Kolmetoista ensimmäistä minuuttia Anon autosaarnasta alla. Anon mukaan ei ole vapautta että ihmisiä verotetaan. Ano kaipaa aikoihin todennäköisesti yli tuhannen vuoden taakse, ennen Piispa Henrikiä ja Lallia? Raamattua pitää lukea, mutta vain Vanha testamentti kertoo totuuden. Vanhan testamentin profetiat on pätevä, onhan Ano kuullut niistä YK:ssa tapaamiltaan islaminuskoisilta kollegoiltaan. Uusi testamentti on kuitenkin suuri eksytys ja Ano kehottaa hylkäämään kirjat. Hän jopa haukkuu omalta äidiltään oppimansa perinteen lukea Päivän tunnussanaa, niin harhassa on elänyt. Ano myös avautuu tässä keskusteluistaan intuition kanssa.

- VKK_Ano_saarnaa_autossa.jpg (71.62 KiB) Katsottu 1036 kertaa
Se on 15.7 tiistai-ilta. Ajetaan Kiteeltä Etelä-Savoon. Sightseeing. Uusia reittejä. Isompi määrä ostettiin A2-maitotuotteita Kiteeltä. Vähäksi aikaa on taas niin…
Nyt on tarkotus puhua vapaudesta ihan liittyen katsojien kommentteihin. Räsäsen touhua ja siioninistitouhua ja Raamattu-juttuja kun ihmiset kulkee sen Raamatun perässä, Raamatun opissa, siionistien opissa, kirkon opissa.
Tietysti Raamattuhan on vaan kirja, miten sitä kukakin tulkkailee ja sen mukaan yrittää tehdä elämästään vaikeeta.
Vapaudesta.
Jos joku alistaa sua totaalisesti niin tuota… joku määräilee sua älyttömästi sä et saa tehd tätä tuota… sä oot koko ajan ohjauksessa. Eihän se mitään vapautta ole!
Tästä on hyvä lähtee puhumaan Raamatusta.
Joku kirjoitus… miten te uskovaiset voitte pitää sitä jonain vapautena että joku kirja ohjaa teitä?
Mulle ainakin vapautta on se, että mä kuuntelen sitä intuitioo. Se on se juttu. Se tulee se Luoja joka on minussa ja meissä kaikissa… sen mukaan mennään.
Se intuitio kertoo… Intuitio… puhutaan karmasta.. Jos et kuuntele sitä niin huonosti käy. Omia karvaita kokemuksia on tästä. Se ohjaa sitä kautta. Joskus on hyväkin että tukkapöllyä tulee.
Alkaa kuunteleen sitä, se on sitä vapautta. Taivaan isä tulee intuition kautta, taivaan isän kautta.. Sä oot ittes vanki. Mulle se on vapautta.
Miten te ihmiset oikeesti viittitte jonkun kirjan pohjalta lähtee elämään! Kirjalla nimenomaan tehdään susta.. Sua pystytään ryöstämään, sua pystytään ohjaamaan.
Sut laitetaan sen kirjan vangiksi.
Spekuloit sitä ja elät paskaa elämää. En ole nähnyt vielä yhtään ihmistä joka sitä Raamatiua lukee hullun lailla ja tulkkaa sitä (oikealla tavalla?). Ihmiset väittelee keskenään ja lyö Raamatun kohdilla toisiaan. Ihan hirveetä niinku. Se juttu minkä ne on sieltä säveltäneet itselleen mukaan mennään eletään paskaa elämää.
Mukavaa elämää meidät on luotu tänne elämään. Se on se juttu.
Kelaatte asioita aikaa taaksepäin. Ennen kuin nää kirkot tuli tuohon… oli paljon vapaampaa. Ihmiset eli luonnon mukaan ja kuunteli sisintään ja intuitioo. Se oli sitä hyvää elämää.
Sen jälkeen kirkot tuli ja alkoi verottaa. Ne omistaa jopa täällä. Me ollaan ite pilattu yhteiskunta sillä että ollaan annettu kirkoille verotusoikeus. Sääliksi käy uskovaisia ihmisiä jotka rypee tuossa orjuudessa sen kirjan orjuuttamana. Yhteiskuntakin perustuu… puhutaan kristillisistä arvoista… mitä vitun arvoja ne on kun orjuutetaan ja kusetetaan.
