Auto ajoi väkijoukkoon Malmössä, 10.7.25
- LiamNeeson
- Theo Kojak
Re: Auto ajoi väkijoukkoon Malmössä, 10.7.25
*Poistettu kielipoliisin toimintaa.*tm
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Huonoo tuuria, jos kerran elämässä lähtee auto lapasesta, niin auto päätyy väkijoukkoon. Todennäköisyys tahallisuudelle 99,9%, mutta eihän nyt ahmetti-mehmetti sellaista tekisi, minä vaan olen rasistireppana.Täytekakku Koskinen kirjoitti: To Heinä 10, 2025 8:40 pm Poliisin alustavan käsityksen mukaan auto ajautui väkijoukkoon vahingossa, eikä sen tiedossa ole tällä hetkellä viitteitä teon tahallisuudesta.
-
Oulun_Kungas
- Theo Kojak
Taitaa olla kyllä onneton sattuma vaan. Kyllä ne autot monesti toiseen autoon, autoihin osuu, kun lapset leikkii radan ulkopuolella. Olihan tossa Tanskassa joku just tappanu pari hoitokodin asukasta, kun auto oli varastettu ja menty poliisia karkuun, mutta menikin hoitokodin seinästä läpi.jasso kirjoitti: La Heinä 12, 2025 2:40 pmHuonoo tuuria, jos kerran elämässä lähtee auto lapasesta, niin auto päätyy väkijoukkoon. Todennäköisyys tahallisuudelle 99,9%, mutta eihän nyt ahmetti-mehmetti sellaista tekisi, minä vaan olen rasistireppana.Täytekakku Koskinen kirjoitti: To Heinä 10, 2025 8:40 pm Poliisin alustavan käsityksen mukaan auto ajautui väkijoukkoon vahingossa, eikä sen tiedossa ole tällä hetkellä viitteitä teon tahallisuudesta.