Johanna Kaarna

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Re: Johanna Kaarna

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

JohannaK kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 8:32 pm Haukkukaa minua niin paljon ku haluutte ku edellinen keskustelu lukittu. Minut tuomittiin tapon yrityksestä.
Laita vähän lisätietoa jutusta ja linkkiä mukaan, niin päästään asiaan sisälle. Oma kuva ja linkki esim. FB-profiiliin olisi myös hyvä saada näkyviin.

Kuva
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
JohannaK
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 8:41 pm
JohannaK kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 8:32 pm Haukkukaa minua niin paljon ku haluutte ku edellinen keskustelu lukittu. Minut tuomittiin tapon yrityksestä.
Laita vähän lisätietoa jutusta ja linkkiä mukaan, niin päästään asiaan sisälle. Oma kuva ja linkki esim. FB-profiiliin olisi myös hyvä saada näkyviin.

Kuva
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8b76 ... 0a9c966962

Fb Johanna Kaarna vaaleanpunainen mekko ja tummanpunaiset hiukset kuvassa
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

JohannaK kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 8:46 pm https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8b76 ... 0a9c966962
Olet oikein tyylikkään näköinen nuori nainen ja koulutuksesta voi päätellä, että et ole mikään tyhjäpää. Ei muuta kuin elämässä eteenpäin. Varmasti selviät tämän yli. Ei mikään fiksu temppu, mutta kukaan ei kuitenkaan kuollut. Haavat paranee, mutta kuolleita ei herätetä henkiin.
JohannaK
Sabrina Duncan

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 8:57 pm
JohannaK kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 8:46 pm https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8b76 ... 0a9c966962
Olet oikein tyylikkään näköinen nuori nainen ja koulutuksesta voi päätellä, että et ole mikään tyhjäpää. Ei muuta kuin elämässä eteenpäin. Varmasti selviät tämän yli. Ei mikään fiksu temppu, mutta kukaan ei kuitenkaan kuollut. Haavat paranee, mutta kuolleita ei herätetä henkiin.
Oon läski, vaatteet näyttää rumalta miun päällä nii en oo tyylikäs. Koulutukseen otettiin jokainen hakija nii ei se mikään saavutus oo, eikä ees ollu pääsykoetta. Ois voinu kuolla. En pääse ku ei oo mitään syytä elää ja 20 vuotta rikosrekisteri ja nimi vuodettu nettiin nii ei kukaan ota töihin ja oon viel autisti nii en pärjää töis.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

JohannaK kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 9:12 pm Oon läski, vaatteet näyttää rumalta miun päällä nii en oo tyylikäs. Koulutukseen otettiin jokainen hakija nii ei se mikään saavutus oo, eikä ees ollu pääsykoetta. Ois voinu kuolla. En pääse ku ei oo mitään syytä elää ja 20 vuotta rikosrekisteri ja nimi vuodettu nettiin nii ei kukaan ota töihin ja oon viel autisti nii en pärjää töis.
"Jaana Kaartinen" ei sinun nimeäsi näy missään netin keskustelupalstoilla.
https://dvv.fi/nimenmuutos

Julkisten tietojen perusteella nainen on päässyt opiskelemaan yliopistoon suoraan lukiosta ja valmistunut tavoiteajassa. Tämä jo kertoo, että selviät varmasti työelämässä. Tällä hetkellä sinulla on taatusti kova tressi, mikä varmasti haittaa keskittymistä yhtään mihinkään. Se menee kyllä ohi.

Jos näytät peilistä katsoessasi läskiltä, vaihda peili. Sinulla on käytössä varmaan jokin sirkuksesta saatu kuvaa vääristävä peili.
JohannaK
Sabrina Duncan

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 9:23 pm
JohannaK kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 9:12 pm Oon läski, vaatteet näyttää rumalta miun päällä nii en oo tyylikäs. Koulutukseen otettiin jokainen hakija nii ei se mikään saavutus oo, eikä ees ollu pääsykoetta. Ois voinu kuolla. En pääse ku ei oo mitään syytä elää ja 20 vuotta rikosrekisteri ja nimi vuodettu nettiin nii ei kukaan ota töihin ja oon viel autisti nii en pärjää töis.
"Jaana Kaartinen" ei sinun nimeäsi näy missään netin keskustelupalstoilla.
https://dvv.fi/nimenmuutos

Julkisten tietojen perusteella nainen on päässyt opiskelemaan yliopistoon suoraan lukiosta ja valmistunut tavoiteajassa. Tämä jo kertoo, että selviät varmasti työelämässä. Tällä hetkellä sinulla on taatusti kova tressi, mikä varmasti haittaa keskittymistä yhtään mihinkään. Se menee kyllä ohi.

