Kopla - 9
Niin, nyt täytyy taas korostaa typeryyttäni.
En tiedä kuka on Jurgen Assmann, sen tiedän, että joku Assmann oli sekoitettu niin tähän, kuin moneen muuhunkin veritekoon aina Kyllikki Saaresta lähtien, mutta ei Jurgen niminen.
Taisi muuten olla Hans niminen, tämä epäilty Assmann, Palon ja...on kaver.i
En tiedä kuka on Jurgen Assmann, sen tiedän, että joku Assmann oli sekoitettu niin tähän, kuin moneen muuhunkin veritekoon aina Kyllikki Saaresta lähtien, mutta ei Jurgen niminen.
-
Urho
-
Pharaoh
- Martin Beck
Pitäisiköhän sinun hiukan tutustua aiheeseen, ennenkuin lähdet keskustelemaan tänne asiantuntijoiden kanssa?Hessu52 kirjoitti:Niin, nyt täytyy taas korostaa typeryyttäni.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Odotinkin jo, että astut esiin puolustamaan perheesi kunniaa.Timo kirjoitti:On turha syyttaa Mazaa siita, etta Muuralan palstalla aikoinaan julkaistiin Jurgen Assmannin kirje. Mina tein sen isani puolesta. Olen Jurgen Assmannin poika.
EDIT: Poistettu saantojen vastaista tekstia. Huomio kaikille: Kenenkaan kirjottajan henkilollisyytta tai sukulaisten todellista henkilollisyytta taikka siihen kuuluvia linkkeja ei palstalla hyvaksyta - RAID
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Odotinkin jo, että astut esiin puolustamaan perheesi kunniaa.Pharaoh kirjoitti:Timo kirjoitti:On turha syyttaa Mazaa siita, etta Muuralan palstalla aikoinaan julkaistiin Jurgen Assmannin kirje. Mina tein sen isani puolesta. Olen Jurgen Assmannin poika.
Tama ketju on aina ollut suosikkini koko Bodom-kirjoittelun ajan. Muutamat "henkilot" vetavat onlinereita toisensa peraan.
Muistaakseni en koskaan ole nahnyt kirjoitusta, joka olisi jakautunut kahdelle riville.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
Pharaoh toivoo minun tutustuvan joihinkin asioihin, ennen kuin kirjoittelen täällä, mutta.
Mistä saan tietoa tästä kopla-9:stä?
Tuollahan jossain aiemmin tämän "kelmien kerhon" porukka piti jonkinlaista seurustelupalstaa, jossa hyvin vähän oli asiaa Bodomin murhista, enemminkin kysymyksiä toisten voinneista.
En halua mitenkään tällaista jengiä halveerata, tai mollata, mutta jos osallistuu kekusteluun, olisi kiva tietää, mitä asemaa jengi tapauksessa näyttelee.
Olen minä muuten lukenut etp:t, Palon ja muutaman muunkin romaanin asian tiimoilta, alibista juttuja ja tietenkin aikalaisena kaikki mitä asiasta silloin lehdissä kirjoitettiin.
Sen verran on tullut tavaraa luettua, että kyllä näillä eväillä uskoisin voivani keskustella tapauksesta.
Se, jos en tiedä mitään jostain Muuralan sivustoista, jossa koku jengi9 on laukonut mielipiteiteitään, ei mielestäni tee minusta yhtään sen huonompaa keskustelijaa, kuin Pharaostakaan.
Kuka on Jurgen Assmann, ei ainakaan sama mies, jota Palo kirjoissaan pitää syyllisenä murhiin ja jolla sattui olemaan asunto, tai mikälie kesäpaikka lähellä Bodomia.
Mistä saan tietoa tästä kopla-9:stä?
Tuollahan jossain aiemmin tämän "kelmien kerhon" porukka piti jonkinlaista seurustelupalstaa, jossa hyvin vähän oli asiaa Bodomin murhista, enemminkin kysymyksiä toisten voinneista.
En halua mitenkään tällaista jengiä halveerata, tai mollata, mutta jos osallistuu kekusteluun, olisi kiva tietää, mitä asemaa jengi tapauksessa näyttelee.
Olen minä muuten lukenut etp:t, Palon ja muutaman muunkin romaanin asian tiimoilta, alibista juttuja ja tietenkin aikalaisena kaikki mitä asiasta silloin lehdissä kirjoitettiin.
Sen verran on tullut tavaraa luettua, että kyllä näillä eväillä uskoisin voivani keskustella tapauksesta.
Se, jos en tiedä mitään jostain Muuralan sivustoista, jossa koku jengi9 on laukonut mielipiteiteitään, ei mielestäni tee minusta yhtään sen huonompaa keskustelijaa, kuin Pharaostakaan.
Kuka on Jurgen Assmann, ei ainakaan sama mies, jota Palo kirjoissaan pitää syyllisenä murhiin ja jolla sattui olemaan asunto, tai mikälie kesäpaikka lähellä Bodomia.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Olisi tietysti mukava vastata tiedonjanoosi. Palstan moderaattorit hoitavat kuitenkin työnsä tarkasti ja ansioituneesti, sekä lakia noudattaen. Tämä estää vastaamasta kysymyksiisi, kuten edellisestä viestistäni voit todeta.Hessu52 kirjoitti: Mistä saan tietoa tästä kopla-9:stä?
Ylläpito toimii täällä asiallisesti. Vieläkin ottaa päähän muinaisen Muuralan palstan toiminta. Urhon ja muutaman muun annettin kirjoittaa ihan mitä vaan, mutta kun Maza vähänkin huitaisi sanan säilällä, niin bannia tuli. Naurettavinta on se, että yksi banni on vielä voimassa, vaikka koko keskustelupalsta on jo lopetettu!Pharaoh kirjoitti:Olisi tietysti mukava vastata tiedonjanoosi. Palstan moderaattorit hoitavat kuitenkin työnsä tarkasti ja ansioituneesti, sekä lakia noudattaen. Tämä estää vastaamasta kysymyksiisi, kuten edellisestä viestistäni voit todeta.
-
Urho
Marraskuussa 2004 Muuralan palstalle kirjoitti hivenen ontuvalla saksankielellä nimimerkki "Jürgen Assmann" yhden viestin, jossa tämä pahoitteli sukulaisensa (en muista mikä sukulaisuussuhde oli olevinaan) maineen mustamaalaamista. Ylläpito ilmoitti hetiu, että viesti oli tullut Suomesta.Hessu52 kirjoitti:
Kannattaa miettiä kuinka uskottavia ovat ne kirjoittajat, jotka täällä väittävät tuntevansa ko. tyypin. Itse olen sen verran hyvin perillä Hansin suvusta, että tiedän sitäkin kautta, ettei tuollaista sukulaista ole.
Eli yksinkertaisesti: Jürgen Assmann on mielikuvitushahmo, jonka eräs Muuralan palstan aktivinen kirjoittaja loi.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Jos olet tutkinut sukua niin paljon kun täällä väität, tiedät, että hän on todellinen henkilö, kuten hänen poikansa Timokin. Valitettavasti moderaattori poisti viestistäni linkin, jossa asia oli de facto.Urho kirjoitti:Eli yksinkertaisesti: Jürgen Assmann on mielikuvitushahmo, jonka eräs Muuralan palstan aktivinen kirjoittaja loi.Hessu52 kirjoitti:
- Moderaattorit
- Moderaattori
-
Kaskisaari