Tietysti, koska eihän kehitysmaamamuja saa vastuuttaa mistään.viivahattu kirjoitti: La Heinä 19, 2025 3:39 pm Jaa että somput on yhteiskunnan piikkiin opetettava uimaankin, koska tytöt ja naiset eivät voi osallistua yleisiin uimakouluihin rauhan uskonnon vuoksi? Pyöräilemäänhän niitä on vuosia jo opetettu veronmaksajan rahoilla. Mitä seuraavaksi, suomalaisen veronmaksajan kustantama kävelykoulu vai henngityskoulu?
Suuri Uima-allah-keskustelu
Re: Suuri Uima-allah-keskustelu
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
Jännä homma tää helleripuli ite ollu useemman kuukauden 30-38 lämmössä ja ikinä huomannu minkää asteisia ripuleita eikä näilläkää helteilmä oo yhtää sen enempää tarvinnu vessassa istua mitä normaalistikkaa. Minkähän laista paskantamista näillä mustakaavuilla on kotimaassaa sitte ihmettelen vaan.
Tahallaa paskovat ja nyt on keksitty tää helleripuli ni ei tuu mitää sanomista.
-
Mörrimurri
- Remington Steele
Re: Uima-allah: Kehitysmaa-maahanmuuttajien uimasessiot
Tähän pätee K/r -strategia, eli mitä suurempi lapsikuolleisuus, sitä enemmän pullautetaan niitä räkäpokaaleja, niistä ei pahemmin pidetä huolta, ja toivotaan, että edes joku niistä selviää aikuiseksi; kun taas mitä pienempi lapsikuolleisuus, sitä vähemmän muksuja mutta sitä paremmin niistä myös pidetään huolta. Pääsääntöisesti kääntöpiirien välissä tropiikissa lapsikuolleisuus on ollut valtavaa, ja siihen on suhtauduttu sen mukaisesti.Kuikka Koponen kirjoitti: La Heinä 19, 2025 10:59 amNämä ihmiset ovat jokko 200 vuotta maailmaa jäljessä, tai troijan hevonen koko euroopassa, siis yritetään valloittaa eurooppaa uudella tavalla, kun lähes kaikki muut valloitukset on epäonnistuneita, tai hetken päästä ne on työnnetty takaisin lähtökuoppiinsa.Mörrimurri kirjoitti: La Heinä 19, 2025 10:42 amInsh'allah, kuten kaikki muukin elämässä. Jos lapset hukkuvat, se on Allahin tahto, ja niitä syntyy bylsimällä lisää. Tuossakin oli jo ehditty viisi.
Olihan meillä suomessa vielä 1800 luvulla ihan normaalia, että perheissä oli 6- 14 lastakin, tosin niistä menehtyi jo lapsena muutamia, yleensä johonkin sairauksiin.
https://en.wikipedia.org/wiki/R/K_selection_theory
-
Mörrimurri
- Remington Steele
Onko "helleripuli" eufemismi kehitysmaalaisten paskomissikailulle?Como kirjoitti: La Heinä 19, 2025 5:45 pm Tahallaa paskovat ja nyt on keksitty tää helleripuli ni ei tuu mitää sanomista.
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Kaikki lapsethan Suomessa opetettaisiin uimaan.viivahattu kirjoitti: La Heinä 19, 2025 3:39 pm Jaa että somput on yhteiskunnan piikkiin opetettava uimaankin, koska tytöt ja naiset eivät voi osallistua yleisiin uimakouluihin rauhan uskonnon vuoksi? Pyöräilemäänhän niitä on vuosia jo opetettu veronmaksajan rahoilla. Mitä seuraavaksi, suomalaisen veronmaksajan kustantama kävelykoulu vai henngityskoulu?
Mutta hankalaa on, jos muslimiperhe ei päästä.
Tuo hesarin käynti uimalassa oli hauska.
Tuli mieleen oliko hesari vai YLE kun kävi Malmössa.
