Johanna Kaarna

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
JohannaK
Sabrina Duncan

Re: Johanna Kaarna

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 8:35 pm
JohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 7:58 pm Miksi kukaan toivoisi hyvää rikolliselle joka sai liian lyhyen tuomion. Uhri haluaa miut takas vankilaa ja sinne joudunkin kohta. Jos yhtään luet tätä keskusteluu nii kaikki haluu et kärsin lisää.
Mikä on lopullinen tuomiosi? Todella surullinen tarina.

Et taatusti ollut tekohetkellä täydessä ymmärryksessä. Jotenkin tuntuu, että tälläkin hetkellä sinulla ei ole läheskään kaikki kunnossa. Olethan sellaisessa paikassa, missä apu on lähellä?

Eihän nämä lausuntosi mitään imartelevia ole. Nämä olivat asioita, mitä ihmiset saivat lukea sinusta ensimmäiseksi. Heillä ei ollut mitään tietoa kokonaisuudesta.

Kuulustelija kysyi, millainen kosto ja kärsimys olisi naisen mielestä riittävä.
Sellainen, että sitä sattuu ja että sille tulee paha mieli. Tarkoitan kyllä ihan fyysistä ja henkistä sattumista, mutta en tarkoita kuolemaa.

Osaatko kuvailla, millaista fyysistä kärsimystä ajattelet tässä? kuulustelija tiedusteli.
Rintaan tulee joku syvä haava tai taju menee tai tulee joku murtuma. Esimerkiksi.

Nainen kertoi kuitenkin olevansa tyytyväinen siihen kärsimykseen, mitä oli nyt aiheuttanut.
Vaikka nyt ei mitään luunmurtumia tullutkaan, niin se kauhun ilme, minkä näin sen kasvoilla, niin se sai minut tyytyväiseksi, hän sanoi.
Vain puolitoista vuotta vankilaa tapon yrityksestä, liian lepsu tuomio. Tämän palstan mukaan olen narsisti joka ymmärtää täysin tekonsa, olen hoitopaikassa pyytänyt narsismin ja psykopatian diagnosointia, mutta eivät suostu siihen nii enpä saa hoitoo. En ole apua lähellä ja hyvä niin. Niin, minulle olisi pitänyt asettaa elinkautinen kidutuksen kanssa, sit vasta oisin ite tyytyväinen ja muutkin.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:42 pm En koska et sinäkään eikä uhri ota
Mikä mun vastuu asiassa on? Että yritin puhua sulle järkeä?

Minkäslaisesta rikosnimikkeestä minun tapauksessa puhutaan...?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

JohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:44 pm
LiamNeeson kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:41 pm Luin tänään iltapäivällä koko viestiketjun läpi. Kaikki 41 sivua.
Samaa jankkausta sivulta toiselle, ei Johanna ota mitään vastaan, ei hyvällä eikä pahalla.

Mun mielestä tämän koko ketjun voisi poistaa bittiavaruuteen ja Johannan lähettää persukalliolle, elinkautinen.
Soitinkin vankilaan että pääsenkö takas, eivät ottaneet valitettavasti.
Olisko sulla tässä pieni väläys sarkasmia? Jos niin hyvä, askel parempaan suuntaan. Jatka sitä.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
JohannaK
Sabrina Duncan

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:55 pm
JohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:42 pm En koska et sinäkään eikä uhri ota
Mikä mun vastuu asiassa on? Että yritin puhua sulle järkeä?

Minkäslaisesta rikosnimikkeestä minun tapauksessa puhutaan...?
Kunnianloukkaus. Olet haukkunut minua ja yllyttänyt kirjoittaa lisää. Haukkunut narsistiksi ja psykopaatiksi ja ties miksi ja syytellyt. Kyllä näen ettei sinulla ole aitoa halua auttaa, teit sen vaa et muut näkisivät sinut parempana. Ja kelan etuuksien väärinkäyttö, sanoit ettet edes yritä mennä töihin ja huijaat kelaa. Se oliskin hauska ku kelalle paljastuisi ettei siuta vaa huvita mennä töihin ja katkaisisivat tuet ja perisivät takaisin jo annetut tuet.
JohannaK
Sabrina Duncan

LiamNeeson kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:59 pm
JohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:44 pm
LiamNeeson kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:41 pm Luin tänään iltapäivällä koko viestiketjun läpi. Kaikki 41 sivua.
Samaa jankkausta sivulta toiselle, ei Johanna ota mitään vastaan, ei hyvällä eikä pahalla.

