90-vuotias asui vuosikausia kuolleiden siskojensa kanssa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

..ja jokainen elossa sillä hetkellä oleva, on tiennyt kuinka tulee omalla kohdalla käymään kun aika on oikea? Eli sovittu että jätetään kämpille vaan mätänemään? Kuin helvetissä tohon on yhteistuumin päädytty, jokainenhan noista sisaruksista on kuvion tuntenut -kun jokainen on jossain vaiheessa ruumiiden kanssa elänyt. :shock:
hemuli
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Aika sekopäistä sakkia saa olla, että tuollaiseen ryhtyy edes rahasta. Ja sekin tässä on hämmentävää, että muut sisarukset ovat olleet hommassa mukana, siis siitä lähtien kun ensimmäinen heistä kuoli. Että kyse ei ole vain yhdestä haksahtaneesta mummelista, vaan että koko perhe on tainnut olla hieman sekaisin. Onkohan ruumiita säilytetty ihan vaan siellä kotona jossain, vai dumpattuna johonkin latoon tai vastaavaan edes vähän poissa silmistä (ja hajua tuottamasta)? Ei voi kyllä käsittää miten kukaan pystyy tuollaiseen. Puistattavaa.
Dexter
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Dexter »

Aikasta äklö juttu. Mua ei rahastakaan sais elämään mätänemishuuruissa, kun muutenkin maha menee herkästi sekasin. Miten ihmeessä tää viimonen on pystyny samaan aina uudestaan ja uudestaan? Kaikki mätänemisprosessit...Hyi helkkari! Se voi olla niinkin, et eka kun kuoli, niin vaan jotenkin yhellä päätöksellä tehtiin noin ja sit vaan jatkettiin, kun nähtiin et tähän voi näinkin mennä...Mut kyl sairas pitää olla jo ja lujasti vannoutunu johonkin, jos tuohon pystyy...
Kiinnostanut aina ihmisen mielenliikkeet.
Arlene
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Arlene »

miinushka kirjoitti:
Eppu74 kirjoitti:Niin ja sen 70-luvun ruumiin kanssa rupes elämään kaks 60-vuotiasta ja yks 70-vuotias. Onkohan eläkkeet pyöriny tappiin asti...
Mitenkä on, saako tuolla millaista eläkettä ylipäätään? Mietin vaan, että kuinkahan isoista summista voisi olla kyse.. :?:
http://www.etk.fi/Binary.aspx?Section=45090&Item=58844
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

supernova kirjoitti:Tuli vaan noista eläkkeistä mieleen, että mummuni sisko "sai" ikäänsä kaksi vuotta lisää sodan aikana kun kirjat olivat kenties pikkuisen sekasin. Mummuni sisko valitti asiasta toistamiseen kunnes alkoi saaman korotettua kansaneläkettä korkean ikänsä ansiosta, jolloin totesi että jos eivät minua aikaisemmin uskoneet, niin eivät usko ainakaan nyt kun hän on näin vanha.
Minä taas olen törmännyt päinvastaiseen tapaukseen. Mummo oli virallisesti 100-vuotias mutta oikeasti 103-vuotias. Ei ollut asiaa halunnut oikaista kun työntekokin oli aikoinaan maistunut 3 vuotta yli virallisen eläkeiän.

Mummo muuten katseli Torinon olympialaisia ja totesi että kiva kun Suomen jääkiekkoleijonat on alkaneet viime aikoina pärjätä ihan hyvin. 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Victoria
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Victoria »

Otetaan nyt kuitenkin huomioon, että siellä on asunut muitakin sisaruksia kuin vain tämä viimeinen eloonjäänyt mummeli. Jos on päässä vipannut niin silloin on vipannut kaikilla sisaruksilla, tämä viimeinen elossa oleva vaan saa kaikkien puolesta sontaa niskaansa. En siis sano, ettäkö touhussa olisi mitään tolkkua ollut. Syitäkin voi olla monia, ei olla haluttu päästää kuolleista sisaruksista irti, sisarukset eivät ole halunneet kuolemansa jälkeen tulla haudatuiksi, eläkkeen nostamiset ym...

Tuntuu vaan hassulta etteikö näillä sisaruksilla ole ollut yhtään sukulaisia jotka olisivat käyneet katsomassa, ystäviä, lapsia?
Vastaa Viestiin