Henkirikos Lahdessa, 7.7.25

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Papaya
Alokas

Re: Henkirikos Lahdessa, 7.7.25

Viesti Kirjoittaja Papaya »

50seteli kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 1:38 am Kattelin tota "tuhannen mulkun Roosaa" eilen viimeksi kun sekoili kylillä, en kyllä varsinaisesti kovin viehkona pitäisi kyseistä naikkosta. Hampaat hoidettu viimeksi 2001 ja perse ku albatrossilla.
Saanko kysyä, missä päin liitelee? Ihan vaan mielenkiinnosta.

Onko tietoa esim. onko reippaana tyttönä käynyt jo kotinsa siivoamassa?
Tarjis
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Tarjis »

Papaya kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 1:47 pm
peikkonen kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 8:05 pm
Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 5:30 pm

Mutta ei se silti tee Roosasta kuumaa. Laita hänelle viestiä Facen kautta. Tuskin loukkaantuu.
En uskalla, joku sen hoidoista voi tökätä puukolla :(

Oon kyllä melko varma että tavalla tai toisella tuo horo on aiheuttanut tämän, väittänyt että Jobi hakkas sitä tms.
Jep, itsekin jouduin Jobin kanssa aikoinaan tilanteeseen jossa hän itse viilteli ja kompuroi kännissä, yritti lavastaa meidät syyllisiksi. Onneksi mulla oli nauhoitus päällä puhelimessa, joten annoin sen poliiseille kuultavaksi kun avoimesti siinä jauhaa että "ette voi tilanteelle mitään, sanon poliiseille että te ootte hakannut mut" tjsp. Meni Roosa hiljaiseksi ja poliisi poisti hänet asunnosta.

Ja tiedän, että on harrastanut tätä muidenkin kanssa. Onneksi olin itse fiksu ja pidin nauhoituksen päällä koska tiesin että tuo ämmä on saatanan sairas ja sen kanssa ei päädy kuin ongelmiin.

Miks porukka ees liikkuu tommosen kanssa jos tietää et ongelmia tulee.
Papaya
Alokas

Tarjis kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 2:11 pm
peikkonen kirjoitti: Ti Heinä 15, 2025 8:05 pm

En uskalla, joku sen hoidoista voi tökätä puukolla :(

Oon kyllä melko varma että tavalla tai toisella tuo horo on aiheuttanut tämän, väittänyt että Jobi hakkas sitä tms.
Jep, itsekin jouduin Jobin kanssa aikoinaan tilanteeseen jossa hän itse viilteli ja kompuroi kännissä, yritti lavastaa meidät syyllisiksi. Onneksi mulla oli nauhoitus päällä puhelimessa, joten annoin sen poliiseille kuultavaksi kun avoimesti siinä jauhaa että "ette voi tilanteelle mitään, sanon poliiseille että te ootte hakannut mut" tjsp. Meni Roosa hiljaiseksi ja poliisi poisti hänet asunnosta.

Ja tiedän, että on harrastanut tätä muidenkin kanssa. Onneksi olin itse fiksu ja pidin nauhoituksen päällä koska tiesin että tuo ämmä on saatanan sairas ja sen kanssa ei päädy kuin ongelmiin.

En mä sen seurassa tod. vapaaehtoisesti olis ollut. Jobi oli silloin yks mun parhaista ystävistä, mutta koska olen naispuolinen, piti Roosan olla haukkana vieressä seuraamassa.
Tarjis
Armas Tammelin

Papaya kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 5:09 pm
Tarjis kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 2:11 pm

En mä sen seurassa tod. vapaaehtoisesti olis ollut. Jobi oli silloin yks mun parhaista ystävistä, mutta koska olen naispuolinen, piti Roosan olla haukkana vieressä seuraamassa.
Okei 😢 Saas nähdä mitä siellä asunnossa on tapahtunut ku tulee tietoo 😢
50seteli
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja 50seteli »

Papaya kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 1:54 pm
50seteli kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 1:38 am Kattelin tota "tuhannen mulkun Roosaa" eilen viimeksi kun sekoili kylillä, en kyllä varsinaisesti kovin viehkona pitäisi kyseistä naikkosta. Hampaat hoidettu viimeksi 2001 ja perse ku albatrossilla.
Saanko kysyä, missä päin liitelee? Ihan vaan mielenkiinnosta.

Onko tietoa esim. onko reippaana tyttönä käynyt jo kotinsa siivoamassa?
Näin sen aleksilla, trioa vastapäätä, jonkun sekakäyttäjän oloisen kanssa pyöri.
Paikalla
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Meinaakohan Roosa mennä Jobin hautajaisiin, onko tervetullut?!
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Tarjis
Armas Tammelin

Koskahan tulee lisä infoa. Ei kukaan oo kuullu juoruja :shock:
Vallgård77
Alokas

Viesti Kirjoittaja Vallgård77 »

Itse mietin, että jos Polkutietä olisi ensin puukotettu, niin voisiko tuo syyte vielä alentua kuolemantuottamukseksi?
Pavari
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Pavari »

Vallgård77 kirjoitti: To Heinä 17, 2025 9:38 pm Itse mietin, että jos Polkutietä olisi ensin puukotettu, niin voisiko tuo syyte vielä alentua kuolemantuottamukseksi?
Ei voi.
Useita lyöntejä teräaseella, niin ei mitenkään mene tappoa lievempänä.
Rikosten äärimmäisen laadukasta tutkimista ja selvittämistä jo vuodesta 1959 lähtien
Jambore
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Jambore »

Pavari kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 10:17 am
Vallgård77 kirjoitti: To Heinä 17, 2025 9:38 pm Itse mietin, että jos Polkutietä olisi ensin puukotettu, niin voisiko tuo syyte vielä alentua kuolemantuottamukseksi?
Ei voi.
Mistä tiiät useista lyönneistä? Ei se välttämättä vaadi kun yhen lyönnin.
Itcon
Alokas

Viesti Kirjoittaja Itcon »

Jambore kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 5:16 pm
Ei voi.
Ja voihan se mennä hätävarjelunliiotteluna tehdystä taposta jollain tuomio on pienempi. Jos kumpikin on saanu veittestä
Pavari
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Pavari »

Jambore kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 5:16 pm
Ei voi.
No, sen verran satun uhrista tietämään, että useita teräaseen lyöntejä, joista sydämen seudulle ainakin yksi.
Rikosten äärimmäisen laadukasta tutkimista ja selvittämistä jo vuodesta 1959 lähtien
Tarjis
Armas Tammelin

Suomursu kirjoitti: La Heinä 19, 2025 1:30 pm 5 selkään ja 2 eteen, yksi isku osui sydämmeen. Joten epäilen että mitään lieventäviä asianhaaroja tule.
Kauhee paikka 🥺 toivottavasti saa kunnon tuomion. Onko tietoa miks näin kävi? Oliko tää tappaja saanut myös puukosta?
Koont
Alokas

Viesti Kirjoittaja Koont »

Mitä Jobia tunsin niin en ikinä nähnyt että olisi kenellekään pahaa halunnut. Niin kun joku sanoi niin chilli mies oli aina.
Papaya
Alokas

Suomursu kirjoitti: La Heinä 19, 2025 1:30 pm 5 selkään ja 2 eteen, yksi isku osui sydämmeen. Joten epäilen että mitään lieventäviä asianhaaroja tule.
Mistä tämä tieto?
Vastaa Viestiin