Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Se pekonihummeri käristettiinkin jo laardissa.
Oikein osuvasti kuvailtu...vaan tuo tuskin on pultsarin ainoa desantti, saati viimeinen.Nimimerkki Muumilaakso osoittautui tutkimuksissa Putsarin desantiksi ja tuomittiin teloitettavaksi aamunkoitteessa.
Tuomio on jo pantu täytäntöön.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Mua ei oikeastaan naurata, joten olen väärässä ketjussa. Mutta se on sanottava, että en tiedä naurattaako, vai itkettääkö noi todella sairaat tyypit, joilla ei näytä olevan mitään muuta eämää, kuin hillua Minfossa jauhamassa täyttä paskaa. Osa jopa kutakuinkin 24/7.SYLWAR kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 11:55 pmOikein osuvasti kuvailtu...vaan tuo tuskin on pultsarin ainoa desantti, saati viimeinen.Nimimerkki Muumilaakso osoittautui tutkimuksissa Putsarin desantiksi ja tuomittiin teloitettavaksi aamunkoitteessa.
Tuomio on jo pantu täytäntöön.
Meidän verorahoilla ne tuota tekevät?
Sitten se huvittavin kysymys, kummat ovat hauskempia, mutakuonot, jotka tulevat tänne loisimaan, vai "omat", joita ei vaan kiinnosta mennä töihin-
-
Hoplaaa
WalkingDisaster kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 12:04 am
Mua ei oikeastaan naurata, joten olen väärässä ketjussa. Mutta se on sanottava, että en tiedä naurattaako, vai itkettääkö noi todella sairaat tyypit, joilla ei näytä olevan mitään muuta eämää, kuin hillua Minfossa jauhamassa täyttä paskaa. Osa jopa kutakuinkin 24/7.
Meidän verorahoilla ne tuota tekevät?
Sanoo palstalle yli 2000 viestiä kirjoittanut.
-
Hoplaaa
Naurattaa kävelevä katastrofi joka riehuu palstalla 0.15 Suomen aikaa ja on harmissaan kun sairaat tyypit, jotka eivät käy töissä kirjoittelevat palstalle. Tiedoksesi. Minä maksan sinunkin puuhastelusi siellä suojatyökeskuksessa.
Saivartelen nyt ihan olan takaa ja oikein raivonussin pilkkua, välittämättä joidenkin kuplasta, mutta olettehan te kaikki tietoisia siitä, että kaikki tälle foorumille kirjoittavat eivät ole Suomen aikavyöhykkeellä eivätkä asu Suomessa. He eivät ole "ryssätrolleja" vaan suomalaisia maahanmuuttajia jossain toisessa maassa. Siitä erilaiset kellonajat postauksiin liittyen, ei niitä kannata kytätä.Hoplaaa kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 12:22 am Naurattaa kävelevä katastrofi joka riehuu palstalla 0.15 Suomen aikaa ja on harmissaan kun sairaat tyypit, jotka eivät käy töissä kirjoittelevat palstalle. Tiedoksesi. Minä maksan sinunkin puuhastelusi siellä suojatyökeskuksessa.
Hoplaaa oli inspiraatio, ei pahaa hänelle.
-
Oulun_Kungas
- Theo Kojak
enitenhän yleensä ne ihmiset ovat huolissaan muiden työnteosta, jotka eivät itse ole töissä. vähän sama, kun rikkaat puhuvat moraalista, kun sitä ei itsellä ole.Hoplaaa kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 12:22 am Naurattaa kävelevä katastrofi joka riehuu palstalla 0.15 Suomen aikaa ja on harmissaan kun sairaat tyypit, jotka eivät käy töissä kirjoittelevat palstalle. Tiedoksesi. Minä maksan sinunkin puuhastelusi siellä suojatyökeskuksessa.
