Kaksi nuorta tyttöä kuoli hypättyään rakennuksen katolta Jätkäsaaressa 19.07.2025

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
vivy
Jack Bauer

Re: Kaksi nuorta kuoli pudottuaan rakennuksen katolta Jätkäsaaressa 19.07.2025

Viesti Kirjoittaja vivy »

DrLowe kirjoitti: Ma Heinä 21, 2025 1:35 pm Hei muutaman kerran videota katsottuani huomasin tämän, tsekatkaas joku näettekö samaa kuin minä luulen tässä kuvakaappauksessa?
Kaksi varjoa?
Bird
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Bird »

aumari kirjoitti: Ma Heinä 21, 2025 12:22 am Jaoin sen osoiterivin omaan sähköpostiini ja avasin siellä. Ei kyllä ihan selvinpäin taida tuossa olla. Kamoissa?
Minusta ei vaikuta välttämättä yhtään päihtyneeltä, vaan video on hyvin tyypillinen teineille. En itse käytä tiktokia enkä ig:tä, mutta oma teini-ikäiseni tykkää näyttää somesta kaikenlaisia videoita. Ja juuri tuon kaltaisia teinitytöt usein postaa (vaikkei tokikaan ennen itsemurhaa). Teinini tiesi myös kertoa tätä casea koskevasta videosta, että roadmanit käyttävät samoja käsimerkkejä. Samaten tytön ilmeilyt on todennäköisesti kopioitu muilta suht saman ikäisiltä. Joku teinityttö teki samoja sarjakuvamaisia ilmeitä, tanssi ja lauloi samalla ja videonsa viraalilksi ja pääsi laulajan uralle. En nyt muista tämän nimeä, mutta menikin jo vähän ot:ksi. Joillain teinitytöillä on myös tietynlainen meikkityyli, mistä jaetaan paljon neuvoja somessa ja sen jälkeen näytetään tyyliin nukeilta. On meikattu isot silmät, paksut huulet ja pisamat ja kaikki. Ainakin näiden tyttöjen tyylissä on jotain samankaltaista, vaikkei ihan samanlaista.
Viimeksi muokannut Bird, Ma Heinä 21, 2025 1:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Arjalainen 88
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Arjalainen 88 »

DrLowe kirjoitti: Ma Heinä 21, 2025 1:35 pm Hei muutaman kerran videota katsottuani huomasin tämän, tsekatkaas joku näettekö samaa kuin minä luulen tässä kuvakaappauksessa?
Joo, sillä on korvarenkaat! 😨
Arjalainen 88
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Arjalainen 88 »

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ma Heinä 21, 2025 12:35 pm https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fee9 ... 2e5aa1440f

– Jotkut asiat voivat olla jopa sellaisia, että kun niitä jakaa, voi itsekin syyllistyä jonkinnäköiseen rikokseen, Granroth sanoo.

Jonkinnäköiseen rikokseen. Kryptistä.
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

^
Dr Lowe,
Alkuperäisellä videolla ei ole mitään varjoja.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
DrLowe
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja DrLowe »

aivoriihi kirjoitti: Ma Heinä 21, 2025 1:44 pm ^
Dr Lowe,
Näistä enää hankala sanoa mikä linkki alkuperäinen, minä katsoin tämän joka oli laitettu tänne palstalle olisiko ollut sivulla 12. Siis tässä vaan näyttää että kaiteella olisi 2-3 varjoa, ihmisiä? Onko jollain laittaa alkuperäinen linkki videoon alle että voi katsoa onko tätä katsomaani manipuloitu jälkeenpäin?
Wow!
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Wow! »

vivy kirjoitti: Ma Heinä 21, 2025 1:37 pm
Kaksi varjoa?
Jos tytöllä ei ole selfietikkua, niin kuvattavan ja kuvaajan varjot (jota näkyy myös olkapäässä) pitäisi muodostaa yksi varjo kauempana.

Mutta, jos tuo toteamus, että alkuperäisessä kuvassa ei ole kyseisiä varjoja, pitää paikkansa, niin sitten kunnon HOAX.

