Hells Angels MC (ketju 1)
En oo missään vaiheessa sanonukkaan voittajaksi vaan edellisessä postauksessa nimenomaan luuseriksi... Tuo edellinen oli vitsi ja ilmeisesti huono sellainen...
Edit lisätty tää alla oleva teksti
p.s. Marski,ehkä mun ois pitäny laittaa hymiö kirjallisena että sinäkin vitsin oisit ymmärtänyt,tähän nyt sellainen silmää iskevä.
p.s. Marski,ehkä mun ois pitäny laittaa hymiö kirjallisena että sinäkin vitsin oisit ymmärtänyt,tähän nyt sellainen silmää iskevä.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Mä vähän niin kuin yritin jatkaa tuota sun vitsihuumorilinjaa. Mutta epäonnistuin karkeasti.Chopper kirjoitti:En oo missään vaiheessa sanonukkaan voittajaksi vaan edellisessä postauksessa nimenomaan luuseriksi... Tuo edellinen oli vitsi ja ilmeisesti huono sellainen...
Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Ei ei ei. Puukotuksesta epäilty on pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuva 40-vuotias mies. Eli suomalainen, mutta missä lukee, että olisi enkeli? Ei nyt ihan omia johto päätöksiä voi vedellä. Ja tällä hetkellähän tiedetään tappelussa olleen yksi HA:n jäsen, onko oikeasti tietoa, tappelivatko muut heistä, jos vain mailaa ovat näytelleet .. Koskaan ei tiedäA.C.A.B kirjoitti:Yksi virolaisista sai tappelussa puukoniskun ylävartaloonsa.Elephant kirjoitti:Siis miksi ihmeessä te tuota jankkaatte?!Marsalkka kirjoitti: Mutta jos ei pärjää edes puukon kanssa, niin pakkohan se on pyytää kavereita pesismailojen kanssa!![]()
Mistä te edes olette lukeneet, kuka on puukottaja?
Hyvin pian puukotuksen jälkeen syntyi uusi tappelu, kun suomalaisten joukkoon liittyi pesäpallomailoin varustautuneita apujoukkoja.
Iltalehden tietojen mukaan toinen taksia vaatineista suomalaismiehistä oli Helvetin enkelien jäsen, jonka jengitoverit ehtivät paikalle läheisestä kerhotalosta jo ennen poliiseja.
Toistensa kimpussa oli enimmillään seitsemän miestä.
eiköhän se jo ole selvä kumpi puoli siellä puukon kanssa on heilunut...
No kuitenkin. Mukana oli siis muitakin suomalaisia, kuin vain enkeleitä. Pointtini oli tämä. Joku minulle sanoi, että puukot eivät enkeleiltä kuulosta, tiedä sitten. Kuka tietää paremmin voi kertoa ?
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
vaivaannuttava kokemus."
Puukon käyttäjä on tod.näk.joku perseennuolija harvemmin nämä ite kantaa mitään ja jos vastapuoli kantaa jotain niin sitten mennään kerhotalolle kuikkimaan kameroista tuleeko joku päälle ja myöhemmin puhutaan"vittu mä olisin ampunut jos olis tullu tänne."Hauskaa sinällään millainen mielikuva porukoilla on näistä miehistä.Totuus on kuitenkin aivan toista.