Juu, tuosta vielä sen verran, että kun on paikalliseen aikaan tottunut, ei se suomen aika aina tahdo muistua mieleen. Mulla nyt ei ole kuin tunnin ero ruotsalaisen ja suomalaisen ajan välillä, mutta aina välistä kun tulee suomeen soitettua, meinaa unohtua sekin pieni aikaero kuitenkin, siitä sitten aina joku muistaa mainita, että et sitten taas sattunut kelloon katsomaan soitellessa jos on niitä aikaiseen nukkumaan meneviä.ChingShih kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 1:52 am
Saivartelen nyt ihan olan takaa ja oikein raivonussin pilkkua, välittämättä joidenkin kuplasta, mutta olettehan te kaikki tietoisia siitä, että kaikki tälle foorumille kirjoittavat eivät ole Suomen aikavyöhykkeellä eivätkä asu Suomessa. He eivät ole "ryssätrolleja" vaan suomalaisia maahanmuuttajia jossain toisessa maassa. Siitä erilaiset kellonajat postauksiin liittyen, ei niitä kannata kytätä.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
Jep, vähän samankaltaisia sattumuksia ja asun myös Ruotsissa. Se tunti vaikuttaa yllättävän paljon, vaikka ei heti niin ajattelisi. Itseä joskus haittaa, kun joku Suomesta soittaa aamulla vapaapäivänä. "Ai onko kello siellä vasta...."SYLWAR kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 7:16 pmJuu, tuosta vielä sen verran, että kun on paikalliseen aikaan tottunut, ei se suomen aika aina tahdo muistua mieleen. Mulla nyt ei ole kuin tunnin ero ruotsalaisen ja suomalaisen ajan välillä, mutta aina välistä kun tulee suomeen soitettua, meinaa unohtua sekin pieni aikaero kuitenkin, siitä sitten aina joku muistaa mainita, että et sitten taas sattunut kelloon katsomaan soitellessa jos on niitä aikaiseen nukkumaan meneviä.ChingShih kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 1:52 am
Saivartelen nyt ihan olan takaa ja oikein raivonussin pilkkua, välittämättä joidenkin kuplasta, mutta olettehan te kaikki tietoisia siitä, että kaikki tälle foorumille kirjoittavat eivät ole Suomen aikavyöhykkeellä eivätkä asu Suomessa. He eivät ole "ryssätrolleja" vaan suomalaisia maahanmuuttajia jossain toisessa maassa. Siitä erilaiset kellonajat postauksiin liittyen, ei niitä kannata kytätä.
Naurattaa odotellessa, kuinka kauan putsarilta kestää ennen kuin alkaa taas hakkua minua ryssäntrolliksi...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Sille että elämme Suomi -nimisessä maassa? Sinun kohdallasi siihen voi ollakin vaikeaa löytää lähdettä, kun Pietari ei kuulu Suomeen.Hoplaaa kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 11:38 pmLähde?Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 11:35 pm Elämme toistaiseksi Suomi-nimisessä maassa. Tulevaisuudesta en tiedä.
-
Konna Antula
- Alokas
Alunperin Pietari kuuluikin Suomeen ja oli asutettu suomalaisillla kansoilla ennen ryssien kolonisaatiota.Rescuer kirjoitti: To Heinä 17, 2025 12:04 amSille että elämme Suomi -nimisessä maassa? Sinun kohdallasi siihen voi ollakin vaikeaa löytää lähdettä, kun Pietari ei kuulu Suomeen.Hoplaaa kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 11:38 pmLähde?Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 11:35 pm Elämme toistaiseksi Suomi-nimisessä maassa. Tulevaisuudesta en tiedä.
-
Konna Antula
- Alokas
Tuo oli muuten erittäin hyvin sanottu siellä takavasemmalla, vaikka en muuten yleensä samaa mieltä kanssasi olekaan.Oulun_Kungas kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 12:02 pmenitenhän yleensä ne ihmiset ovat huolissaan muiden työnteosta, jotka eivät itse ole töissä. vähän sama, kun rikkaat puhuvat moraalista, kun sitä ei itsellä ole.Hoplaaa kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 12:22 am Naurattaa kävelevä katastrofi joka riehuu palstalla 0.15 Suomen aikaa ja on harmissaan kun sairaat tyypit, jotka eivät käy töissä kirjoittelevat palstalle. Tiedoksesi. Minä maksan sinunkin puuhastelusi siellä suojatyökeskuksessa.
-
Konna Antula
- Alokas
Vajaan vuorokausi rekisteröitymisestä ja nyt jo olet lukenut niin paljon viestejä että pysyt sanomaan ettet yleensä ole jonkun kanssa samaa mieltä. Ja vielä eksynyt kirjoittamaan puolet viesteistäsi lautamiehiin.Konna Antula kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 7:44 am Tuo oli muuten erittäin hyvin sanottu siellä takavasemmalla, vaikka en muuten yleensä samaa mieltä kanssasi olekaan.![]()
Ai niin, olet seurannut foorumia jo kauan, mutta vasta nyt rekisteröitynyt, etkä vahingossakaan tuplanikki.