Mun mielestä tämän koko ketjun voisi poistaa bittiavaruuteen ja Johannan lähettää persukalliolle, elinkautinen.
Soitinkin vankilaan että pääsenkö takas, eivät ottaneet valitettavasti.
Olisko sulla tässä pieni väläys sarkasmia? Jos niin hyvä, askel parempaan suuntaan. Jatka sitä.
Soitin oikeasti vankilaan että ottakaa miut takasin ku tuomio liian lyhyt, olen ainakin yrittänyt
JohannaK
Sabrina Duncan

Mistä saa diagnoosin narsismiin ja psykopatiaan ku nykyinen hoitotahto ei suostu diagnosoimaan. Ja julkinen jo kokeiltu
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

JohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:47 pm Vain puolitoista vuotta vankilaa tapon yrityksestä, liian lepsu tuomio. Tämän palstan mukaan olen narsisti joka ymmärtää täysin tekonsa, olen hoitopaikassa pyytänyt narsismin ja psykopatian diagnosointia, mutta eivät suostu siihen nii enpä saa hoitoo. En ole apua lähellä ja hyvä niin. Niin, minulle olisi pitänyt asettaa elinkautinen kidutuksen kanssa, sit vasta oisin ite tyytyväinen ja muutkin.
Tuli siis ehdottomana. Olet ilmeisesti osan siitä jo "kuluttanut" tutkintavankeudessa. Ensikertalaisena pääset puolikkailla, vai oliko tuo puolitoista vuotta istuttava osuus? Sanoisin, että tuo tuomio on oikein hyvä. Sinut oltaisiin voitu jättää tuomitsematta ja siirtää johonkin sairaalaan määräämättömäsi ajaksi.

Kun sinulla on autismi, niin tuollaisia diagnooseja sinulle ei voida tehdä. Ominaisuutesi tekee sinusta hyvin tressiherkän. Se näkyy näissä kirjoituksissasi. Kun olet suorittanut lukio ja farmasian opinnot, niin keskittymiskyky sinulla on ainakin ollut hyvä. Olet myös älykäs. Sinun vaan pitäisi olla ylpeä hyvistä saavutuksistasi ja unohtaa ikävät menneet asiat.

Helppo täältä on kirjoitella, kun todelliset ammattilaiset ovat varmasti hoitaneet sinua.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
JohannaK
Sabrina Duncan

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 10:32 pm
JohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 9:47 pm Vain puolitoista vuotta vankilaa tapon yrityksestä, liian lepsu tuomio. Tämän palstan mukaan olen narsisti joka ymmärtää täysin tekonsa, olen hoitopaikassa pyytänyt narsismin ja psykopatian diagnosointia, mutta eivät suostu siihen nii enpä saa hoitoo. En ole apua lähellä ja hyvä niin. Niin, minulle olisi pitänyt asettaa elinkautinen kidutuksen kanssa, sit vasta oisin ite tyytyväinen ja muutkin.
Tuli siis ehdottomana. Olet ilmeisesti osan siitä jo "kuluttanut" tutkintavankeudessa. Ensikertalaisena pääset puolikkailla, vai oliko tuo puolitoista vuotta istuttava osuus? Sanoisin, että tuo tuomio on oikein hyvä. Sinut oltaisiin voitu jättää tuomitsematta ja siirtää johonkin sairaalaan määräämättömäsi ajaksi.

Kun sinulla on autismi, niin tuollaisia diagnooseja sinulle ei voida tehdä. Ominaisuutesi tekee sinusta hyvin tressiherkän. Se näkyy näissä kirjoituksissasi. Kun olet suorittanut lukio ja farmasian opinnot, niin keskittymiskyky sinulla on ainakin ollut hyvä. Olet myös älykäs. Sinun vaan pitäisi olla ylpeä hyvistä saavutuksistasi ja unohtaa ikävät menneet asiat.

Helppo täältä on kirjoitella, kun todelliset ammattilaiset ovat varmasti hoitaneet sinua.
Pääsin puolikkaalla, se on väärin, se kolme vuottakin olisi ollut liian lyhyt aika istua. Täällä on liian lepsut tuomiot, pitäis olla samanlaiset tuomiot ja vankilat ku Venäjällä. Pakkolaitoksee kuulun loppuelämäksi. Kyllä ne narsismi ja psykopatia on oikeat diagnoosit, lääkärit mielentilatutkimukses ja nykyses hoitopaikassa on ammattitaidottomia kun eivät sitä suostu diagnosoimaan. Mulla on ollut aina huono keskittymiskyky, farmaseutin tutkinnon ja lukion valmistuin rimaa hipoen vaik ja sain lisäaikaa kokeissa ja tein lukion neljää vuoteen nii ei oo mitään saavutuksii,häpeä paremminkin. ja en pysty apteekissa työskentelee ku keskittymiskyky niin huono eikä oo sosiaalisia taitoja ja oon hidas, yhtenäkin kesänä sain kol et potkut nii se kertoo jo jotain.
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

JohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 10:31 pm Mistä saa diagnoosin narsismiin ja psykopatiaan ku nykyinen hoitotahto ei suostu diagnosoimaan. Ja julkinen jo kokeiltu
Nuohan eivät ole sairauksia vaan persoonallisuushäiriöitä, joten niihin ei oikeastaan ole mitään hoitoa.
Sitä paitsi psykopatiasta ja narsismista kärsivä, vain hyvin harvoin ymmärtää olevansa sellainen.
Tarkemmin sinua tuntematta vaikutat kärsivän nimenomaan huonosta itsetunnosta.

