Heitäppäs villi arvaus?ketsku kirjoitti:Tuota, mikä on vittulaastari?
Ärsyttää Murha.infossa->
Ei varmaankaan, mutta tännehän saa kirjoittaa asioista, jotka ärsyttää.Mariacka kirjoitti:Liekö tuo niin nökön nuukaa?Tiina kirjoitti:Lienee totta.
Esimerkiksi lauseet, kuten tämä: "...mutta moisia ei liene kaupoissa ole myynnissä?" ovat aika syvältä.
Ainakin minun kielikorvaani kalskahtavat ikävästi.
Sori nipotus.
A man's got to do what a man's got to do.
^Ei mitään, minuakin ärsyttävät monet virheet. En vain malttanut olla varioimatta lienee-verbiä.
Minua itseäni ärsyttävät eniten jankkaajat, jotka kuvittelevat olevansa viisaita, mutta osaavat vain toistella copypastauksia sivu toisensa perään tai pätkimällä niitä tarkoitushakuisesti ymmärtämättä niiden sisällöstä mitään. No, ei heitä monta ole, onneksi.
Minua itseäni ärsyttävät eniten jankkaajat, jotka kuvittelevat olevansa viisaita, mutta osaavat vain toistella copypastauksia sivu toisensa perään tai pätkimällä niitä tarkoitushakuisesti ymmärtämättä niiden sisällöstä mitään. No, ei heitä monta ole, onneksi.
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Mua ärsyttää vitusti, kun ei vaan näytä menevän jengille kaaliin mitä viestejä kirjoittelevat saatikka edes miettisivät ennen kuin painavat lähetä nappulaa. Moni ennen aktiivi ja hyvien alustuksien kirjoittelija on hävinnyt ja uskon lisää vielä häviävän.
Eräs lauseen pätkä saa myös sappeni kiehumaan tai oikeastaan sen valvonta "Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne
häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua." Tähän sopivia viestejä löytyy nykyään melkeinpä jokaisesta ketjusta ja reilusti. Tiedä sitten onko tarkoituksena se, että mainoksia lataillaan enemmän kun myös kirjoitellaan enemmän.
Eräs lauseen pätkä saa myös sappeni kiehumaan tai oikeastaan sen valvonta "Sisällöttömiin viesteihin puututaan erityisesti silloin, kun ne
häiritsevät ketjun alkuperäistä keskustelua." Tähän sopivia viestejä löytyy nykyään melkeinpä jokaisesta ketjusta ja reilusti. Tiedä sitten onko tarkoituksena se, että mainoksia lataillaan enemmän kun myös kirjoitellaan enemmän.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Ai sua ärsyttää mun avautumiset tollasten urpojen turhistaviesteistä mikä toikin sun moderointi letkautukses oikein oli. Onko sulle pistetty mode oikeudet "eniten turhia viestejä" sijalla? Vittu et ärsyttää tollaset urpot ketkä ei edes tajuu asioita tai onhan susta näköjään tullu jos jonkinnäköinen asiantuntija asiaan, kun asiaan ja jos et jotain päätelmää keksi niin kirjotat täyttä paskaa.otus kirjoitti:Oiskohan taas kohta jäähyn aika..
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Tarkoitin vaan sillä viestillä, että tarvii minun pitää ottaa taas hieman "jäähyä" täältä tiettyjen henkilökohtaisten juttujen takia ja siihen lisättynä pois jäännin syynä minulle toimii ärsykkeenä palstan käyttäjien tämän hetkinen kärjistynyt vastakkainasettelu , eli se ei mitenkään ollut kohdistettu sinuun..jamppa kirjoitti:Ai sua ärsyttää mun avautumiset tollasten urpojen turhistaviesteistä mikä toikin sun moderointi letkautukses oikein oli. Onko sulle pistetty mode oikeudet "eniten turhia viestejä" sijalla? Vittu et ärsyttää tollaset urpot ketkä ei edes tajuu asioita tai onhan susta näköjään tullu jos jonkinnäköinen asiantuntija asiaan, kun asiaan ja jos et jotain päätelmää keksi niin kirjotat täyttä paskaa.otus kirjoitti:Oiskohan taas kohta jäähyn aika..
..Sähän kova poika oot tuomaroimaan, vaikkakin minä en tuollaisilla hylkiön meriiteillä täällä paljoa kenellekkään asioista keulisi.., olisin vaan ihan hiljaa, etten tulisi enempää lyödyksi..
Ps: Nyt tuntuu kyllä vahvasti siltä, että sä tarviit kipeästi ammattiauttajan apua..
En vaivaudu enää tasollesi, Piste
Edit:Selvennöksen vuoksi lisätty pois jäänyttä tekstiä.
Viimeksi muokannut otus, Ke Marras 12, 2008 1:24 am. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
otus kirjoitti:Tarkoitin vaan sillä viestillä, että tarvii minun pitää taas hieman "jäähyä" täältä tiettyjen henkilökohtaisten (kiireiden) juttujen takia, eli se ei mitenkään liittynyt sinuun..jamppa kirjoitti:Ai sua ärsyttää mun avautumiset tollasten urpojen turhistaviesteistä mikä toikin sun moderointi letkautukses oikein oli. Onko sulle pistetty mode oikeudet "eniten turhia viestejä" sijalla? Vittu et ärsyttää tollaset urpot ketkä ei edes tajuu asioita tai onhan susta näköjään tullu jos jonkinnäköinen asiantuntija asiaan, kun asiaan ja jos et jotain päätelmää keksi niin kirjotat täyttä paskaa.otus kirjoitti:Oiskohan taas kohta jäähyn aika..
..Sähän kova poika oot tuomaroimaan, vaikkakin minä en tuollaisilla hylkiön meriiteillä täällä paljoa kenellekkään asioista keulisi.., olisin vaan ihan hiljaa, etten tulisi enempää lyödyksi..
Ps: Nyt tuntuu kyllä vahvasti siltä, että sä tarviit kipeästi ammattiauttajan apua..
Jaa no ei menny ihan oikein toi sun viestis sit kumminkaan tai aika kummallinen ulosanti sulla on jos sua ärsyttää joku sun jäähyilys, mut ihan hyvä eipähän tarvii lukea niin montaa turhaa viestiä. Milä meriiteillä sinäkin spede tulet minua hylkiöksi nimittelemään? Työttömänä spämmerinä en paljon kans keulis. Kelle mä muuten vittu ylipäätänsä olen keulinut?
-
Neiti Etsivä
- Frank Drebin
Kummalliseksi on tämän palstan ilmapiiri mennyt
Välillä tulee tunne kuin suoli.24 keskusteluketjuja lukisi
Eikö näitä toisille vittuiluja voisi vaikka yv:nä laittaa, jos on niin suuri tarve avautua
Tai tietysti vielä kivempi olisi, jos jokainen keskittyisi olennaiseen ja unohtaisi pilkun viilaamisen. Eihän tietenkään kaikkien kanssa voi tulla toimeen, mutta jotain käytöstapoja nyt kuitenkin pitäisi olla.
Mahtaisi tulla melkooset puukkohippaset, jos minfon porukka suljettuun tilaan yhtäaikaa sullottaisiin
Eikö näitä toisille vittuiluja voisi vaikka yv:nä laittaa, jos on niin suuri tarve avautua
Mahtaisi tulla melkooset puukkohippaset, jos minfon porukka suljettuun tilaan yhtäaikaa sullottaisiin
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.