TosiJees kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 3:57 pm
Millavaan kirjoitti: Pe Heinä 11, 2025 8:30 am
Käsittämätöntä miten täällä aikuisten ihmisten mielestä poliisi toimi oikein. Ei mitään ymmärrystä sille kuinka vaikeista oloista laitoslapset tulee
Millavaan naisena ei ymmärrä minkälaisia kusipäitä osa meistä miehistä on ollut nuorempina, ei siinä vittu mikään muu auta ku voima, eikä syy kusipäisyyteen useinkaan oo ku oma korvien väli ja sen paskat asetukset. Ympäristön syyttely on aika vitun usein puhdasta vastuun pakoilua.
#turpiin vaan ja siperiaan
Pojat on poikia, ja 97% pojista on tehnyt jotain rikoksia nuorudessaan, en erittele onko ne näpityksiä, eläimien rääkkäystä ym.
Osa myös tytöistä syyllistyy niihin myös, mutta huomattavasti vähemmän mitä muut.Minä esim. työnsin nuppineuloja jossa oli jotain värillistä lankaa, ja sitten se sai lentää, tiedä sitä kuin kauan lensi, joo olin noin 5-6 vuotias, enää ei tulisi mieleen moiset teot.
Hyttyset rauhoitettu Pelkosenniemellä, niin parmoja pitää suojella varsinkin soilla, oli ne kuivattuja tai ei.
Tappeluita oli paljon, osasta istuttin käräjillä kun oli 15v mittarissa, hakatiin tuomoisia urpoja jotka sano että räkänokkien suut tukitaan, no ambulanssi ne usein sen sanonan jälkeen haki. Aivan idiottimaista touhua oli, lähdin maailmalle ja ei tarvinnut lähtee lusimaan niinkuin suurin osa tuosta n. 15 henkilön ryhmästä, jossa pyörin mukana, moni haudassa jo niistä, narkkareita, juoppoja ja taisi niistä muutama käydä jonkun kerran lataamossa, siis hullujenhuoneella.
Kun sitä ikää tulee, niin alkaa ajattelemaan asioita toisin, mutta kaikkien näiden nuoruus sekoilujen opetus on ollut suurta merkitystä myöhemmin. Niitä ei kirjoista lukemalla opita, vaan kokemus on opettanut, miten teinit ajattelee, ja osaako ne ajatella oikein, niin oppivelvollisuuteni oli suoritettu kun olin vielä 14 vuotias.
Jos ei viranomaiset tätä ymmärrä tai ovat olleet itse koulukisattuina, niin alitajuntaisesti he kostavat näille samanlaisille nuorille, jotka heitä on kiusannut, joskus riittää että on mennyt vanhempien kanssa virkailijalla asiat huonosti jo teininä ja se sitten kostetaan vanhemman lapselle.
Ja valehteleminen on niin yleistä viranomais piireissä, että ei tosikaan, ette usko, mutta näin se todellisuudessa on.
Silloin kun ei tule tuomioita, niin ei myöskään ole tapahtunut rikosta.
Viranomaiselle on suuri häpeä, jos tuomitaan virkavirheestä tai rikoksesta.
Tässäkin on vain poliisin kertomana toi sylkeneminen, mikä on paskan jauhantaa, niin kuin oikeuskin on todennut!