Kohdista katseesi tulevaisuuteen, äläkä mieti menneitä. Mennyttä ei kukaan voi muuttaa, sillä vain tähän hetkeen ja tulevaan voi vaikuttaa.
Päivä kerrallaan, mutta aina eteenpäin. Et ole sen huonompi kuin muutkaan. Nuori nainen, sinulla on vaikka mitä kokemuksia edessäsi.
Tsemppiä!
JohannaK
Sabrina Duncan

Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 10:58 pm
JohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 10:31 pm Mistä saa diagnoosin narsismiin ja psykopatiaan ku nykyinen hoitotahto ei suostu diagnosoimaan. Ja julkinen jo kokeiltu
Nuohan eivät ole sairauksia vaan persoonallisuushäiriöitä, joten niihin ei oikeastaan ole mitään hoitoa.
Sitä paitsi psykopatiasta ja narsismista kärsivä, vain hyvin harvoin ymmärtää olevansa sellainen.
Tarkemmin sinua tuntematta vaikutat kärsivän nimenomaan huonosta itsetunnosta.

Kohdista katseesi tulevaisuuteen, äläkä mieti menneitä. Mennyttä ei kukaan voi muuttaa, sillä vain tähän hetkeen ja tulevaan voi vaikuttaa.
Päivä kerrallaan, mutta aina eteenpäin. Et ole sen huonompi kuin muutkaan. Nuori nainen, sinulla on vaikka mitä kokemuksia edessäsi.
Tsemppiä!
Kai niihin nyt jotain terapiaa saa. Narsismia ja psykopatiaa se on, ei huono itsetunto aiheuta rikoksia. Joo paljon koettavaa on, kodittomuus huumeet ja uusia vankilatuomioita. Että kannattaa vaa tappaa ittensä ku ei tulevaisuudel oo sen kummosempaa tarjottavaa. Mies jättää miut kohta nii sit ei oo ainakaan syytä elää. Mutta menneisyyttä ei saa unohtaa, mennyt määrää mitä tulevaisuudessa tapahtuu ja miun pitää kärsiä koko loppuelämäni.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

JohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 11:04 pm Mutta menneisyyttä ei saa unohtaa, mennyt määrää mitä tulevaisuudessa tapahtuu ja miun pitää kärsiä koko loppuelämäni.
Menneisyyttä ei saa unohtaa. Se on sitä ns: elämän kokemusta, joka ei kuitenkaan määrää tulevaisuutta. Päinvastoin se ohjaa sinua tekemään jatkossa oikeita ratkaisuja.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Mistä asiasta aiot tuota uhriasi syyttää? Mitä rikoksia hän on sinua kohtaan/vastaan tehnyt?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
JohannaK
Sabrina Duncan

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 11:24 pm Mistä asiasta aiot tuota uhriasi syyttää? Mitä rikoksia hän on sinua kohtaan/vastaan tehnyt?
Täällä mm. naureskellut miulle ja häiriköinyt miuta ja vanhempiani soittelemalla. Muistat varmaan kaiken muun mitä olen kertonut täällä nii miksi uusiksi kyselet. Menehän töihin nii saat vähä muutakin sisältöö elämään ku jokaiseen keskusteluun kommentointi tällä palstalla.
JohannaK
Sabrina Duncan

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 11:18 pm
JohannaK kirjoitti: Ke Heinä 16, 2025 11:04 pm Mutta menneisyyttä ei saa unohtaa, mennyt määrää mitä tulevaisuudessa tapahtuu ja miun pitää kärsiä koko loppuelämäni.
Menneisyyttä ei saa unohtaa. Se on sitä ns: elämän kokemusta, joka ei kuitenkaan määrää tulevaisuutta. Päinvastoin se ohjaa sinua tekemään jatkossa oikeita ratkaisuja.
Kyllä se määrä, kerran väkivaltanen nii on aina vaarallinen eikä ansaitse elää
BLOFELD007
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja BLOFELD007 »

Pakkohoitoon tuollainen sekopää loppuelämäksi.
Rehelliseksi ja luotettavaksi tunnettu
Vastaa Viestiin