Taitaa koko Helsingissä olla 1-3 paikkaa missä ei saa seksiä, vain hierontaa.Huutaja Jaana kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 5:37 amNo ainakin Helsingissä 100% ihan vitun varmasti on. Vai oletko kuullut joskus jonkun naisen menevän thaihierontaan?Millavaan kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 5:31 am Onkohan toi prostituutio kovinkin yleistä noissa paikoissa kun oon miettinytkin millaista palvelua he tarjoaa
Kasvotatuoitu mies raiskasi kaksi thaihierojaa
-
MrEhtivä
Re: Kasvotatuoitu mies raiskasi kaksi thaihierojaa
Erika Vikmanin lauluista en muuten juuri välitä, mutta mielestäni sanoituksiltaan aivan huippu on se radiossa yhteen aikaan usein pyörinyt Myynnissä kappale, sen sanoman allekirjoitan täysin...Hoplaaa kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 12:18 amHeitä jotka tykkäävät työstä on varmaan aika pieni vähemmistö prostituoiduista. Suurin osa lienee länsimaissa rahoittanee huumeriippuvuuttaan tuolla työllä. Näissä thaipaikoissa kyse on pitkälti ihmiskaupasta, koska naiset ovat velkaantuneet päästäkseen maahan ja ovat pakotettuja toimimaan prostituoituina maksaakseen maahantuojalle velkansa.ChingShih kirjoitti: Su Heinä 13, 2025 11:14 pm Prostituutioon liittyy toki ihmiskauppaa, kaikki eivät ole seksiä myymässä omasta vapaasta tahdostaan. On myös heitä, jotka pakottavista taloudellisista syistä ajautuvat alalle ja tietysti heitä, jotka vaan tykkäävät siitä työstä ja tekevät sitä vaikka muun työn ohessa. Kuten sanoit, kenenkään heistä raiskaaminen ei ole hyväksyttävää.
"Taas on kuukausi painettu siellä sun täällä, et katto ja sähköt ees pysyisi päällä
Rahan еdessä me taivutaan, kyllä myynnissä olen minäkin
Taas on duunissa pumpattu kipeeksi paikat
Taustalla mollissa soi balalaikat
Rahan еdessä me taivutaan, älä huoli, myynnissä olet sinäkin
Älä huoli, huora se olet sinäkin"
Eli kyllä se vaan niin on että samanlaisia rahan takia töitä tekeviä huoria suurin osa meistä on, paitsi ehkä sossupummit ja jollain sijoituksilla tai muulla vastaavilla rikastuneet eli ihan turha noita prostituotuja on moralisoida, työtään hekin tekevät rahaa saadakseen, hatut päästä sille
Itse asiassa minä henkilökohtaisesti arvostan seksityöläisiä huomattavasti enemmän kuin sosiaalipummeja jotka eivät halua mihinkään töihin kun rahaa saa kelastakin.
Olen kuullut ja käynyt itsekin. Tosin silloin pitää olla satavarma että kyseessä on oikea hieroja eikä joku itsensä myyjä.Huutaja Jaana kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 5:37 amNo ainakin Helsingissä 100% ihan vitun varmasti on. Vai oletko kuullut joskus jonkun naisen menevän thaihierontaan?Millavaan kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 5:31 am Onkohan toi prostituutio kovinkin yleistä noissa paikoissa kun oon miettinytkin millaista palvelua he tarjoaa