Epäilty seksuaalirikos rannalla – mies oli vessakopin takana sukuelin esillä

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
lonesjucca
Javier Pena

Re: Epäilty seksuaalirikos rannalla – mies oli vessakopin takana sukuelin esillä

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

damfin kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 11:10 am
Ifigeneia kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 11:02 am Kaikkia ei meitä jaksa ihmisten kusemiset iljettää, ihmetytti vaan että miksi puska, kun se huoltamo oli lähellä. Ei minulta ole kukaan koskaan mitään maksua vaatinut, kun olen automatkojen lomassa käynyt huoltsikoilla kusella.
Uutisessa puhuttiin vessakopista, eli ymmärrän täysin sen takana kusella käymisen, usein noissa kopeissa sen verran voimakas löyhkä ja kusta pitkin lattioita että ei niihin huvita kuselle mennä, joskus levähdyspaikan kioskin pitäjäkin neuvoi että käy kusella mieluummin siellä kopin takana :D
sama huoltsikoilla, jos siellä käy rekkaliikennettä. välillä paskaakin lattialla. mieluummin käy jossain kaukana niistä.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Re: Epäilty seksuaalirikos rannalla – mies oli vessakopin takana sukuelin esillä

Viesti Kirjoittaja damfin »

lonesjucca kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 1:12 pm
damfin kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 11:10 am
Ifigeneia kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 11:02 am Kaikkia ei meitä jaksa ihmisten kusemiset iljettää, ihmetytti vaan että miksi puska, kun se huoltamo oli lähellä. Ei minulta ole kukaan koskaan mitään maksua vaatinut, kun olen automatkojen lomassa käynyt huoltsikoilla kusella.
Uutisessa puhuttiin vessakopista, eli ymmärrän täysin sen takana kusella käymisen, usein noissa kopeissa sen verran voimakas löyhkä ja kusta pitkin lattioita että ei niihin huvita kuselle mennä, joskus levähdyspaikan kioskin pitäjäkin neuvoi että käy kusella mieluummin siellä kopin takana :D
sama huoltsikoilla, jos siellä käy rekkaliikennettä. välillä paskaakin lattialla. mieluummin käy jossain kaukana niistä.
Emännän kanssa suomea kierrellessä on todettu että yleensä aina juuri ne naisten vessat ovat siivottomampia, oli sitten huoltoasema, ravintola tai ostoskeskus, syihin en ota kantaa mutta noin se vaan on.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Liian huolellinen ravistelu virtsaamisen jälkeen on johtanut harhaan. Ehkä silminnäkijänaiset olivat aiemmin nähneet vain istualtaan pissaavia miehiä jotka käyttävät siihenkin toimenpiteeseen vessapaperia, jotkut jopa talkkaavat klunssin jotta se voi hyvin.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

damfin kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 3:26 pm Emännän kanssa suomea kierrellessä on todettu että yleensä aina juuri ne naisten vessat ovat siivottomampia, oli sitten huoltoasema, ravintola tai ostoskeskus, syihin en ota kantaa mutta noin se vaan on.
en oo kyllä naistenvessoissa käynyt sitten lapsuuden, kun olen oppinut pidättämään. mutta kuselle en kyllä suostu huoltsikalla menemään, jos siellä on rekkoja pihalla. kumisaappaat vaatisi vähintään, hengityssuojaimen ja kertakäyttö käsineet ettei saa ripulia, aidsia, noroa tms. ihan järkyttävässä kunnossa rekkapenojen jäljiltä.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

lonesjucca kirjoitti: La Elo 02, 2025 1:54 pm
damfin kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 3:26 pm Emännän kanssa suomea kierrellessä on todettu että yleensä aina juuri ne naisten vessat ovat siivottomampia, oli sitten huoltoasema, ravintola tai ostoskeskus, syihin en ota kantaa mutta noin se vaan on.
en oo kyllä naistenvessoissa käynyt sitten lapsuuden, kun olen oppinut pidättämään. mutta kuselle en kyllä suostu huoltsikalla menemään, jos siellä on rekkoja pihalla. kumisaappaat vaatisi vähintään, hengityssuojaimen ja kertakäyttö käsineet ettei saa ripulia, aidsia, noroa tms. ihan järkyttävässä kunnossa rekkapenojen jäljiltä.
Et ole käynyt naistenvessoissa koska olet oppinut pidättämään, mutta muuten siis kävisit juuri naistenvessoissa...? ok
Itse en käy naistenvessoissa koska olen mies, mutta puolisoni, joka siis on nainen, on niiden siivottomuudesta kertonut, ja joskus joutunut käyttämään miestenvessaa koska naistenvessa on ollut sellaisessa kunnossa että sinne ei ole yksinkertaisesti voinut mennä.

Rekkapenoille on useilla heidän suosimillaan huoltoasemilla omat tilansa vessoineen ja pesutiloineen, niissä en ole käynyt joten niiden siisteydestä en osaa sanoa mitään, sinulla niistä näyttää olevan kokemusta, oletko kenties useinkin ollut kutsuttuna vieraana rekkamiesten taukotiloissa?
aumari
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja aumari »

Stonedar kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 10:03 am Toimittaja siellä tekee oletuksia, että olisi mies. Nykyään mulkku voi olla muillakin.
Naisilla ja miehillä on erilaiset vehkeet. Mitä muunsukupuolisilla on? Onko se muu sukupuoli jalkojen vai korvien välissä?
Stonedar
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

aumari kirjoitti: Su Elo 03, 2025 10:00 am
Stonedar kirjoitti: Pe Elo 01, 2025 10:03 am Toimittaja siellä tekee oletuksia, että olisi mies. Nykyään mulkku voi olla muillakin.
Naisilla ja miehillä on erilaiset vehkeet. Mitä muunsukupuolisilla on? Onko se muu sukupuoli jalkojen vai korvien välissä?
Ei sillä oo väliä. Jos hän identifioituu naiseksi, niin on julkeata tehdä oletuksia. Ei ole turvallinen tila tuo, tai sitten toimittaja on sen sääntöjä rikkonut.
Vastaa Viestiin