Johanna Kaarna
Re: Johanna Kaarna
Mie otin yhteyttä vaan et sais sen oikeusjutun hoidettuu,että menisit sinne kuulusteluun.
Sie jatkat koko ajan tätä paskan jauhamist ja sanoin sinuu vaa sekopääks ja tonokiks..
Sie jatkat koko ajan tätä paskan jauhamist ja sanoin sinuu vaa sekopääks ja tonokiks..
- LiamNeeson
- Theo Kojak
Mummollani oli tapana sanoa "pata kattilaa soimaa, musta kylki molemmilla".
Täs meil on nyt sellane tapaus.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Mä yritän nyt oikeesti et saisin vaa jatkaa rauhas mun elämää..mulle riittää nää Johannan valheet kaikesta ja koin että mun pitää tulla oikasee näit asioit..LiamNeeson kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 11:18 am Mummollani oli tapana sanoa "pata kattilaa soimaa, musta kylki molemmilla".
Johanna hakee teilt kaikilt vaa huomioo uhriutumal vaikka ite on alottan kaiken pahan, joten älkää enää vastailko sille mitään ni ehkä tääki saadaan päätökseen
Sanoin jo viime viikolla että menin kuulusteluun, etkö ymmärrä lukemaasi. Ja olisit voinut soittaa käräjäoikeuteen missä vaiheessa asia on mut päätit tulla kiusaamaan tahallasi.Cookei kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 11:12 am Mie otin yhteyttä vaan et sais sen oikeusjutun hoidettuu,että menisit sinne kuulusteluun.
Miksi otat minuun yhteyttä etkä kysele käräjäoikeudesta. Sinä se itse aloitit viestittelee täl viikol. Mitä uhriutumista se on jos sanon että sain liian lyhyen tuomion, sitähän mieltä itsekin oletCookei kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 11:28 amMä yritän nyt oikeesti et saisin vaa jatkaa rauhas mun elämää..mulle riittää nää Johannan valheet kaikesta ja koin että mun pitää tulla oikasee näit asioit..LiamNeeson kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 11:18 am Mummollani oli tapana sanoa "pata kattilaa soimaa, musta kylki molemmilla".
Johanna hakee teilt kaikilt vaa huomioo uhriutumal vaikka ite on alottan kaiken pahan, joten älkää enää vastailko sille mitään ni ehkä tääki saadaan päätökseen
Niin eli minun syytäni että uhri laittoi minulle viestiä alkuviikosta, miksei hän kysy käräjäoikeudesta jos ei halua olla kanssani tekemisissäLiamNeeson kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 11:18 am Mummollani oli tapana sanoa "pata kattilaa soimaa, musta kylki molemmilla".
Oletko vielä pakkohoidossa? Jos olet niin koita nyt helvetti kertoa se kaikille siellä että olet itsetuhoinen (haluat tehdä itsemurhan mutta et uskalla), sinulla on väkivaltaisia ja agressiivisia ajatuksia ja olet myös täysin hullu tai jotain (en tiedä koska en ole lääkäri). Tykitä se niiden tajuntaan. Ainakin voi yrittää, jospa sitä apua nyt saisi? Se on joskus myös tuurista kiinni nappaako joku fiksu tyyppi kiinni ja ottaa asiakseen.
Olen valitettavasti. En kerro ku en ansaitse apua kun olen rikollinen, vankilaan pitäisi laittaa eikä sairaala, etkös sinäkin ole samaa mieltä. Ei minua voi auttaa kun olen psykopaatti autisti enkä ansaitse apua. Ei ole hoidosta koskaan ollut apua niin miksi nytkään. Eivätkä he edes halua keskustellaKnobster kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 12:51 pm Oletko vielä pakkohoidossa? Jos olet niin koita nyt helvetti kertoa se kaikille että olet itsetuhoinen (haluat tehdä itsemurhan mutta et uskalla), sinulla on väkivaltaisia ja agressiivisia ajatuksia ja olet myös täysin hullu tai jotain (en tiedä koska en ole lääkäri). Tykitä se niiden tajuntaan. Ainakin voi yrittää, jospa sitä apua nyt saisi? Se on joskus myös tuurista kiinni nappaako joku fiksu tyyppi kiinni ja ottaa asiakseen.
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Näisille kuuluu sanoa, että jos ei v....tun levitys, viina ja sauna auta, kyllä on edessa hauta. Oletko kokeillut näitä kolmea yhtäaikaa?JohannaK kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 10:06 amVedin perseet alkuviikosta mut ei auttanut.WalkingDisaster kirjoitti: La Heinä 19, 2025 9:59 pm Kunnon perseet, niin kyllä se siitä. Siinä tämän kyökkipsykologin ohjeet. Tai hommaa muuten vaan elämä.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
Ei ole saunaa mihin voisin mennä, en voi vittua levittää ku oon niin ruma ja läski nii en voi tehä niitä yhtä aikaa.Täytekakku Koskinen kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 1:29 pmNäisille kuuluu sanoa, että jos ei v....tun levitys, viina ja sauna auta, kyllä on edessa hauta. Oletko kokeillut näitä kolmea yhtäaikaa?JohannaK kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 10:06 amVedin perseet alkuviikosta mut ei auttanut.WalkingDisaster kirjoitti: La Heinä 19, 2025 9:59 pm Kunnon perseet, niin kyllä se siitä. Siinä tämän kyökkipsykologin ohjeet. Tai hommaa muuten vaan elämä.
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Vähän itsevarmuutta peliin. Laihuus ei ole enää muotia. Ota vaikka tästä naisesta mallia. Kireää vaatetta päälle ja pari tuntia pepun ja rintavarustuksen heilutusharjoittelua. Alkaa kuola valua nykyisenkin ukkosi rinnuksille.JohannaK kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:12 pmEi ole saunaa mihin voisin mennä, en voi vittua levittää ku oon niin ruma ja läski nii en voi tehä niitä yhtä aikaa.Täytekakku Koskinen kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 1:29 pmNäisille kuuluu sanoa, että jos ei v....tun levitys, viina ja sauna auta, kyllä on edessa hauta. Oletko kokeillut näitä kolmea yhtäaikaa?
https://www.facebook.com/rrosajjasminn/ ... 3125793249
https://www.facebook.com/rrosajjasminn/ ... 5767575931
https://www.facebook.com/rrosajjasminn/ ... 8270879449
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
Tolla tuskin saa mitää aikaseks ku oon mahasta iso ja pienet rinnat ja perseTäytekakku Koskinen kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 5:45 pmVähän itsevarmuutta peliin. Laihuus ei ole enää muotia. Ota vaikka tästä naisesta mallia. Kireää vaatetta päälle ja pari tuntia pepun ja rintavarustuksen heilutusharjoittelua. Alkaa kuola valua nykyisenkin ukkosi rinnuksille.JohannaK kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:12 pmEi ole saunaa mihin voisin mennä, en voi vittua levittää ku oon niin ruma ja läski nii en voi tehä niitä yhtä aikaa.Täytekakku Koskinen kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 1:29 pm
Näisille kuuluu sanoa, että jos ei v....tun levitys, viina ja sauna auta, kyllä on edessa hauta. Oletko kokeillut näitä kolmea yhtäaikaa?
https://www.facebook.com/rrosajjasminn/ ... 3125793249
https://www.facebook.com/rrosajjasminn/ ... 5767575931
https://www.facebook.com/rrosajjasminn/ ... 8270879449
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Tää oli kyllä erittäin hienosti sanottu vaikka vakavista asioista taas toki puhutaankin.
Puppua.JohannaK kirjoitti: La Heinä 19, 2025 8:34 pmEi miulla oo varaa ostella mitään ylimääräisiä tryptofaanii ja kamomillateetä. Ei ne määrää imovanee ku oon ollu vankilas enkä haluu päihdyttävii lääkkeitä. Kadun ja kuulun takaisin vankilaan. Ei todellakaan ole tarpeeksi, se olisi sopiva rangaistus että olisin loppuelämäni vankilassa. Olen käynyt yli 20 vuotta lääkäreillä eikä ole ollut apua niin en haluu puhuu enää niille enkä rikollisena ansaitse hoitoo. Kaikkien kannalta parempi että olisin vankilassa loppuelämäni ku tekoni oli niin vakava ja ansaitsen kärsiä. En tiedä mitä tekisin, vankilaan kuulun. En voi enkä ansaitse päästä kuntoon, ei 20 vuoden hoito ole auttanut niin syytä luovuttaa. En ole psykoosissa joten jätän Jumala Jeesus hulluttelut.AlsSie kirjoitti: La Heinä 19, 2025 9:06 pm .. Mutta jos unettomuus on vaikeaa, niin luontaisjutut ei välttis riitä. Nyt kun kerroit tarkemmin tilanteesta, että Mirtazapin, Doksepiini kokeiltu ja Ketipinor ei käy, niin ehkä voisit kysyä hätävaraksi Imovanea. SItä ei saisi ottaa joka ilta ja vain minimimäärä tarpeeseen. Yksi tyyli on ottaa muutamana iltana viikossa, niin että kertojen väliin jää välipäiviä. Riippuu ihmisten tilanteista, jotkut joutuvat käyttämään säännöllisemmin.
------
Eri juttuun. Pari tärk kysymystä.
1. Kadutko tekoja? Olethan ainakin kirjoitustesi perusteella ns oman vankilan sisällä ja halunnut jopa takaisin vankilaan. Vaikuttaa siltä että rangaistusta on ihan tarpeeksi. Kaikkien kannalta on parempi, että tulet kuntoon. Lopetat entisestä puhumisen, sen toksisen kehän, yks lääkärille meneminen, toivo pystyyn jne.
2. Saattaisitko tehdä jonkin vakavan rikoksen, jotta pääsisit takaisin vankilaan? Jos olet tällä mielellä, niin älä ainakaan tee mitään elollisiin kohdistuvaa satuttavaa rikosta. Äläkä muutenkaan.., vaihtoehtona on kuitenkin se että pääset kuntoon ja jatkamaan elämistä ok.
