Kun 28.8 on lupailtu kahden-kolmen viikon odotteluaikaa ruumiinavauksista. Nyt on jo 30.9. Odottavan aika on pitkä..Mike Manner kirjoitti:Onko tuo nyt kummakaan, jos koko tapauksessa ei ole tapahtunut mitään uutta kuukauteen tjsp. ja tutkinta on edelleen kesken...Aariel kirjoitti:Tässä kävi näköjään niin kuten arvelinkin. Ensin uutisoidaan mystisestä kuolemasta ja sitten jätetään koko asia unholaan. Kohtuullista olisi edes ilmoittaa näissä lehdissä, jotka mystisestä kuolemasta jauhoivat, että tapaus on selvitetty ja vaikka sitten se piste siihen perään ellei sen kummempaa asiasta haluta kertoa.
Kaikki aikanaan.
Nuori mies katosi Iisalmessa: Janne Määttä
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ei ilmeisesti ole pelkoa, että sitä tulisi vielä vähään aikaan, eli jatka vaan odottelua...Aariel kirjoitti:Kun 28.8 on lupailtu kahden-kolmen viikon odotteluaikaa ruumiinavauksista. Nyt on jo 30.9. Odottavan aika on pitkä..
Millaistahan omaisilla on lueskella tälläisiä topiceja...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Ruumiinavaus on nopeasti ohi mutta kudos ja myrkkynäytteiden analysointi vie aikaa. Pahimmillaan myrkkytutkimukset vie muutamia kuukausia ja niitä otetaan lähes kaikista vainajista.
Lopullisen kuolinsyyn saa tietää poliisi ja omaiset. Jos kysymyksessä ei ole henkirikos vaan itsemurha tai tapaturman, ei siitä muille ilmoiteta.
Lopullisen kuolinsyyn saa tietää poliisi ja omaiset. Jos kysymyksessä ei ole henkirikos vaan itsemurha tai tapaturman, ei siitä muille ilmoiteta.
Mielenkiinnosta
Edelleen pohdiskelen ja odottelen,josko kuuluisi jotain uutta. Onko kenelläkään esim: paikallisella jo enemmän tietoa tästä? Yksi asia mikä raivostuttaa usein, kun joku katoaa kotoaan tai esin vanhustenkodista, niin 90% tapauksista kadonnut löytyy kotinsa läheltä, että on se s...na kun ei tutkita KUNNOLLA lähialuetta,kuitenkin ihmishengestä kysymys.
-
miinushka
- Agentti Scully
Re: Mielenkiinnosta
Älä muuta virka.jaguaari1 kirjoitti:Yksi asia mikä raivostuttaa usein, kun joku katoaa kotoaan tai esin vanhustenkodista, niin 90% tapauksista kadonnut löytyy kotinsa läheltä, että on se s...na kun ei tutkita KUNNOLLA lähialuetta,kuitenkin ihmishengestä kysymys.
Itselläni on asiat tällä hetkellä sillä tolalla etten pysty, mutta heti kun tulee muutosta liityn vapepalaiseksi. Tai lähden rauniokoirakoulutukseen ja sen jälkeen etsimään kadonneita lähiseuduilta. Olen sen päättänyt ja toteuttaa aion.
Jos saataisiin tarpeeksi väkeä tuonne vapaaehtoisiin niin varmasti etsinnätkin sujuisivat tehokkaammin, eikä voisi aina vedota siihen resurssipulaan...
Quis custodiet ipsos custodes?
-
lifeisgood
- Susikoski
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
lifeisgood kirjoitti:Hmm, eipä ole Määtän pojan ruumiinavauksesta vieläkään mitään tietoa?
...Onko sitä niin vaikea ymmärtää.Mike Manner 30.9.2008 kirjoitti:Ei ilmeisesti ole pelkoa, että sitä tulisi vielä vähään aikaan, eli jatka vaan odottelua...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ei... Tai ainakin itse näkisin asian niin.johnny rebel kirjoitti:Joko nyt mystinen kuolema selvinnyt?
Pöytäkirjat on kuulemma tulleet. En tiedä vielä tarkemmin mitään.
-
GGBSpender
- Alokas
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Olipa hyvä, että löydettiin tällekkin caselle ihan looginen selitys.GGBSpender kirjoitti:Kyseessä on UFO-sieppaus.. se selittäisi oudon kuoleman ja sen että vaatteet löytyvät eri paikasta. Metsissä ne yleensä tapahtuvat. Iisalmessa oli tuona aikana UFO-aktiivisuutta..
Kallistun itsekkin ufoihin syytä etsiessäni, kun hetken olen tässä puntaroinut tuon mahdollisuutta.
no niin tietysti!
Hyvä että joku hokasi tämänkin. Iisalmessa nyt on aina ufo-aktiivisuutta, ainaki jos Härkään erehtyy iltaa istumaan.. monesti aamulla tuntuu ku ois palautettu vieraalta planeetalta ja ne pirut on usein vielä vieneet muistinkin!
Mutta asiaan palatakseni, eikö mitään edelleenkään kuulu? Menen viim. joulunseutuun Iisalmeen nii saan paikallisia juoruja tietooni kenties..
Mutta asiaan palatakseni, eikö mitään edelleenkään kuulu? Menen viim. joulunseutuun Iisalmeen nii saan paikallisia juoruja tietooni kenties..
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher