Outo välikohtaus rippileirillä: Poika söi elävän sammakon
-
Salapoliisi61
- Susikoski
Re: Outo välikohtaus rippileirillä: Poika söi elävän sammakon
Idiootti isän idiootti ipana. Ton ikänen tietää mitä tekee. Ihan oikein että erotettiin.
-
lonesjucca
- Javier Pena
eihän tuossa ole tutkimista, kun pojat ovat itse videoineet teon. isänkään poliittista taustaa ei olisi tuotu esiin ellei isä olisi alkanut itse uhriutumaan ja kertomaan miten he nyt eroavat kirkosta ja langettavat 10v kestävän kirouksen riparileirin ohjaajille.Kuikka Koponen kirjoitti: La Heinä 19, 2025 5:09 amTässä ei varmaan voida antaa sakkoja, kun ovat alaikäsiä, (oliko 14 v)Stonedar kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 10:59 pmEiköhän tuo ole lakikirjoissa määrätty, kuka saa enemmän, tekijä vai yllyttäjä. Mulla ois sellainen muistikuva että yllyttäjä saatetaan, tapauksesta riippuen, määrätä joko suurempiinkin sakkoihin kuin tekijä.Kuikka Koponen kirjoitti: Pe Heinä 18, 2025 4:09 pm
Meniskö niin, että tämä sammakon murhaaja saa kovimman kakun, yllyttäjä hiukan vähemmän ja kuvaaja vähiten.
Korvaukset kyllä tulee maksuun, mutta alkaako poliisi edes tutkimaan, tuskin alkaa, on paljon vakavampiakin rikoksia missä poliisi on lopettanut tutkinnan kesken, joten olisi aika erikoista jos tähän juttuun laitetaan resurseja kiinni.
10-23 euroa joka pojalle korvauksia, meneekö elykeskukselle vai suoraan valtion kassaan. Toukokuussa on näköjään hinnoiteltu eläinten arvot uusiksi, ja mediatietojen mukaan sammakon alin hinta oli 69 euroa.
Näin sen kuuluisi mennä, mutta suuri julkisuus voi saada poliisinkin uhraamaan ainakin 5 poliisia tutkimaan sammakko murhaa.
-
lonesjucca
- Javier Pena
kun ottaa puoluetaustan huomioon niin ei kummastuta kyllä sitten yhtään. tämä uhriutuminen kaikesta on heidän yleinen toimintamallinsa.Gfh kirjoitti: La Heinä 19, 2025 12:46 am Eniten kummastuttaa tuo kiukutteleva yllyttäjän isäpappa, millainen isä sellainen poika. Menee vielä omalla nimellä itkemään julkisesti ettei kirkko ole tarpeeksi suvaitsevainen, noloa ja lapsellista.
Ehkä pelkästä sammakon syönnistä ulos heittäminen olisi ollut liioiteltua, mutta kun pojat olivat ilmeisesti häiriköineet aiemminkin, niin ihan oikein.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
Minä kyllä saattaisin olla sen verran omituinen, että sanoisin juuri niin.canis lupus kirjoitti: To Heinä 17, 2025 11:51 pmInhimillistä. Jos olis sanonut että sillä sammakonsyöjällä ei oo enää mitään asiaa entiseen asuntoonsa, se olisi ollut omituista.
Kuinka paljon tästä teosta muuten maksettiin tekijälle?
Alle 15v pääsee lastensuojelun piiriin. Poliisi ei tee muuta kun lasun.
Kyllä tästä vois myöntää palkinnon vuoden isä aasinlakin.
Kyllä tästä vois myöntää palkinnon vuoden isä aasinlakin.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut 
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Sammakonnielijöiden puolue? Tavallisestihan puoluepolitiikassa ne sammakot kulkevat nielusta katsoen ulospäin. Täällä Minfossakin se usein menee niin.lonesjucca kirjoitti: La Heinä 19, 2025 6:17 pm
kun ottaa puoluetaustan huomioon niin ei kummastuta kyllä sitten yhtään...
X X X X X
Vittu mitä väkeä. Kuin jossain pellossa kasvaneita.
-
Konna Antula
- Alokas
Onkohan katsonut The Mandalorian sarjaa, jossa Grogu syö sammakoita.
-
Tuskaista Parahdusta
- Lauri Hanhivaara
Vai onkohan tässäkin nyt kyse jostain Tik Tak haasteesta niin kuin noiden likkojen tippumisessa jätkäsaaressaKonna Antula kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 8:05 am Onkohan katsonut The Mandalorian sarjaa, jossa Grogu syö sammakoita.
Voisitko hiukan tarkentaa, tarkoititko sanoillasi murhainfon kirjoittajia, vai sammakan syönyttä ja sen sukua, vai jotain aivan muuta🤔
- paneelimies
- Lauri Hanhivaara
Luulen että tarkoitti sitä sammakkoa
Oli miten oli mutta näin on
-
Tuskaista Parahdusta
- Lauri Hanhivaara
Sammakot nyt itse syövät elävää melkein mitä vain suuhunsa saavat kahmittua. Tässä sitä vain karma kohtasi sammakon.
- Sarjahurmaaja
- Jack Bauer
Australiassa oli tapaus jossa poika söi etanan, sairastui, joutui koomaan ja halvaantui ja lopulta kuoli. Ehkä karma kohtaa pojan.Tuskaista Parahdusta kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:57 pm Sammakot nyt itse syövät elävää melkein mitä vain suuhunsa saavat kahmittua. Tässä sitä vain karma kohtasi sammakon.
-
Kuikka Koponen
- Martin Beck
Sammakoiden suku. Mielenkiintoista kuinka persu isää haukutaan. Hän sanoi harkitsevansa kirkosta eroa, ei sanonut suoraan että eroaa.
Ketjua selaamalla varmaan löydämme syyllisen joka on muokannut juttua alkuperäisestä.
On tää polittinen vouhotus joillain sivulla huvittavaa, ja toi vääristely vasta vallan yleistä näyttää olevan.
Tarina sammakoiden suvusta. https://www.kirjamaa.fi/tarina-sammakon-suvusta/