Niinpä. Helppoa se ei tule olemaan, mutta saattaisi olla henkisesti hyvinkin vapauttava kokemus.WhoIam kirjoitti:Ja moniko uhrin omainen antaisi Jammulle anteeksi? Tuskin kukaan..
Veikko "Jammu" Siltavuori - Helsinki, Myllypuro 3.3.1989
-
Tuani ekstiä
Re: ...
Mielestäni mahdotonta antaa anteeksi ja minä ainakin janoan kostonhimoa Jammua kohtaan vieläkin. Sairas ja inhottava ihminen. Saasta. Paska.Rusty kirjoitti:Niinpä. Helppoa se ei tule olemaan, mutta saattaisi olla henkisesti hyvinkin vapauttava kokemus.WhoIam kirjoitti:Ja moniko uhrin omainen antaisi Jammulle anteeksi? Tuskin kukaan..
JS taidettiin tuomita syyntakeisena, Niuvaan hänet hommattiin vasta tuomionsa kärsittyään. Eli ei sairauskaan ole hänen kohdallaan lieventävä asianhaara.
Muistaakseni jonkinlainen kansanliike nousi, kun hänen tiedettiin vapautuvan. Viisas päätös oli sijoittaa hänet Niuvaan, eikä kukaan amnestylainenkaan tainnut valittaa siitä, menivätkö pykälät oikein.
Liekö Jammu tekojaan koskaan anteeksi pyydellyt? Voiko jollekin antaa anteeksi, jos hän ei sitä pyydä?
Muistaakseni jonkinlainen kansanliike nousi, kun hänen tiedettiin vapautuvan. Viisas päätös oli sijoittaa hänet Niuvaan, eikä kukaan amnestylainenkaan tainnut valittaa siitä, menivätkö pykälät oikein.
Liekö Jammu tekojaan koskaan anteeksi pyydellyt? Voiko jollekin antaa anteeksi, jos hän ei sitä pyydä?
Eiköhän tuo kirjoittamasi teksti lähinnä kerro omasta mielentilastasi kuin todellisista tunteistasi Jammua kohtaan. Et sinä uhreista ja heidän omaisistaan tippaakaan välitä, haluat vain purkaa omaa pahaa oloasi ja mikäpä onkaan parempi kohde kuin pedofiili.Tuani ekstiä kirjoitti:Mielestäni mahdotonta antaa anteeksi ja minä ainakin janoan kostonhimoa Jammua kohtaan vieläkin. Sairas ja inhottava ihminen. Saasta. Paska.Rusty kirjoitti:Niinpä. Helppoa se ei tule olemaan, mutta saattaisi olla henkisesti hyvinkin vapauttava kokemus.WhoIam kirjoitti:Ja moniko uhrin omainen antaisi Jammulle anteeksi? Tuskin kukaan..
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Vapauttavaa tai ei, mutta anteeksianto tämmöisessä tapauksessa lienee melko mahdotonta.Rusty kirjoitti:Niinpä. Helppoa se ei tule olemaan, mutta saattaisi olla henkisesti hyvinkin vapauttava kokemus.WhoIam kirjoitti:Ja moniko uhrin omainen antaisi Jammulle anteeksi? Tuskin kukaan..
Aika tietysti auttaa surussakin, mutta en kyllä näe mitään syytä miksi tämmöinen pitäisi anteeksi antaa ja eipä tuo asiaa miksikään muuttaisi...
-
Tuani ekstiä
Kuules nyt. Itse samanikäisen tytön äitinä tunnen suurta myötätuntoa ja sääliä lapsensa kauhealla tavalla menettäneitä kohtaan.Rusty kirjoitti:Eiköhän tuo kirjoittamasi teksti lähinnä kerro omasta mielentilastasi kuin todellisista tunteistasi Jammua kohtaan. Et sinä uhreista ja heidän omaisistaan tippaakaan välitä, haluat vain purkaa omaa pahaa oloasi ja mikäpä onkaan parempi kohde kuin pedofiili.Tuani ekstiä kirjoitti:Mielestäni mahdotonta antaa anteeksi ja minä ainakin janoan kostonhimoa Jammua kohtaan vieläkin. Sairas ja inhottava ihminen. Saasta. Paska.Rusty kirjoitti: Niinpä. Helppoa se ei tule olemaan, mutta saattaisi olla henkisesti hyvinkin vapauttava kokemus.