Mitä nykyään ei tehtäisi kunnon salaliittoteorioiden vuoksi.
6EQUJ5 / 15.8.1977

“If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library.”
― Frank Zappa
SatuSetä
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja SatuSetä »

Olette te kyllä yksiä vitun vammasia...
Tässä linkki:
https://i.ylilauta.org/0d/89/0d89333f229b6cd6.mp4
Yoshi
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Voiko joku laittaa suoran linkin tiktok-tileihin
Ragnari
Alokas

Viesti Kirjoittaja Ragnari »

DrLowe kirjoitti: Ma Heinä 21, 2025 1:51 pm
aivoriihi kirjoitti: Ma Heinä 21, 2025 1:44 pm ^
Dr Lowe,
Näistä enää hankala sanoa mikä linkki alkuperäinen, minä katsoin tämän joka oli laitettu tänne palstalle olisiko ollut sivulla 12. Siis tässä vaan näyttää että kaiteella olisi 2-3 varjoa, ihmisiä? Onko jollain laittaa alkuperäinen linkki videoon alle että voi katsoa onko tätä katsomaani manipuloitu jälkeenpäin?
On alkuperäisellä tilillä ihan samalla tavalla varjot. Se alkuperäinen on Ylilaudalla. Tytön tililtä se on jo poistunut kun oli story.
Pegasos
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Pegasos »

Dorkmaister kirjoitti: Ma Heinä 21, 2025 1:02 pm
vivy kirjoitti: Ma Heinä 21, 2025 12:56 pm
Varmaan pitää kaivaa silmälasit lipaston laatikosta, kun en näe pienintäkään satanismiin viittaavaa kummankaan ulkonäössä.
Äläpäs nyt, olihan sillä toisella mustat vaatteet ja näytti ok merkkiä. Ei kai se nyt voi olla muuta kun satanisti?
Minustakin tuo on tavallinen ok-merkki, ”kaikki hyvin”.
an0m
Susikoski

Viesti Kirjoittaja an0m »

Hui! Kaksi varjoa.

Vasemmanpuoleinen varjo on kyseisen kuvaajan. Oikeanpuoleinen on blondin. Kun blondi siirtyy taustalla toiselle puolelle, niin seuraavassa kohdassa näkyykin vain enää yksi varjo. Vai oliko tarkoitus ylläpitää ajatusta, että siellä oli kaksi murhaajaa katolla? Jos oli niin sori että paljastin totuuden.

Keltainen nuoli = blondi
Musta nuoli = videon päähenkilö
Liitteet
varjot.png
varjot.png (181.26 KiB) Katsottu 2138 kertaa
Viimeksi muokannut an0m, Ma Heinä 21, 2025 2:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
designed by criminals for criminals
DrLowe
Remington Steele

SatuSetä kirjoitti: Ma Heinä 21, 2025 1:53 pm Olette te kyllä yksiä vitun vammasia...
Tässä linkki:
Varmaan ollaan mutta kiitos silti, jos tämä oikeasti alkuperäinen niin katsokaa ja hidastakaa videota. Tuossa kaiteelta tulevasta varjosta tytön takana jotakin hahmoja kohoaa. Oliko siellä muitakin paikalla?
DrLowe
Remington Steele

an0m kirjoitti: Ma Heinä 21, 2025 1:59 pm
Hui! Kaksi varjoa.

Vasemmanpuoleinen varjo on kyseisen kuvaajan. Oikeanpuoleinen on blondin. Kun blondi siirtyy taustalla toiselle puolelle, niin seuraavassa kohdassa näkyykin vain enää yksi varjo. Vai oliko tarkoitus ylläpitää ajatusta, että siellä oli kaksi murhaajaa katolla? Jos oli niin sori että paljastin totuuden.
tässä ei ole tarkoitus ylläpitää yhtään mitään. Katsoppa video hidastettuna tarkemmin.
SatuSetä
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja SatuSetä »

DrLowe kirjoitti: Ma Heinä 21, 2025 1:59 pm
SatuSetä kirjoitti: Ma Heinä 21, 2025 1:53 pm Olette te kyllä yksiä vitun vammasia...
Tässä linkki:
Varmaan ollaan mutta kiitos silti, jos tämä oikeasti alkuperäinen niin katsokaa ja hidastakaa videota. Tuossa kaiteelta tulevasta varjosta tytön takana jotakin hahmoja kohoaa. Oliko siellä muitakin paikalla?
Kello on jotain 20-21, en jaksa muistaa tarkkaa aikaa. Videolla näkyy tyttöjen varjot, jotka ovat noin pitkällä auringon kulmasta johtuen. Luotan, ettei minun tarvitse laittaa tähän havainnollistavaa kuvaa siitä, miten auringon kulma vaikuttaa varjojen pituuteen.
Vastaa Viestiin