Johanna Kaarna

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Re: Johanna Kaarna

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

claw kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 10:19 pm Niin, no tuohan se puukolla tökkiminen on ihan normaalia toimintaa ... Geesssshhh!
Ja siitä saanut myös ehdottoman vankeustuomion. Ehkä kuitenkin pitäisi jatkaa elämää tuomion jälkeen.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

JohannaK kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 3:08 pm
LiamNeeson kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 2:53 pm Eikö tossa sun irkkumiehessä oo poweria hoitamaan asiaa kuntoon Kotkan tyypin kanssa, ainakaan mun kuohuva vihreän saaren veri ei kuuntelisi turhia paskapuheita.
Tää Kotkalainen tekee hänestä rikosilmoituksen vaikka olis ihan asiallinen niin sanoi että parempi vain ignoorata hänet ettei joudu ongelmiin.
On kyllä niin sekava ja outo ketju että en ole jaksanut lukea kuin muutaman pätkän, mutta tuohon sanoisin ja sinulle neuvoisin että noudata tuota itsekin, ignooraa se exäsi äläkä ole häneen missään yhteydessä, menneet on menneitä ja suunta rohkeasti kohti uusia pettymyksiä.
JohannaK
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 7:41 pm
Täytekakku Koskinen kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 4:19 pm
JohannaK kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 4:10 pm En voi mennä ulos ihmisten ilmoille ku uhri sanoo että voin olla vaarallinen ja miun ei pitäis mennä mihinkään jossa voi kohdata ihmisiä.
Rannalle vaan rohkeasti. Jos tulee uhreja, niin täällä on jo ketju sinua varten valmiina. :D
Vittu että repesin :)
JohannaK kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 1:40 pm Kyllä se siitäkin saa vedettyä taas uuden syytteen miuta kohtaan, sen elämäntehtävä on tehtailla syytteitä miuta kohtaan nii ei tarvii mennä töihin ku saa korvauksista rahan elämiseen.
Joo ja soitti 112 vaa kaljarahan perässä...

En yhtään ihmettele jos uhri ei halua tai uskalla teitä tavata.
Miksi uhri sitten pyysi tulemaan meitä meripäiville Kotkaan häntä tapaamaan jos ei haluu tavata😂
JohannaK
Sabrina Duncan

claw kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 10:19 pm
Täytekakku Koskinen kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 10:05 pm
JohannaK kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 4:26 pm En voi mennä, miun pitäis olla vankilas eikä rannalla. Tuskin sit naurattaa enää jos tulisin uhreja.
Olet pari kertaa tuikannut puukolla vanhaa poikaystävää. Et nyt sentään mikään sarjamurhaaja ole.
Niin, no tuohan se puukolla tökkiminen on ihan normaalia toimintaa ... Geesssshhh!
Niin minun olisi pitänyt saada elinkautinen
JohannaK
Sabrina Duncan

Täytekakku Koskinen kirjoitti: La Heinä 19, 2025 7:39 am
claw kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 10:19 pm Niin, no tuohan se puukolla tökkiminen on ihan normaalia toimintaa ... Geesssshhh!
Ja siitä saanut myös ehdottoman vankeustuomion. Ehkä kuitenkin pitäisi jatkaa elämää tuomion jälkeen.
Tapon yrityksen tehny saa vaan tappaa ittensä tai olla vankilas loppuelämänsä. Vituttaa ku soitin poliisille eilen että viekää miut vankilaa mut veivät sairaalaan, vaikka sanoin että olen siellä kymmeniä kertoja ollut eikä ole koskaan hyödyttänyt, pikemminkin pahentanut oloa. Ehkä se on heidän tapansa kiduttaa minua, mutta vankilaan mie oikeesti kuulun
JohannaK
Sabrina Duncan