Totesivat että lastenvaunut nähty, ei mitään nähtävää ja takaisin pasilaan.
Tosiasiassa kaikenlaista ikävää sattuu melkoisen paljon.
Jotenkin tämä uima-allah kulminoi ongelmat ns.monikulttuurisessa yhteiskunnassa:
Toinen osapuoli ei välitä meidän säännöistä paskakaan.
Tai ei edes ymmärrys riitä niihin.
Toinen asia on tuo ihan legendaarinen välinpitämättömyys jälkikasvusta.
Olen myös ollut uimahallissa, kun matulasten tultua altaaseen se piti pian sulkea kelluvien kakkapökäleiden takia.
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
-
Kesädekkaristi
*Poistettu poliittista öyhötystä joka ei kuulu ketjuun*tm
*pltmtxtvp*tm
Minkä näköinen on 120 kiloinen perussuomalaisten uimapukuun ja lakkiin sonnustautunut kusta?Kesädekkaristi kirjoitti: La Heinä 19, 2025 10:27 pmJoo, varmasti olet ollut. Oliko sinulla pelastusliivit päällä? Itse olen ollut uimahallissa kun noin 120 kiloinen perussuomalaisten uimapukuun ja lakkiin sonnustautunut kusta lorotti altaan reunalta uima-altaaseen ja teki lopuksi natsitervehdyksen.Marokon Kauhu kirjoitti: La Heinä 19, 2025 10:22 pm
Olen myös ollut uimahallissa, kun matulasten tultua altaaseen se piti pian sulkea kelluvien kakkapökäleiden takia.
Ja miltä näyttää perussuomalaisten uimapuku ja lakki?
Voisitko laittaa kuvia, ihan vaan siksi että osataan varoa?
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
Olen omin silmin nähnyt kuinka kehitysmaalaiset pikkupojat leikkivät uima-altaan hierovilla vesisuihkuilla niin, että roikkuvat altaan reunasta jaloillaan vedessä ja siirtävät perseensä suoraan voimakkaasti hierovaan vesivirtaan hieroen peräreikiään vedellä. Siinä varmasti helposti suoli tyhjentyy veteen.
Tampereella oli nykyaikainen normihellepäivä.
Viisi uimataidotonta lasta altaissa ja isä pukuhuoneessa = puolet somaliperheestä?
Tampereella oli nykyaikainen normihellepäivä.
Aamulehti: Uimataidoton lapsi hyppäsi altaaseen Tampereella – isä löytyi pukuhuoneesta https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2 ... 75104.htmlAamulehti: Uimataidoton lapsi hyppäsi altaaseen Tampereella – isä löytyi pukuhuoneesta
18.7. 21:47
Uimataidoton 5-vuotias tyttö hyppäsi Tampereen maauimalassa hyppyaltaaseen eikä päässyt itse pois altaan keskeltä, kertoo Aamulehti.
Allasvalvoja hyppäsi välittömästi tytön perään ja ohjasi tämän altaan reunaan, lehti kirjoittaa.
Lapsen isää ei paikalla näkynyt, vaan hän löytyi lehden mukaan hetkeä myöhemmin pukuhuoneesta. Isä oli järkyttynyt, lehti kirjoittaa.
Isä oli maauimalassa viiden uimataidottoman lapsen kanssa, ja lapset olivat ympäri altaita, lehti kirjoittaa. Lapset olivat iältään noin 2–6 vuotiaita.
Viisi uimataidotonta lasta altaissa ja isä pukuhuoneessa = puolet somaliperheestä?
-
Kesädekkaristi
Pikkulasten persereiät sinua kiinnostaa. Hyi helvetti.URSA kirjoitti: La Heinä 19, 2025 11:12 pm Olen omin silmin nähnyt kuinka kehitysmaalaiset pikkupojat leikkivät uima-altaan hierovilla vesisuihkuilla niin, että roikkuvat altaan reunasta jaloillaan vedessä ja siirtävät perseensä suoraan voimakkaasti hierovaan vesivirtaan hieroen peräreikiään vedellä. Siinä varmasti helposti suoli tyhjentyy veteen.