Se on pelkästään sitä.
Nää sodatkin liittyy toisten kyykyttämiseen, kusettamiseen, ryöstämiseen ja orjuuttamiseen.
Ne on uskonsotia vielä, uskonnot on luotu näitten kirjojen kautta. Kaikkien pitäs ne unohtaa. Ihan mitä uskontoa tahansa niin pitäs unohtaa ne kirjat!
Okei. Se intuitio voi myös laittaa lukemaan Raamattua. Niin se on laittanu minutkin. Omin päin lähin yhdessä vaiheessa, hairahdin ottamaan muitten uskovaisten mukana, tulkkaamaan ja riitelemään ja lyömään toisia Raamatun kohdilla ja kaikkea tämmöstä paskaa.
Voitte lukea sen mun Facebookin ja Twitterin historiasta, olin siinä. Kunnes sitten tajusin että ei se mitään vapautta ole.
Intuition kanssa väittelin asiasta. Minkä helvetin takia ohjasit mut tuohon paskaan välillä.
Sanoin intuitiolle että olen se holhottava pikkupoika. Ohjaa minua oikeesti. Siihenkin vastauksia sain.
Sillä puolella piti käydä. En muuten ymmärtäisi tätä kuviota.
Tää on järkyttävää oikeesti tää homma.
Ei teidän tartte sitä kirjaa heittää.. se intuitio voi näyttää teille Raamatun kohtia. Mut se laittoi laittamaan tiettyjä Raamatun kohtia tulevia aikoja varten ja niin olen tehnyt. Ne kaikki on Vanhan testamentin puolelta.
Olen yrittänyt intuitiota kysyä että mites onkos tää koko Vanha testamentti, mikä juttu tää on?
Sitä on näytetty vähän likaisena ja silleen.. mutta älä välitä siitä.
Sulle näytetään asioita joka päivä. Elä hetkessä! Älä ala sen kirjan mukaan elää.
Uudesta testamentista en ole ainuttakaan Raamatun kohtaa laittanut intuitio ylös. Se on (se intuitio) kuitenkin näyttänyt kuinka likaista se Uusi testamentti on!
Oman äidin kautta aloin lukemaan Päivän tunnussanaa joka oli hirvee eksytys.
Siinä kerrotaan se että joka päivälle annetaan Vanhasta testamentista joku Raamatun kohta joka korvataan Uuden testamentin kohdalla (Ano nauraa hulluna tämän päälle).
Se paljastaa, että siellä on oikeita profetioita ja oikeeta ohjausta ja asioita siellä meidän historiasta ja myös tulevista tapahtumista siellä Vanhassa testamentissa.
Uudella testamentilla meitä yritetään vieroittaa intuitiosta, että ottasit kirjan sanoman ja siionistien opetuksen. Paavalin jututkin on ihan hirveimpiä mitä voi olla, likaisuutta on näytetty.

- 1979 Me Tupu Hupu Lupu s061 005.jpg (258.73 KiB) Katsottu 1036 kertaa
Taivaan isähän voi... se intuitio voi vahvistaa ihmisiä näyttämällä asioita, vaikka Aku Ankkaa tai vessakirjoituksia tai Uutta testamenttia. Se että sä alat ottamaan vessan seinän kirjoitukset Jumalan sanaksi ja jonkun kirjan, tai Aku Ankan, silloin sä oot hakoteillä.
Nyt kun tuolla Maailman enemmistön puolella olen YK:ssa ollut ja keskustellut intialaisten ja syyrialaisen ja nepalilaisen kanssa.
Heidän yhteiskunnassa on se islam aika vahvana heillä on samoja Vanhan testamentin profeettoja heillä ohjenuorana. Se vahvistaa sen että jotain niissä on totuutta. Se vahvistaa sen.
Pitääkö meidän liikaa tietää näistä, meidän pitäs elää mukavaa elämää sen sijaan että me palvottaisiin jotain kirjaa ja kirkon opetuksia?
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.