eikö ole vain diskuteerattu tarpeeksi?
Joosua
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Esa Gee kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 8:33 pm

Asiakkaiden kuten Grönforssien?
https://m.youtube.com/watch?v=bqum-U5ZB ... =8&pp=iAQB

Ajasta 3:38 alkaa selostus, kuinka hyvin tämä Ruotsalainen diskuteeraavaa poliisi toimii.

Mitäpä lottoatte onnistuisiko Suomessa, että ensin hakataan tullin autosta lasit sisään ja heti kohta paikalle tulevasta poliisiautostakin? Aivan, jostain kumman syystä mämä ali-ihmiset eivät harrasta tätä toimintaa Suomen puolella ja se syy on Suomen poliisi.

Jatkokysymyksenä, miten tämä diskuteeraava poliisi on onnistunut mielestäsi etelä ruotsissa, kun kranaattia lentää ja rappukäytävissä räjähtelee. Eikö ole vain diskuteerattu tarpeeksi?
Epäilen samaa, että ei vain ole riittävästi juteltu. Ja ehkä kielikin on ollut väärä. Arabiaa ja somalikieltä olisi täytynyt konstun heittää
m1ckey
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja m1ckey »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 2:39 pm
Karvainenkaveri kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 7:59 am
Kumisilmä kirjoitti: To Heinä 10, 2025 2:40 pm
tunsivat mut tietysti ennalta olin reilu 200 kertaa kisahallissa alle 18 vuotiaana.kysyin vittuilun vuoksi et lähtiskö yks kytistä jota sanoin söpöksi kahville mun kanssa ku pääsen pudusta.käänsivät maijan ja ajoivat kisiksen sijaan merikadulle sinne hukkuneiden merimiesten patsaan lähelle pieneen koirapuistoon koska oli arki ja keskellä päivää tää tapahtu ni tarvitsivat näkösuojaa tekemisilleen.kolme niitä sikoja alkulimoja oli ja tajuttomaksi pieksivät.en tietenkään tehny rikosilmoitusta se ei olis edenny senttiäkään ei ollu kännyköitä jne..sana sanaa vastaan.
Tämä sun tarinasi on aivan silkkaa paskaa. Kolmekin poliisia vielä ja varmaan tuli yhdellä autollakin julkiselle paikalle hakkaamaan homoja, vai kuinka ne sinne saapui? Keskellä päivääkin vielä ja varmaan Suomen kalleimmalla asuinalueella raahataan joku hintti koirapuistoon ja kolme poliisi hakkaa tajuttomaksi?

Suosittelen lopettamaan sen kaman käytön.
vuosi oli 86 yks kytistä oli harjoittelija.niin se oli sillon aivan eri näköinen mesta kuten koko stadi siellä asu koijissa tenujakin vielä kasarilla.
kampissa ne mut otti kyytiin ku siihen aikaan kyseltiin hakuja päivittäin olin tossa iässä jo nokalla ollut useasti ja 2 vuotta myöhemmin 1.4 vuotta tuomiolla nuorisovankilaan.mä meikkasin mulla oli usein hame jne....vituttaahan se miehisteleviä kyttiä ku vielä vittuilin päin naamaa.sain 17 vuotiaana ekan viinakrampin ja mua yritettiin alkoholisti parantolaan mut mutsi pisti hanttiin.
tossa pekka kemppaisen miekkarissa just tohon mainittuun aikaan.pekka kaato viiniä suihkulähteeseen koska vastusti päihteitä ni vein pullon mistä kuulusteluihin tossa lehdessä pekka etsintäkuuluttaa mua :lol:
mä oon niin julkinen hahmo et aika älytöntä olis puhua paskaa.

Kuva
Kyllä sun 15 - minuuttisesi on jo nähty...
Täällä ja PiF:illä...
Kuikka Koponen
Martin Beck

Karvainenkaveri kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 1:16 pm ^ Kuinka usein näet poliisin toimivan yksin, ellei kyseessä ole mp-poliisi? Totta kai jonkun kahelin nippuun laittamiseen otetaan sen verran voimaa, että se sylkevä ja vastustava kaheli saadaan nippuun. Olet varmaan tästä kovin yllättynyt, että poliisit ei voi ottaa kaksintaisteluita pistooleilla aamunkoitteessa?

