Pariskunta näytti harrastavan seksiä bussipysäkillä Alepan lähellä
-
Make69
Pariskunta näytti harrastavan seksiä bussipysäkillä Alepan lähellä
No on taas uutinen, pariskunta "näyttää" hässivän bussipysäkillä, no siitä pitää ihan uutinen tehdä. Ja niin miten tähän liittyy se että lähellä oli Alepa?
Suomi on pimeä, kylmä maa jossa on harvoin lämmintä ja kun on niin voihan tälläista tapahtua. Mieluummin harmitonta paneskelua vaikka julkisesti kuin sitä mitä tälläkin foorumilla saa lukea ihan liian kanssa, väkivaltaa, ilkeyttä, kuolemaa...
Nussikaa ihmiset niin tappelette vähemmän.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011396662.html
Seksiltä näyttänyt toiminta tallentui videolle Matinkylässä.
KAKSI nuorta miestä oli autossa matkalla kotiinsa tiistai-iltana Espoon Matinkylässä, kun heidän silmänsä osuivat poikkeukselliseen näkymään. Kaksi ihmistä näytti harrastavan seksiä bussipysäkillä Alepan lähellä.
Näky hämmensi kaksikon.
– Pannaanko tuolla, miehet kertovat äimistelleensä.
Saadakseen varmuuden havainnolleen miehet ajoivat vielä uudestaan pysäkin ohi. Samalla he kertovat kuvanneensa videon.
Toiminta todella näytti heidän mukaansa seksin harrastamiselta.
Paikalla oli videon kuvanneen miehen mukaan myös muita silminnäkijöitä. Tilanne tuntui häiritsevän myös heitä.
(Vitut se mitään häirinnyt vaan kiihotti, miksi muuten kukaan kuvaisi toisten intiimihetkeä. Myöhempää runkkaamista varten??)
Suomi on pimeä, kylmä maa jossa on harvoin lämmintä ja kun on niin voihan tälläista tapahtua. Mieluummin harmitonta paneskelua vaikka julkisesti kuin sitä mitä tälläkin foorumilla saa lukea ihan liian kanssa, väkivaltaa, ilkeyttä, kuolemaa...
Nussikaa ihmiset niin tappelette vähemmän.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011396662.html
Seksiltä näyttänyt toiminta tallentui videolle Matinkylässä.
KAKSI nuorta miestä oli autossa matkalla kotiinsa tiistai-iltana Espoon Matinkylässä, kun heidän silmänsä osuivat poikkeukselliseen näkymään. Kaksi ihmistä näytti harrastavan seksiä bussipysäkillä Alepan lähellä.
Näky hämmensi kaksikon.
– Pannaanko tuolla, miehet kertovat äimistelleensä.
Saadakseen varmuuden havainnolleen miehet ajoivat vielä uudestaan pysäkin ohi. Samalla he kertovat kuvanneensa videon.
Toiminta todella näytti heidän mukaansa seksin harrastamiselta.
Paikalla oli videon kuvanneen miehen mukaan myös muita silminnäkijöitä. Tilanne tuntui häiritsevän myös heitä.
(Vitut se mitään häirinnyt vaan kiihotti, miksi muuten kukaan kuvaisi toisten intiimihetkeä. Myöhempää runkkaamista varten??)
Re: Pariskunta näytti harrastavan seksiä bussipysäkillä Alepan lähellä
Piti sitten ajaa vielä uudestaan pysäkin ohi, ihan pakko. Ite en saa edes mitään selvää videosta.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
-
lonesjucca
- Javier Pena
toivottavasti oli heteropariskunta! toki ymmärrän järkytyksen, jos homot lykkii toisiaan. eikö se pridekuukausikin jo mennyt.
-
Kuikka Koponen
- Martin Beck
Lahtiska se siinä vaan hoitaa jonku kapakka tutun, ihan normi menoa tälle naiselle.lonesjucca kirjoitti: To Heinä 31, 2025 3:40 pm toivottavasti oli heteropariskunta! toki ymmärrän järkytyksen, jos homot lykkii toisiaan. eikö se pridekuukausikin jo mennyt.
Onpas harvinaisen miellyttävän oloinen ja joviaali naisihminen tämä Lahtiska.Hienoa!Jatka vain samaan malliin. 
Ensi mediat jankuttaa vuosien ajan seksihelteistä ja sitten kun kuumien asuntojen takia jotkut eivät pysty harrastamaan seksiä muualla kuin ulkona, siitä tehdään lööppejä.