damfin kirjoitti: La Heinä 19, 2025 8:35 am
LiamNeeson kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 2:53 pm Eikö tossa sun irkkumiehessä oo poweria hoitamaan asiaa kuntoon Kotkan tyypin kanssa, ainakaan mun kuohuva vihreän saaren veri ei kuuntelisi turhia paskapuheita.
Tää Kotkalainen tekee hänestä rikosilmoituksen vaikka olis ihan asiallinen niin sanoi että parempi vain ignoorata hänet ettei joudu ongelmiin.
On kyllä niin sekava ja outo ketju että en ole jaksanut lukea kuin muutaman pätkän, mutta tuohon sanoisin ja sinulle neuvoisin että noudata tuota itsekin, ignooraa se exäsi äläkä ole häneen missään yhteydessä, menneet on menneitä ja suunta rohkeasti kohti uusia pettymyksiä.
Vaikee ignoorata kun hän itse laittaa viestejä. Niin eli itsemurhaa tai vankilaa
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Sä kuulut Niuvanniemeen. Löytyy sopivasti Kuopiosta jossa käsittääkseni itsekin asut.
Pyydä seuraavalla kerralla kyyti sinne.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
JohannaK
Sabrina Duncan

LiamNeeson kirjoitti: La Heinä 19, 2025 12:20 pm Sä kuulut Niuvanniemeen. Löytyy sopivasti Kuopiosta jossa käsittääkseni itsekin asut.
Pyydä seuraavalla kerralla kyyti sinne.
Pyysin mutta ku en oo psykoottinen niin en pääse sinne ympärivuorokautiseen hoitoon.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

JohannaK kirjoitti: La Heinä 19, 2025 11:58 am

Vaikee ignoorata kun hän itse laittaa viestejä. Niin eli itsemurhaa tai vankilaa
Kuinka niin vaikeaa? ignooraat ne viestit ja laitat hänet estolistalle, etkä vastaa yhteenkään hänen viesteistään, ja jos hän yrittää siitä huolimatta häiritä sinua niin ilmoitat siitä poliisille.
JohannaK
Sabrina Duncan

damfin kirjoitti: La Heinä 19, 2025 12:24 pm
JohannaK kirjoitti: La Heinä 19, 2025 11:58 am

Kuinka niin vaikeaa? ignooraat ne viestit ja laitat hänet estolistalle, etkä vastaa yhteenkään hänen viesteistään, ja jos hän yrittää siitä huolimatta häiritä sinua niin ilmoitat siitä poliisille.
En pysty estämään häntä. Enkä pysty olla vastaamatta. Ei poliisia kiinnosta kun olen ollut vankilassa tapon yrityksestä niin minua saa haukkua
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Puhelut, viestit, watsapit, messengerit, sähköpostit kaikki pystyy estämään. Varmaan myös muut joita en maininnut.
Eikä ne sitten sinua enää häiritse kun et tiedä niiden olemassaolosta.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
JohannaK
Sabrina Duncan

LiamNeeson kirjoitti: La Heinä 19, 2025 12:31 pm Puhelut, viestit, watsapit, messengerit, sähköpostit kaikki pystyy estämään. Varmaan myös muut joita en maininnut.
Eikä ne sitten sinua enää häiritse kun et tiedä niiden olemassaolosta.
En kykene estää ku haluan tietää mitä sillä on sanottavana, ehkä saan lisää rohkeutta itsemurhaan kun hän haukkuu minua
JohannaK
Sabrina Duncan

Nyt oon pakotettuna osastol. Täällä on ihan turha olla kun täällä "hoito" on sitä et maataan sängyssä.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JohannaK kirjoitti: La Heinä 19, 2025 4:37 pm Nyt oon pakotettuna osastol. Täällä on ihan turha olla kun täällä "hoito" on sitä et maataan sängyssä.
Miksi ne sut sinne otti? :shock:
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
JohannaK
Sabrina Duncan

Huutaja Jaana kirjoitti: La Heinä 19, 2025 4:40 pm
JohannaK kirjoitti: La Heinä 19, 2025 4:37 pm Nyt oon pakotettuna osastol. Täällä on ihan turha olla kun täällä "hoito" on sitä et maataan sängyssä.
Miksi ne sut sinne otti? :shock:
Kun soitin Kuopion vankilaan että ottakaa miut sinne. Vankilasta soitettiin ambulanssi.
Vastaa Viestiin