Nuori mies katosi Iisalmessa: Janne Määttä

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Mike Manner kirjoitti:
Aariel kirjoitti:Tässä kävi näköjään niin kuten arvelinkin. Ensin uutisoidaan mystisestä kuolemasta ja sitten jätetään koko asia unholaan. Kohtuullista olisi edes ilmoittaa näissä lehdissä, jotka mystisestä kuolemasta jauhoivat, että tapaus on selvitetty ja vaikka sitten se piste siihen perään ellei sen kummempaa asiasta haluta kertoa.
:evil:
Onko tuo nyt kummakaan, jos koko tapauksessa ei ole tapahtunut mitään uutta kuukauteen tjsp. ja tutkinta on edelleen kesken...
Kaikki aikanaan.
Kun 28.8 on lupailtu kahden-kolmen viikon odotteluaikaa ruumiinavauksista. Nyt on jo 30.9. Odottavan aika on pitkä..
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Aariel kirjoitti:Kun 28.8 on lupailtu kahden-kolmen viikon odotteluaikaa ruumiinavauksista. Nyt on jo 30.9. Odottavan aika on pitkä..
Ei ilmeisesti ole pelkoa, että sitä tulisi vielä vähään aikaan, eli jatka vaan odottelua...
Millaistahan omaisilla on lueskella tälläisiä topiceja... :roll:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
viikate
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja viikate »

Ruumiinavaus on nopeasti ohi mutta kudos ja myrkkynäytteiden analysointi vie aikaa. Pahimmillaan myrkkytutkimukset vie muutamia kuukausia ja niitä otetaan lähes kaikista vainajista.
Lopullisen kuolinsyyn saa tietää poliisi ja omaiset. Jos kysymyksessä ei ole henkirikos vaan itsemurha tai tapaturman, ei siitä muille ilmoiteta.
jaguaari1
Alibin satunnaislukija

Mielenkiinnosta

Viesti Kirjoittaja jaguaari1 »

Edelleen pohdiskelen ja odottelen,josko kuuluisi jotain uutta. Onko kenelläkään esim: paikallisella jo enemmän tietoa tästä? Yksi asia mikä raivostuttaa usein, kun joku katoaa kotoaan tai esin vanhustenkodista, niin 90% tapauksista kadonnut löytyy kotinsa läheltä, että on se s...na kun ei tutkita KUNNOLLA lähialuetta,kuitenkin ihmishengestä kysymys.
miinushka
Agentti Scully

Re: Mielenkiinnosta

Viesti Kirjoittaja miinushka »

jaguaari1 kirjoitti:Yksi asia mikä raivostuttaa usein, kun joku katoaa kotoaan tai esin vanhustenkodista, niin 90% tapauksista kadonnut löytyy kotinsa läheltä, että on se s...na kun ei tutkita KUNNOLLA lähialuetta,kuitenkin ihmishengestä kysymys.
Älä muuta virka.
Itselläni on asiat tällä hetkellä sillä tolalla etten pysty, mutta heti kun tulee muutosta liityn vapepalaiseksi. Tai lähden rauniokoirakoulutukseen ja sen jälkeen etsimään kadonneita lähiseuduilta. Olen sen päättänyt ja toteuttaa aion.
Jos saataisiin tarpeeksi väkeä tuonne vapaaehtoisiin niin varmasti etsinnätkin sujuisivat tehokkaammin, eikä voisi aina vedota siihen resurssipulaan...
Quis custodiet ipsos custodes?
lifeisgood
Susikoski

Viesti Kirjoittaja lifeisgood »

Hmm, eipä ole Määtän pojan ruumiinavauksesta vieläkään mitään tietoa? :?
Mike Manner
Jessica Fletcher

lifeisgood kirjoitti:Hmm, eipä ole Määtän pojan ruumiinavauksesta vieläkään mitään tietoa? :?
Mike Manner 30.9.2008 kirjoitti:Ei ilmeisesti ole pelkoa, että sitä tulisi vielä vähään aikaan, eli jatka vaan odottelua...
...Onko sitä niin vaikea ymmärtää.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
johnny rebel

Viesti Kirjoittaja johnny rebel »

Joko nyt mystinen kuolema selvinnyt?
Mike Manner
Jessica Fletcher

johnny rebel kirjoitti:Joko nyt mystinen kuolema selvinnyt?
Ei... Tai ainakin itse näkisin asian niin.
Pöytäkirjat on kuulemma tulleet. En tiedä vielä tarkemmin mitään.
GGBSpender
Alokas

Viesti Kirjoittaja GGBSpender »

Kyseessä on UFO-sieppaus.. se selittäisi oudon kuoleman ja sen että vaatteet löytyvät eri paikasta. Metsissä ne yleensä tapahtuvat. Iisalmessa oli tuona aikana UFO-aktiivisuutta..
I can kill You any time.. - But not today...
Mike Manner
Jessica Fletcher

GGBSpender kirjoitti:Kyseessä on UFO-sieppaus.. se selittäisi oudon kuoleman ja sen että vaatteet löytyvät eri paikasta. Metsissä ne yleensä tapahtuvat. Iisalmessa oli tuona aikana UFO-aktiivisuutta..
Olipa hyvä, että löydettiin tällekkin caselle ihan looginen selitys.
Kallistun itsekkin ufoihin syytä etsiessäni, kun hetken olen tässä puntaroinut tuon mahdollisuutta.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

GGBSpender kirjoitti:Kyseessä on UFO-sieppaus.. se selittäisi oudon kuoleman ja sen että vaatteet löytyvät eri paikasta. Metsissä ne yleensä tapahtuvat. Iisalmessa oli tuona aikana UFO-aktiivisuutta..

Aivan. Oltiinpa pöllöjä kun ei heti tätä tajuttu.
No ensi kerralla viisampina taas... :P
neponen
Susikoski

no niin tietysti!

Viesti Kirjoittaja neponen »

Hyvä että joku hokasi tämänkin. Iisalmessa nyt on aina ufo-aktiivisuutta, ainaki jos Härkään erehtyy iltaa istumaan.. monesti aamulla tuntuu ku ois palautettu vieraalta planeetalta ja ne pirut on usein vielä vieneet muistinkin!

Mutta asiaan palatakseni, eikö mitään edelleenkään kuulu? Menen viim. joulunseutuun Iisalmeen nii saan paikallisia juoruja tietooni kenties..
Mike Manner
Jessica Fletcher

Tapaturma.
Alkoholilla hiukan osuutta asiaan.
miinushka
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja miinushka »

Mike Manner kirjoitti:Tapaturma.
Alkoholilla hiukan osuutta asiaan.
Ootko löytänyt jostain tietoa vai onko pelkkää mutua?
Quis custodiet ipsos custodes?
Vastaa Viestiin