-
lonesjucca
- Javier Pena
se on tätä saatanan wokellusta. homot ja muut erikoiset pervoilee kumipuvuissa ja kieli toistensa kurkuissa kuukauden verran vuodesta julkisesti niin se on voimaannuttavaa, mutta kun heteropariskunta vähän tekee samaa niin kuvataan videolle ja julkaistaan lehdissä.URSA kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 11:36 am Ensi mediat jankuttaa vuosien ajan seksihelteistä ja sitten kun kuumien asuntojen takia jotkut eivät pysty harrastamaan seksiä muualla kuin ulkona, siitä tehdään lööppejä.
Ei kannattaisi kuvitella muiden olevan samanlaisia kuin mahdollisesti itse olet. Moni voi kuvata nimenomaan siksi, että seksin harrastaminen noin avoimella, julkisella paikalla (tunnen sijainnin) voi olla heidän mielestään härskiä, röyhkeää, rajatonta, paheksuttavaa ja mitä vielä muuta. Ja kyllä, myös miesten mielestä; eivät kaikki miehet ajattele alapäällään.Make69 kirjoitti: To Heinä 31, 2025 2:47 pm
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
Make69
Minä olen törmännyt vastaaviin sikailuihin naisten toimesta viimeksi festareilla, kuseskelivat puskissa niin että piirakka vilahteli, en kuvannut, ei tullut edes mieleen.Bird kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 4:34 pmEi kannattaisi kuvitella muiden olevan samanlaisia kuin mahdollisesti itse olet. Moni voi kuvata nimenomaan siksi, että seksin harrastaminen noin avoimella, julkisella paikalla (tunnen sijainnin) voi olla heidän mielestään härskiä, röyhkeää, rajatonta, paheksuttavaa ja mitä vielä muuta. Ja kyllä, myös miesten mielestä; eivät kaikki miehet ajattele alapäällään.Make69 kirjoitti: To Heinä 31, 2025 2:47 pm
Eikä sekään ole kovin kivaa kun miesten vessaan tuppaa naisia kun olet itse letku kourassa kusemassa pisuaariin, mieti tämä toisinpäin, miehet naisten puolella... Lehtijuttu siitä tehtäisiin ja sillä kulmalla että "miehet runkulla naisten vessassa" + ahdistelusyytteet tietysti päälle. En kuvannut naisia jotka tunkeutuivat miesten puolelle, ei tullut edes mieleen vaikka röyhkeätähän se on ja todellakin paheksuttavaa.
Niin ja sinä et tiedä millainen minä olen että kaada ihan itelles vaan.
Niin ja vielä yksi, miksi uimahallissa naissiivooja miesten puolella on ok mutta toisinpäin todellinen maailmanloppu?
- Jazzermasser
- Andy Sipowich NYPD
Ihmiset on vieraantuneet luonnosta aika tyystin..
Toki jos tortun paneminen aiheuttaa julkisessa paikassa pahennusta vaikka kuvaaja esim mies sitä kummiskin haluaisi niin on hyväksyttävää..Veikkaan että noin 98 % miehistä tossa tilanteessa haluaisi sen naisen pillua tietenkin mutta kun vituttaa että ei voi saada niin tilanne kärjistyy miten kärjistyy,,,
Suomeen pitäs perustaa sellainen luonto puisto näille luonto panija pareille yms tyypeille niin varmasti olisi kova kysyntä..
Toki jos tortun paneminen aiheuttaa julkisessa paikassa pahennusta vaikka kuvaaja esim mies sitä kummiskin haluaisi niin on hyväksyttävää..Veikkaan että noin 98 % miehistä tossa tilanteessa haluaisi sen naisen pillua tietenkin mutta kun vituttaa että ei voi saada niin tilanne kärjistyy miten kärjistyy,,,
Suomeen pitäs perustaa sellainen luonto puisto näille luonto panija pareille yms tyypeille niin varmasti olisi kova kysyntä..