Pedofiili on loistava kohde mielestäni kaikkien negatiivisten tunteiden purkua varten kylläkin noin yleensä.
Lähimmäisenrakkauden, vapauden ja monimuotoisuuden puolue (aka pedofiili puolue) perustettiin pari vuotta sitten.otus kirjoitti:Pedofiili on ihmisen irvikuva, pitäisköhän näiden pedofiilien ymmärtäjien perustaa, joku Pelastakaa pedofiilit.Ry ja sitten omalla nimellään jakaa ymmärtämystä.. Eikös nää namustelijat yrittänyt perustaa omaa puoluettakin, oliko Hollantiin?
Ihme kyllä puolue ei ole saanut tarpeeksi kannattajia, jotta olisi voinut asettaa ehdokkaita vaaleihin.
Too many prisons and not enough schools
Too many weapons and not enough tools
Not enough teachers, too many fools
Too many weapons and not enough tools
Not enough teachers, too many fools
-
miinushka
- Agentti Scully
Todella omituista, eikö..Poet kirjoitti: Ihme kyllä puolue ei ole saanut tarpeeksi kannattajia, jotta olisi voinut asettaa ehdokkaita vaaleihin.
Onneksi kuitenkin näin. Ja onneksi edes yksi näistä suomenkin pedofiileista istuu ikuisesti suljettujen ovien toisella puolen, onpahan sitten edes se yksi pois kaduilta lapsia houkuttelemasta.
Quis custodiet ipsos custodes?
Niin... Ei tarvitse huolehtia todellisista ongelmista, kun hakkaa syntipukkia.Tuani ekstiä kirjoitti:Pedofiili on loistava kohde mielestäni kaikkien negatiivisten tunteiden purkua varten kylläkin noin yleensä.
Se naapurin setäkin, joka joskus nuoruudessaan on huumepäissään syyllistynyt johonkin tällaiseen, saanut tuomion ja päässyt irti huumeista - tuota yhtä asiaa ei kukaan anna anteeksi, joten samapa tuo, jos hommaa jatkaa. Mitäs sitä katumaan, kun katumus ei mitään auta. Joku saa kuitenkin jossain vaiheessa selville, joten paras ottaa naapurin muksuista ilo irti niin kauan kuin vielä ei ole kalua irti leikattu, eikä päiviltä päästetty.
Jotenkin olettaisin, että pienen lapsen vanhempi olisi kiinnostuneempi vähentämään väkivaltaa ja lasten hyväksikäyttöä yhteisöstään. Negatiivisten tunteiden purku pitäisi opettaa kohdistamaan muualle kuin toiseen ihmiseen. Liekö tämän neuvon laiminlyöntiä syynä niissä lasten hyväksikäyttötapauksissa, joissa hyväksikäyttäjä kuulemma ei ole pedofiili? (Jos syynä ei ole himo, niin sitten jonkinlainen rankaisu/alistus?)
Minä en jaksa juuri vihata ihmisiä. Se harvoin edesauttaa mitään. Useita sen sijaan säälin.
Ihmistä etsimässä.
Toivottavasti et siirrä lapsiisi tätä vihaa vai joko olet heillekin opettanut, että on tiettyjä ryhmiä kuten pedofiilit, rattijuopot tai pimeän työn tekijät joihin saa kohdistaa agressioita. Ja eihän tässä kukaan ole kirjoittanutkaan, että pedofiilejä pitäisi ymmärtää; sitä vartenhan meillä on oikeuslaitos joka huolehtii heidän tuomitsemisestaan. Aivan yhtä vähän ymmärrän myös näitä rähinöitsijöitä, joiden ainoa todellinen tarve on vain riehua ja saada aikaan epäjärjestystä kohdistamalla oman elämänsä epäonnistumiset johonkin yhteisesti halveksuttavaan viiteryhmään.Tuani ekstiä kirjoitti:Kuules nyt. Itse samanikäisen tytön äitinä tunnen suurta myötätuntoa ja sääliä lapsensa kauhealla tavalla menettäneitä kohtaan.Rusty kirjoitti:Eiköhän tuo kirjoittamasi teksti lähinnä kerro omasta mielentilastasi kuin todellisista tunteistasi Jammua kohtaan. Et sinä uhreista ja heidän omaisistaan tippaakaan välitä, haluat vain purkaa omaa pahaa oloasi ja mikäpä onkaan parempi kohde kuin pedofiili.Tuani ekstiä kirjoitti: Mielestäni mahdotonta antaa anteeksi ja minä ainakin janoan kostonhimoa Jammua kohtaan vieläkin. Sairas ja inhottava ihminen. Saasta. Paska.