Joo tääkin hieman OT mut Rantalainen sai kyydit porvoon torilla YHDELTÄ mieheltä joka sattumoisin oli kännäreiden jäsen. Ei ollut mitään KUULAT VS RANTALAINEN vaan ihan mies miestä vastaan tilanne. Tunnen kyseisen kaverin joku kolautti simoa. Piste.otus kirjoitti:Hieman Ot, mutta eikös ne Kuulat ottanut silloin matsia reilusti Simo Rantalaista vastaan taannoin? Noh onhan se Rantalainen ainakin 150cm pitkä ja painaa 45kg, noin livenä..A.C.A.B kirjoitti:turha siinä on lässyttää,ottais miehestä mittaa mies miestä vastaan,vi...ko heti soitetaan porukkaa apuun... kuulostaa ihan kuulien touhulta jopa
Tjaa mä kyllä muistan jotenkin ihan erilailla, mutta en hehkuta ennen enempää, kuin löydän faktaa siitä montako antoi muslimihangaroundi rantalaiselle niitä kuuluisia "naisellisia pusuja".., muistan vaan että uutisoitiin että cannonball hakkasi ja jotain muuta..tommyboy kirjoitti:Joo tääkin hieman OT mut Rantalainen sai kyydit porvoon torilla YHDELTÄ mieheltä joka sattumoisin oli kännäreiden jäsen. Ei ollut mitään KUULAT VS RANTALAINEN vaan ihan mies miestä vastaan tilanne. Tunnen kyseisen kaverin joku kolautti simoa. Piste.otus kirjoitti:Hieman Ot, mutta eikös ne Kuulat ottanut silloin matsia reilusti Simo Rantalaista vastaan taannoin? Noh onhan se Rantalainen ainakin 150cm pitkä ja painaa 45kg, noin livenä..A.C.A.B kirjoitti:turha siinä on lässyttää,ottais miehestä mittaa mies miestä vastaan,vi...ko heti soitetaan porukkaa apuun... kuulostaa ihan kuulien touhulta jopa
Edit:Lisätty uutinen->
Rantalainen ja mp-jengi oikeudessa
21.11.2006 07:04
Entisen tv-juontaja Simo Rantalaisen hakkaaminen aloitti tapahtumasarjan, jonka johdosta porvoolaisravintolan myöhempi nyrkkeilyilta keskeytettiin perättömän pommiuhkauksen takia.
Syyllisiä etsittiin eilen Porvoon käräjäoikeudessa. Syytettyinä ovat Rantalainen, viisi moottoripyöräjengi Cannonballin jäsentä ja Käpylän Pyövelinä tunnettu ex-ammattilaisnyrkkeilijä Jukka Järvinen.
Nykyisin musliminimeä käyttävä Rantalainen soitti todistajien mukaan suutaan ensimmäisessä nyrkkeilyillassa, jota oli katsomassa myös joukko Cannonball-miehiä. Osa heistä kimpaantui, jolloin Rantalainen kiskottiin ulos taksista ja pahoinpideltiin.
- Arvioisin lyöneeni kaksi kertaa, annoin sellaisia naisellisia pusuja, yksi jengiläisistä sanoi poliisikuulusteluissa.
Muutama viikko tämän jälkeen illan järjestäjä sai puhelinvastaajaansa uhkauksia. Hän tunnisti puhujan Rantalaiseksi, mutta puhelut tulivat "Käpylän pyövelin" kännykkänumerosta. Molemmat kiistivät olleensa uhkailujen takana.
Viime maaliskuussa Rantalainen soitti keskusrikospoliisiin ja eräälle nyrkkeilijälle väittäen, että ravintola aiotaan räjäyttää ilmaan.
Nyrkkeilyilta keskeytettiin ja poliisi evakuoi koko talon tyhjäksi. Pommia ei löytynyt.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1272509
Mikä oli tuomio? yritetään löytää lisää sitä faktaa..
Ps: Ei sillä että kyseistä herraa jotenkin puollustaisin, aikas säälittävä naistenhakkaaja ja monitoimihäirikkö se on..
Tässä vielä kuva, jossa rantainen on saanut yhdeltä mieheltä "kerran nyrkistä" ? ja loppuun vielä kevennykseksi, "Kuin kaksimarjaa"

Mujahed bin Risto Faisal (ent. Simo Rantalainen), Muslimi ja wannabe Ninja.

Karate Kid,se vanha Sensei, Pat Morita.
Viimeksi muokannut otus, To Marras 13, 2008 8:41 pm. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Tässä pätkä tapahtumaan tahtomattaan joutuneen taksinkuljettajan kertomusta tapahtuneesta.
Tämä kertomus ei paljasta kertojaa, eikä epäiltyä, joten laitan sen tänne. Tämä oli siis pätkä pidemmästä kertomuksesta, kuljettajan itse kertomana eräältä toiselta foorumilta, joka ei ole avoin.Kun kuulin huudon että v***u sillä on puukko mietin menenkö vinyylin kanssa väliin vai mitä teen mutta kaljupään epäillyn maineen peruusteella päätin yrittää ajaa hänen ja ystäväsi väliin volvon kärsiessä seuraamuksista.
No se kaveri iski multa tuulilasin sisään jolloin "ajoin" häntä päin samallla kun hän läksi ilmeisesti puukotetun perään, pienestä jännitys momentista johtuen olin täysin keskittynyt kaljupäähän.