Jos näytät peilistä katsoessasi läskiltä, vaihda peili. Sinulla on käytössä varmaan jokin sirkuksesta saatu kuvaa vääristävä peili.
Kyllä sen uudenkin nimen joku saa selville ja vuotaa sen tänne joten turha vaihtaa nimeä. Kaikista työpaikoista missä oon ollu on tullut negatiivista palautetta, yhtenä kesänä sain jopa kolmet potkut. Ei se mee ku oon tehny niin pahan teon ja mikään ei onnistu. Painan 70 kg ja olen 165 cm joten ylipainoinen olen myös bmi mukaan.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Onhan tästä tuomitusta olemassa jo tautisen pitkä ketju ja modetkin saaneet tarpeekseen aikanaan. Nytkö yrität saada jotain sympatiaa teoistasi, vai mikä on tarkoituksesi? Aloitus ainakin on idioottimainen.

viewtopic.php?t=35033&hilit=johanna+kaarna&start=570
JohannaK
Sabrina Duncan

WalkingDisaster kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 10:51 pm Onhan tästä tuomitusta olemassa jo tautisen pitkä ketju ja modetkin saaneet tarpeekseen aikanaan. Nytkö yrität saada jotain sympatiaa teoistasi, vai mikä on tarkoituksesi? Aloitus ainakin on idioottimainen.

viewtopic.php?t=35033&hilit=johanna+kaarna&start=570
Osaatko lukea, aloituksessa sanoin kaipaamani haukkuja en sympatiaa. Se on lukittu niin siinä ei pysty jatkamaan. Kumma et saa tarpeekseen kun tämähän on nimenomaan rikollisten pilkkaamiseen tarkoitettu palsta
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Voi Luoja auta tätä pientä tyttöä.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 1:08 am Voi Luoja auta tätä pientä tyttöä.
Sinä todella yritit edellisessä viestiketjussa 40-sivun verran. Moni ei olisi jaksanut.
Valitettavasti ei onnistunut, toivottavasti J.K nyt osaisi hakea apua muualta, täällä loppuu eväät asian hoitamiseen.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

JohannaK kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 9:39 pm Kyllä sen uudenkin nimen joku saa selville ja vuotaa sen tänne joten turha vaihtaa nimeä. Kaikista työpaikoista missä oon ollu on tullut negatiivista palautetta, yhtenä kesänä sain jopa kolmet potkut. Ei se mee ku oon tehny niin pahan teon ja mikään ei onnistu. Painan 70 kg ja olen 165 cm joten ylipainoinen olen myös bmi mukaan.
Olet juuri mennyt naimisiin. Keskity parisuhteeseen ja sitä kautta paremman elämän rakentamiseen. Täältä et varmasti apua saa. Olet monissa kuvissa iloinen. Iloinen nainen on aina kaunis ja iloisen naisen seurassa kaikki viihtyvät.
JohannaK
Sabrina Duncan

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 8:30 am
JohannaK kirjoitti: Ma Heinä 14, 2025 9:39 pm Kyllä sen uudenkin nimen joku saa selville ja vuotaa sen tänne joten turha vaihtaa nimeä. Kaikista työpaikoista missä oon ollu on tullut negatiivista palautetta, yhtenä kesänä sain jopa kolmet potkut. Ei se mee ku oon tehny niin pahan teon ja mikään ei onnistu. Painan 70 kg ja olen 165 cm joten ylipainoinen olen myös bmi mukaan.
Olet juuri mennyt naimisiin. Keskity parisuhteeseen ja sitä kautta paremman elämän rakentamiseen. Täältä et varmasti apua saa. Olet monissa kuvissa iloinen. Iloinen nainen on aina kaunis ja iloisen naisen seurassa kaikki viihtyvät.
En ole mennyt naimisiin. Todennäköisesti ero tulossa kohta kun ei kestä miun menneisyyttä. En olekaan hakemassa apua täältä, vaan rohkaisua itsemurhaan. Se on vaa esittämistä, en oo ollu iloinen kohta 5 vuoteen.
JohannaK
Sabrina Duncan

LiamNeeson kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 5:44 am
Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 1:08 am Voi Luoja auta tätä pientä tyttöä.
Sinä todella yritit edellisessä viestiketjussa 40-sivun verran. Moni ei olisi jaksanut.
Valitettavasti ei onnistunut, toivottavasti J.K nyt osaisi hakea apua muualta, täällä loppuu eväät asian hoitamiseen.
Ei mistään saa apua, osasto ja kriisipuhelin koitettu mut ei oo hyötyy. Kannattaa luovuttaa ja tappaa ittensä.
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

JohannaK kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 10:06 am
Ei mistään saa apua, osasto ja kriisipuhelin koitettu mut ei oo hyötyy. Kannattaa luovuttaa ja tappaa ittensä.
Ei kannata. Elämä on ihmisen parasta aikaa. Mutta en lähde tästä kanssasi vääntämään sivukaupalla. Toivon että hankit apua itsellesi.
Kaikkea hyvää sinulle.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
JohannaK
Sabrina Duncan

LiamNeeson kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 11:42 am
JohannaK kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 10:06 am

Ei kannata. Elämä on ihmisen parasta aikaa. Mutta en lähde tästä kanssasi vääntämään sivukaupalla. Toivon että hankit apua itsellesi.
Kaikkea hyvää sinulle.
Olen ollut 28-vuotisesta elämästöni vaa 3 vuotta onnellinen nii aika surkeeta jos elämä on ihmisen parasta aikaa. Sekin oli valheellinen onnen kokemus kun käytin sillo alkoholia paljon. Kuten sanoin, apua on haettu ja mikään ei auta.
Vastaa Viestiin