Sitä sanotaan sivistykseksi.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Kiitos vastauksestasi. Olet oikeassa, että myös naisissa on vaikka minkälaisia tapauksia. Sikamaisiakin. Mielestäni osoittaa sinusta hyvää, että sinä et ole silti kuvannut näitä. Voihan sitä kuvaamistakin miettiä motiiveineen. Vaikka minä näkisin bussipysäkillä harrastettavan seksiä, en itsekään kuvaisi sitä. Mietin voisko tapauksen kuvaamista videolle selittää yksinkertaisesti järkytys/pöyristys. Likaisempaa siitä tulee, jos kyseiset miehet kuvasivat sitä itsensä tai juorulehtien palkkioiden takia. En tokikaan tiedä heidän motiivejaan. Se oli vain omaa spekulaatiotani.Make69 kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 5:02 pmMinä olen törmännyt vastaaviin sikailuihin naisten toimesta viimeksi festareilla, kuseskelivat puskissa niin että piirakka vilahteli, en kuvannut, ei tullut edes mieleen.Bird kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 4:34 pmEi kannattaisi kuvitella muiden olevan samanlaisia kuin mahdollisesti itse olet. Moni voi kuvata nimenomaan siksi, että seksin harrastaminen noin avoimella, julkisella paikalla (tunnen sijainnin) voi olla heidän mielestään härskiä, röyhkeää, rajatonta, paheksuttavaa ja mitä vielä muuta. Ja kyllä, myös miesten mielestä; eivät kaikki miehet ajattele alapäällään.Make69 kirjoitti: To Heinä 31, 2025 2:47 pm
Eikä sekään ole kovin kivaa kun miesten vessaan tuppaa naisia kun olet itse letku kourassa kusemassa pisuaariin, mieti tämä toisinpäin, miehet naisten puolella... Lehtijuttu siitä tehtäisiin ja sillä kulmalla että "miehet runkulla naisten vessassa" + ahdistelusyytteet tietysti päälle. En kuvannut naisia jotka tunkeutuivat miesten puolelle, ei tullut edes mieleen vaikka röyhkeätähän se on ja todellakin paheksuttavaa.
Niin ja sinä et tiedä millainen minä olen että kaada ihan itelles vaan.
Niin ja vielä yksi, miksi uimahallissa naissiivooja miesten puolella on ok mutta toisinpäin todellinen maailmanloppu?
Tuokin mainitsemasi on yksi tasa-arvon epäkohta, että jotkut naiset tosiaan kuvittelevat, että heille on ihan ok mennä miesten vessaan eikä siitä seuraa mitään, kun taas miehille seuraisi. Olen samaa mieltä kanssasi. Ihan kuin miehillä ei olisi mitään kunnioitettavia yksityisyyden rajoja ja nämä kyseisenomaiset naiset voisivat tehdä mitä vain. Uskon myös, että olet oikeassa siinä, että näistä puhutaan miesten ja naisten kohdalla eri tavalla. Kuten joistain muistakin asioista.
Itse olen "vanhan ajan feministi", kannatan naisille esim. äänioikeutta ja omia vessoja ja oikeutta kouluttautua ja jakaa kotityöt kumppanin kanssa tasaveroisesti. Muuten kannatan puhdasta tasa-arvoa. Nykyajan liberaalit feministit on sen sijaan omastakin mielestäni ihan sekaisin. Heille ei ole pitkään aikaan enää ollut kyse todellisesta tasa-arvosta, vaan vain lisäoikeuksista naisille, joita nämä kyseiset libfemit keksivät aina lisää. Ja miehille rangaistuksia. En kannata heidän juttujaan ollenkaan. Minulla on parikymppinen poika ja toivon todella, että hän ei omassa elämässään libfemiä kohtaisi. No, nyt meni jo ohi aiheen, mutta oli hyvä, että kirjoitit lisää ajatuksiasi, että voin ymmärtää paremmin lähtökohtia. Ei ollut tarkoitus loukata, pahoittelut huonosta sanavalinnastani.
Uimahalli - jutustakin olet oikeassa. Sitä en ole itsekään tajunnut koskaan.
Jaa niin, nyt se ei näyttänytkään rakastelulta.
-
Mörököllisi
Tuskinpa valtaosaa miehistä kiihottaa nähdä joku puliakka nussimassa bussipysäkillä.Make69 kirjoitti: To Heinä 31, 2025 2:47 pm
-
Make69
Mielenkiintoista, mikä sitten on syy kuvata puliakan kuten sanoit tai ylipäätään kenenkään nussimista, joku syy tuohon on ollut mutta en ymmärrä mikä. Jutun mukaan on menty oikein asiakseen takaisin kuvauspuuhiin. En minä vaan olisi vaivautunut moiseen.Mörököllisi kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 9:45 pmTuskinpa valtaosaa miehistä kiihottaa nähdä joku puliakka nussimassa bussipysäkillä.Make69 kirjoitti: To Heinä 31, 2025 2:47 pm