A man's got to do what a man's got to do.
ha hahhaa......vilkku99 aikasempia juttuja ku lukee niin voi että
.....
on kaverilla jutut ei muuta voi sanoa!Mä oon onnellinen kun on toi pyöräharrastus ja OIKEITA ystäviä riittämiin ja muutenkin hommat siinä mallissa et no problem mut toivon et vilkku99 on onnellinen kun sillä on tää netti/murhainfo missä saa olla ja heittää meising läppää!Jatka samaan malliin on kiva lukee ja räkättää äijien kanssa ku sä "tiedät" kaikkii kivoja jutskii......
hahahhaaa
oi oi.....ja vilkku ku sä "tiedät" näit jutskii ni kerro ny mitä siellä taksitolpalla tapahtu!?Sit ois kiva kuulla siit carelia hommast vähän lisää.......faktoja......
plaah....mut taas tänään 150km pyöräl
ja kelit senku komistuu........ 
on kaverilla jutut ei muuta voi sanoa!Mä oon onnellinen kun on toi pyöräharrastus ja OIKEITA ystäviä riittämiin ja muutenkin hommat siinä mallissa et no problem mut toivon et vilkku99 on onnellinen kun sillä on tää netti/murhainfo missä saa olla ja heittää meising läppää!Jatka samaan malliin on kiva lukee ja räkättää äijien kanssa ku sä "tiedät" kaikkii kivoja jutskii......
81
Hmm, ei voi kuin arvailla ..Kokki kirjoitti:Tässä pätkä tapahtumaan tahtomattaan joutuneen taksinkuljettajan kertomusta tapahtuneesta.Kun kuulin huudon että v***u sillä on puukko mietin menenkö vinyylin kanssa väliin vai mitä teen mutta kaljupään epäillyn maineen peruusteella päätin yrittää ajaa hänen ja ystäväsi väliin volvon kärsiessä seuraamuksista.
No se kaveri iski multa tuulilasin sisään jolloin "ajoin" häntä päin samallla kun hän läksi ilmeisesti puukotetun perään, pienestä jännitys momentista johtuen olin täysin keskittynyt kaljupäähän.
Mutta tämä pieni tekstihän sai vain ärsyttämään! Jossain lukee enemmän, muttei pääsyjä, äh pöh!
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
vaivaannuttava kokemus."
vaivaannuttava kokemus."
Mikä selvis? Miten? Voi kai virolainen huutaa mitä haluaa? Jos haluaa.otus kirjoitti:Okei, tää homma selkis nyt sitten näin..(Virolainen ei ole voinut huutaa "Vittu sillä on puukko")Setä kirjoitti:Miksi virolainen olisi huutanut virolaiselle kaverilleen "vittu sillä on puukko!". Vai onko vittu sillä on puukko viroksi, vittu sillä on puukko...?
What's up, fuckers?
Kato Setä hei, eiköhän se virolainen huutanut sille taksikuskille, joka oli Suomalainen tai niin ainakin minä ymmärrän tekstin..Setä kirjoitti:Mikä selvis? Miten? Voi kai virolainen huutaa mitä haluaa? Jos haluaa.otus kirjoitti:Okei, tää homma selkis nyt sitten näin..(Virolainen ei ole voinut huutaa "Vittu sillä on puukko")Setä kirjoitti:Miksi virolainen olisi huutanut virolaiselle kaverilleen "vittu sillä on puukko!". Vai onko vittu sillä on puukko viroksi, vittu sillä on puukko...?
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Myykö Jake räei ja lumpui.Eikö kauppa käy vai pitääkö maksaa mankeleille liikaa royaltia 81 numerosta...JACK81 kirjoitti:ha hahhaa......vilkku99 aikasempia juttuja ku lukee niin voi että![]()
![]()
.....
on kaverilla jutut ei muuta voi sanoa!Mä oon onnellinen kun on toi pyöräharrastus ja OIKEITA ystäviä riittämiin ja muutenkin hommat siinä mallissa et no problem mut toivon et vilkku99 on onnellinen kun sillä on tää netti/murhainfo missä saa olla ja heittää meising läppää!Jatka samaan malliin on kiva lukee ja räkättää äijien kanssa ku sä "tiedät" kaikkii kivoja jutskii......hahahhaaa
oi oi.....ja vilkku ku sä "tiedät" näit jutskii ni kerro ny mitä siellä taksitolpalla tapahtu!?Sit ois kiva kuulla siit carelia hommast vähän lisää.......faktoja......
plaah....mut taas tänään 150km pyöräl
ja kelit senku komistuu........