Väkivaltaa en hyväksy eikä siitä pidä olla hiljaa. Mutta olen myös sitä mieltä että rangaistus pitää olla suhteutettu tekoon ja että rangaistuksen kärsittyään, tekijällä pitää olla mahdollisuus elää mahdollisimman täysipainoista elämää. Mitä luulet et kuinka kauan tyttö saa tästä nyt kärsiä? Nimi isolla otsikossa, vanhempien ammatit leviteltynä.lonesjucca kirjoitti: To Heinä 24, 2025 5:22 pmpitäisikö väkivalta vaan hiljaa hyväksyä? onhan Julialla mahdollisuus tehdä tänne tunnus ja kertoa oma versionsa tapahtumista. jos siis sellaista olisi.EmmaSofia kirjoitti: To Heinä 24, 2025 3:40 pm Mä en puolustele lyöjää yhtään ja uhri voisi hyvin tehdä sen rikosilmoituksen eikä vain pohtia sen tekemistä. Lyöminen ei ole koskaan hyväksyttävää.
Olen lynkkaustunnelmasta samaa mieltä. Musta nyt ihmiset täällä ja somessa toimivat väärin ja ovat jo tytölle antaneet suuremman tuomion kuin oikeus antaisi tuosta hänen lyönnistä. Oikeudessa hänellä on mahdollisuus puolustaa itseään, täällä ei. Nyt somekansan tuomio on jo toimeenpantu, kasvot ja nimi julkaistu. Järkyttävää.
Me emme ole asianosaisia, tänne ei tytön tarvitse selitellä, vaan uhrille tai poliisille.