Käytkö aivan kaikilla pytyillä?
Ei ehkä poliisi poliisia vastaan, mutta alla olevassa linkissä poliisi ja vartija ottivat kaksintaistelun. Tutkinta on mitä on, kun poliisi tekee rikoksen. Lue tuo linkki, jos et muista tapausta. 8)

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/var ... sa/2770076
Paikalla
Karhere
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Karhere »

Kumisilmä kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 12:17 am
Kalapaliikki kirjoitti: To Heinä 10, 2025 8:22 pm
Kumisilmä kirjoitti: To Heinä 10, 2025 2:40 pm
tunsivat mut tietysti ennalta olin reilu 200 kertaa kisahallissa alle 18 vuotiaana.kysyin vittuilun vuoksi et lähtiskö yks kytistä jota sanoin söpöksi kahville mun kanssa ku pääsen pudusta.käänsivät maijan ja ajoivat kisiksen sijaan merikadulle sinne hukkuneiden merimiesten patsaan lähelle pieneen koirapuistoon koska oli arki ja keskellä päivää tää tapahtu ni tarvitsivat näkösuojaa tekemisilleen.kolme niitä sikoja alkulimoja oli ja tajuttomaksi pieksivät.en tietenkään tehny rikosilmoitusta se ei olis edenny senttiäkään ei ollu kännyköitä jne..sana sanaa vastaan.
Eli puhut pelkkää paskaa noissa vasuriharhoissasi :lol:
voi vittu viimeks tein 2015 koko vitun stadin poliisilaitoksesta rikosilmoituksen törkeästä pitelystä,tein kantelun eduskunnan oikeusasiamiehelle jne...et eiköhän sikojen väkivalta kuviot oo mulle hennosti tutumpia ku sinulle.
Mitähän se johtuu, voisiko omassa käytöksessäsi ja väkivaltaisuudessasi olla vikaa. Riehut, hakkaat puolustuskyvyttömiä sidottuja ihmisiä, haukut poliisia ja mellakoit, sekä sinut on otettu sen takia putkaan itsenäisyyspäivän rauhan turvaamiseksi. Olet tunnettu valehteleva rettelöitsijä äärivassari anarkisti. Kukaan ei usko sinun mielikuvituksellisia satujasi.

Onneksi Suomessa on hyvä, osaava ja koulutettu poliisi, joka pitää rikolliset kurissa ja poissa tavallisten ihmisten haitolta.
Paikalla
Karhere
Christopher Lorenzo

Kumisilmä kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 12:53 am
Kalapaliikki kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 12:40 am
Kumisilmä kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 12:17 am

voi vittu viimeks tein 2015 koko vitun stadin poliisilaitoksesta rikosilmoituksen törkeästä pitelystä,tein kantelun eduskunnan oikeusasiamiehelle jne...et eiköhän sikojen väkivalta kuviot oo mulle hennosti tutumpia ku sinulle.
Varmaan se kaltaisellesi idiootille onkin. Jännä juttu ettei itselleni ole koskaan ollut. Hyvä että virkavalta kaitsee kaltaisiasi vajakkeja, normaalit ihmiset saavat edes jotain turvaa teiltä urveloilta. Onko koskaan tullut mieleen miksi olet ollut siellä Kisahallissa yli 200 kertaa? Niin, no ei teillä äly siihen analyysiin riitä :lol:
koska kyttä on natsisika :roll:
Tuo kirjoitus kertoo, kyllä enmmän kumisilmästä ja millainen henkilö on kysessä, kuin poliisista. Ei tarvitse ihmetellä, että miksi kumisilmä on hankaluuksissa normaalin yhteiskunnan ja tavallisten ihmisten kanssa.
Paikalla
Karhere
Christopher Lorenzo

Millavaan kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 7:57 am Ikää tosiaan sen verran että varmasti käyttäytynyt näin ennenkin mutta ei oo vaan jäänyt kiinni
Eli taas omia ennakkoluuloja ja kuvitelmia pidetään totena. Onko se vaikea ymmärtää, että Suomessa on syyttömyys olettamus, kenenkään nettipersoonan tai muun henkilön kuvitelmat tai oletukset eivät ole todiste syyllisyydestä.
Vastaa Viestiin