3. Miten suhtaudut rukoilemiseen ja avunsaantiin vaikka papin kanssa asioista jutellen? Sua vaivaa nämä jutut, ja pappi/seurakunnan ihminen voisi saada sut ymmärtämään armon aihetta. Ota yhteys asuinpaikkasi seurakuntaan, niillä on joku puhelinnumero ja kerro että toivoisit pääseväsi puhumaan papin kanssa. Ala rukoilla iltaisin.![]()
En ole kuullutkaan, että vanhan ajan unilääke Imovanea ei määrättäisi tarpeen ollessa kyseessä entisille vangeille, taitaa olla nyt jotain luulojuttua, ellei sitten kyse huumerikollisista ja siten ajatella että riiippuvuus voi kehittyä tai katukauppa alkaa samantien - ei tietoa. Jos sulla on hyvin vaikea unettomuus, niin hätävaraksi tuo voisi olla ok - mutta jos et sitä halua, niin sitten ei. Jos asiat pystyy saamaan ok ilman lääkkeitä, niin sehän on parasta.
Tässä on nyt koko ajan pikku probleemana sinun vastaanottamaton asenne, antaisit mahdollisuuden sulle annettuihin neuvoihin. Tilanne kuitenkin se, että muutosta ei tule, jos ei yritä mitään. Ymmärrän epätoivon, järjestelmään pettymisen, ja sen että kun "ei aiemminkaan..., miten nyt sitten tai jatkossa..." (kts samalla
Älä luovuta, kun kuitenkin on mahdollista, että asiat alkavat mennä parempaan päin. Ja luultavasti sulla on nytkin ihan hyviä asioita elämässä, mutta et näe niitä, kun nihilistinen asenne ja aivot menneet miinustilaan - toisenlainen suunta on silti mahdollista. Päivittäinen meditointi (youtubessa ilmaisia videoita) voisi auttaa, aivoihin ja vireeseen vaikuttavaa. Menet auringonpaisteeseen päivittäin, ja tietoisesti stoppaat negatiiviset toistuvat ajatukset/kehän, korvaat ne jollain erilaisella sanonnalla esim. "tästä eteenpäin". Mitä menetettävää. Tutkimusta taustalla.
Joskus kun ihminen on "lamassa" ja aivot jumitilassa, niin liikkeellesaamiseksi tarvitaan reipasta suunnitelmaa. Suoraan mitä teet ja sitten et jankkaa vaan teet, ja katsot miten käykään. Yrittäminen tuottaa tulosta, jossain vaiheessa.
Suunnitelma.
1. Kerro siellä osastolla henkilökunnalle, että sulla on im- ja mahdollisesti toisten vahingoittamisajatuksia (?) , kerrot ihan rehellisesti asiat siellä, jotta saisit apua.
2. Kun pääset osastolta pois, varaat ajan yksityiselle psykiatrille, kyllä pystyt säästämään ja osin lainaamaan (tärkeä asia jos ei julk.puolen asiat hoidu).
3. Alat meditoida päivittäin, pyrit uudenlaiseen asennoitumiseen tietoisesti.
4. Kontatkit seis entiseen päin, ei riitelyitä eikä mitään, keskity menemään eteenpäin.
5. Ota yhteys paikkakuntasi seurakuntaan ja kysy voisitko jutella papin tai seurakunnan työntekijän kanssa aiheesta - apu on aina apua.
6. Pidät itsesi reilassa, päätät ettet vahingoita keitään ja pyrit myönteiseen päin. jos huonoja ajatuksia/kehää tulee päähän (ja voihan olla että jotkin lääkkeet voivat myös auttaa) , stoppaat ne ja sanot : tästä eteenpäin tai vaikka että "tämä on pas*anjauhantaa! Nyt mietin ok asioita. "
7. Alat urheilla säännöllisesti, liikunta on hyväksi ja vaikuttaa suoraan aivoihin. Jos et tiedä mitä jne, niin googlaat Youtubesta treenivideoita kotioloissa ja teet samaa mitä videoissa. Mene myös ulos liikkumaan.
8. Kaikesta mitä teet eteenpäin menemiseksi, joka askeleesta, tsemppaa itseäsi, ota päivä kerrallan.
Oletko miettinyt asiaa näin. Mutta voit saada elämän järjestymään myös ilman vankilaa. Muista varaa aika yks.psykiatrille, tsekkaat netistä heidän sivunsa ja tekstinsä, ja jos kuulet vinkkiä hyvästä lääkäristä niin sinne vaan.
Vastaamattomuus 3. kysymykseen on vähän huolestuttavaa, mikäli et vastannut siksi että mielessä pyörisi vankilaan pääseminen uuden rikoksenteon takia. Sinun ei tarvitse tehdä niin, vaan vain saada itsesi johonkin reilaan vankilan ulkopuolella. Ja se on ihan mahdollista.
Mahdollisesti näin.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Muija perustaa omalla nimellään Minfolle keskustelun missä vaatii itselleen kuolemantuomiota tai elinkautista ja hakeutui hoitoon ja vankilaan, vähän veikkaan et täs nyt
ei enää kamomillateet auta.
ei enää kamomillateet auta.