vanhellsing kirjoitti: Pe Heinä 25, 2025 6:16 pm
JohnDoe426 kirjoitti: Pe Heinä 25, 2025 6:06 pm
Mä oon tähän liittyen aiemmin jo sanonu (oisko ollu sivulla 60 tai jotain) et A) onko tosiaan vuorotellen hypätty ja B) onko jälkimmäinen varonut osumasta kaveriinsa, joka vaikka vaan pudottautunut reunalta ja sen takia ihan kunnolla hypännyt kauemmas katolta, ettei tosiaan tuu bestiksen päälle...
Mutta kun tää keskustelu itse tapahtuneesta hautautuu kaikenlaiseen paskan vatvomiseen et oliko vahinko yms, väittelyyn ja provosointiin
No se nyt on selvää että tulee erilaista spekulointia, aika tylsää sellainenkin että heti tehdään yhteinen konsensus ja päätetään että asia on näin, hyvä että erilaisia näkökantoja tulee ja haastetaan minfon virallista näkökantaa. Itelle on vaikea kuvitella että ovat samasta kohdasta peräkkäin hypännyt niin että ensin on toinen hypännyt pienellä ponnistusvoimalla ja sen jälkeen toinen suuremmalla ponnistusvoimalla niin ettei toisen päälle putoa, en oikeen mitään järkeä tai logiikkaa siinä näe. No toisaalta en nyt ite kenenkään kanssa ole tuplaitsaria suunnitellut niin vaikea sitä logiikkaa kuvitella.
Ymmärrän sun pointin kyllä ja ihmettelyn aiheen
Itse näen tapahtuneen niin et yhdessä on tosiaan tähän päädytty, kumpikaan ei ole pakottanut toista, molemmat on sitoutuneet näin tapahtuvan ja ehkä vaikka yhdessä ovat reunalle nousseetkin. Jos joku oli heidät käsi kädessä reunalla nähnyt. Ehkä ovat reunalla vielä jutelleet ja todenneet etteivät halua käsi kädessä samaan aikaan hypätä, kumpikaan ei halunnutkaan luopua/viedä "hallinnan tunnetta" päättää oma elämä, vaan ovat sen halunneet tehdä itse vuorotellen.
Ensimmäinen on ehkä vain astunut reunalta alas, eikä hypännyt ja siksi ei ole niin kaukana seinästä.
Toinen tosiaan sitten nähnyt kaverin alhaalla ja osuman välttääkseen halunnut hypätä kauemmas. Tämä toisesta välittämistä ihan loppuun asti
Enkä sano että ihan samasta kohdasta olisivat hypänneet, ollaan nähny kuva ruumissäkeistä vain sivulta, siitä ei pysty sanomaan ovatko sivuttais suunnassa miten lähellä olleet toisiaan mutta sanoisin et vierekkäin ovat olleet, toinen tosiaan vain halusi välttää osumasta toiseen ja siksi hyppäsi eteenpäin, ei luulisi kauhean loogista olla hypätä myöskään sivulle joten siksi eteenpäin
Meille tämä näyttäytyy tosi kummaliselta ja sattumanvaraiselta, mutta ihminen joka on tuollaisen päätöksen tehnyt voi olla todella rationaalinen ja välittävä yms silti, ja im tekeminenhän vaatii muutenkin todella rohkean mielentilan, ei siihen "nynneröt" pysty, varsinkin tämä tapa millä he toteuttivat valintansa, ei varmasti helpoin tapa kuten esimerkiksi lääkkeillä tai huumeilla tehdä