Pedofiili on loistava kohde mielestäni kaikkien negatiivisten tunteiden purkua varten kylläkin noin yleensä.
Rusty kirjoitti:Toivottavasti et siirrä lapsiisi tätä vihaa vai joko olet heillekin opettanut, että on tiettyjä ryhmiä kuten pedofiilit, rattijuopot tai pimeän työn tekijät joihin saa kohdistaa agressioita.
Hah, mitä vertauksia..(Pimeäntyön tekijät)
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Jammun tapaus liittyy omaankin elämään siinä mielessä vahvasti, että Jammu nappasi ne tytöt viereisen talon pihalta, missä silloin asuin.
Olin tyttöjen kanssa samaa ikäluokkaa, mutta en osaa sanoa olivatko he leikkikavereita siinä meidän pihoilla. En muista.
Sen muista kun siitä oli lehdissä juttua, en itse lukenut mutta äiti siitä kertoi. Kostomentaliteetti oli alueella kyllä kova, ja tietysti oli pitkään puheenaiheena muutenkin.
Voisin ottaa siitä pihasta/talosta tietysti kuvan ja pistää tänne jos se ketään kiinnostaa. Ei se juuri siitä ole ainakaan muuttunut mitä se silloin oli.
Olin tyttöjen kanssa samaa ikäluokkaa, mutta en osaa sanoa olivatko he leikkikavereita siinä meidän pihoilla. En muista.
Sen muista kun siitä oli lehdissä juttua, en itse lukenut mutta äiti siitä kertoi. Kostomentaliteetti oli alueella kyllä kova, ja tietysti oli pitkään puheenaiheena muutenkin.
Voisin ottaa siitä pihasta/talosta tietysti kuvan ja pistää tänne jos se ketään kiinnostaa. Ei se juuri siitä ole ainakaan muuttunut mitä se silloin oli.
-
Tuani ekstiä
ooo
aiotora, mielestäni pedofiilit ovat todellinen ongelma ja vaara. Heidän rikoksensa kun kohdistuvat vastustuskyvyttömiin lapsiin. Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että vihan kohdistaminen muihin ihmisiin on väärin. Pedofiilit eivät mielestäni ole ihmiseen verrattavia, en osaa enkä pysty suhtautumaan heihin ilman raivoa.
Rusty. Et voi verrata keskenään pimeän työn tekijöitä ja pedofiilejä. Rikos on tuossa kohtaa ihan eri luokkaa. Kyllä minä opetan lapsilleni, että tietynlaisten ihmisten seuraa pitää välttää. Se on ihan välttämätöntä nykypäivän Suomessa. Sinänsä ymmärrän kyllä pointtisi ja osittain olen kanssasi samaakin mieltä.
Saatan olla väärässä, mutta vaikutatte melko nuorilta. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja ihan ookoo että niitä voidaan tällä foorumilla asiallisesti vaihtaa.
Rusty. Et voi verrata keskenään pimeän työn tekijöitä ja pedofiilejä. Rikos on tuossa kohtaa ihan eri luokkaa. Kyllä minä opetan lapsilleni, että tietynlaisten ihmisten seuraa pitää välttää. Se on ihan välttämätöntä nykypäivän Suomessa. Sinänsä ymmärrän kyllä pointtisi ja osittain olen kanssasi samaakin mieltä.
Saatan olla väärässä, mutta vaikutatte melko nuorilta. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja ihan ookoo että niitä voidaan tällä foorumilla asiallisesti vaihtaa.
pedofiilit on alhasimpia olentoja mitä löytyy kunnon rottia ajatteleekin niitä ja niiden tekoja niin on raivonpartaalla ha tiedän erään tapauksen missä eräs mies oli lähetelly 10v tytölle viestejä ja kaikkia irstauksia ja pyysi tapaamaan nooh kännykkä oli ollut ekan viestin jälkeen jollaan muulla kun sillä tytöllä ja treffit sovittu hieman syrjäiseen paikkaa eräänä aamuna ja sitten siellä olikin jotaan muuta odottamassa kun se tyttö! : D