-
viivahattu
- Watson itse
Tämä "Isä löytyi pukuhuoneesta" on muuten aika kekseliäs tapa sanoa, että isän iho ei välttämättä ollut ihan taikinanvalkoinen. Tuskinpa sieltä perusmöttöstä olisi ihan niin helposti "löytynyt", vaikka se olisikin jättänyt viisi alle kouluikäistä, uimataidotonta kersaansa allasosastolle ilman valvontaa. Heitteillepanosyytteethän tuosta pitäisi seurata aivan ilmiselvästi.URSA kirjoitti: La Heinä 19, 2025 11:12 pm Tampereella oli nykyaikainen normihellepäivä.Aamulehti: Uimataidoton lapsi hyppäsi altaaseen Tampereella – isä löytyi pukuhuoneesta https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2 ... 75104.htmlAamulehti: Uimataidoton lapsi hyppäsi altaaseen Tampereella – isä löytyi pukuhuoneesta
18.7. 21:47
Uimataidoton 5-vuotias tyttö hyppäsi Tampereen maauimalassa hyppyaltaaseen eikä päässyt itse pois altaan keskeltä, kertoo Aamulehti.
Allasvalvoja hyppäsi välittömästi tytön perään ja ohjasi tämän altaan reunaan, lehti kirjoittaa.
Lapsen isää ei paikalla näkynyt, vaan hän löytyi lehden mukaan hetkeä myöhemmin pukuhuoneesta. Isä oli järkyttynyt, lehti kirjoittaa.
Isä oli maauimalassa viiden uimataidottoman lapsen kanssa, ja lapset olivat ympäri altaita, lehti kirjoittaa. Lapset olivat iältään noin 2–6 vuotiaita.
Re: Kolme lasta oli hukkua Espoossa samana päivänä
Eikös punavuorikin ollut aikoinaan?Murha-Pertti kirjoitti: To Heinä 17, 2025 8:43 pmEt ilmeisesti ole aina asunut, kun olet kokenut mölinää, ölinää ja paikkojen paskomista. Hakunila siisti paikka 80-luvulla? Sehän on ollut aina pääkaupunkiseudun surkeimpia asuinalueita. Köyhällistön asuinalue.viivahattu kirjoitti: To Heinä 17, 2025 8:24 pm
*pltmtxtvp*tm
. Omistusasunnossa tässä asutaan ja hyvin rauhallista on.
*pltmtxtvp*tm
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
En olisi vakuuttunut neekerien paskantamisen tahallisuudesta, sillä eikö paskan pidättäminen vaadi nyt edes jonkinlaista alkeellista aivotoimintaa?Mörrimurri kirjoitti: La Heinä 19, 2025 7:24 pmOnko "helleripuli" eufemismi kehitysmaalaisten paskomissikailulle?Como kirjoitti: La Heinä 19, 2025 5:45 pm Tahallaa paskovat ja nyt on keksitty tää helleripuli ni ei tuu mitää sanomista.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Lisää tekosyitä mahmuteille
En mäkään ole ollut koulun uimaopetuksessa, ja silti tiedän missä täällä on uimahalli JA tiedän miten mistä tahansa löytää uimahallin. Olen varmaan yli-ihminen tai jotain
Miten koulun uimaopetus tai sen puute vaikuttaa uimahallin löytymiseen?https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/15e2 ... 63875a3df4
Aina ei kuitenkaan löydetä paikkaa, missä voisi opetella uimaan tai mihin lapset voisi viedä oppimaan uimaan, jos opetusta ei ole ollut esimerkiksi koulussa.
En mäkään ole ollut koulun uimaopetuksessa, ja silti tiedän missä täällä on uimahalli JA tiedän miten mistä tahansa löytää uimahallin. Olen varmaan yli-ihminen tai jotain
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.